Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red – 18''/MPS/Aero/Stacja 2DIN/BiXenon
Zależy czego potrzebujesz, mi wystarczy aby sprawdzić błędy i tyle
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Będę pamiętał tym bardziej, że mam w planach odwiedzić rodzinne miasto raczej zachowuje się normalnie, w porownianiu do tych sprężyn co były jakieś no name, strasznie wysokie. Teraz lepiej trzyma się w zakrętach, jak i reaguje na ruchy kierownicą, także same plusy
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
tomek-waw napisał(a):możesz też założyć takiego Ulter-ka
Przeglądałem Twój wątek nie raz, mam z niego kilka pomysłów które chcę zrealizować, ale powiedz mi czy masz jakieś media z brzmienia Ulter'ka bo chyba jestem ślepy i nie widzę
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Pierwszy zlot trójki zaliczony. Bez zająknięcia, udało się osiągnąć spalanie w trasie 7L przy 6 biegu na tempomacie 120km/h.
Była też hamownia, która tylko potwierdziła moje przeczucia
W drodze na zlot, osiągnęła przebieg niesprzedawalny w Polsce, czyli...
Pucowanie na zlot
Była też hamownia, która tylko potwierdziła moje przeczucia
W drodze na zlot, osiągnęła przebieg niesprzedawalny w Polsce, czyli...
Pucowanie na zlot
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Bardzo ładne kreski ten silnik generuje, moc na górze obrotów równo rośnie do samej odcinki. No i widzę jakiś bonusik względem serii jest
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Coś w tym jest, ogólnie patrząc na hamowane trójki 2.0 każda wypluwa sporo więcej aż zaczęły się rodzic pewnie plany na modyfikacje
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Bardzo ładnie , aż chyba swoją też sprawdzę ile koników wypluje. Bo od innych słyszę, że już niejednego moja Mazda zaskoczyła
- Od: 3 gru 2017, 09:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Polecam bo można się mile zaskoczyć skąd ja to znam, szczególnie jak mnie gonią pół miasta z zapytaniem co mam pod maską
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Serio? Przecież to nie jest jakiś szałowy silnik. Jest ok, ale bez przesady
To i ja swoją sprawdzę z ciekawości
To i ja swoją sprawdzę z ciekawości
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
To że nie jest szałowy to wiemy. Mimo to daje nieźle radę i nie jeden jest zaskoczony, a jak widać, bardzo ładnie i równo ciągnie
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Zmiana dolotu na stożkowy, i już będziesz miał ze 165 koni
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Gratuluję 200k przebiegu Muszę sam kiedyś na hamownię skoczyć zobaczyć ile u mnie km jest, obstawiam że sporo mniej niż w serii. Za eibachy mechanik mi zaśpiewał 200zł za montaż więc sam będę rzeźbić z nimi ;p
Danmazda napisał(a):Zmiana dolotu na stożkowy, i już będziesz miał ze 165 koni
Już rozeznaje rynek co do układu dolotowego jak i wydechowego
rataj72 napisał(a):Gratuluję 200k przebiegu. Za eibachy mechanik mi zaśpiewał 200zł za montaż więc sam będę rzeźbić z nimi ;p
A dziękuję to i tak tanio, mi zaśpiewał 450zł, licz się z tym, że łączniki pewnie się posypia przy demontażu
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Cisza w temacie bo nic się nie dzieje, za kilka dni jedynie taki standard, olej silnikowy wraz z filtrem, świece, oraz filtr kabinowy z węglem aktywnym. Po długim namyśle odpuszczam felgi które to były w planach czyli JR – aktualne trafia w zimę na proszkowe malowanie na biało najbliższa wymiana oleju odbędzie się 10 tys km, od ostatniej wymiany, docelowo będzie wymiana co 8 tys
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Mały up.
201728 – wymiana filtru kabinowego z węglem aktywnym
201766 – wymiana oleju silnikowego Valvoline SynPower 5w30 wraz z filtrem MANN od ostatniej wymiany 10tys, dolałem 100ml dla spokoju głowy choć nie musiałem
201964 – wymiana świec NGK irydowe
Tutaj był problem z odkreceniem, ale jakoś poszło i nowe świece na miejscu
Stare świece
201728 – wymiana filtru kabinowego z węglem aktywnym
201766 – wymiana oleju silnikowego Valvoline SynPower 5w30 wraz z filtrem MANN od ostatniej wymiany 10tys, dolałem 100ml dla spokoju głowy choć nie musiałem
201964 – wymiana świec NGK irydowe
Tutaj był problem z odkreceniem, ale jakoś poszło i nowe świece na miejscu
Stare świece
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Też mnie czeka wymiana filtra kabinowego. Już mam wszystko kupione czekam aż nie będzie padać. Masz jakiś poradnik jak się do tego najlepiej zabrać? Do swojej również leje olej Valvoline
- Od: 3 gru 2017, 09:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Na yt są filmiki, wymienialem filtr razem z filmem i jakoś poszło :p
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Polecam samemu wymienić filtr. Tak czytałem i straszyli, że ciężko się dostać. Ale sam się zabrałem z laptopem i filmikiem. Fajna zabawa, ale trzeba się nagimnastykować. Mnie pod koniec złapał deszcz. Wtedy zrobiło się ciasno
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości