Mazda3 BK Z6 '03 *DailyTrackCarFakeMPS*

2003 Mazda3 BK 1.6 Z6 Sunlight Silver
Historia
Moim pierwszym samochodem był Nissan Almera N16 mojej mamy
Autko wspominam świetnie, bezawaryjnie jeździło, jak była potrzeba to miało kopa, a przy tym instalacja LPG... idealne cechy samochodu dla studenta
Niestety, przez idiotę w dostawczaku Almera dostała strzała centralnie w przód, przy okazji ratując mnie z jakichkolwiek fizycznych obrażeń i w ten sposób skończyła się moja przygoda z tym autem. Nie czekałem długo z zakupem kolejnego wozu. Następnego dnia w szpitalu zacząłem poszukiwania następcy. Żadne niemieckie, francuskie, angielskie wynalazki mi nie podpasowały, japońska motoryzacja ma w sobie to coś. W ten sposób wybór padł na Mazdę... ale 323F
Dlaczego? Kwestia finansowa oczywiście. Wakacje spędzone na pracy dały oczekiwane efekty, ale odpowiedniego 323F nie znalazłem, więc pomyślałem sobie a może by tak Mazda3 BK? I udało się
Obecna M3 BK jest hiszpanką, przeszła przez dwóch właścicieli zanim trafiła do mnie. Auto bardzo ładne, zrywne jak potrzeba, pakowne, a przy tym tak ładne
Jak na 2003 rok wyposażenie w porównaniu do innych marek w tej cenie jest bardzo bogate, choćby wielofunkcyjna kierownica czy wszystkie szyby w prądzie.
Dane techniczne
Silnik: Benzynowe Z6-VE
Pojemność: 1598 ccm
Moc: 105 KM
Moment: 145 NM
Skrzynia: Manualna
Nadwozie: 5-drzwiowy hatchback
Przebieg: ~200000 km
Wyposażenie
Automatyczna klimatyzacja
Radio CD + 4 głośniki + xCarLink
Wielofunkcyjna skórzana kierownica
Wspomaganie kierownicy
ABS, TCS
6 poduszek powietrznych
Pełna elektryka – szyby + lusterka
Fabryczne 16" alufelgi + 15" stalówki na zime
Naprawy/wymiany
Jedyną awarią do tej pory był spalony czujnik stukowy w samochodzie. Wymieniłem i auto od razu odżyło. Tak to Mazda jest bezawaryjna. Owszem czasem lubi się obrazić i na przykład zgasić oświetlenie zegarów i panelu radia – jestem w trakcie ustalania co jest przyczyną tego zjawiska
W marcu 2017 wjechały nowe tarcze i klocki na przód i tył.
Modyfikacje mechaniczne i wizualne
Pierwszą modyfikacją była końcówka wydechu – nakładka wydechu, założona parę dni po zakupie. Dlaczego? Nie podobała mi się goła rurka z tyłu
Założyłem dolot powietrza z Mazdy2, wszystko PlugIn więc żadnych problemów nie było.
Na początku stycznia 2017 doszedł xCarLink do radia i w końcu słucham tego czego chce i kiedy chce.
Niedawno (początek Marca 2017) dołożyłem dokładkę przedniego zderzaka.
Obowiązkowym dodatkiem jest również ramka klubowa
Mam nadzieję że niedługo zagoszczą też naklejki 
I to narazie tyle. W planach jest lotka, którą ciężko dostać, ładniejsze felgi, sprężyny obniżające i customowy wydech. Czas i finanse pokażą czy uda się to wszystko spełnić. Mazda ma mi służyć jako auto na dojazd na uczelnie i w każde inne rejony Miasta i Wsi więc raczej nie planuje zglebić auta i założyć wielkich felg. Bardziej kieruję się w stronę małej rajdówki.
Tutaj chciałbym bardzo podziękować za pomoc która była, jest i będzie (mam nadzieję
) od strony Łódzkiej Grupy Mazdaspeed 
>>>Aktualizacja na wiosnę 2020 – auto jeździ na zawieszeniu z MPS'a w tym momencie, wydech dalej nie zrobiony, felgi i lotka wjechały na pokład, a co do reszty to zapraszam do lektury bo warto
Miłego oglądania. Galeria z czasem będzie się powiększać.
Historia
Moim pierwszym samochodem był Nissan Almera N16 mojej mamy
Obecna M3 BK jest hiszpanką, przeszła przez dwóch właścicieli zanim trafiła do mnie. Auto bardzo ładne, zrywne jak potrzeba, pakowne, a przy tym tak ładne
Dane techniczne
Silnik: Benzynowe Z6-VE
Pojemność: 1598 ccm
Moc: 105 KM
Moment: 145 NM
Skrzynia: Manualna
Nadwozie: 5-drzwiowy hatchback
Przebieg: ~200000 km
Wyposażenie
Automatyczna klimatyzacja
Radio CD + 4 głośniki + xCarLink
Wielofunkcyjna skórzana kierownica
Wspomaganie kierownicy
ABS, TCS
6 poduszek powietrznych
Pełna elektryka – szyby + lusterka
Fabryczne 16" alufelgi + 15" stalówki na zime
Naprawy/wymiany
Jedyną awarią do tej pory był spalony czujnik stukowy w samochodzie. Wymieniłem i auto od razu odżyło. Tak to Mazda jest bezawaryjna. Owszem czasem lubi się obrazić i na przykład zgasić oświetlenie zegarów i panelu radia – jestem w trakcie ustalania co jest przyczyną tego zjawiska
W marcu 2017 wjechały nowe tarcze i klocki na przód i tył.
Modyfikacje mechaniczne i wizualne
Pierwszą modyfikacją była końcówka wydechu – nakładka wydechu, założona parę dni po zakupie. Dlaczego? Nie podobała mi się goła rurka z tyłu
Założyłem dolot powietrza z Mazdy2, wszystko PlugIn więc żadnych problemów nie było.
Na początku stycznia 2017 doszedł xCarLink do radia i w końcu słucham tego czego chce i kiedy chce.
Niedawno (początek Marca 2017) dołożyłem dokładkę przedniego zderzaka.
Obowiązkowym dodatkiem jest również ramka klubowa
I to narazie tyle. W planach jest lotka, którą ciężko dostać, ładniejsze felgi, sprężyny obniżające i customowy wydech. Czas i finanse pokażą czy uda się to wszystko spełnić. Mazda ma mi służyć jako auto na dojazd na uczelnie i w każde inne rejony Miasta i Wsi więc raczej nie planuje zglebić auta i założyć wielkich felg. Bardziej kieruję się w stronę małej rajdówki.
Tutaj chciałbym bardzo podziękować za pomoc która była, jest i będzie (mam nadzieję
>>>Aktualizacja na wiosnę 2020 – auto jeździ na zawieszeniu z MPS'a w tym momencie, wydech dalej nie zrobiony, felgi i lotka wjechały na pokład, a co do reszty to zapraszam do lektury bo warto
Miłego oglądania. Galeria z czasem będzie się powiększać.