MazdaSpeed3 BK '08 2.3T L3-VDT
co do kiery mi sie podoba z Corksport (ma naprawde swietnie wyprofilowane miejsca na kciuki), ale sciaganie i clo to juz sie robia koszty
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Też myślałem o Corksport ale kwota która trzeba ponieść nie jest adekwatna do kawałka skóry którą otrzymujemy Ta którą obecnie posiadam na prawdę jest super i myślę, że jakością nie wiele odbiega od tego Corksport'a.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Speed właśnie wrócił z kuracji konserwującej, mam nadzieję, że wystarczy na parę lat. W sumie nie było tragedii, ale ważne że jest zabezpieczone
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
1. Mycie aktywną pianą po zjęciu osłon i nadkoli
2. Suszenie 2 dni
3. Oczyszczenie korozji w te miejsca nałożony podkład Cortanin F.
4. 3 warstwy Novol Gravit 600 oraz 2x Novol Gravit 640 w profile.
2. Suszenie 2 dni
3. Oczyszczenie korozji w te miejsca nałożony podkład Cortanin F.
4. 3 warstwy Novol Gravit 600 oraz 2x Novol Gravit 640 w profile.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Coś podziałałem:
-Zestaw hamulcowy na tyle firmy ATE który był jeszcze tym który został założony w fabryce zastąpiłem kompletem tego samego producenta.
-Przewody w oplocie firmy HELL
-Nowy płyn hamulcowy MOTUL RBF 600
-Wymieniłem także wkład poduszki skrzyni silnika od strony rozrządu.
No i wpadły zimówki
-Zestaw hamulcowy na tyle firmy ATE który był jeszcze tym który został założony w fabryce zastąpiłem kompletem tego samego producenta.
-Przewody w oplocie firmy HELL
-Nowy płyn hamulcowy MOTUL RBF 600
-Wymieniłem także wkład poduszki skrzyni silnika od strony rozrządu.
No i wpadły zimówki
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a):Speed właśnie wrócił z kuracji konserwującej, mam nadzieję, że wystarczy na parę lat. W sumie nie było tragedii, ale ważne że jest zabezpieczone
Sam robiłeś, czy w jakimś serwisie? Jaki koszt?
- Od: 24 mar 2013, 20:11
- Posty: 245
- Skąd: Salzburg/ Nowy Sącz
- Auto: Mazda3/G120/Revolution (2015)
W serwisie. Około 1500zł.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Sporo, ale pewnie hebluje jak to konstruktor miał w zamyśle – co nie znaczy, że nie można lepiej. Szerokości
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Chyba jakaś nieścisłość się wkradła. Podana kwota jest za konserwację a co do hamulców, to moc jest więc hamulce też muszą być teraz zestaw tył i przewody, na wiosnę konkretny zestaw przód
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
xRafalx napisał(a):W serwisie. Około 1500zł.
A można wiedzieć gdzie ? , też o tym zabiegu myślę i wolałbym sprawdzony warsztat
Sąsiad na przeciwko zajmuje się takimi rzeczami
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a):Speed właśnie wrócił z kuracji konserwującej, mam nadzieję, że wystarczy na parę lat. W sumie nie było tragedii, ale ważne że jest zabezpieczone
Jak już wróciliśmy do tematu konserwacji podwozia – czy jest zasadność wykonania podobnego zabiegu, jak podwozie już dostało sporo rudej? Czy korozja nie będzie się w swoim tempie spokojnie rozwijać pod warstwą tego czarnego specyfiku? Jak w Twoim przypadku to wygląda po roku od kuracji?
Swoją drogą mega egzemplarz. Petarda prędkości!
Nie trafiłem na niego wcześniej przeglądając forum...
Gratki!
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Jeżeli ktoś zada sobie trud aby odpowiednio oczyścić podwozie i zneutralizować istniejącą rdzę przez nałożeniem konserwacji, to jak najbardziej jest sens. W przeciwnym razie, w niektórych przypadkach można więcej zaszkodzić niż pomóc.
Jeśli ktoś kiedykolwiek sam się w to bawił, to wie ile z tym jest roboty i że komercyjnie musi taka usługa kosztować ~ 1,5 tysiąca i najlepiej żeby robił to ktoś w miarę zaufany.
Jeśli ktoś kiedykolwiek sam się w to bawił, to wie ile z tym jest roboty i że komercyjnie musi taka usługa kosztować ~ 1,5 tysiąca i najlepiej żeby robił to ktoś w miarę zaufany.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Dokładnie tak jak zemoj napisał jeśli rdza zostanie oczyszczone, zneutralizowana, na nią pójdzie odpowiedni podkład to będzie ok.
Jak już tak ruszyliście temat Speeda to dodam co zostało zmodyfikowane ostatnio:
– podsufitka, słupek A i B dostały czarną alcantarę,
– usunięcie wszystkich wgniotek na karoserii,
– wszystkie plastiki zostały przelakierowane na czarno,
– moduł autoświateł wraz z oryginalną manetką,
– nawigacja znalazła nowego właściciela, na to miejsce wskoczyło oryginalne europejskie radio wraz z zmieniarką NVOX z BT – mam komputer pokładowy,
– w drzwiach nowe głośniki HELIX B62.1 i autorskie trójkąciki lusterek,
– w wnękę koła zapasowego aktywny subwoofer z Mazdy 6,
– felgi od MPS BL na zimę.
W planach jest zamontowanie 4 lub 6 tłoczkowego zestawu hamulców BREMBO na przód oraz przelakierowanie paru elementów karoserii które posiadają delikatne defekty.
Jak już tak ruszyliście temat Speeda to dodam co zostało zmodyfikowane ostatnio:
– podsufitka, słupek A i B dostały czarną alcantarę,
– usunięcie wszystkich wgniotek na karoserii,
– wszystkie plastiki zostały przelakierowane na czarno,
– moduł autoświateł wraz z oryginalną manetką,
– nawigacja znalazła nowego właściciela, na to miejsce wskoczyło oryginalne europejskie radio wraz z zmieniarką NVOX z BT – mam komputer pokładowy,
– w drzwiach nowe głośniki HELIX B62.1 i autorskie trójkąciki lusterek,
– w wnękę koła zapasowego aktywny subwoofer z Mazdy 6,
– felgi od MPS BL na zimę.
W planach jest zamontowanie 4 lub 6 tłoczkowego zestawu hamulców BREMBO na przód oraz przelakierowanie paru elementów karoserii które posiadają delikatne defekty.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Jak rozwiązałeś rączki w podsufitce?
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości