Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red – 18''/MPS/Aero/Stacja 2DIN/BiXenon
Niestey, podniosłem go 2 cm zaraz po założeniu i już są straty, osłona wraz z dokladka poszły w [tiiit].... Jutro trzeba podnieść z 3 cm dla spokoju. Na podwórko nie wjade od razu wpadły też nowe łączniki stabilizatora na przód Lemforder
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Podniosłem trochę wyżej, niestety mało bo jedna z nakrętek za nic nie chce się skręcić wyżej. Tak czy siak trzeba będzie zdjąć przód i wymienić wkłady to przy okazji ogarnę nakrętki. Teraz pytanie czy jak założę gwint na tył to przód jeszcze coś się podniesie, bo teraz to przód leży, dupa pieje
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Fajnie wygląda na gwincie. Nakrętki w gwincie najlepiej od razu zmienić na stalowe, trochę mniej problemów przy regulacji...
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Trochę zabawy kosmetykami... Na żywo taki blask, az oczy bolą. Kolor też zyskał więcej głębi
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Jeszcze trzeba tył złożyć a właśnie mam remont na podwórku i słabo to wygląda.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Tankujemy i jeździmy, z nowości porządnie posprzątałem w środku i tyle niedługo wybieram się na przyciemnianie przednich bocznych szyb, lotki od Mps'a poszukuje nadal, tak samo jakiegoś wydechu co by było coś auto słychać
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Chyba coś nie bardzoBiniu napisał(a):Teraz z glebunia wygląda super.
Listw z drzwi nie ściągasz ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Racja, trzeba założyć na tył, ustawić i będzie sztos.
Co do listw, to zostają
Co do listw, to zostają
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Z nowości, przegląd bez zająknięcia. Dziś wpadła trasa Łódź – Warszawa – Warszawa – Łódź, spalania nie liczę, bo trzymało się praktycznie 180 + korki straszne.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
A więc tak, małe zmiany...
Miałem zakładać brakujący gwint na tył, ale jednak nie.
Wleci nowy komplet Eibach ProKit – pierwsze podejście, fail.
Na jednym amortyzatorze pękł gwint od śruby trzymającej poduszkę :/
Trzeba ją jakoś zdjąć i kupić nowe amortyzatory na przód.
Dziś jedynie wymiana filtru powietrza i choć stary nie wyglądał tragicznie to na nowym jakoś wkręca się lepiej.
Miałem zakładać brakujący gwint na tył, ale jednak nie.
Wleci nowy komplet Eibach ProKit – pierwsze podejście, fail.
Na jednym amortyzatorze pękł gwint od śruby trzymającej poduszkę :/
Trzeba ją jakoś zdjąć i kupić nowe amortyzatory na przód.
Dziś jedynie wymiana filtru powietrza i choć stary nie wyglądał tragicznie to na nowym jakoś wkręca się lepiej.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Jest troszkę do roboty, ale to czysta przyjemność w sumie to niedługo zrobię wszystko co chciałem zrobić i będę się nudził
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Jak mówiłem tak zrobiłem, kupiłem nowe amortyzatory na przód tym razem ASHIKA, z racji ciasnego budżetu mam nadzieję, że nie będę żałował. Teraz trzeba tylko zamówić dobra pogodę i można zakładać eibachy czasu do zlotu jest mało, a jest co robić
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Właśnie to jest ostateczności, bo tak naprawdę to muszę uratować tylko poduszkę amortyzatora co do gwintu tak sprzedaje, lecz lewy amor się wylał więc przód gwintu do regeneracji, a jak tył nie wiem bo nie założyłem
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Mam na myśli klucz pneumatyczny, nic nie uszkodzisz przecież Jeśli tłok amortyzatora się nie będzie kręcić to pójdzie bez problemu, a jeśli będzie, to złapać to jakąś żabką albo czymś od dołu i też musi puścić
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
W końcu udało się znaleźć chwilę, a raczej 7 godzin i sprawa załatwiona. Udało się odkręcić poduszkę ze starego amortyzatora i przyszedł czas na dalsze prace.
Nowe amortyzatory przód ASHIKA – z racji ciasnego budżetu mam nadzieję, że nie będę żałował
Łączniki stabilizatora tył Lemforder
No i wisienka na torcie, sprężyny obniżające Eibach ProKit – 30mm na chwilę obecną siadło słabo zobaczymy za 200, 300 km czy coś się zmieni gdyby ktoś był zainteresowany gwintem do regeneracji to PW
Nowe amortyzatory przód ASHIKA – z racji ciasnego budżetu mam nadzieję, że nie będę żałował
Łączniki stabilizatora tył Lemforder
No i wisienka na torcie, sprężyny obniżające Eibach ProKit – 30mm na chwilę obecną siadło słabo zobaczymy za 200, 300 km czy coś się zmieni gdyby ktoś był zainteresowany gwintem do regeneracji to PW
Ostatnio edytowano 1 lis 2018, 20:25 przez chmielu_KL, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości