Strona 9 z 26

PostNapisane: 16 maja 2019, 12:03
przez deejayija
chmielu_KL napisał(a):niebieski jak i czerwony to moje ulubione kolory :)


Mój ulubiony to niebieski! <zeby>
Aż dziwne, że nie mamy M3 w kolorze Winning Blue...

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – 159,3KM/188,6Nm, Eibach,

PostNapisane: 16 maja 2019, 12:10
przez chmielu_KL
Przed zakupem Kintaro, miałem na oku jakąś niebieska w top sporcie, oraz czarne Kintaro, ale auto z historią dodatkowo z forum wygrało <spoko>
Powiedziałem sobie jedno, następne auto też będzie w przykuwajacym w oczy kolorze. Bo na mieście wszystko takie samo, nudne i powtarzalne.

PostNapisane: 16 maja 2019, 12:58
przez deejayija
chmielu_KL napisał(a):Bo na mieście wszystko takie samo, nudne i powtarzalne.

... srebne :P

PostNapisane: 16 maja 2019, 15:48
przez chmielu_KL
Srebrny też odpada. Będe szedł bardziej w kierunku, czerwonego, niebieskiego, żółtego, ciemnej zieleni :D

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – 159,3KM/188,6Nm, Eibach, Ulter,

PostNapisane: 16 maja 2019, 18:56
przez deejayija
Chodziło mi właśnie o to, że srebne są takie nudne, powtarzalne...

PostNapisane: 17 maja 2019, 23:24
przez ezg_siwy
chmielu_KL napisał(a):A więc od czego tu zacząć, było fajnie lecz po około 300km zrobiło się dużo dużo dużo głośniej :(
IMG_20190415_101921.jpg


Jak mogło Ci się zrobić głośniej? Przecież to nielogiczne? Ja mam u siebie wycięty końcowy i jest tak akurat. Na początku myślałem, że jest za głośna (poprzednia była 1.6 na pełnej serii), ale po jakimś czasie się przyzwyczaiłem. A dodatkowo ucichła (w środku) jak wygłuszyłem bagażnik. Masz czas w ten weekend? Byśmy się ustawili i porównali. Może zmierzyli telefonem? Wiem, że to mało dokładne, ale będzie punkt odniesienia.

Zaciekawiło mnie co napisałeś, że po wycięciu miałeś wrażenie o mniejszej mocy w dolnym zakresie obrotów. W teorii ma to sens, bo szybciej spaliny uciekają. Efekt może być podobny do zwiększenia średnicy wydechu, czego podobno wolnossaki nie lubią jeśli nie jest poparte innymi modyfikacjami. Ciekawe to. Szkoda, że jej nie zhamowałeś drugi raz.

PostNapisane: 18 maja 2019, 07:00
przez chmielu_KL
Ano zrobiło się strasznie głośno, na tyle że nie dało się jeździć eco, a o wyprzedzaniu nie wspomnę, dramat wydech był szczelny, tak czy siak wróciłem do serii i jest cisza.

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – 159,3KM/188,6Nm, Eibach, Ulter,

PostNapisane: 21 maja 2019, 19:45
przez chmielu_KL
:)
Standardowa wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem przebieg – 211830 tyś.
Olej ciągle bez zmian Valvoline SynPower 5w30, filtr oleju MANN
Na 10 tyś dolałem około 300ml więc chyba nie jest źle :)
Ciągle trwają poszukiwania felg na lato, już nie mam siły. Za rexy po regeneracji wołają chore pieniądze i to bez opon, do malowania podobnie :(

IMG_20190521_182616.jpg

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – 159,3KM/188,6Nm, Eibach, Ulter,

PostNapisane: 22 maja 2019, 09:54
przez majkel79
Szkoda, że nie dałeś znać z tymi coverami – podpiąłbym się pod zamówienie :D

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – 159,3KM/188,6Nm, Eibach, Ulter,

PostNapisane: 28 maja 2019, 14:47
przez chmielu_KL
Dobra moge się pochwalić, felgi na lato kupione.
Teraz czekam na wypłatę i wlatują oponki – myślałem nad 215/45 takie były w 626 i było dość twardo.

Podsumowując, allegrowicz okazał się bardziej uczciwy niż, klubowicz ktory sprzedał mi takie same felgi do 626 tutaj chociaż zgadza się opis <rotfl> :D

Zobaczymy jak to siądzie, jak będzie trzeba wleci dystans ze szpilkami, nigdy więcej zmiany szpilek na dłuższe.

IMG_20190528_143012.jpg

PostNapisane: 28 maja 2019, 15:27
przez Naraxiz
Jak to już kiedyś ktoś mówił:
205/50 komfort jazdy
215/45 wygląd
Wybierz mądrze :D

PostNapisane: 28 maja 2019, 15:36
przez Danmazda
Naraxiz napisał(a):Jak to już kiedyś ktoś mówił:
205/50 komfort jazdy
215/45 wygląd
To tylko mit :D

Na trójce taka felga... ciekawe jak to będzie wyglądać ;)

PostNapisane: 28 maja 2019, 16:01
przez chmielu_KL
Widziałem kilka trojek na tym kole jest ladnie, ale do spasu to jej daleko :D

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – 159,3KM/188,6Nm, Eibach, Ulter,

PostNapisane: 31 maja 2019, 18:53
przez chmielu_KL
deejayija – dziękuję, dotarły <spoko> :)

IMG_20190531_184202.jpg
IMG_20190531_183319.jpg
IMG_20190531_184225.jpg

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – 159,3KM/188,6Nm, Eibach, Ulter,

PostNapisane: 8 cze 2019, 12:05
przez chmielu_KL
Wygląda to tak.

Barumy Bravuris 3 215/45

IMG_20190608_113640.jpg

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – 159,3Km / 188,6Nm / Eibach / Ulter / 17''

PostNapisane: 16 cze 2019, 16:46
przez chmielu_KL
Kilka szybkich strzałów :)

I tak musi zostać :) jedyne z moich planów to
malowanie maski, zderzak przód, straszne odpryski od kamieni (zabezpieczenie folią)
malowanie zderzaka tył ala MPS,
lotka USA,
usunięcie listw z drzwi,
usunięcie wgniotki z tylnej klapy ( niestety bez malowania się nie uda :( )
oklejanie dachu na czarno no i wiadomo, konserwacja <spoko>

IMG_20190616_151124.jpg
IMG_20190616_151136.jpg
IMG_20190616_151146.jpg
IMG_20190616_151209.jpg

Re: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red – 159,3Km / 188,6Nm / Eibach / Ulter / 17''

PostNapisane: 17 cze 2019, 12:23
przez ezg_siwy
Zdejmuj listwy, bez nich jest duuużo lepiej – żałuję, że czekałem z tym tak długo :)

20190616_195817.jpg
Bez listewek


Te twoje nowe koła siadły całkiem ok w tej budzie <spoko>

PostNapisane: 17 cze 2019, 12:30
przez chmielu_KL
Siadło w miarę, zależy kto czego oczekuje. Ja po przykrych doświadczeniach z dłuższymi szpilkami, zrezygnowałem z tego raz na zawsze :) Do jako takiego spasu brakuje z 10mm. Co do listw temat do ogarnięcia, aczkolwiek nie mam czym ich podgrzać, żeby je zdjąć ;P <glupek2>

PostNapisane: 17 cze 2019, 13:03
przez ezg_siwy
Jakie te koła mają parametry?

PostNapisane: 17 cze 2019, 13:05
przez chmielu_KL
ezg_siwy napisał(a):Jakie te koła mają parametry?

17 7J ET 55