Strona 1 z 2

Mazda3 BL L5-VD '11 170KM

PostNapisane: 14 wrz 2015, 21:51
przez Mikus
Cześć ! Oto moja mazda zakupiona w roku 2011 w USA w wersji sport.

Dane techniczne.
Silnik -2.5 L – 170 KM, 4 cylindry.
Skrzynia biegów – 6 biegowa manualna
Nadwozie – Hatchback
Warszawskie zużycie paliwa w okolicach 11 – 12 litrów,
Tryb mieszany około 10 litrów
Trasa – najniżej około 7 litrów, najczęściej 8-8,5 litra.
Przebieg około 19.000 km, długo stała.

Wyposażenie Sport

Dodane:
-światła do jazdy dziennej- dedykowane.
-zestaw multimedialny z androidem
-podtlenek gazotu


Z problemów jakie zauważyłem:
– W tym roku jadę zabezpieczyć antykorozyjnie – sztukawyciszania.pl, polecacie ?
– szyba kierowcy się przysysa do uszczelki, trzeba ją co jakis czas przeczyscic.
– słabe wyciszenie przy większych prędkościach

To teraz trochę zdjęć.

Re: Mazda3 s BL L5 '11 170KM

PostNapisane: 14 wrz 2015, 22:21
przez Piotrek_154
Ciekawa wersja :) witamy w dziale Nasze Mazdy

Re: Mazda3 s BL L5 '11 170KM

PostNapisane: 14 wrz 2015, 22:29
przez Szumi91
Manualna klima w wersji na USA <co?> <nie>

PostNapisane: 14 wrz 2015, 22:38
przez Mikus
Jedyna rzecz, która mi wizualnie nie pasuje to pokrętła..
Co prawda nie używam automatycznej klimy w innej mazdzie bo wole ustawiac ręcznie <serduszka>

PostNapisane: 14 wrz 2015, 22:44
przez macvas
Fajny rodzynek. <spoko>
Witamy na forum.

Re: Mazda 3s BL L5 '11 170KM

PostNapisane: 15 wrz 2015, 00:11
przez Norreca
śliczne autko ! i znam kogoś kto się ślini na ten spoiler :P
szerokości i dużo frajdy.

Re: Mazda 3s BL L5 '11 170KM

PostNapisane: 15 wrz 2015, 05:00
przez ragun
Fajna 3-ka w wersji GT <spoko> zazdraszczam tyłu – spoiler i zderzak. To ta co była do sprzedania w Wołominie? bo chyba ją widziałem kilka razy przejazdem.

PostNapisane: 15 wrz 2015, 07:18
przez some1
Mikus napisał(a):– szyba kierowcy się przysysa do uszczelki, otwiera sie z hukiem do tego podczas jazdy potrafi trzeszczeć.


Zazwyczaj pomaga solidne wyczyszczenie uszczelek w drzwiach.


Szumi91 napisał(a):Manualna klima w wersji na USA <co?> <nie>


Standard w podstawowej wersji.

PostNapisane: 15 wrz 2015, 11:09
przez Mikus
ragun napisał(a):Fajna 3-ka w wersji GT <spoko> zazdraszczam tyłu – spoiler i zderzak. To ta co była do sprzedania w Wołominie? bo chyba ją widziałem kilka razy przejazdem.


Nie, kupiona przeze mnie w salonie w stanach :)

some1 napisał(a):
Mikus napisał(a):– szyba kierowcy się przysysa do uszczelki, otwiera sie z hukiem do tego podczas jazdy potrafi trzeszczeć.


Zazwyczaj pomaga solidne wyczyszczenie uszczelek w drzwiach.


Szumi91 napisał(a):Manualna klima w wersji na USA <co?> <nie>


Standard w podstawowej wersji.


Teoretycznie to prawie najwyższa wersja.
Wersja sport jest przed wersją grand touring, która ma wszystko.

PostNapisane: 15 wrz 2015, 11:39
przez KMBak
Faktycznie ciekawa wersja. DRLe jak u mnie. :D
Silniczek fajny.

To radio z Androidem – możesz podać więcej szczegółów?

PostNapisane: 15 wrz 2015, 11:50
przez Mikus
KMBak napisał(a):Faktycznie ciekawa wersja. DRLe jak u mnie. :D
Silniczek fajny.

To radio z Androidem – możesz podać więcej szczegółów?


Jasne, http://www.eonon.com/Car-GPS/Specific-C ... A5163.html
Na ebay znajdziesz dostepne sztuki :]

PostNapisane: 15 wrz 2015, 11:56
przez KMBak
Widzę, że jest nawet mocniejsza wersja z quad-core...
http://www.eonon.com/Car-DVD-Players/An ... 5163F.html

PostNapisane: 15 wrz 2015, 11:58
przez Mikus
KMBak napisał(a):Widzę, że jest nawet mocniejsza wersja z quad-core...
http://www.eonon.com/Car-DVD-Players/An ... 5163F.html


I cenowo tez fajnie. U mnie ten Cortex A9 Dual Core chodzi jak głupi. Nic się nie tnie, automapa płynnie, więc jak masz quada w tej samej cenie to nie m sie co zastanawiac <serduszka>

Re: Mazda 3s BL L5 '11 170KM

PostNapisane: 15 wrz 2015, 14:40
przez Kali2k
piękna Madzia. co do klimy to w USA i Kanadzie bardzo często spotykana jest manualna

Re: Mazda 3s BL L5 '11 170KM

PostNapisane: 15 wrz 2015, 17:50
przez drevny
– rdza rdza rdza, w tym roku jadę zabezpieczyć antykorozyjnie – sztukawyciszania.pl, polecacie ?

Popytaj się u Wyszomirskiego na Parowcowej (ASO Hondy), podobno robią dobrą robotę (temat z forum Subaru + zdjęcia), cena zabezpieczenia około 1200 zł. Ja pewnie zdecyduje się na zabezpieczenie u nich w tym roku swojej M3.

Re: Mazda 3s BL L5 '11 170KM

PostNapisane: 15 wrz 2015, 19:05
przez jaketherake
Fajne autko z nietuzinkowym silnikiem w 3 <spoko>
Polecam konserwację podwozia w ASO na Bródnie, które wymieniłeś w pierwszym poście. U mnie wyszło naprawdę bez uwag.

PostNapisane: 15 wrz 2015, 19:33
przez Mikus
jaketherake napisał(a):Fajne autko z nietuzinkowym silnikiem w 3 <spoko>
Polecam konserwację podwozia w ASO na Bródnie, które wymieniłeś w pierwszym poście. U mnie wyszło naprawdę bez uwag.


O super, że ktoś u nich robił :)
Powiedz mi ile czasu to trwało ? cena 1230 ?
Jak usuwali rdzę ?

drevny napisał(a):– rdza rdza rdza, w tym roku jadę zabezpieczyć antykorozyjnie – sztukawyciszania.pl, polecacie ?

Popytaj się u Wyszomirskiego na Parowcowej (ASO Hondy), podobno robią dobrą robotę (temat z forum Subaru + zdjęcia), cena zabezpieczenia około 1200 zł. Ja pewnie zdecyduje się na zabezpieczenie u nich w tym roku swojej M3.


Jutro zadzwonie i wypytam. Dzięki za info.

Re: Mazda 3s BL L5 '11 170KM

PostNapisane: 16 wrz 2015, 20:48
przez jaketherake
Cena standardowa u nich za kompakt.
Rdzy w zasadzie nie usuwali, bo nie było czego (jedno nieduże ognisko w początkowym stadium, zostało potraktowane jakimś preparatem do usuwania a poźniej zabezpieczone jak całe podwozie).
Zabieg trwa 3 dni, o szczegóły musisz wypytać u źródła (mam fotki z prac, ale nie wyczaję z nich co dokładnie nakładali). Dobre 2 tygodnie czuć po operacji zapach środka zabezpieczającego.
Po roku masz wliczony w cenę przegląd stanu podwozia i ewentualne drobne poprawki zabezpieczenia, wybieram się nawet w październiku obejrzeć jak tam spód Magdaleny się sprawuje. Odpukać na razie nie wiem o co kaman z rdzą w Mazdach :D

PostNapisane: 7 paź 2015, 21:09
przez Mikus
Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia zrobione u Gołembiewskich :)

PostNapisane: 19 wrz 2016, 10:07
przez Mikus
Na liczniku już 25000 mil, bez komplikacji.

Planuje zmienić zaciski, tarcze klocki na te z mps. Czy ktoś robił taką konwersję ? Ciężko mi znaleźć i dobrać odpowiednie części.