Turbina ma zmienną geometrię łopatek co czyni to auto moim zdaniem lepszym od wersji 115 konnej. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi i wyrazi swoją opinię.
Pomimo kilku zasadniczych różnic w budowie tych silników to ciężko tutaj się doszukiwać jakiejś przewagi jednego nad drugim. PSA za sprawą stale windujących norm emisji spalin zwyczajnie zmodyfikowało generację CR, ale parametry użytkowe pozostały na podobnym poziomie. Jak pokazały kolejne lata silniki cechują się podobną trwałością.
Może po zjechaniu z taśm fabryki, można by coś na siłę próbować wykazać. Jeżeli już to z punktu kierowcy lepszym wyborem będą egzemplarze wyposażone w skrzynię 6-biegów, która lepiej wpasowuje się w możliwości tak oszczędnej jak i elastycznej jazdy tą budą.
W jednej i drugiej wersji słabym ogniwem jest FAP/DPF, który tłamsi potencjał tych silników (np. w "gołym przelocie" mz-cd 109KM ma zwykle ~117 kucy).