Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red
Napisane: 28 gru 2015, 23:10
Witam!
Chciałbym się pochwalić nowym nabytkiem ze stajni Mazdy (obecnie jeżdżę 323f BJ z 2003r).
Poszukiwałam następnego auta, miało pochodzić z Japonii. Rozważałem Lexa IS, Hondę Accord, Mazdę 6 oczywiscie, nawet się wyłamałem i patrzyłem na BMW 3. Skończyło się na Mazdzie 3 i ... po kilku dniach mogę powiedzieć, że nie żałuję Sprowadzona została z Niemiec, sprawdzona wzdłuż i wszerz. W DSRze wszystko grało, generalnie zmieniali olej i płyn hamulcowy .
Dane ogólne:
Model: Mazda 3
Silnik: 2.0 DISI
Moc: 151 km
Wersja nadwozia: hatchback
Wersja wyposażenia: SPORT
Kolor: Velocity red
Rocznik: 2011
Przebieg w momencie zakupu: 44 500 km (potwierdzony DSRem)
Aktualny przebieg: 91 000
Wyposażenie:
– ABS/EBD/EBA
– DSC
– system sygnalizacji nagłego hamowania
– przednie i boczne poduszki kierowcy i pasażera
– kurtyny powietrzne z przodu i z tyłu
– ISOFIX
– elektrycznie regulowane szyby przód, tył
– eletrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne
– key less (system zbliżeniowego kluczyka)
– audio BOSE (10 głośników)
– zmieniarka CD
– podgrzewane fotele przednie
– reflektory ksenonowe z systemem AFS oraz spryskiwaczami
– komputer pokładowy
– klimatyzacja dwustrefowa automatyczna
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
– tempomat
– bluetooth
– nawigacja (niestety wersja zachodnia)
– sterowanie na kierownicy: tempomatem, audio, komputerem, telefonem
– podgrzewana szyba przednia
– fotochromatyczne lusterko zewnętrzne
– czujniki deszczu
– czujniki zmierzchu
– czujniki parkowania tył
– koła 205/50/17 na lato
– system monitorowania tyłu pojazdu RVM
– system kontroli ciśnienia w ogumieniu TPMS
Chyba tyle
Wymiany / Modyfikacje:
– koła 205/55/16 na zimę – felgi oryginalne + Nokian WR D4) – 45 000
– zakup OE dywaników gumowych i welurowych – 45 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5w30 + filtr – 50 700
– zakup kół od MPSa 225/40/18 na lato (felgi OE + opony Dunlop ok. 6mm) – 57 800
– zakup zestawu nakrętek zabezpieczających do kół – 57 900
– zakup wycieraczek hybrydowych DENSO – 57 900
– wymiana filtra powietrza – 57 900
– zakup opon letnich Fulda Sport Control 2 225/40/R18 – 61 000
– serwis klimatyzacji z ozonowaniem – 63 000
– wymiana akumulatora głównego Yuasa 45Ah, 400 A – 65 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5w30 + filtr – 65 000
– zakup podstopnicy – 70 000
– montaż DRLów w lampach + ledowych pozycyjnych – 70 000
– wymiana tłumika końcowego na Ulter Sport z końcówką N101RS – 71 000
– dystanse H&R 20mm na tył – 72 000
– wymiana filtra powietrze Bilstein – 75 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5W30 z filtrem – 76 000
– obszycie kierownicy i gałki zmiany biegów – 79 000
– wymiana klocków przód Dokuji Premium – 82 000
– wymiana filtra kabinowego – 85 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5W30 z filtrem – 87 000
– wymiana błotnika prawy przód + drzwi prawy przód – mała szkoda opisana w wątku – 88 000
– montaż progów z pakietu sportowego – 87 000
Poniżej kilka zdjęć. Jak znajdę chwilę czasu to umyję, nawoskuję i zrobię ładniejszą sesję
Zapraszam do komentowania!
Chciałbym się pochwalić nowym nabytkiem ze stajni Mazdy (obecnie jeżdżę 323f BJ z 2003r).
Poszukiwałam następnego auta, miało pochodzić z Japonii. Rozważałem Lexa IS, Hondę Accord, Mazdę 6 oczywiscie, nawet się wyłamałem i patrzyłem na BMW 3. Skończyło się na Mazdzie 3 i ... po kilku dniach mogę powiedzieć, że nie żałuję Sprowadzona została z Niemiec, sprawdzona wzdłuż i wszerz. W DSRze wszystko grało, generalnie zmieniali olej i płyn hamulcowy .
Dane ogólne:
Model: Mazda 3
Silnik: 2.0 DISI
Moc: 151 km
Wersja nadwozia: hatchback
Wersja wyposażenia: SPORT
Kolor: Velocity red
Rocznik: 2011
Przebieg w momencie zakupu: 44 500 km (potwierdzony DSRem)
Aktualny przebieg: 91 000
Wyposażenie:
– ABS/EBD/EBA
– DSC
– system sygnalizacji nagłego hamowania
– przednie i boczne poduszki kierowcy i pasażera
– kurtyny powietrzne z przodu i z tyłu
– ISOFIX
– elektrycznie regulowane szyby przód, tył
– eletrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne
– key less (system zbliżeniowego kluczyka)
– audio BOSE (10 głośników)
– zmieniarka CD
– podgrzewane fotele przednie
– reflektory ksenonowe z systemem AFS oraz spryskiwaczami
– komputer pokładowy
– klimatyzacja dwustrefowa automatyczna
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
– tempomat
– bluetooth
– nawigacja (niestety wersja zachodnia)
– sterowanie na kierownicy: tempomatem, audio, komputerem, telefonem
– podgrzewana szyba przednia
– fotochromatyczne lusterko zewnętrzne
– czujniki deszczu
– czujniki zmierzchu
– czujniki parkowania tył
– koła 205/50/17 na lato
– system monitorowania tyłu pojazdu RVM
– system kontroli ciśnienia w ogumieniu TPMS
Chyba tyle
Wymiany / Modyfikacje:
– koła 205/55/16 na zimę – felgi oryginalne + Nokian WR D4) – 45 000
– zakup OE dywaników gumowych i welurowych – 45 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5w30 + filtr – 50 700
– zakup kół od MPSa 225/40/18 na lato (felgi OE + opony Dunlop ok. 6mm) – 57 800
– zakup zestawu nakrętek zabezpieczających do kół – 57 900
– zakup wycieraczek hybrydowych DENSO – 57 900
– wymiana filtra powietrza – 57 900
– zakup opon letnich Fulda Sport Control 2 225/40/R18 – 61 000
– serwis klimatyzacji z ozonowaniem – 63 000
– wymiana akumulatora głównego Yuasa 45Ah, 400 A – 65 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5w30 + filtr – 65 000
– zakup podstopnicy – 70 000
– montaż DRLów w lampach + ledowych pozycyjnych – 70 000
– wymiana tłumika końcowego na Ulter Sport z końcówką N101RS – 71 000
– dystanse H&R 20mm na tył – 72 000
– wymiana filtra powietrze Bilstein – 75 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5W30 z filtrem – 76 000
– obszycie kierownicy i gałki zmiany biegów – 79 000
– wymiana klocków przód Dokuji Premium – 82 000
– wymiana filtra kabinowego – 85 000
– wymiana oleju ENEOS Premium 5W30 z filtrem – 87 000
– wymiana błotnika prawy przód + drzwi prawy przód – mała szkoda opisana w wątku – 88 000
– montaż progów z pakietu sportowego – 87 000
Poniżej kilka zdjęć. Jak znajdę chwilę czasu to umyję, nawoskuję i zrobię ładniejszą sesję
Zapraszam do komentowania!