Mazda3 SkyPassion BM PE 2015 MT Soul Red + przelotowy wydech końcowy + Eibach- Kliszek M3

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez Kliszek M3 » 11 gru 2015, 18:16

Ja wiem jak wstawiać :P VDR i elegancko <spoko> podobny wzór felg chyba do moich, jak nie takie same <co?> chociaż powiem szczerze myślałem, że czarny połysk będzie jednak bardziej "połysk" :D może też zależy gdzie się maluje. Z ciekawości ile zapłaciłeś? Tu gdzie chcę malować swoje 18" krzyczą 150 zł za sztukę, ALE... w cenie jest: demontaż opon, piaskowanie, malowanie proszkowe trzy warstwy + bezbarwny, nowe wentyle, założenie opon, wyważenie.
Celuję w taki odcień:
Felga również malowana proszkowo.
Załączniki
felga-2.jpg
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez VDR » 11 gru 2015, 18:21

To też chyba od światła zależy i całkiem świeżo po malowaniu jakieś 3-5% było lepiej bo idealnie czyściutkie :D Ja za taką samą usługę plus małe spawanie obtartych dwóch rantów 700 zł za 17" więc chyba podobnie no i koła na okres malowania dostałem fakt, że najbrzydsze jakie widziałem :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 gru 2015, 13:16
Posty: 16 (1/0)
Skąd: Luboń
Auto: Mazda3 2013 BL
1.6l, 113,7KM Z6-VE

Postprzez Kliszek M3 » 11 gru 2015, 18:24

Nie no to trochę drożej jak za 17". Chociaż jak ze spawaniem... :)
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez Kliszek M3 » 11 gru 2015, 18:42

Aaa widzisz, a ja myślałem że chcesz dać 30 mm na stronę <glupek2>
Też o tym myślałem, bierzesz Eibacha czy jakieś nie markowe? 1,5 cm będzie różnica estetyczna zauważalna?
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez VDR » 11 gru 2015, 20:42

Ta Eibacha wszyscy polecają nie wiem jaka jest różnica przy dedykowanych poza minimalna ceną bardziej martwią mnie sprężyny Mazda ma firmowe 4100-78-784 i nawet tańsze, a mi na większej twardości przy profilu 45 nie zależy ;) Te 15mm jest widoczne, zmienia się wizualne obrys jest tam miejsca na jakieś max 25-30 czyli koło o polowe przesuwa się do krawędzi <jupi> no i prowadzenie <rotfl>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 gru 2015, 13:16
Posty: 16 (1/0)
Skąd: Luboń
Auto: Mazda3 2013 BL
1.6l, 113,7KM Z6-VE

Postprzez Kliszek M3 » 11 gru 2015, 21:30

Dobra, to daj znać jak już dystanse zamontujesz :) jakie i jaka cena no i foto oczywiście :P czekaj, a w BL chyba też szpilki są w piaście, czyli musisz zmienić na dłuższe? A jak jest z drganiami? Nie występują przy większych prędkościach?
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez darrecki » 11 gru 2015, 23:29

Kliszek M3 napisał(a):Dobra, to daj znać jak już dystanse zamontujesz :) jakie i jaka cena no i foto oczywiście :P czekaj, a w BL chyba też szpilki są w piaście, czyli musisz zmienić na dłuższe? A jak jest z drganiami? Nie występują przy większych prędkościach?


Dystans to jak felga z większym (albo mniejszym, nie jestem pewien) ET, jak wszystko dobrze złożone to nie powinno być żadnych efektów ubocznych. Szpilki oczywiście powinny być dłuższe, a dystans powinien pasować rozmiarem do otworu centrującego felgi. I można jeździć bez obaw.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Kliszek M3 » 12 gru 2015, 00:00

Oczywiście, tylko niektóre dystanse nie przylegają idealnie i może być problem :( im mniejsze ET, tym felga bardziej na zewnątrz jakby co :) <spoko>
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez Zagłoba » 13 gru 2015, 11:24

Ja zamontowałem 22mm na stronę i jest na bogatości ( kapeć 225/40/r18 ). Mniejszych dystansów niż 22mm na stronę nie wsadzisz, bo szpilki będą wystawać. Efekt – wizualnie super to wygląda, a stabilność samochodu przy dynamicznej jeździe bardzo wzrosła .

Btw. polecam Wam firmę Dystom – bardzo dobra jakość w przyzwoitej cenie, nawet logo grawerowane laserem na tych dystansach mają ;P , do mazdy pasują 5x114,3 /71mm osadzenie.

Ps. dla mnie malowanie zacisków hamulcowych na czerwono w aucie które rzeczywistej mocy ma może 150-170km to zwykłe wieśniaczenie samochodu, takie rzeczy to można sobie robić np. w S4 , gdzie masz 2x tyle mocy i nm i niczego nie udajesz :] Lepiej już wsadź jakieś sportowe aluski z "wysokiej" półki, wrzuć dystanse i zapodaj może potajemnie programik <oczko> , a jak coś estetycznie zmieniasz to dyskretnie i z głową, bo na malowane zaciski to tylko małolaty lecą.

Pzdr.
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez Kliszek M3 » 13 gru 2015, 13:43

22 mm mówisz... dość sporo, ale pewnie dużo lepiej wygląda :) mógłbyś wrzucić jakieś foto poglądowe :)
Szpilki też wymieniłeś na dłuższe prawda? Nie było z tym problemu? I gdzie to robiłeś?
ASO się nie czepiło do dystansów? Nie występuje bicie przy większych prędkościach?
Brałeś z otworem centrujacym tak?
Sory za grad pytań ;P
Co do zacisków to nie mają one udawać że auto ma dużo mocy, tylko ładnie skomponować się z czarną alufelgą :)
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez VDR » 13 gru 2015, 13:47

@Zagłoba

Ja na czarno ze względów estetycznych nie dla szpanu :P Dla szpanu bym sobie Rosso Corsa walnął :D

Podaj lepiej które dystanse dokładnie masz zamatowane?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 gru 2015, 13:16
Posty: 16 (1/0)
Skąd: Luboń
Auto: Mazda3 2013 BL
1.6l, 113,7KM Z6-VE

Postprzez Zagłoba » 13 gru 2015, 14:54

Wstawiając dystanse musicie mieć kilka rzeczy na uwadze:

Po pierwsze zyskuje się ładniejszy wygląd auta i lepszą stabilność na prostej, wyprzedzaniu jak i przy ostrej jeździe w zakrętach, jednak komplet takich dystansów to ponad 500zł. Po drugie – musicie liczyć się z tym, że jeżeli nie zdejmiecie dystansów przed wizytą w ASO, to zabiorą Wam gwarancję – gdyż jest to niezgodne z homologacją. To samo tyczy się publikowania zdjęć na forum – pracownicy ASO też przeglądają mazdaspeed'a i jeżeli rozpoznają tu wasze auto, to i tak później możecie mieć problemy.

Ja generalnie zrobiłem sobie rachunek zysków i strat i stwierdziłem, że leje na gwarancję producenta,
bo auto seryjnie jest dla mnie dużo za słabe i po nowym roku będę w nim mocno dłubał – w planach na pierwszy mod jest 190-210km, jeśli nadal auto będzie słabe – uzbieram trochę pieniądzów i zainwestuje w kompressor ( 300-350km ). Tak czy inaczej gdybym miał czekać z modyfikacjami przez 5 lat gwarancji to chyba bym się zestarzał... Wolę zrobić to auto pod siebie, ale z gustem i pojeździć nim dobre 4-5 lat a później sprzedać, wcześniej niż za 2-3 lata nic poważniej mi się w nim raczej nie zepsuje, tak więc sikam na gwarancję producenta.

U mnie wygląda to tak:
Załączniki
20151213_140757.jpg
Wide boy
20151213_140725.jpg
20151213_140741.jpg
20151209_110046.jpg
Dystanse 5x114,3mm, centrowanie 71mm
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez Kliszek M3 » 13 gru 2015, 15:24

Wygląda zacnie <spoko> tylko że u Ciebie też kapeć szerszy trochę :)
Te 190-210 KM chcesz uzyskać programem czy coś jeszcze dodać? Jaki jest koszt dołożenia kompresora ?
Plan ciekawy, ale czy nie lepiej poczekać na MPS-a i zamienić na niego? :) ponoć ma być 2.5l Skyactiv Turbo, napęd na cztery łapki i ok. 350 KM :) przy napędzie tylko na przód przy 300-350 KM z kompresorem możesz mieć problem z trakcją niezły :P Podoba mi się Twoje podejście i to że mierzysz wysoko z modami <spoko>
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez darrecki » 13 gru 2015, 16:03

Co do przeróbek, sam również nie grzebał bym w obecnym Sky-G, koszty będą bardzo wysokie, a wszelkie modyfikacje będą swego rodzaju eksperymentem. Raczej nikt tego w PL (ba, pewnie i w EU) nie robił i jeszcze pewnie długo nie zdobi. Za to Sky-D to inna sprawa, można 210hp/450Nm wyciągnąć, i trochę już tego jeździ w 6 i CX5. Chcąc turbo w benzynie czekał bym na 2.5t, chociaż żeby cały silnik przeszczepić, ewentualnie skopiować rozwiązania Mazdy.
Poza tym do tych dystansów to by się wg mnie jakaś gleba przydała, tyle że pewnie za mocno już koła wystają i będzie tarło.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Kliszek M3 » 13 gru 2015, 16:55

Ponoć Skyactiv-G są podatne na modyfikacje ECU, ale narazie brak chętnych na zmianę mapy np. u DISItune... Zagłoba mógłbyś się do niego wybrać, bo akurat chętni są bardzo potrzebni :) i w końcu byłaby jasność ile realnie można wyciągnąć programem z mocniejszej wersji <spoko>
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez Zagłoba » 13 gru 2015, 23:14

Może i z Mastersa ( DisiTune ) bym skorzystał, tylko że mam już umówioną "całościową" modyfikację u innego tunera, więc tak głupio teraz to odkręcać. A co do Mastersa, to brat był kilka lat temu ich klientem i mogę ich jak najbardziej polecić.
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez Kliszek M3 » 14 gru 2015, 07:46

Jest dobry, tylko potrzebuje Skyactiv – G 165 KM do przeróbki, żeby w końcu się wyjaśniło ile można realnie z niego wyciągnąć... jak narazie same 120 KM wersje i najlepszy wynik to 174 KM bodajże...
Kiedy masz umowiona wizytę? Koniecznie musisz się pochwalić, kto wie czy nie pójdę w Twoje ślady, jeśli wyniki będą zadowalające :) mnie osobiście zadowolilo by 190 KM a co wyżej to oczywiście jeszcze lepiej <spoko> <spoko>
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez Zagłoba » 14 gru 2015, 11:40

Potrzebne potrzebne... ale na pewno Disi weźmie pełną stawkę za program – gdybym robił tylko mapę bez wydechu i bez airboxa, to może i bym się skusił, ale tak to raczej nie.
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez Kliszek M3 » 14 gru 2015, 14:41

Wydech będziesz robił od samego początku z wycięciem kata? Uważaj żeby odpowiednią średnicę Ci dali, bo możesz mieć odwrotny efekt – spadek mocy przy za dużej średnicy. Jest u nas w mieście ładny merol, C klasa ostatni wypust bodajże. Wyje jak szalony, ale Mazdy nie dał rady objechać :P okazał się znajomym znajomego że tak powiem i właśnie się żalił że ma za duży przelot i moc strasznie stracił. Przy 3 litrowej benzynie –.– gdzieś słyszałem o ostrzejszych wałkach rozrządu przy takim przelocie, ale nie chcę wprowadzać w błąd :) nie jestem pewien do końca czy to w ogóle się tak nazywało ;P
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez Zagłoba » 14 gru 2015, 21:12

Panie kochany...
Nie po to jestem gotowy przejechać pół Polski i zapłacić prawie 5k za zrobienie samego wydechu, żeby mi go zrobili na łapu capu... Ci goście dobrze wiedzą jak to zrobić ;) byle papudrakom bym auta nie powierzył.

Pzdr
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy