Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red – 18''/MPS/Aero/Stacja 2DIN/BiXenon
Poczytałem dzisiaj do kawy, bo dawno mnie nie było. Gratuluję Auto godne właściciela albo odwrotnie. Pochwal się felgami koniecznie.
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Dziękuję, wszelkie wymiany naprawy są robione na bieżąco, staram się dbać jak tylko mogę.
Chwalić się będę jak przyjadą zamówione rzeczy, wpadnie większy update w jednym poście
Chwalić się będę jak przyjadą zamówione rzeczy, wpadnie większy update w jednym poście
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Dużo osób mnie pyta, czy czerwona strzała żyje więc wypadałoby coś napisać.
Z racji, iż już marzec to niedługo mija rok od zakupu, można więc zrobić małe podsumowanie
O +/– nie będę się rozpisywał, choć znalazłem więcej –
Ogólnie trójka więcej stoi niż jeździ, plany też uległy zmianie przede wszystkim ma dojechać z punktu A do B, z czym nigdy nie było problemu tak więc serwis na bieżąco
Po roku użytkowania :
Zima, straszne odpryski na masce, zderzaku i lotce klapy bagażnika – trzeba będzie się tym kiedyś zając
Co w tym roku ? poza standardowym serwisem, tylna półka strasznie trzeszczy, wyciszenie drzwi, bagażnika dramat, tarcze przód, amortyzatory tył, przyciemnienie przednich bocznych szyb, konserwacja bo już czas najwyższy, zrezygnowałem z 18stek i będą 17stki o ile znajdę coś co mi się spodoba zmiana wydechu co by auto było coś słychać i to tyle z najważniejszych. Znając życie wpadną jakieś drobnostki
Z racji, iż już marzec to niedługo mija rok od zakupu, można więc zrobić małe podsumowanie
O +/– nie będę się rozpisywał, choć znalazłem więcej –
Ogólnie trójka więcej stoi niż jeździ, plany też uległy zmianie przede wszystkim ma dojechać z punktu A do B, z czym nigdy nie było problemu tak więc serwis na bieżąco
Po roku użytkowania :
Zima, straszne odpryski na masce, zderzaku i lotce klapy bagażnika – trzeba będzie się tym kiedyś zając
Co w tym roku ? poza standardowym serwisem, tylna półka strasznie trzeszczy, wyciszenie drzwi, bagażnika dramat, tarcze przód, amortyzatory tył, przyciemnienie przednich bocznych szyb, konserwacja bo już czas najwyższy, zrezygnowałem z 18stek i będą 17stki o ile znajdę coś co mi się spodoba zmiana wydechu co by auto było coś słychać i to tyle z najważniejszych. Znając życie wpadną jakieś drobnostki
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Po zimie zawsze wychodzą jakieś kwiatki... Maskę spróbuj delikatnie spolerować może coś pomorze. Konserwacja ważna sprawa więc im wcześniej tym lepiej, brat jak kupił trójeczkę od razu dał do konserwacji (stan spodu nie był zły) i się opłacał ten zabieg. Powodzenia w modach tych większych jak i mniejszych
- Od: 9 kwi 2015, 21:36
- Posty: 31
- Auto: Mazda 3 2006r 1,6 MZ-CD 109KM
Wątpię by to coś dało, odpryski są dość głębokie, z bliska widać to strasznie. Zajmę się tym lecz nie teraz. Najważniejsza to jest konserwacja oraz koło
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Płomień, tego jest za dużo, uwierz mi na lotce klapy to jeszcze by przeszło, ale maska i zderzak jak po wojnie
I teraz na poważnie, poprzedniczka z 94 roku po 4 zimach wyglądała bez porównania lepiej, niż trójka niby 21 wiek, ale lakiery jak farby na plakatach małych dzieci
I teraz na poważnie, poprzedniczka z 94 roku po 4 zimach wyglądała bez porównania lepiej, niż trójka niby 21 wiek, ale lakiery jak farby na plakatach małych dzieci
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Prześledziłem wątek i nic tylko pogratulować zapału do modów.
Moja opinia co do obniżenia:
Na sprężynach Eibach wygląda Twoja Mazda o wiele bardziej elegancko niż zbita na gwincie.
vs.
Moja opinia co do obniżenia:
Na sprężynach Eibach wygląda Twoja Mazda o wiele bardziej elegancko niż zbita na gwincie.
chmielu_KL napisał(a):Miałem wrzucić foto po ułożeniu sprężyn, zrobiłem już ponad 350km od ich wymiany i bez większych zmian, tył by mógł usiąść jeszcze z 1.5cm, ale cóż jest jak jest. Szczerze to nie jestem zadowolony z tych sprężyn tył jest sporo wyżej niż przód :/ a z nowości to wpadło ubezpieczenie z AC, które też nie powala :/ Łódź wczoraj zapalił się check engine, diagnoza
vs.
franek74 napisał(a):Ram pam pam...będę pierwy
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Na zdjęciu gwnit był skręcony na maxa Sam gwint fajna sprawa, ale bez regulacji twardości nie ma sensu nawet o tym myśleć.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Można zrobić mały up
207533 – nowe żarówki przód – H7 TUNGSRAM + 120%
208371 – nowe wycieraczki – przód – BOSCH Aero Twin, tył – BOSCH
209049 – nowa końcówka wydechu Ulter 100mm
W niedługim czasie wymiana –
Olej silnikowy wraz z filtrem – Valvoline SynPower 5w30
Pasek, wspomagania, alternatora – Continental
Tak prezentuje się nowa końcówka Ulter 100mm
Kupiłem również nadkola tył – tak, fabryczne wylecą mimo, iż są tam od 07 roku nie ma ani grama rdzy
No i jedna ze złych wiadomości. Zakupiłem trójkę z paskudna wgniota klapy bagażnika, niestety nie da się tego wyciągnąć na ideał, a na tym mi zależy. Dodatkowo ruda weszła pod masę więc nie na sensu ratować tej klapy. Zostaje kupić zdrowa bez wgnieceń i przemalowac
207533 – nowe żarówki przód – H7 TUNGSRAM + 120%
208371 – nowe wycieraczki – przód – BOSCH Aero Twin, tył – BOSCH
209049 – nowa końcówka wydechu Ulter 100mm
W niedługim czasie wymiana –
Olej silnikowy wraz z filtrem – Valvoline SynPower 5w30
Pasek, wspomagania, alternatora – Continental
Tak prezentuje się nowa końcówka Ulter 100mm
Kupiłem również nadkola tył – tak, fabryczne wylecą mimo, iż są tam od 07 roku nie ma ani grama rdzy
No i jedna ze złych wiadomości. Zakupiłem trójkę z paskudna wgniota klapy bagażnika, niestety nie da się tego wyciągnąć na ideał, a na tym mi zależy. Dodatkowo ruda weszła pod masę więc nie na sensu ratować tej klapy. Zostaje kupić zdrowa bez wgnieceń i przemalowac
Ostatnio edytowano 6 kwi 2019, 13:26 przez chmielu_KL, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Chyba jakiś niecały miesiąc temu wymieniałem tylne nadkola z seryjnych, paskudnych filców, na dokładnie te same plastkowe nadkola antykorozyjne.
Żałuję tylko jednego: dlaczego nie zrobiłem tego wcześniej...
BTW – zaopatrz sie może w nowe spinki, bo u mnie przy wymianie kilka nie dało się już ponownie wykorzystać.
Żałuję tylko jednego: dlaczego nie zrobiłem tego wcześniej...
BTW – zaopatrz sie może w nowe spinki, bo u mnie przy wymianie kilka nie dało się już ponownie wykorzystać.
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Heh dzięki
Do wypieszczonej to trochę brakuje największy ból – felgi.
Temat bardzo ciężki bo jestem strasznie wybredny. Po złych przygodach z dłuższymi szpilkami w 626, które to się urywały chcę znaleźć felgę z idealnym ET by tego uniknąć.
Niestety jak znajdę koło to jak nie 19stka to 16stka, albo rozstaw 4x100, albo ET, że trzeba by 20mm dystansu
Felgi z rx8 ładnie siadają, ale jest zawsze jakieś ale...
Drugi temat to lotka USA – gdy nie myślałem o jej zakupie – widywałem po 300, 500zł teraz kiedy ją chcę to od 900zł w górę plus malowanie :/
Trzeci temat wydech, seria cisza jak makiem zasiał tutaj myślę o zmianie całego układu – lecz koszta takiej zabawy zostawiają wiele do życzenia Trzy sprawy, na którym najbardziej mi zależy, felg na lato nie mam ori Kintaro sprzedane. Tak więc przemęczę się na zimie Dwa pozostałe w tym roku zrealizuję
Do wypieszczonej to trochę brakuje największy ból – felgi.
Temat bardzo ciężki bo jestem strasznie wybredny. Po złych przygodach z dłuższymi szpilkami w 626, które to się urywały chcę znaleźć felgę z idealnym ET by tego uniknąć.
Niestety jak znajdę koło to jak nie 19stka to 16stka, albo rozstaw 4x100, albo ET, że trzeba by 20mm dystansu
Felgi z rx8 ładnie siadają, ale jest zawsze jakieś ale...
Drugi temat to lotka USA – gdy nie myślałem o jej zakupie – widywałem po 300, 500zł teraz kiedy ją chcę to od 900zł w górę plus malowanie :/
Trzeci temat wydech, seria cisza jak makiem zasiał tutaj myślę o zmianie całego układu – lecz koszta takiej zabawy zostawiają wiele do życzenia Trzy sprawy, na którym najbardziej mi zależy, felg na lato nie mam ori Kintaro sprzedane. Tak więc przemęczę się na zimie Dwa pozostałe w tym roku zrealizuję
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
W moim przypadku sklep motoryzacyjny w którym zaopatruje się od czasów 626 dziś zamawiam jutro są, te są z Polcar – firmy nie znam 52 zł szt. Gdyby coś służę pomocą w zakupie, bo dużo słyszałem, że ciężko je dostać
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Jak będziesz montował nadkola, porób proszę fotki z przebiegu tej operacji
Napisałem do Ciebie PW z namiarami na sklep, sam też takich szukam
Napisałem do Ciebie PW z namiarami na sklep, sam też takich szukam
- Od: 20 paź 2016, 23:42
- Posty: 206
- Skąd: Polska
- Auto: 2003 Mazda3 BK 1.6 Z6 Sunlight Silver
Fotki obowiązkowo aczkolwiek nie wiem kiedy się za to zabiorę, mój grafik tak mocno napięty, że nawet nie mam kiedy posprzątać w aucie
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Ja tylne nadkola z tworzywa sztucznego zakupiłem w sklepie stacjonarnym w podpoznańskim sklepie Auto-ABS w Przeźmierowie, który jest z resztą autoryzowanym punktem sieci Polcar. I chyba jest to jedyny znany mi dostawca tych części.
Motaż intuicyjny, niemalże bezproblemowy. Wszystkie otwory idealnie wpasowane.
Do tego warto mieć pod ręką spinki (BC1D-56-145), które lubią się ukruszyć przy demontażu starych nadkoli.
Motaż intuicyjny, niemalże bezproblemowy. Wszystkie otwory idealnie wpasowane.
Do tego warto mieć pod ręką spinki (BC1D-56-145), które lubią się ukruszyć przy demontażu starych nadkoli.
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Służba uwaga z tymi spinkami niedługo szykuje się długie wolne także zbiorę się za to
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kolejny mały up:
209946 – nowe paski Continental
Wyciety końcowy – jest sporo głośniej, a co najlepsze czasami słychać lekki strzał
Niestety mam wrażenie, że sporo straciło w dolnym zakresie tak wie raczej wrócę do serii. Pomijając fakt, że jest dla mnie też trochę za głośno.
209946 – nowe paski Continental
Wyciety końcowy – jest sporo głośniej, a co najlepsze czasami słychać lekki strzał
Niestety mam wrażenie, że sporo straciło w dolnym zakresie tak wie raczej wrócę do serii. Pomijając fakt, że jest dla mnie też trochę za głośno.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości