Strona 6 z 11

PostNapisane: 26 kwi 2018, 19:47
przez twardy103
twardy103 napisał(a):Ponadto szykuje się kolejny mod, trochę większy i bardziej inwazyjny niż ostatnie, ale nie zdradzam Jak wszystko dobrze pójdzie to na majówkę będzie

Jak mówiłem – tak zrobiłem :)
Wrzucam trailer. Samochód brudny po długiej trasie. Co sądzicie? Dobry rozmiar?

PostNapisane: 26 kwi 2018, 20:18
przez KMBak
Jak dla mnie super. Chyba ścięty pod kątem jak zderzak... Tak czy siak bardzo ładnie.

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 26 kwi 2018, 20:54
przez twardy103
Tak jest, ścięta końcówka. Generalnie cały tłumik końcowy Ultera z końcówką N101RS.
W weekend wyczyszczę i nagram filmik, ale mi się podoba jak mruczy <serduszka>

PostNapisane: 26 kwi 2018, 21:02
przez KMBak
Ulter powiadasz... ;–)

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 27 kwi 2018, 07:16
przez ezg_siwy
Ja już myślałem, że zakładasz turbo kit z USA albo kompresor, a Ty tłumik wymieniłeś... <lol> ;)
No ładnie wygląda, ale czy to takie inwazyjne? :)

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 27 kwi 2018, 07:56
przez twardy103
Może nie tak bardzo jak mogłoby być, ale bardziej niż ostatnie zmiany w samochodzie :)

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 27 kwi 2018, 09:04
przez Adam23
Ładnie, czekam na nagranie dźwięku <spoko>

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 28 kwi 2018, 21:59
przez twardy103
Kilka nowych fotek wydechu i w poszukiwaniu kadru do konkursu :D

DSC_0029.JPG
DSC_0033.JPG
DSC_0035.JPG

No i obiecany filmik z dźwięku jaki się teraz wydobywa z wydechu <serduszka>

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 1 maja 2018, 08:36
przez UCASH
no to poszalałeś w ostatnim czasie :D wszystko na duży + chociaż końcówka mogłaby być ciut wieksza jak dla mnie ;P też myślałem nad układem ultera ale mówią że to wyjec a moja by mnie wywaliła z domu chyba wtedy wiec odpadła ta opcja u mnie.

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 1 maja 2018, 08:42
przez twardy103
Siedząc w samochodzie słyszy sie przyjemny pomruk, nie ma wycia. Jak wkreci się na obroty to oczywiście bardziej słychać <serduszka> Jeśli chodzi o końcówkę to rozważałem 120 mm bo otwór w BLkach w zderzaku jest naprawde duży. Nie zdecydowałem się jednak bo nie chciałem robić "na MPSa" :) Generalnie nie żałuję, podoba mi się :)

PostNapisane: 1 maja 2018, 08:54
przez KMBak
Dokładnie. Nie wyje tylko mruczy.

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 7 cze 2018, 21:40
przez twardy103
Sorry za zdjęcia z telefonu ale to tak na szybko <serduszka>

Było:
DSC_0685.JPG


Jest:
DSC_0682.JPG

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 10 cze 2018, 12:52
przez Norreca
teraz będzie brudno :P
pamiętam jak w białej BL dałem mniejsze ET i kola podobnie "wystawały" ale dawały przednie nawet na tylne szyby drzwi :P

btw jakie dystanse dałeś ?

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 10 cze 2018, 13:13
przez twardy103
Przód bez dystansów, a na tył 20 mm H&R przykręcane. Tyl wystaje 7 mm bardziej niż przód ale chyba już tak zostawię, bo bardzo tego nie widać. Mam na przód 10 mm przelotowe, też H&R ale powinienem wówczas wymienić szpilki na dłuższe. Najbardziej optymalnie byłoby założyć 7 mm przelotowe (bez wymiany szpilek), ale nie znalazłem takich z kołnierzem centrującym. Te co mam więc sprzedam jak mi się uda i zostawię jak jest najprawdopodobniej.

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 11 cze 2018, 15:19
przez ezg_siwy
Całkiem przyjemnie to wygląda. Daj znać jak wrażenia z jazdy :)
Skąd info, że 10mm przelotowe są już za szerokie? Są na to jakieś wytyczne, czy tylko zdrowy rozsądek?

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 11 cze 2018, 16:45
przez twardy103
Wrażenia z jazdy – na razie nie widzę różnicy, bo nie wyjechałem za miasto jeszcze. Myślę, że będzie jeszcze bardziej przyklejona ale mi chodziło głównie o wygląd, bo wkurzało mnie to jak koła są schowane.
Jeśli chodzi o te przelotowe 10 mm to jak je założyłem to miałem ok. 5 obrotów nakrętki a według chociażby tej instrukcji: https://www.oponeo.pl/artykul/dystanse- ... o-wiedziec powinno być minimum 6,5 obrotu przy szpilkach 12 x 1,5.
Poza tym jak założyłem te 10 mm na przód to koła już wystawały poza obrys. Teraz jest fajnie, podoba mi się a 10 mm postaram się sprzedać.
Swoją drogą H&R – porządne wykonanie <spoko>

PostNapisane: 5 sie 2018, 12:03
przez twardy103
Mazda zawiozła moją żonę i mnie do Chorwacji, potem była w Słowenii na kempingu.
Trasa: 3500 km
Średnia prędkość: 67 km/h
Średnie spalanie: 6,54 l / 100 km
Widzę, że nauczyłem się nią jeździć bo z każdym rokiem pali mi 0,5 l mniej przy tej samej prędkości średniej :)

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 5 sie 2018, 22:19
przez UCASH
Widzisz gdzie jest różnica moja średnia prędkość (lepiej nie pisać) była dużo wyższa stąd moje spalanie :P
Ale gratuluję wyniku, chyba mniej już się nie da zejść :D

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 16 paź 2018, 20:43
przez wiciu32
Mignęły mi jakiś czas temu takie dystanse na olxie i widząc efekt u Ciebie żałuję, że ich wtedy nie kupiłem ;)

Re: Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red

PostNapisane: 26 sty 2019, 17:01
przez twardy103
Jakiś czas mnie tu nie było, wpadło kilka rzeczy:
– obszyta gałka zmiany biegów <serduszka>
– obszyta kierownica <serduszka>
– przy okazji zdejmowania kierownicy okleiłem srebrny element na kierownicy również folią 3M szczotkowane aluminium (tak jak pozostałe srebrne elementy w kabinie)

Poza tym 3 przeszła bez zająknięcia przegląd w grudniu i dobija do 80k przebiegu.