Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red – 18''/MPS/Aero/Stacja 2DIN/BiXenon
Oryginalny panel z 3bk nie ma 3 stopni mocy tylko 1 – włącz i wyłącz. Nie wiem o jakim oryginalnym panelu mówisz?
Niestety nic nie polecę, bo mam faktycznie ori panel i stołki z MPSa z grzanymi dupkami.
Niestety nic nie polecę, bo mam faktycznie ori panel i stołki z MPSa z grzanymi dupkami.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
BL ma trzystopniową o ile dobrze pamiętam.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
A przyciski z BL pasują do panelu popielniczki od BK? Jeśli tak, to chyba rozważę zamianę, bo regulacja byłaby fajniejsza.
Swoją drogą sądzę, że będzie to działać, bo to tylko kwestia podawanego napięcia, nic więcej.
Swoją drogą sądzę, że będzie to działać, bo to tylko kwestia podawanego napięcia, nic więcej.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Sugerowałem się trzema wypustkami na przyciskach racja mają opcje włącz i wyłącz właśnie panel dojechał i sprawdziłem, mój błąd. Teraz muszę znaleźć maty
Ostatnio edytowano 9 sie 2021, 14:15 przez chmielu_KL, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Wiesz jak podłączyć? Jak coś to Rafał od mps'a podzielił się wiedzą.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Tak pytałem się go, ale i tak nie wiele z tego rozumiem
Montaż mat i podłączenie będzie nie wcześniej jak na jesien, taką późną jesień
Montaż mat i podłączenie będzie nie wcześniej jak na jesien, taką późną jesień
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Jak coś to ja rozumiem, mogę pomóc przetłumaczyć na polski
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Spoko będzie pisał w końcu znalazłem panel w normalnej kasie po około 4 miesiącach poszukiwań :p powiedz mi lepiej jakie maty zakładałeś bo się nadal nie mogę na nic zdecydować.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Oj chyba zmęczony byłeś jak to pisałeś Wcześniej mówiłem, że mam ori stołki z MPS, a one miały fabryczne grzanie pupki, więc nie dobierałem żadnych mat.
Mój kolega kiedyś dokładał do swojego auta grzanie, to kupił jakieś maty z aliexrpess i były ok. Tak naprawdę to moim zdaniem nie ma większego znaczenia, które wybierzesz. Są spore szanse, że wszystkie są robione w chinach, w tej samej fabryce.
Wiem, że dla mercedesa, volvo i chyba też porsche maty grzewcze są robione m.in. w Polsce, w fabryce Kongsberg Automotive pod Pruszkowem, ale nie wiem czy można je kupić na rynku aftermarketowym. Strzelam, że nie bardzo.
W każdym razie raczej bym rozważył zakup tego śmiesznego narzędzia do zaciskania klipsów tapicerskich, jeśli zamierzasz robić to sam.
PS. Ile dałeś za panel? Ja swój panel kupiłem z całym tunelem środkowym – wersja z popielniczką!!! za jakieś śmieszne pieniądze. Nie mogłem uwierzyć, że goście sprzedają to w komplecie za ten hajs, gdzie wszędzie indziej same przyciski były droższe... Aż dzwoniłem się upewnić co mi wyślą Chyba z 50 zł zapłaciłem czy inną tego typu śmieszną kwotę.
Mój kolega kiedyś dokładał do swojego auta grzanie, to kupił jakieś maty z aliexrpess i były ok. Tak naprawdę to moim zdaniem nie ma większego znaczenia, które wybierzesz. Są spore szanse, że wszystkie są robione w chinach, w tej samej fabryce.
Wiem, że dla mercedesa, volvo i chyba też porsche maty grzewcze są robione m.in. w Polsce, w fabryce Kongsberg Automotive pod Pruszkowem, ale nie wiem czy można je kupić na rynku aftermarketowym. Strzelam, że nie bardzo.
W każdym razie raczej bym rozważył zakup tego śmiesznego narzędzia do zaciskania klipsów tapicerskich, jeśli zamierzasz robić to sam.
PS. Ile dałeś za panel? Ja swój panel kupiłem z całym tunelem środkowym – wersja z popielniczką!!! za jakieś śmieszne pieniądze. Nie mogłem uwierzyć, że goście sprzedają to w komplecie za ten hajs, gdzie wszędzie indziej same przyciski były droższe... Aż dzwoniłem się upewnić co mi wyślą Chyba z 50 zł zapłaciłem czy inną tego typu śmieszną kwotę.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Haha, możliwe mam urwanie głowy w pracy i wiele mi umyka
Panelu szukałem dość długo bo cenowo wołali od 130zl w górę, a kupiłem za 50zł.
Panelu szukałem dość długo bo cenowo wołali od 130zl w górę, a kupiłem za 50zł.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Sobotni rytułał czyli,
odkurzanie wnętrza, szyby od środka, kurze i tak co sobotę Przy najbliższej okazji wpadniemy na mycie detailingowe by usunąć wszelkie burdy, które siedzą bardzo mocno na lakierze. Możliwe, że uda się w tym roku zrobić korektę lakieru i na koniec zabezpieczyć woskiem. Ceramika odpada, chore koszta i zbędna fanaberia.
Na sobotę zostawiłem sobie...
244095 tyś – wymiana łączników stabilizatora, przód – Central Korea ( Lemforder w innym opakowaniu )
W końcu cisza w zawieszeniu
Poprzednie wytrzymały − 50 452 km, czyli większe felgi wcale nie takie straszne dla zawieszenia
odkurzanie wnętrza, szyby od środka, kurze i tak co sobotę Przy najbliższej okazji wpadniemy na mycie detailingowe by usunąć wszelkie burdy, które siedzą bardzo mocno na lakierze. Możliwe, że uda się w tym roku zrobić korektę lakieru i na koniec zabezpieczyć woskiem. Ceramika odpada, chore koszta i zbędna fanaberia.
Na sobotę zostawiłem sobie...
244095 tyś – wymiana łączników stabilizatora, przód – Central Korea ( Lemforder w innym opakowaniu )
W końcu cisza w zawieszeniu
Poprzednie wytrzymały − 50 452 km, czyli większe felgi wcale nie takie straszne dla zawieszenia
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Modyfikacja której nie ma chyba żadna BK, a widząc efekt u Daniela ( Danmazda ) w jego 6tce, postanowiłem zrobić to samo u siebie. Dzięki jego pomocy wiedziałem już jak wszystko podłączyć i przyszedł czas na najgorsze, czyli na przeciąganie kabli, aż do podsufitki.
Jak wyszło, zobaczcie sami
Przy okazji aktualizacja oświetlenia
LED W5W – OSRAM COOL WHITE 6000K – światła pozycyjne, oświetlenie tablicy rejestracyjnej
LED W5W – Retrofit M-Tech z diodami OSRAM – oświetlenie schowka
LED C5W 30mm – PHILIPS ULTION 6000K – oświetlenie wnętrza tył
LED W5W – PHILIPS ULTION 6000K – oświetlenie wnętrza przód
Jak wyszło, zobaczcie sami
Przy okazji aktualizacja oświetlenia
LED W5W – OSRAM COOL WHITE 6000K – światła pozycyjne, oświetlenie tablicy rejestracyjnej
LED W5W – Retrofit M-Tech z diodami OSRAM – oświetlenie schowka
LED C5W 30mm – PHILIPS ULTION 6000K – oświetlenie wnętrza tył
LED W5W – PHILIPS ULTION 6000K – oświetlenie wnętrza przód
Ostatnio edytowano 31 paź 2021, 10:25 przez chmielu_KL, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Niezłe, też o tym myślałem, tylko ja chciałem zrobić nie w lusterkach, a od spodu boczków drzwi żeby było widać glebę jak wysiadasz.
Rozumiem, że to się świeci w tym samym momencie co podświetlenie wnętrza?
Rozumiem też, że musiałeś coś wiercić w lusterkach?
Rozumiem, że to się świeci w tym samym momencie co podświetlenie wnętrza?
Rozumiem też, że musiałeś coś wiercić w lusterkach?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Prawie, podświetlenie wnętrza można wyłączyć, a podświetlanie lusterek już nie. Świeca za każdym razem jak otwiera się drzwi z pilota i tak samo jak otwieramy drzwi od środka.
Tak musiałem wiercić otwory na LEDy i potem przeciągać kable. Sporo rozbierania, bo trzeba zdjąć lusterko zdjąć jego obudowę i łapę, przeciągnąć kable czyli zdjąć boczek drzwi i ciągnąć kable, aż do podsufitki. Jak na 1 raz zajęło mi to 4h bez przerwy, myślę że teraz 2h bym się zmieścił
Tak musiałem wiercić otwory na LEDy i potem przeciągać kable. Sporo rozbierania, bo trzeba zdjąć lusterko zdjąć jego obudowę i łapę, przeciągnąć kable czyli zdjąć boczek drzwi i ciągnąć kable, aż do podsufitki. Jak na 1 raz zajęło mi to 4h bez przerwy, myślę że teraz 2h bym się zmieścił
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
To był skrót myślowy – po prostu podpiąłeś się przed włącznikiem i dlatego nie reagują na wyłączenie?
Spoko, fajny patent. Pochwal się jakie diody użyłeś i gdzie wierciłeś – może w przyszłym roku się pobawię jak będę siedział na działeczce
Spoko, fajny patent. Pochwal się jakie diody użyłeś i gdzie wierciłeś – może w przyszłym roku się pobawię jak będę siedział na działeczce
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
W dziale Mazda6 – wątek – Danmazda – jest poradnik, nasze lusterka praktycznie niczym się nie różnią, pomogłem sobie jego poradnikiem i dalej już samo poszło, co do LEDów są na foto w załączniku. Kupione na ali bo w PL nie ma nic ciekawego te są fajne bo płaskie i tak bardzo nie wystają 70zł z przesyłką, były po 2 tygodniach.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
W sumie to się mogę pochwalić, gdy przestałem szukać i definitywne odpuściłem ( ze względu na chore ceny ) trafiło się...
Oryginalna lotka Aero. Cena? hmm, nawet nie połowa tego co ludzie mówią
Oryginalna lotka Aero. Cena? hmm, nawet nie połowa tego co ludzie mówią
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
To w takim razie Pawcio miał inną klapę/lotkę w swoim ałero, bo nie ma tej 3-ciej nogi
Z ciekawości – gdzie dorwałeś? Nie wiem czy tak bezkarnie zamienisz swoją za tą, bo mogą Ci zostać ślady na klapie/różnica w odcieniu lakieru, który był pod ori lotką.
Z ciekawości – gdzie dorwałeś? Nie wiem czy tak bezkarnie zamienisz swoją za tą, bo mogą Ci zostać ślady na klapie/różnica w odcieniu lakieru, który był pod ori lotką.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Niestety zostaną 3 otwory i trzeba je czymś zaślepić, odcień pod lotką na bank będzie inny, ale z tym się coś poradzi.
Znajomy się zapytał czy ktoś nie szuka takiej lotki, bo jego kolega ma Mps'a na części powiedzialem ze ja kwestia za ile, 400zł to wziąłem bez namysłu
Znajomy się zapytał czy ktoś nie szuka takiej lotki, bo jego kolega ma Mps'a na części powiedzialem ze ja kwestia za ile, 400zł to wziąłem bez namysłu
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kumam, faktycznie wybitnie dobra cena. Pogratulować, będzie większy pazur. Ładnie Ci siądzie do całości.
Ja kombinuję innego moda, ale na razie nie będę nic mówić żeby nie zapeszyć.
Ja kombinuję innego moda, ale na razie nie będę nic mówić żeby nie zapeszyć.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości