Mazda3 BK LF '07 2.0 / 150KM -- Ice Blue

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez MyaS » 21 cze 2017, 22:35

Witam.

Od minionej soboty stałem się... ekhmm. Moja szanowna i kochana małżonka stała się posiadaczką ślicznej M3 w dość chyba rzadko spotykanym kolorze.
Jako iż żona nie ma za bardzo czasu się udzielać na forach oraz nie lubi zajmować się "bzdurami" tak jak ja, więc założyłem konto i piszę ten post za nią :)

Była to pierwsza sztuka M3 jaką oglądałem i miałem dość spore obawy co mogę zastać na miejscu, tym bardziej że wiem jakie mankamenty i blacharskie niedociągnięcia dręczą to auto.
Uzupełniając codziennie wiedzę, korzystając z poradników zamieszczonych na forum, oraz dzięki koledze forumowemu Mariankowi który za drobną, standardową opłatą rano przed wyjazdem po samochód wysłał mi historię auta z DSR, w sobotę po pracy wybrałem się z kolegą w 300 kilometrową podróż z bardzo sceptycznym nastawieniem, mimo zapewnień sprzedającego że auto jest praktycznie w idealnym stanie.

Po przyjeździe na miejsce, wstępnych oględzinach powoli zaczynałem przekonywać się iż rzeczywiście tak jest.

Po auto wybrałem się oczywiście z miernikiem lakieru. Nie było to moje pierwsze wozidełko jakie w życiu kupiłem więc do tematu podszedłem na chłodno i z pewną wiedzą co i jak po kolei sprawdzać.
Wszystkie elementy blacharskie mierzyłem dwukrotnie nie dowierzając zapewnieniom sprzedającego iż lakier jest oryginalny i nigdy nie był malowany.
Miał rację.
W zasadzie elementy wykazywały od 80-140 µm. Oczywiście środkowe, progi, ćwiartki tylne wewnętrzne wykazywały mniej, tak jak powinno być.
Każdy element sprawdzany co najmniej w 10 miejscach, czy nie było gdzieś szpachli i zaprawek.

Nie rozpisując się już za bardzo.
Auto całe w oryginale – przynajmniej tak wychodzi wg miernika lakieru, oraz praktycznie idealnym spasowaniu elementów.
Oczywiście wszystkie szyby w oryginale z jednego rocznika.
Wszystkie kwestie elektroniczne jak i manualne sprawne.

Uwaga – Zewnętrzna powłoka blacharska bez milimetra rdzy.
I teraz najlepsze – podwozie praktycznie tak samo. No może jakby się ktoś uparł to coś znajdzie.

Auto z przebiegiem 139 000 km. Ostatni przegląd w ASO przy 130 000 km.

Samochód ściągnięty z Francji z okolic miasta Bordeaux.

Z ciekawszego wyposażenia posiada:
Klima – auto
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
LED'owe światła tył
Tempomat
Wielofunkcyjna kierownica
Alu 17"
TCS, DCS
Skrzynia 6 biegów
System bezkluczykowy – Keyless z dwiema kartami

Być może o czymś zapomniałem, jeszcze to auto poznaję (czasami jak mi żona da się przejechać)

Jeśli chodzi o stan zawieszenia to brałem trochę w ciemno bo było już późno i wszystkie SKP w pobliżu były pozamykane.
Przy oględzinach nie pozostało mi nic innego jak kulać się po piachu wsadzając głowę w ciasne miejsca :)

Po zarejestrowaniu auta i wykupieniu OC czym prędzej podjechałem do pobliskiego SKP koło domu.
Pan spod kanału wyszedł zszokowany twierdząc że dawno w tak dobrym stanie Mazdy z tego rocznika nie widział.
On nic do roboty nie widzi i nie słyszy. Klocki praktycznie nowe, tarcze też, zawieszenie sztywne, niepowybijane, zero rdzy, jakichś dziur, etc.

Niestety jest jeden mankament – stuka coś z prawego przodu na dziurach. Na stacji nic nie widać, na warsztacie również. Pada podejrzenie na amortyzator – jeśli ktoś miał podobny przypadek to proszę pisać bo komplet na przód KYB to zabawa 450zł + mocowania ponad 100zł a szkoda w ciemno bulić

Wczoraj wymieniony olej na Mobil Super 3000 XE 5W-30, filtr oleju MANN, oraz jakiś niemiecki filtr powietrza – półka średnia, producenta nie pamiętam.

Silnik chodzi prawie bezszelestnie, moc ma jak cholera. Wycieków nie widać. Jest OK.

Klima chłodzi, tempomat działa, system keyless działa bezbłędnie i jest cholernie wygodny!

Po 300 kilometrach trasy jadąc w przedziale 70-140 km/h spalanie 7.2L / 100 kilometrów.

No dobra to parę fotek leci.
Niestety wszystkie robione przy okazji i na dziko. Jakaś z ogłoszenia, jakaś z powrotu, jakaś spod domu, etc.
Załączniki
1.jpg
2.jpg
IMAG0754.jpg
IMAG0773.jpg
IMAG0774.jpg
IMAG0776.jpg
IMAG0777.jpg
IMAG0782.jpg
IMAG0783.jpg
IMAG0790.jpg
IMAG0799.jpg
IMAG0800.jpg
IMAG0801.jpg
IMAG0807.jpg
IMAG0809.jpg
Ostatnio edytowano 25 cze 2017, 14:25 przez MyaS, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2017, 21:29
Posty: 115 (0/3)
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK, 07r.
2.0 LF – 150KM

Postprzez macvas » 22 cze 2017, 15:23

Witamy,
Z opisu i fotek rysuje się bardzo konkretna sztuka w nieopatrzonym kolorze. Nic tylko gratulować żonie wyboru <spoko>

Co do wspomnianego mankamentu, to niekoniecznie sam amortyzator – jego sprawność była mierzona? Nie pociekł? Skoro na szarpakach cisza, to stawiam raczej na jego górne mocowanie etc. Być może była po tej stronie jakaś przygoda typu "łoo Panie dziuraaa", bo nie sposób uwierzyć by przy tym przebiegu i francuskiej przeszłości aby auto było wolne od skaz, a jednak rodzynki się zdarzają.
Inna sprawa, że ten typ zawieszenia tak ma, że "czasem coś dzwoni i nawet najwięksi magicy nie wiedzą w którym miejscu". Pozostaje cierpliwie wykluczać kolejne podzespoły.

Gratulacje i bezawaryjności.
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2292 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez Kapi_lt » 22 cze 2017, 23:38

@Myas tylko bez podbierania samochodu Żonie :D
 
Od: 16 mar 2017, 22:36
Posty: 183 (2/1)
Auto: Mazda

Postprzez francesco_franco » 23 cze 2017, 06:29

No jak ona w Bordeaux jeździła, to nie ma się co dziwić, że rdzy mało. Niech służy :–)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 20:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Postprzez macvas » 23 cze 2017, 07:45

Moja też od Francuzów i też jak kupowałem to rudej ni śladu.. do czasu. Czwarty sezon w Polsce i się zaczyna <oczy> Dlatego profilaktycznie w okolicach jesieni zrobiłbym na miejscu właściciela konserwę.
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2292 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez ezg_siwy » 23 cze 2017, 08:38

A ja bym nie czekał do jesieni, bo teraz szybciej wyschnie jak jest cieplej.

Fajna sztuka! Jak jest keyless to jak się odpala silnik? Przyciskiem?
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 11:58
Posty: 1034
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez talk_about85 » 23 cze 2017, 09:09

Gratuluje nabytku i zonie i Tobie :). Na drugim biegunie Polski u mnie ma ktos trojke w takim kolorze i powiem Ci kolor na prawde bardzo rzadki. Ice nie kazdemu moze sie podobac ale moim zdaniem jest <spoko>.
Dzialam rowniez w miare mozliwosci w innym forumowym dziale i tam auta z Francji nie maja dobrej opinii. Praktycznie to rzadkosc by bylo cos godnego zakupu z tego kraju. Spotkac trojke I generacji bez rdzy to tez juz praktycznie nieosiagalne. Wrzucilbys zdjecie podwozia a chociaz tylnego zawieszenia (nawet bez kanalu czy podnosnika wystarczy z ziemi) zeby moc troche popodziwiac :P?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 23:59
Posty: 1123 (0/12)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda3 BK HB 1.6 MZ-CD 2007

Postprzez MyaS » 23 cze 2017, 09:33

francesco_franco napisał(a):No jak ona w Bordeaux jeździła, to nie ma się co dziwić, że rdzy mało. Niech służy :–)


Podobno tam inny klimat i zupełnie inaczej auta wyglądają. No i nie walą takiej soli na drogi jak u nas.

macvas napisał(a):Dlatego profilaktycznie w okolicach jesieni zrobiłbym na miejscu właściciela konserwę.


Konserwacja będzie na bank. Myślę że do końca sierpnia maksymalnie póki będzie ciepło. Auto jest na prawdę w fajnym stanie i w takim chcę je choćby utrzymać, a nawet co nie co poprawić.

ezg_siwy napisał(a):Fajna sztuka! Jak jest keyless to jak się odpala silnik? Przyciskiem?


Zrobię dzisiaj fotkę jak to wygląda

talk_about85 napisał(a):Wrzucilbys zdjecie podwozia a chociaz tylnego zawieszenia (nawet bez kanalu czy podnosnika wystarczy z ziemi) zeby moc troche popodziwiac :P?


Dzisiaj będę na podnośniku to postrzelam coś, przy okazji pooglądam szczegóły :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2017, 21:29
Posty: 115 (0/3)
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK, 07r.
2.0 LF – 150KM

Postprzez Tomasso » 23 cze 2017, 10:09

Także gratuluję zakupu :) Co do pukania w podwoziu u mnie ma to miejsce z tyłu i nikt nie wie co jest tego przyczyną, bo zawieszenie jest w stanie perfekt :D Także powodzenia w zdiagnozowaniu przyczyny!
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2017, 10:14
Posty: 38
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 BK '07 2.0 LF Kintaro

Postprzez KMBak » 23 cze 2017, 23:57

Szerokości. papa
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3819 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez MyaS » 25 cze 2017, 12:16

Niestety nie udało mi się zaprowadzić autka na podnośnik. Będę się umawiał od poniedziałku.

Parę fotek podwozia i szczegółów robionych "z gleby" :)

Jest parę nalotów rudej, ale śmiem twierdzić iż jak na ten rok i model to jest stan bardzo dobry. Wystarczy delikatne czyszczenie w niektórych miejscach i konserwacja podwozia oraz profili zamkniętych. Wtedy tylko kontrola co jakiś czas czy nic nie wyłazi i zabijanie ognisk rdzy w zarodku.
Załączniki
IMAG0810.jpg
IMAG0811.jpg
IMAG0812.jpg
IMAG0813.jpg
IMAG0814.jpg
IMAG0815.jpg
IMAG0816.jpg
IMAG0817.jpg
IMAG0818.jpg
IMAG0819.jpg
IMAG0820.jpg
IMAG0821.jpg
IMAG0823.jpg
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
9.jpg
IMAG0824.jpg
Tak wygląda stacyjka w wersji keyless.
11.jpg
Żeby zamknąć lub otworzyć auto wystarczy mieć kartę w kieszeni i nacisnąć przycisk. Auto całe się otwiera. Taka sama zasada działa w drugą stronę przy zamykaniu.

Fajnym patentem jest to że kiedy zostawimy stacyjkę w pozycji ACC i wyjdziemy z auta razem z kartą to nie zamkniemy go. Po prostu auto nie pozwoli się zamknąć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2017, 21:29
Posty: 115 (0/3)
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK, 07r.
2.0 LF – 150KM

Postprzez Kapi_lt » 25 cze 2017, 13:10

Jeśli chodzi o nalot to podobnie jak u mnie ;)
 
Od: 16 mar 2017, 22:36
Posty: 183 (2/1)
Auto: Mazda

Postprzez ezg_siwy » 27 cze 2017, 10:37

A co to jest ta dziurka na klapie? Bo to chyba występuje tylko w wersji keyless?
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 11:58
Posty: 1034
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez Kamtre » 28 cze 2017, 19:51

Auto pięknie się prezentuje, gratulacje udanego zakupu ;)

A co do mankamentu:
Niestety jest jeden mankament – stuka coś z prawego przodu na dziurach. Na stacji nic nie widać, na warsztacie również. Pada podejrzenie na amortyzator – jeśli ktoś miał podobny przypadek to proszę pisać bo komplet na przód KYB to zabawa 450zł + mocowania ponad 100zł a szkoda w ciemno bulić

Jak kupowałem niedawno swoją 323F Sportive to o dziwo też sprzedający powiedział, że coś stuka w prawym przodzie. Całe zawieszenie wymienił (o dziwo faktycznie tak jest, co potwierdził diagnosta na SKP i brat zawodowy mechanik). On sam nie wiedział co stuka, mechanicy nie mogli znaleźć przyczyny no bo wszystko nowe itp.
Pojechałem na szarpaki na SKP i tam diagnosta stwierdził, że to tylna tuleja wahacza. Chciał dokręcić, ale nie mógł, bo gwint był zerwany. Jakiś mechanik spartolił sprawę i pewnie się bał przyznać poprzedniemu właścicielowi. Po wyeliminowaniu tego problemu zero jakichkolwiek hałasów z zawieszenia.
Może u Ciebie to też wahacz ;)
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2017, 22:39
Posty: 73 (0/1)
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323F Sportive, BJ FS '01, 2.0 131 KM

Postprzez MyaS » 29 cze 2017, 19:51

Dzięki za podpowiedź.

Tak właśnie obstawiam. W poprzednim aucie mając podobny dźwięk przeważnie okazywało się że sworzeń wahacza albo tuleje były do wymiany.
Niestety ani w SKP, ani na kanale w warsztacie nikt nic nie zauważył.

To takie głuche pukanie. Nie metaliczne, tylko właśnie "głuche" które słychać na każdej dziurce, nawet jadąc po nierównych płytach jumbo.

Będę musiał go odstawić na zdiagnozowanie do porządnego serwisu i tyle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2017, 21:29
Posty: 115 (0/3)
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK, 07r.
2.0 LF – 150KM

Postprzez Kamtre » 29 cze 2017, 20:56

U mnie było dokładnie tak samo. Jakikolwiek wybój, nierówność i stukało.
Powodzenia w eliminacji problemu.
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2017, 22:39
Posty: 73 (0/1)
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323F Sportive, BJ FS '01, 2.0 131 KM

Postprzez MyaS » 13 lip 2017, 20:11

Auto świeżo odebrane od mechanika.

Wcześniej byłem na diagnozie tego nieprzyjemnego pukania.

Okazało się jednak że amortyzator daje taki efekt.

Prawy amor lekko wylany, po rozłożeniu kolumny łożysko amortyzatora rozsypało się w rękach, więc od razu poszły oba mocowania do wymiany dla świętego spokoju.

Także pierwsza poważniejsza ingerencja w Madzie – wymiana amorów + poduszek. Poszedł zestaw SACHSA na obie strony.

Po przejechaniu szalonych 2 kilometrów stwierdzam że są twardsze od starych i to sporo. Czuć każdy uskok.

Wstępnie w sierpniu umówiłem się na konserwację podwozia + profile zamknięte. Wycena 350 zł.
Myślę że spoko cena, ale Pan sam stwierdził że za dużo do roboty nie będzie jeśli chodzi o czyszczenie bo wygląda ładnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2017, 21:29
Posty: 115 (0/3)
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK, 07r.
2.0 LF – 150KM

Postprzez ezg_siwy » 14 lip 2017, 09:40

350 to bardzo mało i obawiam się o jakość tej pracy. Dopytaj się co Ci nałożą na podwozie, bo mnie za 400 zł napryskali bitex, który po jednym roku od nałożenia już mocno odpadł. Moim zdaniem nie warto i lepiej dopłacić i mieć to zrobione lepszymi preparatami.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 11:58
Posty: 1034
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez MyaS » 19 lip 2019, 10:00

Duża aktualizacja, gdyż zaniedbałem mocno wątek.

Historia serwisów i zmian:

139000
Zakup samochodu

139500
Wymiana oleju – Mobil 1 5w30
Filtr oleju Mann
Filtr powietrza Knecht

140000
1. Wymiana przednich amortyzatorów (komplet wraz z poduszkami) – SACHS
2. Silent block wahacza przedniego, lewego
3. Konserwacja podwozia

143600
Okazało się że Mazda lubi mocno pić olej. Silnik przeszedł podstawowy remont w celu wyeliminowania picia oliwy.
Regeneracja głowicy,
wymiana pierścieni,
uszczelniacze zaworowe,
wszelkie uszczelki silnika,
nowy łańcuch rozrządu,
nowy płyn chłodniczy,
olej Shell 5w30,
oraz dodatkowo wymieniony termostat.

Całość to chory koszt prawie 5 tys zł. w nie polecanym przeze mnie serwisie w Gdyni – Japan Service.

Po odbiorze z serwisu wymieniłem – Łącznik stabilizatora TYŁ, lewa strona – FEBI

148500
Wymiana oleju po remoncie i zalecanych 5 tys km.
Olej Valvoline 5w30
Filtr oleju Mann, filtr powietrza Mann
Dodatkowo wymieniłem olej w skrzyni na Valvoline 75w90

150300
Wymiana przedniej szyby.
Szyba miała od zakupu parę małych pajączków. Przez zimę jeden z nich się poddał i poszło pęknięcie wzdłużne, więc trzeba było wymienić.

151000
Żona cofając autem, puknęła lekko w drzewo i na tylnej klapie w okolicy emblematu powstała wgniotka.
Udało się wyciągnąć metodą bezinwazyjną, u tak zwanego wgniotkarza, metodą PDR.
Koszt 350zł

156900
Okazało się że po dość drogim remoncie silnika, auto dalej bierze olej. Co za tym idzie byłem zmuszony zostawić auto na reklamację.
Dodatkowo okazało się że przy poprzednim remoncie nie wymieniono świec zapłonowych (BRAWO ! ) więc kazałem tym razem je wymienić na koszt serwisu.

158400
Wymiana filtra kabinowego
Gościa który wymyślił dostęp do niego, pozdrawiam! ...

158500
Kolejna reklamacja w sprawie remontu silnika!
Okazało się że dość mocno stuka podczas pracy. Podejrzewałem albo źle wyregulowane luzy zaworowe, albo klapki kolektora.
Kolejny raz odwiedziłem ten "zacny" serwis i okazało się że źle zostały wyregulowane luzy... Brawo Panowie !

Przy tym samym przebiegu od razu zrobiłem:
Łączniki stabilizatorów – przód FEBI
Klocki hamulcowe – tył TRW
Wymiana płynu hamulcowego Brembo DOT4

160500
Nowe opony zimowe BARUM POLARIS 5

162000
Wymieniony cały wielowahacz z tyłu – Cały komplet FEBI pasujący od Focusa II
Łącznik stabilizatora – prawy tył
Tuleja wahacza, przedni prawy
+ geometria

Dodatkowo wymieniony od razu olej na Valvoline 5w30, Filtr oleju, powietrza MANN

163000
Zabezpieczenie profili zamkniętych
Zakup lotki na tylną klapę + malowanie + montaż

165000
Tarcze + Klocki (Przód)
Tarcze ATE Standard
Klocki ATE Ceramic
Wymiana prowadnic zacisków

168000
Wymiana poduszki (tylnej) skrzyni. Oryginalna FoMoCo

170000
W ramach wymyślania sobie prac, wymontowałem przepustnicę i wyskrobałem cały nagar który osadził się podczas spalania oleju silnikowego.
Było co robić !! Sadzy jak w kominie.

W międzyczasie zostały przyciemnione szyby tylne.

170500
Nowe opony letnie na przednią oś, gdyż stare miały już 4mm i były z 2012 rocznika. Zakupiłem identyczne jak na osi tylnej
BF Goodrich G-grip

172000
Wymiana oleju ELF SXR 900 5w30
Filtr oleju MANN
Filtr powietrza – czyściutki, czeka na kolejną wymianę oleju
Dodatkowo zmieniona zerwana poduszka silnika olejowa. Poducha nowa FEBI – pasująca plug & play z Focusa II


174000
Wymiana halogenu lewego – Zamiennik DEPO
Stary był pęknięty, wlewała się woda i był cały zakamieniony
Wymiana tylnej anteny systemu KEYLESS w zderzaku i przeniesienie jej do środka

176400
Pojechaliśmy na 3 dni na wybrzeże do urokliwej małej miejscowości. Auto stało na posesji za bramą, ale okazało się że jakiś ktoś, uszkodził tylną lampę przeciwmgielną.
Nie wiem jak, ale trzeba było wymienić.
Zamiennik DEPO i po sprawie.

Ostatnio także wymieniłem tylne materiałowe nadkola, na plastikowe, producenta POLCAR.
Nie jest wcale głośniej, a czyszczenie o niebo lepsze.

PLANY:
Na przyszły rok, na wiosnę. Alufelgi 18" o jakimś niebagatelnym wzorze + nowe oponki.

Regeneracja obecnych felg, może na zimę zmiana koloru plasti dipem.

Zobaczymy jak siądzie Mazda na 18", jeśli będzie jeszcze za wysoko to pójdzie zestaw Eibach pro kit -30mm

Końcówka wydechu – prawdopodobnie ulter 90mm

Myślałem nad dołożeniem nakładek na progi, ale podobno bez wiercenia i klejenia nie da się tego zamontować, a jak wiadomo zbiera się tam sporo syfu i później to gnije. Więc nie wiem :)

Jakaś rozpórka na przód.

Malowanie przedniego i tylnego zderzaka.

Parę wgniotek do wyciągnięcia. Głównie dach i jedne drzwi.


Póki co o auto jest dbane i nic poważnego mu nie dolega.
Jeśli pogoda pozwala to auto ma cotygodniowy detailing i auto spa.
Zawsze leży na lakierze jakaś powłoka, przeważnie jakiś Quick Wax. Z braku czasu, warunków i chęci nie bawię się w tradycyjne woski które nakłada się 2h, tylko raz w tygodniu jeśli pogoda pozwoli rzucam jakiegoś dobrego Quick Detailera i autko się świeci.

Parę fotek na koniec z różnych okresów eksploatacji :)
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2017, 21:29
Posty: 115 (0/3)
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK, 07r.
2.0 LF – 150KM

Postprzez chmielu_KL » 19 lip 2019, 14:19

Powiem Ci szczerze, że bez obniżenia na 18stce nie będzie to fajnie, ani ładnie wyglądało.
Polecam eibach -30mm, mam u siebie.
Powiedz co było przyczyną dalszego spalania oliwy po remoncie i jak wygląda ono teraz, już po poprawkach ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy