Mazda3 MPS BL L3-VDT '10 – Wujekbob
Witam serdecznie. Przyszedł czas aby zaprezentować moją nową dziewczynę. Powiem szczerze że dosyć długo szukałem autka a byłem ukierunkowany tylko i wyłącznie na jakiegoś miejskiego i niesfornego hot-hatcha. Niestety nasz rynek jeszcze nie oferuje zbyt wiele małych brutali a jak już to przeważnie z nieokreśloną historią (zazwyczaj po parę kilo cięższe ze względu na spore ilości szpachli). Ale wracając do tematu po burzliwych prawie półrocznych poszukiwaniach jakiś miły gość z Warszawy wystawia madzię. Cóż wsiadam w pendolino i jadę do stolicy podniecony jak mały chłopczyk dostający pierwszego całusa. Przechodzę pół Warszawki i naglę widzę to cudo i już wiedziałem że będzie moje. Piękne a po włączeniu silnika jeszcze piękniejsze, lakki basowy pomruk, pierwsza przejażdżka i już wiem że związano nas węzłem małżeńskim. Potem formalności, parę fantów od właściciela i Mazda znalazła się w moim rączkach.
Teraz parę zdanek o samochodziku.
Mazda z Polskiego salonu, całkowicie bezwypadkowa (sprawdzałem) z przebiegiem 144 tys. Przebieg jak przebieg ale auto w stanie salonowym, nic nie zniszczone ani wytarte, na silniku żadnych plamek oleju czy nawet form pocenia. mnie tylko czekała wymiana oleju.
Wyposażenie:
– standardowe jak w MPS czyli pół skóry, bose z subuferem i jakieś tam czujniczki oraz systemiki.
– biksenon skrętny
Legenda:
– czerwony: układy oraz tematy
– czarne: seria oraz wykonane modyfikacje
– niebieski: modyfikacje planowane
Silnik:
– 2.3l DOHC Turbo L3-VDT 260Km/380Nm (Motul 300v 5w30 – od 167 tys km ValvoLine 5w40 SynPower)
– Blow off TurboSmart Dual Port Bov – zawór Blow Off (TurboSmart)
– DISI Turbo Oil Restrictor Bolt Kit – restryktor oleju Banjo Bolt (James Barone Racing)
– EGR Block Off Kit – zaślepienie zaworu EGR (James Barone Racing)
– EGR Valve Delete Kit – kit usuwający cały zawór EGR (James Barone Racing)
– Thermal Insulating Throttle Body Gasket – odseparowanie termiczne przepustnicy uszczelką teflonową (James Barone Racing)
– Coolant Bypass Kit – bypass ogrzewania przepustnicy (James Barone Racing)
– 3 Bar TMap Map Sensor with IAT – czujnik ciśnienia bezwzględnego MAP 3 bary (BOSCH)
– PnP Harness for Bosch 3 Bar TMap Map Sensor – przejściówka Map – Maz (James Barone Racing)
– Magnetic Oil Drain Plug – Magnetyczny korek spustowy oleju (Mishimoto)
– Oil Catch Can – zbiorniczek oleju (James Barone Racing)
– Short Shifter – (James Barone Racing)
Układ dolotowy i turbo:
– Turbo seria planowana Hybryda
– Tru-3.0 Wide Path Full Silicone Intake System – cały dolot silikonowy 3" (James Barone Racing)
– 3" Dry Flow Filter – Stożek 3" (K&N dla James Barone Racing)
– Dry Filter Wrap – osłona na filtr przeciw wilgoci (James Barone Racing)
– Recirculation tube – Bypass zaworu od dolotu (Sure MotorSport)
Układ wydechowy:
– seria
– końcówki 100 mm od WM
Zawieszenie:
– poduszka silnika Rear Motor Mount 70 duro (James Barone Racing)
– sprężyny Eibach
Układ hamulcowy:
– tarcze przednie nacinane DBA
– kocki hamulcowe ATE (przód i tył)
Układ paliwowy:
– internalse pompy Autotech
Koła:
– lato 18" oryginalne Mazda czarny połysk , opony Vredestein Ultrac Sessanta 225/40/R18
– zima 18" jakieś takie , opony Vredestein Wintrac Xtreme 225/40/R18
– tył dystanse 22mm DTC wkręcane
– nakrętki kute neochrom JapanRacing
Zmiany optyczne zewnętrzne:
– lusterka oklejone folią carbon
– dolna część zderzaka pomalowana na czarno jak w polifcie
– cały pakiet splitterów i duży tylny dyfuzor z pakietu MaxTon Design (seria Racing)
Zmiany wewnątrz:
– dodatkowe wskaźniki STRI RACING 60mm seria DSD – temperatura i ciśnienie oleju
– wskaźnik napięcia akumulatora i temperatury wewnątrz pojazdu
Teraz parę zdanek o samochodziku.
Mazda z Polskiego salonu, całkowicie bezwypadkowa (sprawdzałem) z przebiegiem 144 tys. Przebieg jak przebieg ale auto w stanie salonowym, nic nie zniszczone ani wytarte, na silniku żadnych plamek oleju czy nawet form pocenia. mnie tylko czekała wymiana oleju.
Wyposażenie:
– standardowe jak w MPS czyli pół skóry, bose z subuferem i jakieś tam czujniczki oraz systemiki.
– biksenon skrętny
Legenda:
– czerwony: układy oraz tematy
– czarne: seria oraz wykonane modyfikacje
– niebieski: modyfikacje planowane
Silnik:
– 2.3l DOHC Turbo L3-VDT 260Km/380Nm (Motul 300v 5w30 – od 167 tys km ValvoLine 5w40 SynPower)
– Blow off TurboSmart Dual Port Bov – zawór Blow Off (TurboSmart)
– DISI Turbo Oil Restrictor Bolt Kit – restryktor oleju Banjo Bolt (James Barone Racing)
– EGR Block Off Kit – zaślepienie zaworu EGR (James Barone Racing)
– EGR Valve Delete Kit – kit usuwający cały zawór EGR (James Barone Racing)
– Thermal Insulating Throttle Body Gasket – odseparowanie termiczne przepustnicy uszczelką teflonową (James Barone Racing)
– Coolant Bypass Kit – bypass ogrzewania przepustnicy (James Barone Racing)
– 3 Bar TMap Map Sensor with IAT – czujnik ciśnienia bezwzględnego MAP 3 bary (BOSCH)
– PnP Harness for Bosch 3 Bar TMap Map Sensor – przejściówka Map – Maz (James Barone Racing)
– Magnetic Oil Drain Plug – Magnetyczny korek spustowy oleju (Mishimoto)
– Oil Catch Can – zbiorniczek oleju (James Barone Racing)
– Short Shifter – (James Barone Racing)
Układ dolotowy i turbo:
– Turbo seria planowana Hybryda
– Tru-3.0 Wide Path Full Silicone Intake System – cały dolot silikonowy 3" (James Barone Racing)
– 3" Dry Flow Filter – Stożek 3" (K&N dla James Barone Racing)
– Dry Filter Wrap – osłona na filtr przeciw wilgoci (James Barone Racing)
– Recirculation tube – Bypass zaworu od dolotu (Sure MotorSport)
Układ wydechowy:
– seria
– końcówki 100 mm od WM
Zawieszenie:
– poduszka silnika Rear Motor Mount 70 duro (James Barone Racing)
– sprężyny Eibach
Układ hamulcowy:
– tarcze przednie nacinane DBA
– kocki hamulcowe ATE (przód i tył)
Układ paliwowy:
– internalse pompy Autotech
Koła:
– lato 18" oryginalne Mazda czarny połysk , opony Vredestein Ultrac Sessanta 225/40/R18
– zima 18" jakieś takie , opony Vredestein Wintrac Xtreme 225/40/R18
– tył dystanse 22mm DTC wkręcane
– nakrętki kute neochrom JapanRacing
Zmiany optyczne zewnętrzne:
– lusterka oklejone folią carbon
– dolna część zderzaka pomalowana na czarno jak w polifcie
– cały pakiet splitterów i duży tylny dyfuzor z pakietu MaxTon Design (seria Racing)
Zmiany wewnątrz:
– dodatkowe wskaźniki STRI RACING 60mm seria DSD – temperatura i ciśnienie oleju
– wskaźnik napięcia akumulatora i temperatury wewnątrz pojazdu
Ostatnio edytowano 17 cze 2017, 17:12 przez wujekbob1103, łącznie edytowano 11 razy
Oj ładna ta Twoja nowa dziewczyna Życzę długiego, emocjonującego i udanego związku
PS.
Czekam na więcej zdjęć
PS.
Czekam na więcej zdjęć
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Ha, chyba widziałem to autko kilkukrotnie na ulicach Wawy
Gratulacje nowego nabytku
Gratulacje nowego nabytku
Paliwo potaniało to i zapotrzebowanie na mocne autka wzrosło Jak ja swego czasu chciałem 3 MPS, niestety żona wybiła mi go z głowy. Jej warunek był, że ma mniej palić niż obecny... Życzę banana na gębie i benzyny po 2.50 za litr. Dobrze, że chociaż jedno ma szansę się spełnić
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
No w końcu. Co miałem powiedzieć to powiedziałem.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Mps to mps obok takiego samochodu nie da się przejść obojętnie! Moc + agresywna stylizacja! To coś co Mazda idealnie ze sobą połączyła tworząc MPS'a
Szerokości i bezawaryjności kolego!
Szerokości i bezawaryjności kolego!
-
Axela!
- Od: 5 maja 2014, 22:14
- Posty: 613 (15/10)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda3 BK Z6 2004r, HB. Winning Blue 27B <-- Było.
Jest Mazda 3 BP SKYACTIV G 2019 HIKARI. https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=212463
Zadowolenia z jazdy życzę i nie wysilaj się za bardzo z opisami , bo i tak na żywo robi większe wrażenie A teraz na poważnie, jak raz postawiłeś auto obok Konrada, to teraz już nie możesz odstawać ani troszeczkę
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
cieszy kolejny zadbany MPS
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
marcin255 napisał(a):Cacko ,ma ten " pazur " którego trochę brak BK
Spotkałem wielu, którym BK MPS podoba się bardziej niż BL-ka. Co najlepsze posiadaczom BL-a, którzy mieli okazję przejechać się BK też przypadł bardziej do gustu. Ja mam BK jednak wolałbym BL-a
A wielkie dzięki za docenienie. Jeżeli chodzi o plany to będzie napewno głośno, trochę niżej i lekko rajdowo. Ale życie pokaże. Ic czeka potem wydech i tak powoli będziemy modzić. Narazie autko mam miesiąc i robię wszystko rzeczy eksploatacyjne. A w następnym roku jazda.
Dziś we Wrocławiu widziałem kolejnego pięknego czarnego MPSa...
Miała tylko takie felgi:
Miała tylko takie felgi:
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Acha, à propos niebieskich MPSów (a raczej Mazdaspeed'ów – bo niebieskie turbo to tylko USA), umiesz tak:
Bo bym się przejechał na petardzie w rzeczywistości.
Bo bym się przejechał na petardzie w rzeczywistości.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
No tak jeszcze nie umiem ale wszystko w swoim czasie. Narazie za bardzo mi szkoda upalać madzie, nie mam serca jeszcze.
A jeżeli chodzi o modzenie to powoli się zbroję na nowy sezon, w tym ogarniam rzeczy eksploatacyjne oraz wszystko co mi wpadnie w oko żeby zrobić. Jednak grube mody w przyszłym roku.
A jeżeli chodzi o modzenie to powoli się zbroję na nowy sezon, w tym ogarniam rzeczy eksploatacyjne oraz wszystko co mi wpadnie w oko żeby zrobić. Jednak grube mody w przyszłym roku.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości