Mazda3 BM SH-VPTS '14 Sport Nav + Eibach
Witam,
Na forum jestem już prawie 10 lat, a jeszcze nie przedstawiłem swojego wozu. Poprzednia Mazda już się średnio do tego nadaje, więc trzeba przedstawić obecną – póki ładna
Oto ona: Mazda 3 BM Diesel 150km, wersja brytyjska Sport Nav, kolor Biała Perła. Oczywiście w jedynej słusznej odmianie czyli Fastback (Sedan).
Wyposażenie lekko dziwne w porównaniu z odmianami "lądowymi". Niby jest full wypas, ale brakuje czujnika martwego pola oraz automatycznych długich, które to są dostępne w większości wersji na Europę (oprócz tzw. golasów). Powyższe udogodnienia były dostępne jako akcesorium dodatkowe do 2015r, obecnie z tego co mi powiedziano nie są dostępne nawet jako opcja Za to dodali małą lotkę na klapę
Inne warte wspomnienia gadżety w standardzie:
– Felgi 18"
– Czarna skóra
– Adaptacyjne światła xenonowe
– Tylne światła LED
– HUD
– Czujniki parkowania z wizualizacją
Akcesoria dodane po zakupie:
– Sprężyny Eibach
– Podstopnica
– Folia ochronna na progi
– Guma do bagażnika
– Oświetlenie LED w kabinie
Modyfikacje:
– Oświetlenie LED w bagażniku
– Pomalowane felgi na ciemny chrom.
– Kamera Sinosmart wpięta w instalację. Przez krótką chwilę miałem oryginalną kamerę ale trafił się jeleń i sprzedałem z zyskiem Różnic pomiędzy oboma wielkich nie ma, oryginał miał fajniejsze linie
W planach:
– zaciski na czarno
– konserwacja podwozia i profili (lipiec 2017). Mam mieć komplet zdjęć zrobionych w trakcie więc będzie można zobaczyć jak wygląda 3 latek od spodu.
Na forum jestem już prawie 10 lat, a jeszcze nie przedstawiłem swojego wozu. Poprzednia Mazda już się średnio do tego nadaje, więc trzeba przedstawić obecną – póki ładna
Oto ona: Mazda 3 BM Diesel 150km, wersja brytyjska Sport Nav, kolor Biała Perła. Oczywiście w jedynej słusznej odmianie czyli Fastback (Sedan).
Wyposażenie lekko dziwne w porównaniu z odmianami "lądowymi". Niby jest full wypas, ale brakuje czujnika martwego pola oraz automatycznych długich, które to są dostępne w większości wersji na Europę (oprócz tzw. golasów). Powyższe udogodnienia były dostępne jako akcesorium dodatkowe do 2015r, obecnie z tego co mi powiedziano nie są dostępne nawet jako opcja Za to dodali małą lotkę na klapę
Inne warte wspomnienia gadżety w standardzie:
– Felgi 18"
– Czarna skóra
– Adaptacyjne światła xenonowe
– Tylne światła LED
– HUD
– Czujniki parkowania z wizualizacją
Akcesoria dodane po zakupie:
– Sprężyny Eibach
– Podstopnica
– Folia ochronna na progi
– Guma do bagażnika
– Oświetlenie LED w kabinie
Modyfikacje:
– Oświetlenie LED w bagażniku
– Pomalowane felgi na ciemny chrom.
– Kamera Sinosmart wpięta w instalację. Przez krótką chwilę miałem oryginalną kamerę ale trafił się jeleń i sprzedałem z zyskiem Różnic pomiędzy oboma wielkich nie ma, oryginał miał fajniejsze linie
W planach:
– zaciski na czarno
– konserwacja podwozia i profili (lipiec 2017). Mam mieć komplet zdjęć zrobionych w trakcie więc będzie można zobaczyć jak wygląda 3 latek od spodu.
Ostatnio edytowano 28 kwi 2017, 12:12 przez darrecki, łącznie edytowano 4 razy
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3033 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Powtórzę się.... jako własciciel czarnej mazdy 3BK przez 6lat... ta biel jest cudowna
PS: Zdjęcie wnętrza poproszę
PS: Zdjęcie wnętrza poproszę
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Mario12 napisał(a):Bryka pierwsza klasa,jak już pisałem sedan wygląda ładnie a, w białym szczególnie.Połóż powłokę na lakierek i śmigaj do woli.Szerokości
W UK oferują jedynie DiamondBrite (a przynajmniej nic innego nie udało mi się znaleźć), wg mnie produkt nie warty zachodu. Poza tym już się ponad poł roku nią toczę więc odpryski to starzy kumple – szczególnie na przednim zderzaku
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3033 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Mario12 napisał(a):W Rzeszowie masz fajna firmę, ja z niej korzystałem na Świlczy ,według mnie są OK ,pewnie kiedyś bywasz w kraju
Jak tylko uda mi się przekonać małżonkę na jakieś 24h w samochodzie to na pewno skożystam. Ale to dopiero okolice następnych wakacji
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3033 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Powłoka przed odpryskami nie zabezpiecza.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Entrails napisał(a):Fajne auto, serio. Tylko ze w Europie samochod z kierownica po prawej stronie jest g...o wart. Taka rzeczywistosc.
Moge powiedziec dokladnie to samo o pojazdach z kierownica po lewej
KMBak napisał(a):Powłoka przed odpryskami nie zabezpiecza.
Myslalem, ze po to wlasnie sa powloki. Utwardzaja lakier jenoczesnie zmniejszajac skutek uderzenia kamienia, czyli w pewnym sensie zabezpiecza lakier przed odpryskami i delikatnymi rysami. No chyba ze jestem w bledzie.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3033 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
darow napisał(a):No chyba ze jestem w bledzie.
Odpryski po kamieniach będą się robić. Powłoka zmniejsza ryzyko rysek przy myciu oraz ułatwia utrzymanie pojazdu w czystości – jak wosk. Na uderzenie kamienia nic nie pomoże.
Jeśli ktoś twierdzi inaczej... No cóż...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
KMBak napisał(a):darow napisał(a):No chyba ze jestem w bledzie.
Odpryski po kamieniach będą się robić. Powłoka zmniejsza ryzyko rysek przy myciu oraz ułatwia utrzymanie pojazdu w czystości – jak wosk. Na uderzenie kamienia nic nie pomoże.
Jeśli ktoś twierdzi inaczej... No cóż...
No ja powyzsze wywnioskowalem czytajac opinie osob z tego forum posiadajacych w/w dodatki na lakierze ich pojazdow. Chodzilo tu o powloki tzw. ceramiczne.
Swoje zdanie wyrazilem jedynie o Diamodnbrite, ktory to kolega ma od roku na Focusie. Porownujac oba auta po myciu (test slizgu palca) Mazda wygrala, a miala jedynie nalozona 1 warstwe wosku miesiac wczesniej (za ulamek ceny powloki). Wszelkie zabrudzenia jak resztki owadow czy tez smola rowniez nie chca latwiej schodzic z Diamondbrite. Wiec produkt wg mnie kiepski.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3033 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Dlatego preferuję wosk. Bo o powłokę też trzeba dbać. Wychodzi na jedno... :–)
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Ładnie się prezentuje
Mam pytanko. Jak jest z komfortem na tych sprężynach Eibach'a? Jezdziles na seryjnych czy odrazu zalozyles te? Jeżeli tak to jaka jest różnica? Rozważam zamontować je u siebie
Mam pytanko. Jak jest z komfortem na tych sprężynach Eibach'a? Jezdziles na seryjnych czy odrazu zalozyles te? Jeżeli tak to jaka jest różnica? Rozważam zamontować je u siebie
kliszek222 napisał(a):Ładnie się prezentuje
Mam pytanko. Jak jest z komfortem na tych sprężynach Eibach'a? Jezdziles na seryjnych czy odrazu zalozyles te? Jeżeli tak to jaka jest różnica? Rozważam zamontować je u siebie
Chwilę jeździłem na oryginalnych, przyznam różnica jest spora na niekorzyść Eibachów niestety. Na oryginalnych auto bardziej płynie, skok amortyzatora jest odczuwalnie większy i szczególnie poprzeczne uskoki pokonuje że tak powiem mniej odczuwalnie dla zawartości żołądka. Oczywiście tragedii nie ma, obecna konfiguracja bardzo przypomina mi Focusa MK2 którego to właśnie wymieniłem na BM. Żona i córka zmiany nawet nie zauważyły (zapewne dzięki Focusowi ) Założyłem głównie dla wyglądu, te wielkie szpary pomiędzy nadkolem a kołem doprowadzały mnie do szaleństwa. Teraz jest ok, nie za nisko i nie za wysoko – jeszcze nie udało mi się przytrzeć podwoziem o przeszkodę. Ewentualnie rozważał bym też H&R, mam w M6 GG i jest przyjemniejsze dla tyłka w porównaniu do M3 na Eibachach, niestety również niżej. Ale do serii wracać nie mam zamiaru.
Na forum był jeszcze jeden użytkownik BM z Eibachami na pokładzie, z tego co pamiętam wrócił do fabrycznych.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3033 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Ładniutka, też kusiłem się na białą ale padło na inną
Co do zabezpieczenia przed odpryskami to najtaniej i najlepiej będzie folią bezbarwna .
Drobne kamienie przyjmuje na siebie, podczas mycia tylko gładzić ubytki po 2 latach zmiana na nową. Taniej niż jakieś powłoki dobrze położona jest niewidoczna. Niestety nie mam czasu na wyjazd do kraju żeby to zrobić a u mnie dziwne ceny wołają.
Co do zabezpieczenia przed odpryskami to najtaniej i najlepiej będzie folią bezbarwna .
Drobne kamienie przyjmuje na siebie, podczas mycia tylko gładzić ubytki po 2 latach zmiana na nową. Taniej niż jakieś powłoki dobrze położona jest niewidoczna. Niestety nie mam czasu na wyjazd do kraju żeby to zrobić a u mnie dziwne ceny wołają.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6995 (209/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Marianek napisał(a):Ładniutka, też kusiłem się na białą ale padło na inną
No ja się uparłem na białego sedana i trzymałem się tej wersji do końca. Aczkolwiek gdybym miał do wyboru kolor lub aktywny tempomat, to wybrał bym 2 opcję niezależnie od koloru.
Marianek napisał(a):Co do zabezpieczenia przed odpryskami to najtaniej i najlepiej będzie folią bezbarwna .
Drobne kamienie przyjmuje na siebie, podczas mycia tylko gładzić ubytki po 2 latach zmiana na nową. Taniej niż jakieś powłoki dobrze położona jest niewidoczna. Niestety nie mam czasu na wyjazd do kraju żeby to zrobić a u mnie dziwne ceny wołają.
Ceny folii u kilku lokalnych obklejaczy zbiły mnie z nóg. Chciałem progi i maskę, wyliczyli prawie 1000 w lokalnej walucie. Kupiłem więc oryginalny zestaw farby i dalej pod górkę – koło białego to nawet nie leżało, chyba że trzeba to kłaść na brudne auto Więc mam piękne czarne kropki, na szczęście większość na zderzaku a ten nie zardzewieje Z każdym kolejnym odpryskiem coraz mniej mi to przeszkadza.
Więc chyba skupię się na motorze i wybiorę się do Belgii do BR-Performance jak tylko rozgryzą ECU w Dieslu M3.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3033 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Mam podobne już podejście do odprysków. BR-Performance 6 już zrobili, wygląda obiecująco. Z takich firm to u nas bardziej polecają http://www.dvxperformance.be/stage/mazd ... yactiv-d/1 Jak się zdecydujesz i będziesz, daj znać
Niestety ja nie ruszę przez 5 lat ze względu na gwarancje i mi póki co wystarcza 150 KM 380nm
Niestety ja nie ruszę przez 5 lat ze względu na gwarancje i mi póki co wystarcza 150 KM 380nm
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6995 (209/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Marianek napisał(a):Niestety ja nie ruszę przez 5 lat ze względu na gwarancje i mi póki co wystarcza 150 KM 380nm
bo w tych naszych fajnych autach cala robote robi te 380nm
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Marianek napisał(a):Mam podobne już podejście do odprysków. BR-Performance 6 już zrobili, wygląda obiecująco. Z takich firm to u nas bardziej polecają http://www.dvxperformance.be/stage/mazd ... yactiv-d/1 Jak się zdecydujesz i będziesz, daj znać
Niestety ja nie ruszę przez 5 lat ze względu na gwarancje i mi póki co wystarcza 150 KM 380nm
Czyli w DVX można już zrobić bez problemu? Myślałem, że ten sektor usług jest jakoś ze sobą powiązany, jeżeli można to albo wszędzie albo nigdzie. W BR niby jeszcze dobre kilka miesięcy trzeba czekać na rozkodowanie ECU. Na innym forum już podobno i w UK ktoś to zrobił ale szczegóły póki co są "tajne", auto niby mniej pali, jeździ bardziej płynnie i DPF się rzadziej wpala z racji optymalnego procesu spalania. Swojego auta nie dam byle komu, żeby sobie na nim poeksperymentował, BR wyglądają profesjonalnie, o DVX nic wcześniej nie znalazłem – za to u nich taniej i można na gokartach pojeździć
Mi zostało jeszcze 2 lata gwarancji, na razie nie zanosi się na to, że wykupię rozszerzoną. Poprostu nie ufam żadnym serwisom, zawsze przy każdym ze swoich aut wszystko sam robiłem by być pewnym, że zrobione jest solidnie. Po ostatnim przeglądzie w ASO musiałem sprawdzić czy zrobili co mówili bo nie mogłem spać w nocy
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3033 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości