Mazda3 BK LF '04 Aero "Simply Clean" by rafałmazda ;)

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez macvas » 17 wrz 2016, 09:02

Rex,y zmieniają postać rzeczy.
Pięknie się komponuje i spas w nadkolach słuszny. Patrząc na Twoją tęsknię za tym co straciłem po wymianie amorow. <lol>
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2292 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez dejneks » 17 wrz 2016, 09:28

Piękna trójeczka i rewelacyjnie się prezentuje na tych rexach ;) Szerokości i bezawaryjności ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez torek » 17 wrz 2016, 10:52

nooo koła robią robotę <spoko> <spoko> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez makmarc » 17 wrz 2016, 11:38

Redy wyglądają wszędzie dobrze, nawet w GH :)
makmarc
 

Postprzez Danmazda » 18 wrz 2016, 11:04

Na rexach wygląda zajefajnie <spoko>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez rafałmazda » 18 wrz 2016, 20:30

Ty to mi ramki przywieź, bo na chromach latam hahaha I weź tak ze dwie więcej, żeby różowy w Płocku w razie "W" coś miał <oczko> a co do Madzi, chyba do końca zabiłem tuleję w prawym tylnym kole po założeniu 18" :P diagnostyka pokaże czy mam rację <lol>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Danmazda » 18 wrz 2016, 23:37

Mam jeden komplet dla Ciebie, więcej się nie znajdzie.

Pewnie była już na wykończeniu, chyba że zrobiłeś już z 1000 km na rexiach :D
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez rafałmazda » 18 wrz 2016, 23:43

Danmazda napisał(a):więcej się nie znajdzie

no ok, to na następnym zlocie muszę zrobić zapasy dla regionu <diabełek>
Danmazda napisał(a):Pewnie była już na wykończeniu

dziś mój osobisty mechanik stwierdził, że najprawdopodobniej tulejka umierała, a zakładając 18" ją dobiłem <lol> tłucze niemiłosiernie :P do tego stopnia że po spocie wróciłem do domu, zaparkowałem na podwórku i kładłem się pod Czarnulkę żeby spojrzeć czy przypadkiem jakiś łącznik sobie luzem nie wisi, bo się zerwał <lol> ale wszystko ok, więc chyba koło mi nie odpadnie póki co hahaha
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Danmazda » 18 wrz 2016, 23:53

No tak, gleba, 18 i zawieszenie wykańcza :]
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Beny » 19 wrz 2016, 09:55

Fajna trojeczka,pogratulować <spoko> rexy wiadomo :D
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez macvas » 19 wrz 2016, 14:13

Danmazda napisał(a):No tak, gleba, 18 i zawieszenie wykańcza :]


Kwestia dobrego audio albo zatyczek do uszu ;P
A na poważnie ja po przesiadce na Rex'y i niższe springi nakręciłem jeszcze ~20tkm i stwierdziłem, że moja <dupa> i amory potrzebują zmian. Stąd Rafałku, jeśli nie chcesz zbytnio szorować tyłkiem to niech mechanior oglądowo rzuci okiem co tam – oprócz rudej – siedzi w zawieszeniu –>> jeśli fabryka, to faktycznie w niedalekim czasie przyda się pewnie wymienić kilka fantów. Jak będziesz miał możliwość to cyknij foty od spodu, ciekawi mnie jak to tam w Twoim egzemplarzu wygląda. <spoko>
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2292 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez franek74 » 19 wrz 2016, 14:45

Baja Kolego :D Bardzo fajny egzemplarz <spoko> Zazdraszczam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 12:34
Posty: 715 (7/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez rafałmazda » 19 wrz 2016, 17:48

macvas napisał(a):pogratulować

franek74 napisał(a):Bardzo fajny egzemplarz

dziękuję :D
macvas napisał(a):cyknij foty od spodu

i będziesz mi dowalał że mam więcej rudej? hahaha Jak będę miał możliwość to zrobię <spoko>
A tymczasem z mechanicznych nowości – to nie rozrząd wydaje dziwne dźwięki... Typowa bolączka silnika, czyli klapki sobie klepią :P wiedziałem o tym że w trójkach jest z tym problem, ale dźwięk bardziej z wałków mi dochodził i nie sądziłem że na jałowym będą klepały. Myślałem że dopiero po wkręceniu, kiedy vris'y będą się otwierać :P a tu kolega mechanik wypiął wężyk od kolektora i nagle dźwięk ustał <jupi> najprawdopodobniej w środę będzie z tym walka :)
Póki co każdy Czarnulkę chwali i podziwia, a to mnie cieszy, bo skoro w stanie "surowym" (czyli nie jak przystało na stan, który bym tolerował) przyciąga oko to jak z nią skończę wtedy będzie dopiero fajnie :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez barney 626 » 19 wrz 2016, 19:02

Niezłą sztukę udało Ci się upolować, dobry wybór ;) Może kiedyś zrobimy sesję foto bliźniaczek :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 sty 2011, 12:10
Posty: 26 (0/1)
Skąd: Kalisz
Auto: Mazda 626 16v 1.8 105km
MAZDA 3 BK 2.0 150km

Postprzez franek74 » 19 wrz 2016, 19:15

Oj już widzę jak ją dopieścisz :D Kolejne 12 lat pod Twoją "rączką" przeżyje i będzie cieszyć oko <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 12:34
Posty: 715 (7/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez mln » 19 wrz 2016, 20:49

Pięknie, pięknie... tylko te chromowane lusterka (o ile mnie wzrok nie zmyla... ) wyglądają jak pół <dupa> zza krzaka – nie lubię <nie> Wiem, wiem, wcześniej pisałem, że masz wszystkiego nie przyciemniać, ale to możesz! <lol> No i te rexy – lubię <ok>
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2012, 11:06
Posty: 591 (7/5)
Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback

Postprzez talk_about85 » 23 wrz 2016, 22:50

Zawsze myslalem ze kupno trojki AERO w przyzwoitym stanie graniczy z cudem w tym naszym kraju <oczko>. Jesli Tobie sie udalo to gratki ode mnie. Jak najmniej rdzy i nie popijania oleju :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 23:59
Posty: 1123 (0/12)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda3 BK HB 1.6 MZ-CD 2007

Postprzez radzi89 » 26 wrz 2016, 09:07

Gratuluje nabytku :) Swojego żółtka świetnie wspominam. W podobnym budżecie chyba nie da się kupić lepszego kompromisu :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez rafałmazda » 26 wrz 2016, 12:34

barney 626 napisał(a):dobry wybór

mln napisał(a):Pięknie, pięknie

talk_about85 napisał(a):gratki ode mnie. Jak najmniej rdzy i nie popijania oleju

radzi89 napisał(a):Gratuluje nabytku

dziękuję, dziękuję <uklon>
barney 626 napisał(a):Może kiedyś zrobimy sesję foto bliźniaczek

na pewno na którymś zlocie będzie okazja :D
franek74 napisał(a):już widzę jak ją dopieścisz

<diabełek> ale cicho, bo się wyda hahaha
mln napisał(a):tylko te chromowane lusterka

oj wiem, już fala hejtów wszędzie na mnie za to poleciała :P są na allegrach nowe czarne (30zł/szt.), także pewnie prędzej czy później wlecą <oczko>
wybaczcie że tak się nie odzywałem, ale trochę pracy było :P na pierwszy ogień poszło klepanie klapek w kolektorze. Okazało się że jedna para klapek jest jak nowa, a druga hałasuje. Tak więc plan był taki, żeby te z luzami zablokować w pozycji otwartej. Niestety, luz był osiowy, więc i otwarte hałasowały. Odpięliśmy jeden wężyk od podciśnienia kolektora, zaślepiliśmy go i... Wszystko jest ok :| moc jest, check'ów nie wywala, spalanie chyba normalne, więc póki co zostawiliśmy <oczko> po zrobieniu kolektora nastał czas na wymianę oleju i wszystkich filtrów. Co do oleju, padło na Liqui Moly TOPTEC 4100 5w40
DSC_0001.JPG

Dlaczego nie 5w30? Znalazłem w podłokietniku Madzi karteczkę, że przy przebiegu ~170tys była zalana Motulem 5w40. Dodatkowo nie chciałem przechodzić na 30 z jeszcze jednego względu... To już nie te czasy że będę jeździł z maksymalnie 4tys. obrotów <diabełek> a jako że co jakiś czas Madzia dostanie konkretnie w palnik pod te 7tys. obrotów, lepiej żeby olej dawał radę <faja> Filtry: powietrza, kabinowy, klimatyzacji i oleju firmy Knecht, bo nie uznaję półśrodków <diabełek> co do filtra paliwa to też był zamówiony, ale jak się okazało, nie ma takowego, bo jest jakiś wbudowany w pompie paliwa i producent nie przewiduje wymiany podobno <nauka>
Przy okazji jak już miałem dostępny kanał, popatrzyłem sobie na Czarnulkę od dołu <diabełek>
DSC_0002.JPG
DSC_0006.JPG

Silniczek suchy, nie widać niczego niepokojącego <jupi>
DSC_0004.JPG
DSC_0005.JPG

Podłoga zdrowa, ładnie zakonserwowana, jedynie fartuchy muszę zakonserwować <oczko>
DSC_0007.JPG
DSC_0008.JPG

No i z tyłu zawieszenie trochę pomaluję, bo koleżanka ruda mnie nie urzeka swoją urodą <lol> do wymiany prawy łącznik stabilizatora – stąd to walenie z tyłu. Oczywiście jak już wymieniać to parami, więc i lewy będzie nowy :) poza tym zawieszenie z tyłu nie wymaga żadnych napraw póki co. Z przodu jedynie tuleje mogą za jakiś czas paść, bo gumki w nich wyglądają na zmęczone. Ale póki co niech siedzą :P Dodatkowo dokładniej przyjrzałem się Remus'owi, który to idzie dopiero od katalizatora (czyli się nie myliłem że tylko końcowy jest zmieniony) <oczko>
Wczoraj oczyściliśmy ranty maski z korozji do gołej blachy i pomalowaliśmy czarną Lakmą antykorozyjną do ogrodzeń metalowych <oczko> środek sprawdzony na płockich Xedosach 9, dużo lepszy niż Hammerite <oczko> no i zajęliśmy się także bolączką mojej Madzi, czyli problemem z postojówkami. Raz są, raz nie. Pierwsza myśl – przełącznik zespolony. Rozebraliśmy go, przeczyściliśmy blaszki, popryskaliśmy środkiem na styki i nic nie pomogło. Dalej uderzyliśmy w bezpieczniki pod maską. Wszystkie przekaźniki wyjęliśmy, posprawdzaliśmy, ale winnego też nie znaleźliśmy. Wzięliśmy się za bezpieczniki za schowkiem pasażera. Wyciągnęliśmy je całkowicie z tym komputerem, znaleźliśmy bezpiecznik odpowiedzialny za postojówki, dokładnie go wyczyściliśmy, wsadzamy, podopinaliśmy wszystko, postojówki się zapalają za każdym razem <jupi> ale oczywiście łatwo być nie może, więc pojawił się problem otwartych drzwi i głupiejącego centralnego zamka. Z pomocą przyszło forum i jak się okazało, wtyczka była za słabo dopięta. Problem drzwi zniknął, znów pojawił się problem postojówek. Ale przynajmniej wiem że jak postojówki nie chcą się włączyć, muszę uderzyć w ten komputer i w tajemniczy sposób zaczynają świecić <czarodziej> zostawiliśmy tak póki co, bo już się ciemno wczoraj robiło. W planach mamy posprawdzanie tych wszystkich kostek i jeszcze raz pewnie przejrzymy komputer czy nie ma zimnych lutów <oczko>
Plany na najbliższe dni:
-wymienić spalone żarówki od podświetlenia klimatyzacji (pokrętła nie świecą)
-powyciągać wgniotki na karoserii
-przerejestrować
-wymienić łączniki stabilizatora (już zamówione)
-wymienić przednie postojówki i tylne oświetlenie rejestracji na ledy (a właśnie, we wnętrzu w podsufitce ledy już siedzą <faja> )
-ramki klubowe (danmazda pamiętaj! <lol> )
-zrobić antykorozję od dołu Lakmą
-napryskać Fluidolem do progów, drzwi i czego tam jeszcze
-porządnie posprzątać wnętrze i rzucić jakiś wosk na lakier po dokładniejszym oczyszczeniu
Pewnie o czymś zapomniałem, ale na bieżąco będę aktualizował temat <oczko>
A w ogóle...
DSC_0014.JPG

Jednak trzeba było diesla naprawiać hahaha
Jak już trochę poogarniam, w planach jakaś większa i bardziej profesjonalna sesja w moim amatorskim wykonaniu hahaha
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez macvas » 26 wrz 2016, 13:19

No trochę się tego uzbierało <czytaj> , ale jak już to ogarniesz to będzie koncertowo.
rafalmazda6 napisał(a):Pewnie o czymś zapomniałem

Sprawdzić stan żarówki w schowku ;P i nie zdziw się jak ją ogarniesz i połowa przypadków "z archwium-X" jak ręką odjął.

Podwozie jak na moje oko zadbane, ruda pod tylną ośką w podobnym stadium jak u mnie, więc biedy nie masz <spoko> To, że tam miejscami wlazła to bardziej wynika z niskiego zwisu i zapewne punktowych przycierek (charakterystyczne ślady) podwoziem przez poprzednika.

Reasumując Rafałku masz fajny egzemplarz, przy którym podziałasz i przy detajlingu nudził się nie będziesz :>
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2292 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy