Mazda3 BM 15' SkyPassion HB 165KM Snowflake + Sebring by Zagłoba

BN / BM / BL / BK

Postprzez darrecki » 9 wrz 2016, 08:15

Mazda w swoim silniku sky turbo obniżyła kompresję do 10:1, czyli sporo. Standardowo ma jedynie 250hp z 2.5l. Zapewne bez większych problemów da się z niego wycisnąć dodatkowe 50hp (jak w dieslu) ale to i tak mniej niż 350hp z jakimś dziwnym systemem doładowania z pojemności 2.0l. Nie wspominając o wczesnych komentarzach gdy wchodziło Skyactiv na rynek, że silnik ma wysoki stopień kompresji, że odchudzone podzespoły itp. A tu nagle z takiego "chudego" silniczka 2x więcej mocy można mieć. Mi by szkoda było własnego auta, szczególnie jak po roku miało by się rozlecieć. Chyba wolał bym Diesla 2.2 podkręconego do 210hp 500nm (z większym IC). Do setki ma 6s...
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 2618 (39/121)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Zagłoba » 9 wrz 2016, 14:26

Moim zdaniem szkoda dywagacji – z czasem wszystko zobaczymy, wszystko wyjdzie w praniu.
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez Zagłoba » 15 wrz 2016, 08:41

Rozpórka przednia już siadła :]

Efekt po zamontowaniu rozpórki – bomba <czarodziej> , dosłownie inne auto, latam średnio 10-30km/h szybciej przez zakręty i praktycznie zero podsterowności – teraz auto bardzo przewidywalne, wcześniej przód chwilami odpływał...
Równie duża poprawa jest przy jeździe na prostej – wcześniej przy 180 momentami strasznie nosiło, a teraz przy 190 auto prowadzi się równie stabilnie jak wcześniej przy 140 ( oczywiście testowane na niemieckich autostradach w miejscach bez limitu :P ;P , oczywiście ) :]

Następne w kolejności będą takie graty:
Załączniki
stiff.jpg
rozporka.jpg
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez ezg_siwy » 16 wrz 2016, 06:37

Gdzie rozpórkę brałeś? GSG?
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 10:58
Posty: 910
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez Zagłoba » 16 wrz 2016, 07:20

Ebay, szukaj " Mazda 3 BM 2014 strut tower bar MIT". Ja za swoją płaciłem 130$ + wysyłka, ale są też oferty od firmy Ultra Racing i ichnią można kupić w granicach 100 dolarów.
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez Kliszek M3 » 1 paź 2016, 06:47

Zagłoba, dystanse zamawiałeś tutaj --> http://dystom.pl/pl/p/DYSTANSE-PRZYKRECANE-22mm-67%2C1mm-5x114%2C3-Mazda-3%2C-5%2C-6%2C-626%2C-CX-3%2C-CX-5%2C-CX-7%2C-CX-9%2C-MPV%2C-MX-5%2C-MX-6%2C-Premacy%2C-RX-7%2C-RX-8%2C-Tribute%2C-Xedos-6%2C-Xedos-9-/394 ?
jak wygląda montaż? dystanse przykrecasz do piasty, a na szpilki w dystansie idzie felunek tak? nie ma żadnych drgań? szpilki są odpowiedniej długości?
czy do oponek 215 według Ciebie lepiej 22mm na stronę czy 25mm? :) nakrętki zostały seryjne?
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez Zagłoba » 3 paź 2016, 18:12

Napisałem Ci P.M.
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez Zagłoba » 10 lis 2016, 08:51

Mała modyfikacja dzisiaj wejdzie :P , nic mechanicznego, ale czuje że wyjdzie fajnie, zdjęcia później.

Dopisano 10 lis 2016, 15:39:

Nowe kominy
Załączniki
20161110_133043.jpg
20161110_132339.jpg
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez Kliszek M3 » 10 lis 2016, 17:31

ja właśnie z takich zmieniłem na buzzera końcówki :P jak dla mnie wyglądało to jak rura od odkurzacza
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez marcin255 » 11 lis 2016, 07:58

No fakt nie powala , lepiej jakieś systemowe bo to wygląda jak wyciete z jakiejś rury co została gdzieś w garażu :)
KIA Cee'd 1.6 T-GDI GT Red

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 22:14
Posty: 5297 (26/43)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
Jest KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm

Postprzez czarmi » 11 lis 2016, 10:49

W mojej ocenie, to co najmniej powinny one siedzieć głębiej. Za dużo wystają, ale to ... co najmniej :|
Obrazek

Do głowy wpadają pomysły od wewnątrz...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 21:04
Posty: 1345 (35/37)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BM, 120KM 6MT, SD SkyEnergy, soul red 14'

Postprzez Zagłoba » 11 lis 2016, 16:38

Sebring wystawał tylko 1,5 cm mniej
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez KMBak » 11 lis 2016, 16:39

No mi też jakoś dziwnie to wygląda...
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 13:36
Posty: 3787 (127/79)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez Mr_Bartek » 11 lis 2016, 16:44

Zetnij je pod kątem i wizualnie będą mniej odstawać. :)

Obrazek
Yesterday is history. Today is a gift. Tomorrow is a mystery.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 12:44
Posty: 3028 (118/180)
Skąd: Poznań
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez gracjan87 » 11 lis 2016, 18:30

Sciecie je uratuje :) bo tak to za bardzo..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 12:00
Posty: 417 (4/2)
Auto: Mazda 3 BK 1.6 Carbon Grey
1 Miejsce – Próba Torowa Ebisu / Ryki 2016
3 Miejsce – 1/4 mili klasa Ronin Ryki 2016
1 Miejsce – Tor Poznan klasa Ebisu 2017 czas 2:12.8

Postprzez czarmi » 13 lis 2016, 12:32

Faktycznie, ścięcie ich pod kątem daje bardzo wiele <ok>
Obrazek

Do głowy wpadają pomysły od wewnątrz...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 21:04
Posty: 1345 (35/37)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BM, 120KM 6MT, SD SkyEnergy, soul red 14'

Postprzez wujekbob1103 » 13 lis 2016, 15:05

No szczerze to te rurki naprawdę zbytnio odstają i wyglądają trochę nie ładnie.

Jeżeli chodzi o pomysł z turbo to musisz zagłoba wiedzieć że ja mam MPS na pierwszych 3 biegach mam mocno ograniczony moment, mam szpere, usztywniony silnik żeby zwiększyć trakcję, rozpórki dopiero wpadną i lekko obniżę ale mimo że ruszam z 3tys obrotów to z trakcją jest ogromny problem nie wspomnę o lekkiej wilgoci bo wtedy już nie ma jazdy i nawet golf tdi mnie wyprzedza hehe :D za rok może dwa spróbuje dużo szersze pół sliki na przód bo ja planuje jakieś 350-380 koni.

Wiem że taka moc na ośke jest trochę bez sensu ale to jest silniejsze odemnie u ciebie pewnie jest tak samo <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2015, 09:33
Posty: 278 (0/3)
Auto: Mazda 3 Bl
2.3 DISI Turbo

Postprzez jaaco » 13 lis 2016, 19:26

Dobre pierdziawy, ale zetnij trochę pod kątem do zewnątrz <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 13:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez darrecki » 5 gru 2016, 10:33

Odkopię temat kół i dystansów. Od pewnego czasu chodzą mi po głowie pewne felgi, po kalkulacjach szerokość/et będą wystawać o 17mm więcej niż seryjne 18". Ty masz 22mm więc całkiem niedaleko. Mógłbym Ciebie prosić o kilka zdjęć jak na poniższym przykładzie? Z tyłu i przodu (na wyprostowanych kołach) oraz gdzieś z okolic drzwi patrząc na przód. Poniższe zdjęcie to moja stara 6, na 1szy rzut oka było OK, ale po latach piaskowania progu jego przednia część zgniła kompletnie. A właśnie tego chciałbym uniknąć w 3... Dzięki
Załączniki
P1060614.JPG
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 2618 (39/121)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Zagłoba » 7 kwi 2017, 10:37

Przy 17mm powinno być dobrze.
U mnie było 22mm +10mm szersza opona czyli w sumie 27mm na stronę ale wtedy lekko obcierało. Przy 17mm masz jeszcze 1cm rezerwy względem mojego setupa. Wiecej niz +20mm do 22mm na strone z laczkiem 215 na twoim miejscu bym nie ładował bo bedzie obcierać.

Dopisano 7 kwi 2017, 11:38:

A zdjęcia niestety nie wyślę bo zmienilem samochód
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy