Mazda3 BL MPS L3-VDT 2012 Liquid Silver Metallic
No to pierwsza trasa Magdalena zaliczona jako ze nie mialem za bardzo mozliwosci jazdy od momentu jak autko zakupilem zrobilem nim MOZE 60km nie liczac przejazdu poznan-zory (325km caly czas "autostrada" lub express) wiec przyzwyczaic sie do niej nie mialem za bardzo jak do tego swiezo po zakupie czlowiek jechal jak na szpilkach
Ale dzisiaj zrobilem swoje I wzialem ja w trase jak na jeden dzien dosyc konkretna:
Zero problemow! Reakcja przy kazdym ruchu kierownicy wrecz idealna, niestety opony pozostawilaly troszke do zyczenia, ale idzie przezyc
Srednie spalanie 10.4L/100km = 4,5 usmiechu/1L paliwa (bo tak to sie chyba przelicza co?)
Srednia predkosc 136km/h
No to teraz czas na zimny zloty plyn bogow, zdjecia z wyprawy zostana wstawione jak tylko moj pasazer sie upora z ogarnieciem wszystkiego I dostarczeniem ich do mnie
Dopisano 4 mar 2018, 20:01:
no to teraz zdjecie z miejscowosci Szemud, gdzie wczoraj odbylo sie otwarcie M4K Garage. Ot co tam znalazlem
i jeszcze maly update odnosnie Magdaleny... dostala nowy plaszczyk robiony w piatek oraz piatkowa noc specjalnie zeby wyrobic sie przed wyjazdem. dokladniej jest to Plastidip
KOLORY:
Karoseria Ballon White Pearl
Maska Ballon White Pearl
Lotka Anthracite Grey
Lusterka Anthracite Grey
Felgi Anthracite Grey
Oznaczenie "MPS" przod+tyl Gloss Rubin Red
Dodatkowo przednie plastiki zderzaka i tylny zderzak pomalowane takze na Anthracite Grey
wiecej zdjec wrzuce jak troche sie ociepli i bede mogl autko konkretnie wypucowac, wtedy tez auto pojdzie do kilku poprawek jesli chodzi o powloke plastidip (kilka rzeczy mi umknelo jak odbieralem, ale warsztacik ugodowy wiec dogadam sie na jakies cieplejsze i dluzsze dni zeby auto przy odbiorze kolejnym mozna sobie obejrzec dokladnie (a nie o 5:30 rano w totalnych ciemnosciach i sztucznym swietle )
Ale dzisiaj zrobilem swoje I wzialem ja w trase jak na jeden dzien dosyc konkretna:
Zero problemow! Reakcja przy kazdym ruchu kierownicy wrecz idealna, niestety opony pozostawilaly troszke do zyczenia, ale idzie przezyc
Srednie spalanie 10.4L/100km = 4,5 usmiechu/1L paliwa (bo tak to sie chyba przelicza co?)
Srednia predkosc 136km/h
No to teraz czas na zimny zloty plyn bogow, zdjecia z wyprawy zostana wstawione jak tylko moj pasazer sie upora z ogarnieciem wszystkiego I dostarczeniem ich do mnie
Dopisano 4 mar 2018, 20:01:
no to teraz zdjecie z miejscowosci Szemud, gdzie wczoraj odbylo sie otwarcie M4K Garage. Ot co tam znalazlem
i jeszcze maly update odnosnie Magdaleny... dostala nowy plaszczyk robiony w piatek oraz piatkowa noc specjalnie zeby wyrobic sie przed wyjazdem. dokladniej jest to Plastidip
KOLORY:
Karoseria Ballon White Pearl
Maska Ballon White Pearl
Lotka Anthracite Grey
Lusterka Anthracite Grey
Felgi Anthracite Grey
Oznaczenie "MPS" przod+tyl Gloss Rubin Red
Dodatkowo przednie plastiki zderzaka i tylny zderzak pomalowane takze na Anthracite Grey
wiecej zdjec wrzuce jak troche sie ociepli i bede mogl autko konkretnie wypucowac, wtedy tez auto pojdzie do kilku poprawek jesli chodzi o powloke plastidip (kilka rzeczy mi umknelo jak odbieralem, ale warsztacik ugodowy wiec dogadam sie na jakies cieplejsze i dluzsze dni zeby auto przy odbiorze kolejnym mozna sobie obejrzec dokladnie (a nie o 5:30 rano w totalnych ciemnosciach i sztucznym swietle )
- Od: 9 lut 2018, 22:27
- Posty: 23 (0/1)
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931
Update pierwszego posta ( PLANY )
- Od: 9 lut 2018, 22:27
- Posty: 23 (0/1)
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931
Ok to po kolei:
1. Akutalny wyglad Madzi (zdjecia robione mikrofalowka)
Kilka poprawek jeszcze sie pojawi, miedzy innymi:
Czarne emblematy Mazda + czarne logo MazdaBat na tyl + Czarne obudowy swiatel przeciwmglowych
2. Nagranie pracy silnika:
https://youtu.be/bXFahCMNi5Q
3. Tutaj troche bardziej musze sie rozpisac, otoz od jakiegos czasu pojawia mi sie problem z wykrywaniem kluczyka przez komputer samochodu, i nie chodzi tutaj o mozliwosc odpalenia auta, chodzi o sytuacje po odpaleniu silnika:
autko chodzi przez kilkanascie sekund bez zadnych oznak niczego zlego po czym na ekranie komputera wyswietla sie komunikat:
Advanced Key not found
i tyle... nie przeszkadza to w jezdzie, Madzia zachowuje sie normalnie, nie gasnie, lecz irytujaca jest ta kontrolka na srodku predkosciomierza ktora caly czas miga. Bylem juz w ASO w Zabrzu, ale po podpieciu do komputera nie wykazalo zadnych bledow... Baterie w kluczykach (obu) wymienione na nowe niecaly miesiac temu.
Nagranie:
https://youtu.be/gz-HT3IsrKk
Jezeli ktokolwiek ma jakies informacje na temat tej sytuacji u siebie, lub slyszal u kogokolwiek innego cos podobnego to prosze o jakies info, z gory dzieki
1. Akutalny wyglad Madzi (zdjecia robione mikrofalowka)
Kilka poprawek jeszcze sie pojawi, miedzy innymi:
Czarne emblematy Mazda + czarne logo MazdaBat na tyl + Czarne obudowy swiatel przeciwmglowych
2. Nagranie pracy silnika:
https://youtu.be/bXFahCMNi5Q
3. Tutaj troche bardziej musze sie rozpisac, otoz od jakiegos czasu pojawia mi sie problem z wykrywaniem kluczyka przez komputer samochodu, i nie chodzi tutaj o mozliwosc odpalenia auta, chodzi o sytuacje po odpaleniu silnika:
autko chodzi przez kilkanascie sekund bez zadnych oznak niczego zlego po czym na ekranie komputera wyswietla sie komunikat:
Advanced Key not found
i tyle... nie przeszkadza to w jezdzie, Madzia zachowuje sie normalnie, nie gasnie, lecz irytujaca jest ta kontrolka na srodku predkosciomierza ktora caly czas miga. Bylem juz w ASO w Zabrzu, ale po podpieciu do komputera nie wykazalo zadnych bledow... Baterie w kluczykach (obu) wymienione na nowe niecaly miesiac temu.
Nagranie:
https://youtu.be/gz-HT3IsrKk
Jezeli ktokolwiek ma jakies informacje na temat tej sytuacji u siebie, lub slyszal u kogokolwiek innego cos podobnego to prosze o jakies info, z gory dzieki
- Od: 9 lut 2018, 22:27
- Posty: 23 (0/1)
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931
Saleen napisał(a):3. Tutaj troche bardziej musze sie rozpisac, otoz od jakiegos czasu pojawia mi sie problem z wykrywaniem kluczyka przez komputer samochodu, i nie chodzi tutaj o mozliwosc odpalenia auta, chodzi o sytuacje po odpaleniu silnika:
autko chodzi przez kilkanascie sekund bez zadnych oznak niczego zlego po czym na ekranie komputera wyswietla sie komunikat:
Advanced Key not found
Czyli autko kradzione i nie rozpoznaje kluczyka – lub najpierw było pomalowane lakierem podkładowym ( niby szary ale zawsze oryginalne i wygląda bardzo penisowato ) a teraz otrzymało prawidłową barwę nadwozia
- Od: 24 sie 2016, 10:27
- Posty: 126 (2/2)
- Skąd: dokąd powiedzie go los
- Auto: viewtopic.php?f=331&t=200216
UPDATE!!!
Witam witam ponownie, troszke czasu mnie nie bylo
mamy juz piekna pogode na dworze, troszke ciepelka, wiec przyszedl czas na ogarniecie kilku waznych dla mnie rzeczy przy Magdalenie...
wiec pierwsza sprawa: blad kluczyka naprawiony (samoczynnie... do tej pory nie wiem o co chodzilo ale przestalo )
Jest umyta
kilka zdjec z dzisiejszej przejazdzki juz po myciu:
i takze przyszly pierwsze rzeczy na ktorych mi zalezalo
mamy tutaj EGT, OIL TEMP & OIL PRESSURE, czyli podstawa (w moim mniemaniu) do takich silnikow
bedzie to malym wstepem do pozostalych rrzeczy ktore bede chcial zrobic.
ze wzgledu na okoliczne "drogi" Madzia jeszcze na jakis czas zostanie kozą a maksymalna gleba jaka otrzyma w przyszlosci to -25 tyl i -15 przod, lecz to raczej na samym koncu.
wtem wiec pedze szukac sobie slupka do zakupu by wyrzezbic w nim miejsce na zegarki a oryginalny zachowac, oczywiscie, w stanie oryginalnym Jezeli ktokolwiek z Was ma na sprzedaz slupek kierowcy to z checia postaram sie z ta osoba dogadac
dodatkowo pomalu plynie do mnie z za oceanu juz bardzo przyjemnie brzmiacy BOV dedykowany do tego oto modelu wiec tylko czekac i zacierac raczki
jak znajdzie sie jeszcze cos do wypisania, badz obfotografowania, to sie zglosze
Witam witam ponownie, troszke czasu mnie nie bylo
mamy juz piekna pogode na dworze, troszke ciepelka, wiec przyszedl czas na ogarniecie kilku waznych dla mnie rzeczy przy Magdalenie...
wiec pierwsza sprawa: blad kluczyka naprawiony (samoczynnie... do tej pory nie wiem o co chodzilo ale przestalo )
Jest umyta
kilka zdjec z dzisiejszej przejazdzki juz po myciu:
i takze przyszly pierwsze rzeczy na ktorych mi zalezalo
mamy tutaj EGT, OIL TEMP & OIL PRESSURE, czyli podstawa (w moim mniemaniu) do takich silnikow
bedzie to malym wstepem do pozostalych rrzeczy ktore bede chcial zrobic.
ze wzgledu na okoliczne "drogi" Madzia jeszcze na jakis czas zostanie kozą a maksymalna gleba jaka otrzyma w przyszlosci to -25 tyl i -15 przod, lecz to raczej na samym koncu.
wtem wiec pedze szukac sobie slupka do zakupu by wyrzezbic w nim miejsce na zegarki a oryginalny zachowac, oczywiscie, w stanie oryginalnym Jezeli ktokolwiek z Was ma na sprzedaz slupek kierowcy to z checia postaram sie z ta osoba dogadac
dodatkowo pomalu plynie do mnie z za oceanu juz bardzo przyjemnie brzmiacy BOV dedykowany do tego oto modelu wiec tylko czekac i zacierac raczki
jak znajdzie sie jeszcze cos do wypisania, badz obfotografowania, to sie zglosze
- Od: 9 lut 2018, 22:27
- Posty: 23 (0/1)
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931
Ciekawie Ciekawie.
mi tam te znaczki na bialo lub czerwono nie pasuja vizualnie ale Tobie ma sie podbac!
machni dach w czarny polysk i bedzie bomba (jak moja ex)
tego seryjnego lipa z przodu tez bym zostawil czarnego
mi tam te znaczki na bialo lub czerwono nie pasuja vizualnie ale Tobie ma sie podbac!
machni dach w czarny polysk i bedzie bomba (jak moja ex)
tego seryjnego lipa z przodu tez bym zostawil czarnego
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Norreca napisał(a):Ciekawie Ciekawie.
mi tam te znaczki na bialo lub czerwono nie pasuja vizualnie ale Tobie ma sie podbac!
machni dach w czarny polysk i bedzie bomba (jak moja ex)
tego seryjnego lipa z przodu tez bym zostawil czarnego
odnosnie kolorow to jako ze w koncu zrobila sie ladna pogoda, autko bedzie szlo do poprawek, znaczki beda czarne, obudowy swiatel przeciwmglowych tez na czarno, dach zostanie prawdopodobnie bialy, ale i tak wszystko sie jeszcze zobaczy
- Od: 9 lut 2018, 22:27
- Posty: 23 (0/1)
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931
Mijałem kolegę dzisiaj w Żorach (czy tam w innych Świerklanach) po 17 jak jechales od wiaduktu nad autostradą
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
no to czas na kolejny maly update
nadszedl czas wymiany plynow ustrojowych wiec co nastepuje:
zakupiony olej MOTUL 300v 6L
zakupiony wklad filtra oleju K&N Performance Silver™
pozostaje do zakupienia:
TUTAJ POTRZEBUJE OPINII lub POMOCY w doborze:
olej przekladniowy (madzi strzelila juz 100tka na blacie wiec najwyzszy czas) z checia wyslucham (przeczytam) wasze rady odnosnie producentow (polecanych oraz niepolecanych)
plyn wspomagania dodatkowo czy ktokolwiek probowal uzywac moze specjalnych plynow do czyszczenia ukladu wspomagania? jezeli tak, z wielka checia chcialbym sie dowiedziec czy jest to odczowalna roznica czy nie, ogolnie czyszczenie ukladu w planie jest ale nie wiem czy moge uzyc do tego plynow czyszczacych, czy o wiele lepiej wyjde uzywajac po prostu kolejne przelewki plynu wspomagania
plyn chlodniczy i tutaj pytanie jak wyzej, czy lepiej bedzie po prostu zakupic wieksza ilosc plynu choldzacego i przelac go kilka razy przez uklad, czy moze uzyc plynu czysczacego
jak ktos z was dotrwal do tego momentu to juz jestem wdzieczny i takze pod wrazeniem, teraz update odnosnie planowanych na ten rok modow
niestety aktualna sytuacja zyciowa zmusila mnie do zacisniecia troche pasa pod wzgledem wydatkow na autkto wiec montaz czujnikow OIL TEMP, OIL PRESS i EGT zostal przeze mnie przelozony na termin blizej nieokreslony (prawdopodobnie poznia jesien/wczesna zima lub nawet nastepny rok), w przeciagu nastepnego miesciaca, maksymalnie 1,5 miesiaca powinienem zabrac sie za wymiane gum na poliuretany, po czym w kolejnosci jest posadzenie Magdaleny nizej ( 1,5 cm przod i tyl) na zestawie Eibach'a, i na koniec roku powinna przyjsc rozporka na przod, tylko musze sie upewnic jak bedzie to wtedy wygladac z dostepem do aku (w ktoryms z tematow wyczytalem ze moze byc to bardzo niewygodne) bo w tym przypadku jednak chyba wybiore praktycznosc (i tak autko po torze nie smiga i raczej nie bedzie).
to chyba na tyle, dziekuje i do przeczytania
nadszedl czas wymiany plynow ustrojowych wiec co nastepuje:
zakupiony olej MOTUL 300v 6L
zakupiony wklad filtra oleju K&N Performance Silver™
pozostaje do zakupienia:
TUTAJ POTRZEBUJE OPINII lub POMOCY w doborze:
olej przekladniowy (madzi strzelila juz 100tka na blacie wiec najwyzszy czas) z checia wyslucham (przeczytam) wasze rady odnosnie producentow (polecanych oraz niepolecanych)
plyn wspomagania dodatkowo czy ktokolwiek probowal uzywac moze specjalnych plynow do czyszczenia ukladu wspomagania? jezeli tak, z wielka checia chcialbym sie dowiedziec czy jest to odczowalna roznica czy nie, ogolnie czyszczenie ukladu w planie jest ale nie wiem czy moge uzyc do tego plynow czyszczacych, czy o wiele lepiej wyjde uzywajac po prostu kolejne przelewki plynu wspomagania
plyn chlodniczy i tutaj pytanie jak wyzej, czy lepiej bedzie po prostu zakupic wieksza ilosc plynu choldzacego i przelac go kilka razy przez uklad, czy moze uzyc plynu czysczacego
jak ktos z was dotrwal do tego momentu to juz jestem wdzieczny i takze pod wrazeniem, teraz update odnosnie planowanych na ten rok modow
niestety aktualna sytuacja zyciowa zmusila mnie do zacisniecia troche pasa pod wzgledem wydatkow na autkto wiec montaz czujnikow OIL TEMP, OIL PRESS i EGT zostal przeze mnie przelozony na termin blizej nieokreslony (prawdopodobnie poznia jesien/wczesna zima lub nawet nastepny rok), w przeciagu nastepnego miesciaca, maksymalnie 1,5 miesiaca powinienem zabrac sie za wymiane gum na poliuretany, po czym w kolejnosci jest posadzenie Magdaleny nizej ( 1,5 cm przod i tyl) na zestawie Eibach'a, i na koniec roku powinna przyjsc rozporka na przod, tylko musze sie upewnic jak bedzie to wtedy wygladac z dostepem do aku (w ktoryms z tematow wyczytalem ze moze byc to bardzo niewygodne) bo w tym przypadku jednak chyba wybiore praktycznosc (i tak autko po torze nie smiga i raczej nie bedzie).
to chyba na tyle, dziekuje i do przeczytania
- Od: 9 lut 2018, 22:27
- Posty: 23 (0/1)
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości