Mazda3 BL MPS L3-VDT 2012 Liquid Silver Metallic

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez qczarq » 2 mar 2018, 20:14

Podstawowa sprawa żeby nie spadła blacha. Też muszę u siebie to zrobic.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2018, 11:11
Posty: 57 (0/4)
Skąd: Poznań
Auto: EVO X FE

Postprzez Saleen » 3 mar 2018, 23:55

No to pierwsza trasa Magdalena zaliczona :) jako ze nie mialem za bardzo mozliwosci jazdy od momentu jak autko zakupilem zrobilem nim MOZE 60km nie liczac przejazdu poznan-zory (325km caly czas "autostrada" lub express) wiec przyzwyczaic sie do niej nie mialem za bardzo jak do tego swiezo po zakupie czlowiek jechal jak na szpilkach <rotfl>

Ale dzisiaj zrobilem swoje I wzialem ja w trase jak na jeden dzien dosyc konkretna:

Screenshot_2018-03-03-22-43-48.png


Zero problemow! Reakcja przy kazdym ruchu kierownicy wrecz idealna, niestety opony pozostawilaly troszke do zyczenia, ale idzie przezyc <glupek2>

Srednie spalanie 10.4L/100km = 4,5 usmiechu/1L paliwa (bo tak to sie chyba przelicza co?)
Srednia predkosc 136km/h

No to teraz czas na zimny zloty plyn bogow, zdjecia z wyprawy zostana wstawione jak tylko moj pasazer sie upora z ogarnieciem wszystkiego I dostarczeniem ich do mnie :D

Dopisano 4 mar 2018, 20:01:

no to teraz zdjecie z miejscowosci Szemud, gdzie wczoraj odbylo sie otwarcie M4K Garage. Ot co tam znalazlem :)

MPS.jpg


i jeszcze maly update odnosnie Magdaleny... dostala nowy plaszczyk robiony w piatek oraz piatkowa noc specjalnie zeby wyrobic sie przed wyjazdem. dokladniej jest to Plastidip

KOLORY:
Karoseria Ballon White Pearl
Maska Ballon White Pearl
Lotka Anthracite Grey
Lusterka Anthracite Grey
Felgi Anthracite Grey
Oznaczenie "MPS" przod+tyl Gloss Rubin Red

Dodatkowo przednie plastiki zderzaka i tylny zderzak pomalowane takze na Anthracite Grey

wiecej zdjec wrzuce jak troche sie ociepli i bede mogl autko konkretnie wypucowac, wtedy tez auto pojdzie do kilku poprawek jesli chodzi o powloke plastidip (kilka rzeczy mi umknelo jak odbieralem, ale warsztacik ugodowy wiec dogadam sie na jakies cieplejsze i dluzsze dni zeby auto przy odbiorze kolejnym mozna sobie obejrzec dokladnie (a nie o 5:30 rano w totalnych ciemnosciach i sztucznym swietle <co?> )
Początkujący
 
Od: 9 lut 2018, 22:27
Posty: 23 (0/1)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931

Postprzez Saleen » 5 mar 2018, 16:32

Update pierwszego posta ( PLANY )
Początkujący
 
Od: 9 lut 2018, 22:27
Posty: 23 (0/1)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931

Postprzez Saleen » 6 mar 2018, 21:34

Ok to po kolei:

1. Akutalny wyglad Madzi (zdjecia robione mikrofalowka)

IMG_20180218_171909.jpg
IMG_20180218_171921.jpg


Kilka poprawek jeszcze sie pojawi, miedzy innymi:
Czarne emblematy Mazda + czarne logo MazdaBat na tyl + Czarne obudowy swiatel przeciwmglowych

2. Nagranie pracy silnika:

https://youtu.be/bXFahCMNi5Q

3. Tutaj troche bardziej musze sie rozpisac, otoz od jakiegos czasu pojawia mi sie problem z wykrywaniem kluczyka przez komputer samochodu, i nie chodzi tutaj o mozliwosc odpalenia auta, chodzi o sytuacje po odpaleniu silnika:
autko chodzi przez kilkanascie sekund bez zadnych oznak niczego zlego po czym na ekranie komputera wyswietla sie komunikat:

Advanced Key not found

i tyle... nie przeszkadza to w jezdzie, Madzia zachowuje sie normalnie, nie gasnie, lecz irytujaca jest ta kontrolka na srodku predkosciomierza ktora caly czas miga. Bylem juz w ASO w Zabrzu, ale po podpieciu do komputera nie wykazalo zadnych bledow... Baterie w kluczykach (obu) wymienione na nowe niecaly miesiac temu.

Nagranie:

https://youtu.be/gz-HT3IsrKk

Jezeli ktokolwiek ma jakies informacje na temat tej sytuacji u siebie, lub slyszal u kogokolwiek innego cos podobnego to prosze o jakies info, z gory dzieki :)
Początkujący
 
Od: 9 lut 2018, 22:27
Posty: 23 (0/1)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931

Postprzez Ronin360 » 8 mar 2018, 22:49

Saleen napisał(a):3. Tutaj troche bardziej musze sie rozpisac, otoz od jakiegos czasu pojawia mi sie problem z wykrywaniem kluczyka przez komputer samochodu, i nie chodzi tutaj o mozliwosc odpalenia auta, chodzi o sytuacje po odpaleniu silnika:
autko chodzi przez kilkanascie sekund bez zadnych oznak niczego zlego po czym na ekranie komputera wyswietla sie komunikat:

Advanced Key not found

<czarodziej> Czyli autko kradzione i nie rozpoznaje kluczyka – lub najpierw było pomalowane lakierem podkładowym ( niby szary ale zawsze oryginalne i wygląda bardzo penisowato ) a teraz otrzymało prawidłową barwę nadwozia <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2016, 10:27
Posty: 126 (2/2)
Skąd: dokąd powiedzie go los
Auto: viewtopic.php?f=331&t=200216

Postprzez Saleen » 12 kwi 2018, 19:31

UPDATE!!!

Witam witam ponownie, troszke czasu mnie nie bylo :)

mamy juz piekna pogode na dworze, troszke ciepelka, wiec przyszedl czas na ogarniecie kilku waznych dla mnie rzeczy przy Magdalenie...

wiec pierwsza sprawa: blad kluczyka naprawiony (samoczynnie... do tej pory nie wiem o co chodzilo ale przestalo <co?> )

Jest umyta <rotfl>
kilka zdjec z dzisiejszej przejazdzki juz po myciu:

IMG_20180412_182043.jpg
IMG_20180412_182054.jpg
IMG_20180412_182104.jpg
IMG_20180412_182116.jpg


i takze przyszly pierwsze rzeczy na ktorych mi zalezalo <faja>

IMG_20180412_191257.jpg
IMG_20180412_191330.jpg


mamy tutaj EGT, OIL TEMP & OIL PRESSURE, czyli podstawa (w moim mniemaniu) do takich silnikow <diabełek>
bedzie to malym wstepem do pozostalych rrzeczy ktore bede chcial zrobic.

ze wzgledu na okoliczne "drogi" Madzia jeszcze na jakis czas zostanie kozą <płacze> a maksymalna gleba jaka otrzyma w przyszlosci to -25 tyl i -15 przod, lecz to raczej na samym koncu.

wtem wiec pedze szukac sobie slupka do zakupu by wyrzezbic w nim miejsce na zegarki a oryginalny zachowac, oczywiscie, w stanie oryginalnym :) Jezeli ktokolwiek z Was ma na sprzedaz slupek kierowcy to z checia postaram sie z ta osoba dogadac :]

dodatkowo pomalu plynie do mnie z za oceanu juz bardzo przyjemnie brzmiacy BOV dedykowany do tego oto modelu wiec tylko czekac i zacierac raczki <faja>

jak znajdzie sie jeszcze cos do wypisania, badz obfotografowania, to sie zglosze :)
Początkujący
 
Od: 9 lut 2018, 22:27
Posty: 23 (0/1)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931

Postprzez Norreca » 13 kwi 2018, 10:16

Ciekawie Ciekawie.
mi tam te znaczki na bialo lub czerwono nie pasuja vizualnie ale Tobie ma sie podbac!
machni dach w czarny polysk i bedzie bomba :) (jak moja ex)

tego seryjnego lipa z przodu tez bym zostawil czarnego :)
Obrazek
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 13:17
Posty: 1915 (84/101)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3

Postprzez Saleen » 13 kwi 2018, 21:37

Norreca napisał(a):Ciekawie Ciekawie.
mi tam te znaczki na bialo lub czerwono nie pasuja vizualnie ale Tobie ma sie podbac!
machni dach w czarny polysk i bedzie bomba :) (jak moja ex)

tego seryjnego lipa z przodu tez bym zostawil czarnego :)


odnosnie kolorow to jako ze w koncu zrobila sie ladna pogoda, autko bedzie szlo do poprawek, znaczki beda czarne, obudowy swiatel przeciwmglowych tez na czarno, dach zostanie prawdopodobnie bialy, ale i tak wszystko sie jeszcze zobaczy :]
Początkujący
 
Od: 9 lut 2018, 22:27
Posty: 23 (0/1)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931

Postprzez jaaco » 6 maja 2018, 18:51

Mijałem kolegę dzisiaj w Żorach (czy tam w innych Świerklanach) po 17 jak jechales od wiaduktu nad autostradą ;P <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Saleen » 3 lip 2018, 20:30

no to czas na kolejny maly update

nadszedl czas wymiany plynow ustrojowych wiec co nastepuje:

zakupiony olej MOTUL 300v 6L
zakupiony wklad filtra oleju K&N Performance Silver™


pozostaje do zakupienia:

TUTAJ POTRZEBUJE OPINII lub POMOCY w doborze:

olej przekladniowy (madzi strzelila juz 100tka na blacie wiec najwyzszy czas) z checia wyslucham (przeczytam) wasze rady odnosnie producentow (polecanych oraz niepolecanych)

plyn wspomagania dodatkowo czy ktokolwiek probowal uzywac moze specjalnych plynow do czyszczenia ukladu wspomagania? jezeli tak, z wielka checia chcialbym sie dowiedziec czy jest to odczowalna roznica czy nie, ogolnie czyszczenie ukladu w planie jest ale nie wiem czy moge uzyc do tego plynow czyszczacych, czy o wiele lepiej wyjde uzywajac po prostu kolejne przelewki plynu wspomagania

plyn chlodniczy i tutaj pytanie jak wyzej, czy lepiej bedzie po prostu zakupic wieksza ilosc plynu choldzacego i przelac go kilka razy przez uklad, czy moze uzyc plynu czysczacego

jak ktos z was dotrwal do tego momentu to juz jestem wdzieczny i takze pod wrazeniem, teraz update odnosnie planowanych na ten rok modow

niestety aktualna sytuacja zyciowa zmusila mnie do zacisniecia troche pasa pod wzgledem wydatkow na autkto wiec montaz czujnikow OIL TEMP, OIL PRESS i EGT zostal przeze mnie przelozony na termin blizej nieokreslony (prawdopodobnie poznia jesien/wczesna zima lub nawet nastepny rok), w przeciagu nastepnego miesciaca, maksymalnie 1,5 miesiaca powinienem zabrac sie za wymiane gum na poliuretany, po czym w kolejnosci jest posadzenie Magdaleny nizej ( 1,5 cm przod i tyl) na zestawie Eibach'a, i na koniec roku powinna przyjsc rozporka na przod, tylko musze sie upewnic jak bedzie to wtedy wygladac z dostepem do aku (w ktoryms z tematow wyczytalem ze moze byc to bardzo niewygodne) bo w tym przypadku jednak chyba wybiore praktycznosc (i tak autko po torze nie smiga i raczej nie bedzie).

to chyba na tyle, dziekuje i do przeczytania :)
Początkujący
 
Od: 9 lut 2018, 22:27
Posty: 23 (0/1)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy