Mazda3 BK Z6 '04 "blacked" OEM+
Ja też jeździłem na Tungsach +50 i wytrzymały o dziwo 1.5 roku po spaleniu też zmieniłem na takie osramy http://www.motochemia.pl/zarowki-osram- ... -4312.html świecą zdecydowanie bielszym światłem niż tungsy. A że tak zapytam co daje ten moduł komfortów kierunków?
Moja madzia jakoś w tym roku nie ma szczęścia co prawda zdarzenie sprzed miesiąca i nie z mojej winy, więc i kaska wpadła
A druga rzecz to odezwało się łożysko w lewym przednim kole i teraz pytanie do Was, czy wymieniał ktoś w całości z piastą czy tylko samo łożysko oraz jakiej firmy najlepiej brać?
A druga rzecz to odezwało się łożysko w lewym przednim kole i teraz pytanie do Was, czy wymieniał ktoś w całości z piastą czy tylko samo łożysko oraz jakiej firmy najlepiej brać?
Czarnula dostała nowe części: amortyzatory Bilstein, piasty wraz z łożyskami OEM Mazda NTN (Mazparts.pl) oraz sworznie Lemforder. Auto po tych zabiegach prowadzi się jakby dopiero co wyjechało z fabryki , ale nie ma się co dziwić stare części były już zmęczone życiem...
Jestem zdania, że bezpieczeństwo to najważniejsze pole do "modów". Działania jak najbardziej na plus, tak trzymaj
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Warto dbać o amortyzację, części widzę że najwyższej jakości
Mazda na pewno się odpłaci komfortem i bezpieczeństwem
Mazda na pewno się odpłaci komfortem i bezpieczeństwem
-
Axela!
- Od: 5 maja 2014, 22:14
- Posty: 613 (15/10)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda3 BK Z6 2004r, HB. Winning Blue 27B <-- Było.
Jest Mazda 3 BP SKYACTIV G 2019 HIKARI. https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=212463
Dziś pomalowałem felgi PlastiDip'em, muszę powiedzieć że nawet jestem zadowolony z efektu ale pod koniec malowania ostatniej warstwy z dyszy zaczęły lecieć większe krople co mnie trochę zniesmaczyło... oczywiście dysza myta przed każdą następną warstwą, przypuszczam że powodem tego było już bardzo małe ciśnienie w sprayu i końcówka farby
Ładnie wygląda na tych czarnych felgach Jakiej firmy miałeś lakier? Oryginał Plastidipa?
-
Axela!
- Od: 5 maja 2014, 22:14
- Posty: 613 (15/10)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda3 BK Z6 2004r, HB. Winning Blue 27B <-- Było.
Jest Mazda 3 BP SKYACTIV G 2019 HIKARI. https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=212463
Bardzo ładnie się teraz po tym gumowaniu prezentuje.
Pytanie natury technicznej: Jak wymieniałeś te sworznie? Wyciskałeś na prasie, czy wyszły jakoś lajtowo bez demontowania wahacza? Opisz mnie laikowi, bo czekam z wymianą lewego sworznia z przodu a w aso już zacierają ręce twierdząc że trzeba cały wahacz zmieniać po 330 zeta..
Pytanie natury technicznej: Jak wymieniałeś te sworznie? Wyciskałeś na prasie, czy wyszły jakoś lajtowo bez demontowania wahacza? Opisz mnie laikowi, bo czekam z wymianą lewego sworznia z przodu a w aso już zacierają ręce twierdząc że trzeba cały wahacz zmieniać po 330 zeta..
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Wahacz przedni dolny za 330zł?
Jeśli tak, to nieźle mnie chcieli orżnąć w ASO na Bródnie proponując 920zł/szt
Wiedziałem jednak, że sworznie są wymienialne wbrew temu co twierdzili, bo pobliska stacja diagnostyczna wymieniła je z użyciem prasy za grosze
Jeśli tak, to nieźle mnie chcieli orżnąć w ASO na Bródnie proponując 920zł/szt
Wiedziałem jednak, że sworznie są wymienialne wbrew temu co twierdzili, bo pobliska stacja diagnostyczna wymieniła je z użyciem prasy za grosze
Co do wymiany sworznia to bez problemu idzie go wymienić ale potrzebna jest do tego prasa, oczywiście wcześniej demontujemy wahacz. Stare sworznie wychodziły bez jakiś większych problemów, także do dzieła!
Mi też proponowano cały wahacz w kwocie coś koło 700zł, w ASO sworzeń nie występuję jako osobny element dlatego proponują cały wahacz
Mi też proponowano cały wahacz w kwocie coś koło 700zł, w ASO sworzeń nie występuję jako osobny element dlatego proponują cały wahacz
Przepiękna Magdalena!
Widać, że trafiła w bardzo dobre ręce, oby jak najwięcej takich właścicieli!
Mam nadzieję, że moją też uda mi się utrzymać w tak pięknym stanie
Widać, że trafiła w bardzo dobre ręce, oby jak najwięcej takich właścicieli!
Mam nadzieję, że moją też uda mi się utrzymać w tak pięknym stanie
- Od: 29 paź 2015, 14:17
- Posty: 12 (5/0)
- Skąd: Mysłowice
- Auto: Mazda 3 BK Sedan 1.6, 105KM, 2005r.
Do tej czerni to przydałby się pomarańcz ze zderzaka na biały zamienić albo kierunek w pomarańcz
Powodzenia w dalszych pracach
Powodzenia w dalszych pracach
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Z racji tego, że ostatnio po dłuższym postoju pedał gazu (np po nocy) zacinał się, postanowiłem wyczyścić przepustnice. Po tym zabiegu gaz chodzi o niebo lepiej, motylek z przepustnicy już się do niej nie przykleja a i reakcja na gaz też się poprawiła
Założyłem również filter na odme i zaślepiłem wąż.
Założyłem również filter na odme i zaślepiłem wąż.
Jak oceniasz filtr K&N ?
- Od: 25 lip 2015, 11:38
- Posty: 142 (0/4)
- Skąd: Wadowice
- Auto: Mazda3 BL LF 2009/10 2.0 DISI 151km Blue
viewtopic.php?f=332&t=184357
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości