Mazda3 MPS BL L3-VDT '10 – Wujekbob
Auto zostało zeskanowane ponieważ jak pierwszy do nich zajechałem i nie mieli takowego w swojej palecie. Oni skanują tworzą projekt a potem będą tym handlować.
A zakładać będę na wiosnę jak obniżę auto pomaluje fele żeby był ogień
A zakładać będę na wiosnę jak obniżę auto pomaluje fele żeby był ogień
wujekbob1103 napisał(a):skanują tworzą projekt a potem będą tym handlować.
Czyli Tobie to za free powinni zrobić... Po kosztach materiału ewentualnie.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
KMBak napisał(a):wujekbob1103 napisał(a):skanują tworzą projekt a potem będą tym handlować.
Czyli Tobie to za free powinni zrobić... Po kosztach materiału ewentualnie.
no i robia praktycznie po kosztach materialu.
ja jestem umowiony na 5 grudnia na skanowanie.
Strach po mieście jeździć
Kozak fury.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
A tu taki doleciała do mnie taka mała ważna rzecz.
A cóż to takiego
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Jest to wkład do pompy paliwa tzw internalsy HPFP. Przy większych modach niestety pompa nie wytrzymuje i nie trzyma ciśniania, zwiększa przepływ według producenta nawet o 50%.
W BL zrobienie dolotu czy wydechu praktycznie od razu spisuje pompe ori na stratę dlatego według wszystkich forów na świecie powinien to być pierwszy mod przed większymi zmianami w silniku.
Drogie badziewie więc mogli przynajmniej w ładniejsze pudełko zapakować.
Teraz trzeba znaleść kogoś kto to mi zamontuje bo sam się boje niestety
W BL zrobienie dolotu czy wydechu praktycznie od razu spisuje pompe ori na stratę dlatego według wszystkich forów na świecie powinien to być pierwszy mod przed większymi zmianami w silniku.
Drogie badziewie więc mogli przynajmniej w ładniejsze pudełko zapakować.
Teraz trzeba znaleść kogoś kto to mi zamontuje bo sam się boje niestety
Michał z tego co mówił przesyłał Ci chyba jakieś instrukcje jak wymienić internalsy. Ja spróbuję je sam wymienić bo to nie jest jakaś duża filozofia, a nie wiem czy znalazłbym w Olsztynie kogoś, komu powierzyłbym to zadanie bez obaw. Jedynie co to trzeba zachować z miarę sterylne warunki pracy. W moim przypadku jedynym utrudnieniem jest na tą chwilę tylko brak imadła... i czasu
No ja się trochę boje, jest we Wrocku pare tunerów VW zapytam ile mi krzykną albo może sam się zabiorę do wiosny trochę czasu więc zobaczymy.
A nie lepiej , taniej i bezpieczniej wsadzić większa pompę paliwa typu Bosch , Walbro itd ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
a ok to nie było tematu .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
A dzisiaj z nudów wpadła antypara na szybki, zabezpieczenie uszczelek, gumowe dywaniki i z tyłu ułożony ładnie kocyk madzi. Żadko z tyłu kogoś wożę ale tobra czy coś nie będzie rysować skóreczki.
Na dniach może pochwalę się planami na przyszły sezon a trochę tego będzie
Na dniach może pochwalę się planami na przyszły sezon a trochę tego będzie
I po założeniu nowych gum stabilizatora całkiem inne auto i w końcu nie stuka CUD.
Założone Ori
A pytaneczko ktoś zakładał kiedyś filtr oleju k&n bo mam na niego chętkę a nie wiem czy warto.
Założone Ori
A pytaneczko ktoś zakładał kiedyś filtr oleju k&n bo mam na niego chętkę a nie wiem czy warto.
kawałek gumy, w sumie nie jest za drogi, a jak potrafi ucho wkurzyć ważne że masz to już za sobą
trochę dzwine może jakieś trefne były?
piterus87 napisał(a):Wytrzymały rok
trochę dzwine może jakieś trefne były?
rafalmazda6 napisał(a):trochę dzwine może jakieś trefne były?
Nówki sztuki zamawiane w ASO.... Być może jakas ch...wa mieszanka gumy bo jak jest zimno to twardnieje i stuka do czasu aż nie dostanie trochę ciepła od silnika.
Idą splitery z Max Ton Design Będzie ogień a oto przedsmak
No i przy okazji doszło
Bosch 3 Bar TMap Map Sensor with IAT (narazie niepotrzebny przy ori turbo ale w planach będzie hybryda więc niech leży)
JBR PnP Harness for Bosch 3 Bar TMap Map Sensor
No i przy okazji doszło
Bosch 3 Bar TMap Map Sensor with IAT (narazie niepotrzebny przy ori turbo ale w planach będzie hybryda więc niech leży)
JBR PnP Harness for Bosch 3 Bar TMap Map Sensor
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości