Mazda3 BK 2.0 LF '05 Black Mica

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez chmielu_KL » 4 mar 2020, 22:41

Może coś w tym jest, że polift trzymają się lepiej. U mnie też nic się nie dzieje. Co prawda zimy nie było ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez deejayija » 4 mar 2020, 22:49

Właśnie od tego powinny być liftingi modeli, by poza lekkimi zmianami wizualnymi, zwalczyć największe mankamenty, które wyszły na jaw...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2018, 10:48
Posty: 184
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005

Postprzez ezg_siwy » 5 mar 2020, 08:46

chmielu_KL napisał(a):Może coś w tym jest, że polift trzymają się lepiej. U mnie też nic się nie dzieje. Co prawda zimy nie było ;p


Z drugiej strony kolega ma rocznik 2005, ja, na dobrą sprawę, 2008, a Ty chyba 2007, więc to zawsze kilka lat mniej katowania po zimie i soli.
Jest: Mazda 3 Kintaro

MX-5 NA

Była: Mazda MX-5
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 11:58
Posty: 1034
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez expell » 5 mar 2020, 09:25

Od wczoraj starałem się napisać posta i coś mi nie działało :)

Tak jak mówisz, masz 3 lata nowsze auto, ja 3 lata temu też mówiłem, że zero rdzy i nie wiem o co chodzi :D Jak by nie patrzeć, to auto ma w tym roku 15 lat, więc jak na mazdę to i tak całkiem dobrze się trzyma <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2015, 16:38
Posty: 329 (7/4)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005

Postprzez expell » 11 cze 2020, 14:48

Przyszedł nowy sezon :)

Pędząc niedawno znajomemu na pomoc zgubiłem końcówkę wydechu, nie potrafiłem nigdzie u nas znaleźć nowej takiej samej jaka była wcześniej, więc musiałem się posiłkować pomocą przyjaciół z Aliexpress <lol> Nowa została przyspawana, więc nie odpadnie tak jak poprzednia, która była tylko zamocowana na te śmieszne blaszki

IMG_20200506_160747_null.jpg


Wpadły też dynamiczne kierunkowskazy boczne, dymione:

Obrazek

Pojawił się też wideo-rejestrator z tyłu (70mai). Z rzeczy serwisowych, jako, że idą gorące dni zacząłem zajmować się klimatyzacją, wjechał nowy osuszacz i parownik, stary przy demontażu poddał się ostatecznie <rotfl>

98176088_276340540209395_2526315431547895808_n.jpg


Wczoraj wpadł komplet przód+tył hamulców Brembo, póki co bicie ustało, ale mierzyłem po montażu i prawdopodobnie będą musiały wpaść dwie nowe piasty do przodu, są na tyle zjedzone, że prawdopodobnie to one z biegiem czasu znowu będą powodować bicie, teraz po ich wyczyszczeniu jest ok.

Oraz największa zmiana na ten sezon:
IMG_20200610_180222.jpg
IMG_20200604_065310.jpg


Zregenerowałem rexy, na kolor bliżej nieokreślony, miała być ciemna miedź, wyszło jak wyszło, w cieniu bardzo ciemno, w słońcu efekt jest super, można zobaczyć na profilu wulkanizatora:
https://www.facebook.com/mma.ledziny/posts/1603456799819749

Zdecydowałem się na Rainsporty 5, które udało mi się wyrwać w super cenie, zobaczymy jak się będą sprawować :)

No i na koniec – EZ lip :)
IMG_20200610_180212.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2015, 16:38
Posty: 329 (7/4)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy