Brak czasu natłok zdarzeń i wydarzeń sprawia że nie ma kiedy aktualizować wpisów często ale właśnie mam zamiar to troszkę nadgonić
Zapraszam
Kolejny sezon przynosi nowe doświadczenia
oprócz wymian eksploatacyjnych wpadł nowy wydech 2,5" na tłumikach turboworks
brzmi miło w trasie nie męczy gdy trzeba to fajnie go słychać
oraz wlepki które fajnie uzupełniają całość.
Sezon zaczął się dla nas w Poznaniu jak to zaczęło być od jakiegoś czasu już tradycją
przed wyjazdem na tor udało się ogarnąć wyżej opisany wydech oraz naklejki na furkę które mam UWAGA z Aliexpress
o dziwo trzymają się do dziś i nic im nie dolega
Co do samego wyjazdu byłem pod wielkim wrażeniem organizacji za co dziękuję wszystkim zaangażowanym w to wydarzenie
Po zeszłorocznym wyjeździe w październiku i zajęciu 3 miejsca apetyt urósł i może już nie chodziło o miejsce ale o poprawę czasu niestety nie udało się to a zabrakło niewiele bo niecałe 200setnych. Czas w tym roku to 2:01:798 a chciałem zejść do 2:00. Różnie próbowałem sobie to tłumaczyć ale jakoś nie umiałem wyczuć auto po zmianie wydechu musiałem przyzwyczaić się do tego że auto inaczej brzmi. I niestety po pierwszej sesji wydech zsunął się z ostatniego wieszaka i przypalił zderzak... Ogólnie wyjazd super udany bo 1 miejsce w klasie daje radość ale niedosyt przez nie pobity czas został
imprezy nie pamiętam bo po wypiciu 3 piwek i zjedzeniu pizzy byłem tak zmęczony po całym tygodniu i po jeździe całodziennej że padłem jak mucha... fajna była też niedziela gdzie na Poznaniu był jakiś track day i można było jeszcze popatrzeć jak inni śmigają.
Kolejny wyjazd to Sakura... po Poznaniu okazało się że klocki bedą do wymiany tuż po sakurze i że coś się dzieje z łożyskiem z przodu ;/ niestety w 3 łożysko, piasta czujnik abs to jedność i koszty są spore więc niestety nie zdążyłem tego zrobić. Zlot sam sobie w super dużo jeżdżenia na tyle że klocki są już na bank do wymiany piasta huczy jak zła a jeden z Extremów przegrzał się i najzwyczajniej rozpadł. Błędy nowicjusza złe ciśnienie przegrzanie i
opono... czas na sakurze z piątku 1:03:676 po czym trafiłem do drugiej grupy na sobotnią rundę. Więc w grupie Evo X, Civic Mugen, Toyota mr2 itp... w grupie 3 czas 1:03:787 co dało 4 miejsce w klasyfikacji aut przednio napędowych. Co do zlotu organizacja o wiele lepsza niż rok temu, dużo gastronomi i atrakcji dla dzieciaków, świetna atmosfera od rana do wieczora.
Cel na ten rok? Zrobić to co się zepsuło przez te torowe szaleństwa plus eksploatacja typu olej itp. Zakup nowych semi slick a raczej jakiś używanych ale normalnie firmowych nie nalewek. Po wakacjach ogarnąć konserwację podwozia. Później znów walka z rudą na zewnątrz
Chciałbym jeszcze w tym roku pojechać na Japfest żeby poprawić czas na Krzywej i pokazać co niektórym że to nie przypadek a czasy są wciąż poprawiane lub przynajmniej powtarzalne.
Poniżej kilka zdjęć w kolejności do opisu jeśli dobrniesz do końca zostaw jakąś pione czy coś to będę wiedział że warto coś tu jeszcze pisać