Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red – 18''/MPS/Aero/Stacja 2DIN/BiXenon
Rozglądam się za stacja 2 DIN
Na allegro to samo co na Ali droższe lekko o 500zł, wymagania mam prawie, że żadne. To samo co na tel czyli mapy, yt, torque, kamerka tył.
Nie wiem co wybrać w sumie są same chińczyki, ale może ktoś podpowie jakimi parametrami się kierować. I kluczowa opcja, chce by wszystko działało jak strowanie z kierownicy czy spalanie jak zasięg na baku. Ponoć z tym bywa różnie :/
Na allegro to samo co na Ali droższe lekko o 500zł, wymagania mam prawie, że żadne. To samo co na tel czyli mapy, yt, torque, kamerka tył.
Nie wiem co wybrać w sumie są same chińczyki, ale może ktoś podpowie jakimi parametrami się kierować. I kluczowa opcja, chce by wszystko działało jak strowanie z kierownicy czy spalanie jak zasięg na baku. Ponoć z tym bywa różnie :/
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
A więc tak, nic się nie dzieje bo auto więcej stoi niż jeździ.
Ostatnio przeszła przegląd bez jakichkolwiek problemów.
Usunąłem listwy z drzwi, wpadły ledy W5W Osram, w pozycje i podświetlenie tablicy. Do wymiany mam w schowku i w bagażniku bo się już spaliły. Powoli szukam następcy, bo jest w planach zmiana auta, na razie pytam ludzi, jeżdżę czymś co mnie zainteresuje itp.
Ostatnio przeszła przegląd bez jakichkolwiek problemów.
Usunąłem listwy z drzwi, wpadły ledy W5W Osram, w pozycje i podświetlenie tablicy. Do wymiany mam w schowku i w bagażniku bo się już spaliły. Powoli szukam następcy, bo jest w planach zmiana auta, na razie pytam ludzi, jeżdżę czymś co mnie zainteresuje itp.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Już zmiana? Takie mody, plany i kuniec? Co Cie wkurza i determinuje chęć zmiany?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Modów to tu praktycznie nie ma.
Moc, a raczej jej brak. Dużo jeżdżę na spoty i co z tego, że chwalą jakie to mam ładne zadbane auto, jak jestem ciągle ostatni
Moc, a raczej jej brak. Dużo jeżdżę na spoty i co z tego, że chwalą jakie to mam ładne zadbane auto, jak jestem ciągle ostatni
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Aaa znam ten problem Właśnie wracając z gór w ostatni weekend dostrzegłem dobitnie braki w mocy. Prawdę powiedziawszy nawet nie wiem na co zmienić żeby było lepiej, a żeby mnie nie dobiło utrzymanie takiego auta. Dużo mocy, dużo kilometrów i ekonomia nie idą w parze. Z reguły można wybrać 2 z tych rzeczy
Jakie Ty masz pomysły? Jakiś TeDeIk czy turbo benzyna?
Jakie Ty masz pomysły? Jakiś TeDeIk czy turbo benzyna?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Tylko benzyna, na 99% z turbo.
Póki co Saab 93 jest na pierwszym miejscu, seria b207 podchodzi pod 210hp, a robić pod 280 to wcale nie takie duże koszta, no i można zagazowac :p
Póki co Saab 93 jest na pierwszym miejscu, seria b207 podchodzi pod 210hp, a robić pod 280 to wcale nie takie duże koszta, no i można zagazowac :p
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Można też wsadzić 2.5 z mazdy 6/ forda fusion (usa) do naszej trójki. A jak mocy braknie, to uturbić – znany mod w mx-5 NC I mieć 170 koni z wolnossaka – to już powinno się dobrze odpychać.
W USA widziałem takie cuda – wsadzeli to zamiast 2.3 jak sie zatarł albo chlał olej. Tylko ze swapem 2.3 na 2.5 jest łatwiej, bo komp ogarnia. U nas byłaby większa rzeźba chyba. No i koszta spore – sam silnik 5k.
W USA widziałem takie cuda – wsadzeli to zamiast 2.3 jak sie zatarł albo chlał olej. Tylko ze swapem 2.3 na 2.5 jest łatwiej, bo komp ogarnia. U nas byłaby większa rzeźba chyba. No i koszta spore – sam silnik 5k.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Jakby budżet pozwalał , rzuć okiem na Volvo 2.5T, też fajny do gazu i nie tak "wysilony" silnik ma większy zapas
Zabawy w swapy już nie dla mnie a w cenie uturbienia już na tip top mam auto z fabrycznym turbo co już zaoszczędza dużo kasy jak i pracy. Tazke takie zabawy odpadają.
Niestety z Volvo nie ma nic co mi się podoba, ani nowe ani stare po prostu dla mnie kazde jest brzydkie.
Niestety z Volvo nie ma nic co mi się podoba, ani nowe ani stare po prostu dla mnie kazde jest brzydkie.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):Zabawy w swapy już nie dla mnie a w cenie uturbienia już na tip top mam auto z fabrycznym turbo co już zaoszczędza dużo kasy jak i pracy. Tazke takie zabawy odpadają.
Niestety z Volvo nie ma nic co mi się podoba, ani nowe ani stare po prostu dla mnie kazde jest brzydkie.
Wiem, wiem, z tym swapem to jest tak, że fajnie by było mieć coś takiego, ale mniej fajnie to robić i przechodzić przez wszystkie bolączki. No i w daily preferuję mieć coś, co mogę być pewien, że się nie rozkraczy za rogiem.
Akurat mnie się Volviaki podobają, ale ich ceny trochę mniej...
To szukaj, zmieniaj. Jestem ciekaw na czym skończysz. Ja się jeszcze z mazdą trochę pomęczę.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Zobaczymy, ogłoszenia nie ma ale słuchy już się rozniosły Zainteresowany znajomy, już chciał kupić tyle że po mojej cenie minimalnej, no niestety za minimum nie oddam. Ale z drugiej strony gdybym miał w budżecie na inne auto kilka tyś więcej to bym sprzedał.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Tyle jeszcze sensownych wymian w ostatnim czasie i nagle sprzedaż?
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Jakbyś chciał pogonić tylne ledy żeby "nie oddawać za darmo" z autem, to z chęcią przytulę
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
deejayija napisał(a):Tyle jeszcze sensownych wymian w ostatnim czasie i nagle sprzedaż?
Niestety, szybko mi się znudziło. Mocy brak, ile można siedzieć w jednej i tej samej półce
ezg_siwy napisał(a):Jakbyś chciał pogonić tylne ledy żeby "nie oddawać za darmo" z autem, to z chęcią przytulę
Nie mam nic na ich zastępstwo, a z ledami może pójdzie ciut drożej
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Zabawa z nudy i nie tylko.
Nie chciałem bawić się w regenerację obecnych lamp więc postanowiłem spróbować czegoś nowego.
Lampy i tak miały iść na śmietnik, a na ich miejsce miały wskoczyć nowe zamienniki.
Oto efekt, czekam na hejt
Po wysmiewisku kilku dzbanów, że coś mi nie wyszło postanowiłem rozkleić je ponowie i poprawić kilka skaz, które na nic nie wpływają, ale je widać, jak będę miał tylko wolny weekend wezmę się za poprawę chwila rozmowy z dobrym kumplem i doszedłem do wniosku, że obecne lampy będę ratował tym bardziej że to oryginały
Nie chciałem bawić się w regenerację obecnych lamp więc postanowiłem spróbować czegoś nowego.
Lampy i tak miały iść na śmietnik, a na ich miejsce miały wskoczyć nowe zamienniki.
Oto efekt, czekam na hejt
Po wysmiewisku kilku dzbanów, że coś mi nie wyszło postanowiłem rozkleić je ponowie i poprawić kilka skaz, które na nic nie wpływają, ale je widać, jak będę miał tylko wolny weekend wezmę się za poprawę chwila rozmowy z dobrym kumplem i doszedłem do wniosku, że obecne lampy będę ratował tym bardziej że to oryginały
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Ringi zawsze na propsie Bardzo mi się to podoba i gdyby nie fakt, że trochę się boję coś spieprzyć, to bym spróbował sił u siebie.
Będziesz tego używał jako DRL? Masz dokładniejsze fotki z montażu? Jak to wygląda z bliska etc.?
Oddam swoje i dopłacę
Będziesz tego używał jako DRL? Masz dokładniejsze fotki z montażu? Jak to wygląda z bliska etc.?
chmielu_KL napisał(a):ezg_siwy napisał(a):Jakbyś chciał pogonić tylne ledy żeby "nie oddawać za darmo" z autem, to z chęcią przytulę
Nie mam nic na ich zastępstwo, a z ledami może pójdzie ciut drożej
Oddam swoje i dopłacę
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Chętnie pomogę, na swoich się nauczyłem co robić, a czego nie :p
Na chwilę obecną świecą razem z pozycyjnymi. Lampy są w trakcie ponownego rozklejania by poprawić co nieco i przy okazji zostana wypolerowane również od środka. Dokładniejsze foto rzucę jak zostaną skończone na tip top
Na chwilę obecną świecą razem z pozycyjnymi. Lampy są w trakcie ponownego rozklejania by poprawić co nieco i przy okazji zostana wypolerowane również od środka. Dokładniejsze foto rzucę jak zostaną skończone na tip top
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):Chętnie pomogę, na swoich się nauczyłem co robić, a czego nie :p
Kusisz... Ringi brałeś z aliexpress? Ile czasu to realnie zajmuje? Boję się trochę samego etapu rozklejania, bo wiem, że łatwo przegiąć z piekarnikiem. No, a potem skleić tak żeby nie parowały.
Kurde fajnie to wygląda. Ciekawe co bagiety na to albo Pan na przeglądzie Wiem, że można wyłącznik założyć i po problemie.
Fajnie by to było jakoś zmyślnie podłączyć żeby zapalało się od razu po zapłonie, a gasło po włączeniu pozycji/pozycji i mijania.
EDIT: jedyne czego bym się bał, jak to bywa w przypadku chińskich ledów, że po jakimś czasie zacznie mrygać i żeby to naprawić, to kolejne rozklejanie lampy.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Tak ringi z Ali, trzeba się liczyć z tym, że to loteria. Inni jeżdżą na ringach 2 lata, inni pół roku i kaput. Ja rozklejałem opalarką skleiłem na stary klej dodając nowego w miejsach gdzie miałem obawę, że może tam puszczać. I jak narazie nie paruje, poza prawa, która paruje od chwili zakupu. Mi jedna lampa zajęła 5godzin, na której to robiłem pierwszy raz, z drugą poszło w 2h razem ze złożeniem auta w całość. Więc myślę że realnie takie bezpieczne 5h max.
Samo zamówienie dotarło po ok 2 tyg. Ja popełniłem błąd i skleiłem ringi na kropelke przez co w razie ich spalenia będzie ciężko się ich pozbyć, teraz wiem, że tylko kleić je na ciepły klej.
Samo zamówienie dotarło po ok 2 tyg. Ja popełniłem błąd i skleiłem ringi na kropelke przez co w razie ich spalenia będzie ciężko się ich pozbyć, teraz wiem, że tylko kleić je na ciepły klej.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Ciepły klej nie wytrzyma temperatur. Z dwóch lepsza kropelka.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości