Mazda3 BK Z6 2006r. OEM+ by Mody

Witam wszystkich. Od pół roku jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 3 BK i mimo tego iz od dnia jej zakupu śledzę forum, to nie było czasu żeby się Wam przedstawić, no ale jestem.
Po przesiadce do Mazdy z "lekko" podtuningowanego SC Abarth człowiek zaczyna odpoczywać za kółkiem, mimo że pierwsze plany zakupu padły na Astrę GTC, ale ostatecznie jestem bardzo zadowolony ze padło na Mazdę. Samochód sprowadzony z Niemiec, serwisowany tam przez jedynego właściciela od dnia zakupu po dzień sprzedaży, cała powłoka lakiernicza orginał i ogólny stan auta nie pozwolił mi przejść obok niego obojętnie.
Dane:
Model: Mazda 3 BK
Rok produkcji: 2006
Silnik: 1.6 16V benzyna Z6
Wyposażenie:
– Wspomaganie układu kierowniczego
– Trójramienna skórzana kierownica, regulowana w dwóch płaszczyznach
– Centralny zamek z pilota
– Klimatyzacja automatyczna ( climatronic)
– Elektryczne szyby z przodu i z tyłu
– Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne
– System ABS
– TCS – system kontroli trakcji
– System SRS z 6 poduszkami powietrznymi
– Radio CD MP3 z wbudowaną zmieniarką
– Sterowanie radiem z kierownicy (kierownica multimedialna)
– Regulacja wysokości fotela kierowcy
– Podłokietnik w tylnej kanapie
– Komputer pokładowy
– Światła przeciwmgielne
Zaraz po zakupie dokupiłem brakujące 2 zaślepki na bagażnik dachowy i cieszyłem sie jazdą.
Tuż przed zimą na felgi aluminiowe które były na Mazdzie (15") zakupiłem opony Yokohama Wdrive V905 oraz oryginalne dywaniki gumowe na sezon zimowy.
Plany:
-Felgi aluminiowe 17 + opony Toyo (zestaw na lato) – KUPIONE
-pomalowanie zacisków na niebiesko
-nakładka na wydech Buzzer (w poprzednim aucie miałem pełen przelot wiec ma to miec na celu tylko wygląd estetyczny)
-nakładki na pedały metalowe
-wymiana gałki zmiany biegów na SKUNK2
-nakrętki kół VOLK Racing
-przyciemnić tylne szyby
-pełna korekta lakieru
-zabezpieczenie podwozia
Ogólnie ma byc Daily Car delikatnie wyróżniający się wśród tłumu
OEM+
Zobaczymy co z niego wyjdzie.
Po przesiadce do Mazdy z "lekko" podtuningowanego SC Abarth człowiek zaczyna odpoczywać za kółkiem, mimo że pierwsze plany zakupu padły na Astrę GTC, ale ostatecznie jestem bardzo zadowolony ze padło na Mazdę. Samochód sprowadzony z Niemiec, serwisowany tam przez jedynego właściciela od dnia zakupu po dzień sprzedaży, cała powłoka lakiernicza orginał i ogólny stan auta nie pozwolił mi przejść obok niego obojętnie.
Dane:
Model: Mazda 3 BK
Rok produkcji: 2006
Silnik: 1.6 16V benzyna Z6
Wyposażenie:
– Wspomaganie układu kierowniczego
– Trójramienna skórzana kierownica, regulowana w dwóch płaszczyznach
– Centralny zamek z pilota
– Klimatyzacja automatyczna ( climatronic)
– Elektryczne szyby z przodu i z tyłu
– Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne
– System ABS
– TCS – system kontroli trakcji
– System SRS z 6 poduszkami powietrznymi
– Radio CD MP3 z wbudowaną zmieniarką
– Sterowanie radiem z kierownicy (kierownica multimedialna)
– Regulacja wysokości fotela kierowcy
– Podłokietnik w tylnej kanapie
– Komputer pokładowy
– Światła przeciwmgielne
Zaraz po zakupie dokupiłem brakujące 2 zaślepki na bagażnik dachowy i cieszyłem sie jazdą.
Tuż przed zimą na felgi aluminiowe które były na Mazdzie (15") zakupiłem opony Yokohama Wdrive V905 oraz oryginalne dywaniki gumowe na sezon zimowy.
Plany:
-Felgi aluminiowe 17 + opony Toyo (zestaw na lato) – KUPIONE
-pomalowanie zacisków na niebiesko
-nakładka na wydech Buzzer (w poprzednim aucie miałem pełen przelot wiec ma to miec na celu tylko wygląd estetyczny)
-nakładki na pedały metalowe
-wymiana gałki zmiany biegów na SKUNK2
-nakrętki kół VOLK Racing
-przyciemnić tylne szyby
-pełna korekta lakieru
-zabezpieczenie podwozia
Ogólnie ma byc Daily Car delikatnie wyróżniający się wśród tłumu
Zobaczymy co z niego wyjdzie.