Mazda3 BK LF '04 Aero "Simply Clean" by rafałmazda ;)
Rex,y zmieniają postać rzeczy.
Pięknie się komponuje i spas w nadkolach słuszny. Patrząc na Twoją tęsknię za tym co straciłem po wymianie amorow.
Pięknie się komponuje i spas w nadkolach słuszny. Patrząc na Twoją tęsknię za tym co straciłem po wymianie amorow.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Na rexach wygląda zajefajnie
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Ty to mi ramki przywieź, bo na chromach latam I weź tak ze dwie więcej, żeby różowy w Płocku w razie "W" coś miał a co do Madzi, chyba do końca zabiłem tuleję w prawym tylnym kole po założeniu 18" diagnostyka pokaże czy mam rację
Mam jeden komplet dla Ciebie, więcej się nie znajdzie.
Pewnie była już na wykończeniu, chyba że zrobiłeś już z 1000 km na rexiach
Pewnie była już na wykończeniu, chyba że zrobiłeś już z 1000 km na rexiach
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a):więcej się nie znajdzie
no ok, to na następnym zlocie muszę zrobić zapasy dla regionu
Danmazda napisał(a):Pewnie była już na wykończeniu
dziś mój osobisty mechanik stwierdził, że najprawdopodobniej tulejka umierała, a zakładając 18" ją dobiłem tłucze niemiłosiernie do tego stopnia że po spocie wróciłem do domu, zaparkowałem na podwórku i kładłem się pod Czarnulkę żeby spojrzeć czy przypadkiem jakiś łącznik sobie luzem nie wisi, bo się zerwał ale wszystko ok, więc chyba koło mi nie odpadnie póki co
No tak, gleba, 18 i zawieszenie wykańcza
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a):No tak, gleba, 18 i zawieszenie wykańcza
Kwestia dobrego audio albo zatyczek do uszu
A na poważnie ja po przesiadce na Rex'y i niższe springi nakręciłem jeszcze ~20tkm i stwierdziłem, że moja i amory potrzebują zmian. Stąd Rafałku, jeśli nie chcesz zbytnio szorować tyłkiem to niech mechanior oglądowo rzuci okiem co tam – oprócz rudej – siedzi w zawieszeniu –>> jeśli fabryka, to faktycznie w niedalekim czasie przyda się pewnie wymienić kilka fantów. Jak będziesz miał możliwość to cyknij foty od spodu, ciekawi mnie jak to tam w Twoim egzemplarzu wygląda.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
macvas napisał(a):pogratulować
franek74 napisał(a):Bardzo fajny egzemplarz
dziękuję
macvas napisał(a):cyknij foty od spodu
i będziesz mi dowalał że mam więcej rudej? Jak będę miał możliwość to zrobię
A tymczasem z mechanicznych nowości – to nie rozrząd wydaje dziwne dźwięki... Typowa bolączka silnika, czyli klapki sobie klepią wiedziałem o tym że w trójkach jest z tym problem, ale dźwięk bardziej z wałków mi dochodził i nie sądziłem że na jałowym będą klepały. Myślałem że dopiero po wkręceniu, kiedy vris'y będą się otwierać a tu kolega mechanik wypiął wężyk od kolektora i nagle dźwięk ustał najprawdopodobniej w środę będzie z tym walka
Póki co każdy Czarnulkę chwali i podziwia, a to mnie cieszy, bo skoro w stanie "surowym" (czyli nie jak przystało na stan, który bym tolerował) przyciąga oko to jak z nią skończę wtedy będzie dopiero fajnie
Niezłą sztukę udało Ci się upolować, dobry wybór Może kiedyś zrobimy sesję foto bliźniaczek
Pięknie, pięknie... tylko te chromowane lusterka (o ile mnie wzrok nie zmyla... ) wyglądają jak pół zza krzaka – nie lubię Wiem, wiem, wcześniej pisałem, że masz wszystkiego nie przyciemniać, ale to możesz! No i te rexy – lubię
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
Zawsze myslalem ze kupno trojki AERO w przyzwoitym stanie graniczy z cudem w tym naszym kraju . Jesli Tobie sie udalo to gratki ode mnie. Jak najmniej rdzy i nie popijania oleju .
Gratuluje nabytku Swojego żółtka świetnie wspominam. W podobnym budżecie chyba nie da się kupić lepszego kompromisu
barney 626 napisał(a):dobry wybór
mln napisał(a):Pięknie, pięknie
talk_about85 napisał(a):gratki ode mnie. Jak najmniej rdzy i nie popijania oleju
radzi89 napisał(a):Gratuluje nabytku
dziękuję, dziękuję
barney 626 napisał(a):Może kiedyś zrobimy sesję foto bliźniaczek
na pewno na którymś zlocie będzie okazja
franek74 napisał(a):już widzę jak ją dopieścisz
ale cicho, bo się wyda
mln napisał(a):tylko te chromowane lusterka
oj wiem, już fala hejtów wszędzie na mnie za to poleciała są na allegrach nowe czarne (30zł/szt.), także pewnie prędzej czy później wlecą
wybaczcie że tak się nie odzywałem, ale trochę pracy było na pierwszy ogień poszło klepanie klapek w kolektorze. Okazało się że jedna para klapek jest jak nowa, a druga hałasuje. Tak więc plan był taki, żeby te z luzami zablokować w pozycji otwartej. Niestety, luz był osiowy, więc i otwarte hałasowały. Odpięliśmy jeden wężyk od podciśnienia kolektora, zaślepiliśmy go i... Wszystko jest ok moc jest, check'ów nie wywala, spalanie chyba normalne, więc póki co zostawiliśmy po zrobieniu kolektora nastał czas na wymianę oleju i wszystkich filtrów. Co do oleju, padło na Liqui Moly TOPTEC 4100 5w40
Dlaczego nie 5w30? Znalazłem w podłokietniku Madzi karteczkę, że przy przebiegu ~170tys była zalana Motulem 5w40. Dodatkowo nie chciałem przechodzić na 30 z jeszcze jednego względu... To już nie te czasy że będę jeździł z maksymalnie 4tys. obrotów a jako że co jakiś czas Madzia dostanie konkretnie w palnik pod te 7tys. obrotów, lepiej żeby olej dawał radę Filtry: powietrza, kabinowy, klimatyzacji i oleju firmy Knecht, bo nie uznaję półśrodków co do filtra paliwa to też był zamówiony, ale jak się okazało, nie ma takowego, bo jest jakiś wbudowany w pompie paliwa i producent nie przewiduje wymiany podobno
Przy okazji jak już miałem dostępny kanał, popatrzyłem sobie na Czarnulkę od dołu
Silniczek suchy, nie widać niczego niepokojącego
Podłoga zdrowa, ładnie zakonserwowana, jedynie fartuchy muszę zakonserwować
No i z tyłu zawieszenie trochę pomaluję, bo koleżanka ruda mnie nie urzeka swoją urodą do wymiany prawy łącznik stabilizatora – stąd to walenie z tyłu. Oczywiście jak już wymieniać to parami, więc i lewy będzie nowy poza tym zawieszenie z tyłu nie wymaga żadnych napraw póki co. Z przodu jedynie tuleje mogą za jakiś czas paść, bo gumki w nich wyglądają na zmęczone. Ale póki co niech siedzą Dodatkowo dokładniej przyjrzałem się Remus'owi, który to idzie dopiero od katalizatora (czyli się nie myliłem że tylko końcowy jest zmieniony)
Wczoraj oczyściliśmy ranty maski z korozji do gołej blachy i pomalowaliśmy czarną Lakmą antykorozyjną do ogrodzeń metalowych środek sprawdzony na płockich Xedosach 9, dużo lepszy niż Hammerite no i zajęliśmy się także bolączką mojej Madzi, czyli problemem z postojówkami. Raz są, raz nie. Pierwsza myśl – przełącznik zespolony. Rozebraliśmy go, przeczyściliśmy blaszki, popryskaliśmy środkiem na styki i nic nie pomogło. Dalej uderzyliśmy w bezpieczniki pod maską. Wszystkie przekaźniki wyjęliśmy, posprawdzaliśmy, ale winnego też nie znaleźliśmy. Wzięliśmy się za bezpieczniki za schowkiem pasażera. Wyciągnęliśmy je całkowicie z tym komputerem, znaleźliśmy bezpiecznik odpowiedzialny za postojówki, dokładnie go wyczyściliśmy, wsadzamy, podopinaliśmy wszystko, postojówki się zapalają za każdym razem ale oczywiście łatwo być nie może, więc pojawił się problem otwartych drzwi i głupiejącego centralnego zamka. Z pomocą przyszło forum i jak się okazało, wtyczka była za słabo dopięta. Problem drzwi zniknął, znów pojawił się problem postojówek. Ale przynajmniej wiem że jak postojówki nie chcą się włączyć, muszę uderzyć w ten komputer i w tajemniczy sposób zaczynają świecić zostawiliśmy tak póki co, bo już się ciemno wczoraj robiło. W planach mamy posprawdzanie tych wszystkich kostek i jeszcze raz pewnie przejrzymy komputer czy nie ma zimnych lutów
Plany na najbliższe dni:
-wymienić spalone żarówki od podświetlenia klimatyzacji (pokrętła nie świecą)
-powyciągać wgniotki na karoserii
-przerejestrować
-wymienić łączniki stabilizatora (już zamówione)
-wymienić przednie postojówki i tylne oświetlenie rejestracji na ledy (a właśnie, we wnętrzu w podsufitce ledy już siedzą )
-ramki klubowe (danmazda pamiętaj! )
-zrobić antykorozję od dołu Lakmą
-napryskać Fluidolem do progów, drzwi i czego tam jeszcze
-porządnie posprzątać wnętrze i rzucić jakiś wosk na lakier po dokładniejszym oczyszczeniu
Pewnie o czymś zapomniałem, ale na bieżąco będę aktualizował temat
A w ogóle...
Jednak trzeba było diesla naprawiać
Jak już trochę poogarniam, w planach jakaś większa i bardziej profesjonalna sesja w moim amatorskim wykonaniu
No trochę się tego uzbierało , ale jak już to ogarniesz to będzie koncertowo.
Sprawdzić stan żarówki w schowku i nie zdziw się jak ją ogarniesz i połowa przypadków "z archwium-X" jak ręką odjął.
Podwozie jak na moje oko zadbane, ruda pod tylną ośką w podobnym stadium jak u mnie, więc biedy nie masz To, że tam miejscami wlazła to bardziej wynika z niskiego zwisu i zapewne punktowych przycierek (charakterystyczne ślady) podwoziem przez poprzednika.
Reasumując Rafałku masz fajny egzemplarz, przy którym podziałasz i przy detajlingu nudził się nie będziesz
rafalmazda6 napisał(a):Pewnie o czymś zapomniałem
Sprawdzić stan żarówki w schowku i nie zdziw się jak ją ogarniesz i połowa przypadków "z archwium-X" jak ręką odjął.
Podwozie jak na moje oko zadbane, ruda pod tylną ośką w podobnym stadium jak u mnie, więc biedy nie masz To, że tam miejscami wlazła to bardziej wynika z niskiego zwisu i zapewne punktowych przycierek (charakterystyczne ślady) podwoziem przez poprzednika.
Reasumując Rafałku masz fajny egzemplarz, przy którym podziałasz i przy detajlingu nudził się nie będziesz
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości