Mazda3 BL L3-VDT MPS 2009 r.

Witam wszystkich. Jest to już moja druga Madzia w MPS
Pierwsza w nadwoziu BK, która niestety uległa wypadkowi. Od około miesiąca w moim posiadaniu jest 3 MPS w nadwoziu BL, kolorek czarny. Auto sprowadzone ze Szwajcarii, w Polsce już około 5 lat, kupione od prywatnej osoby z miejscowości Magdalenka. Auto bardzo przyjemnie się prowadzi, na pewno bardziej komfortowe niż BK i już bardziej zbajerowane co mi akurat odpowiada. Gadżetów i dodatkowych opcji jak dla mnie nigdy za wiele
Jeśli chodzi o moc, czy modyfikacje autko narazie ma zrobiony jedynie program przez poprzedniego właściciela u najlepszego tunera czytaj Pan Michał z Disi Tune oraz wsadzona jest wkłada z K&N (Na dzień dzisiejszy, więcej wyjaśnię niżej
). Podobno 302 kucyki, momentu niestety nie pamiętam (wstawię potem). Wykres, który o ile dobrze pamiętam był robiony w okolicach maja. Autko ładnie się zbiera aczkolwiek muszę przyznać, że mój stary MPS, który miał nieco więcej kucy bo 315 miał znacznie więcej werwy i takiej jak ja to mówię brutalności. Dobra więc po tym krótkim i mam nadzieje treściwym wstępie czas na najciekawsze 
Auto aktualnie w SSG gdzie robione jest:
-Kompetny wydech SSG
-Downpipe
-Dolot
-Hybrydowe Turbo
-FMIC
-Sprzęgło jednomas ACT
-Rozrząd
– wkład pompy paliwa
– program robiony u Pana Michała z Disi Tune
O i chyba tyle z tych grubszych rzeczy. Autem zależy mi by jeździć na co dzień i trzaskać kilometry, dlatego staram się na nim nie oszczędzać. Pomijam jakieś pierdółki przy zawieszeniu, pasek klinowy, itp.
Auto po tych zmianach ma przypuszczalnie osiągnąć 380-400 koni i ponad 500 momentu ( PRZYPUSZCZALNIE bo każde auto jak wiadomo jest inne)
W planach:
– zaraz po odebraniu auta, samochód trafia do Braci Pietrzak z Gliwic na detaling i renowacje foteli.
– w czasie zimy zakupienie nowych felg 18 i opon (tutaj muszę się poradzi Was)
– przed latem zakucie silnika, dla świętego spokoju
O i tyle w najbliższych planach jeśli chodzi o modyfikacje. Co do optycznych nie zamierzam nic szczególnego robić. Samochód podoba mi się taki jaki jest. Wiadomo, będą inne, większe końcówki wydechu oraz są ledowe żarówki postojowe i to tyle
myślę żeby jeszcze bardziej przyciemnić tylne szyby ale to może kiedyś kiedyś. Pozdrawiam serdecznie !
Auto aktualnie w SSG gdzie robione jest:
-Kompetny wydech SSG
-Downpipe
-Dolot
-Hybrydowe Turbo
-FMIC
-Sprzęgło jednomas ACT
-Rozrząd
– wkład pompy paliwa
– program robiony u Pana Michała z Disi Tune
O i chyba tyle z tych grubszych rzeczy. Autem zależy mi by jeździć na co dzień i trzaskać kilometry, dlatego staram się na nim nie oszczędzać. Pomijam jakieś pierdółki przy zawieszeniu, pasek klinowy, itp.
Auto po tych zmianach ma przypuszczalnie osiągnąć 380-400 koni i ponad 500 momentu ( PRZYPUSZCZALNIE bo każde auto jak wiadomo jest inne)
W planach:
– zaraz po odebraniu auta, samochód trafia do Braci Pietrzak z Gliwic na detaling i renowacje foteli.
– w czasie zimy zakupienie nowych felg 18 i opon (tutaj muszę się poradzi Was)
– przed latem zakucie silnika, dla świętego spokoju
O i tyle w najbliższych planach jeśli chodzi o modyfikacje. Co do optycznych nie zamierzam nic szczególnego robić. Samochód podoba mi się taki jaki jest. Wiadomo, będą inne, większe końcówki wydechu oraz są ledowe żarówki postojowe i to tyle