Mazda3 BL MZR-CD '10 2.2 185KM/400Nm by szczotkadokibla
"cienko" ja jak robie co 2 tygodnie 1000 do Polski to mam czarny zderzak
w zime zobaczysz jak "fajnie" bedzie.
Co do felg to 18 nie 17 jak nowe kupujesz.... co do koloru to juz jak wolisz i jak Ci sie podoba.
Ja uwazam ze do bialego auta musza byc tylko czarne "dodatki" a te wszystkie chromowe etc do wywalenia co widac po mojej M3.
w zime zobaczysz jak "fajnie" bedzie.
Co do felg to 18 nie 17 jak nowe kupujesz.... co do koloru to juz jak wolisz i jak Ci sie podoba.
Ja uwazam ze do bialego auta musza byc tylko czarne "dodatki" a te wszystkie chromowe etc do wywalenia co widac po mojej M3.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
A powiedz jeszcze kolego, jak mocno przeszkadzają te eibachy w codziennym użytkowaniu? Progi zwalniające przyprawiają o drżenie serca? To co piszą w tej aukcji jest prawdą? przód idzie -25mm, a tył tylko 5mm? http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-eib ... 73815.html
Z mojego punktu widzenia, jedyny minus Eibachów w codziennym użytkowaniu to inne podejście do parkowania. Albo parkujemy tyłem, albo parkujemy równolegle, albo nie wjeżdżamy na krawężniki. Jak nie jeździsz po zbombardowanych drogach, to innych problemów nie widzę. Przez progi, duże nierówności, przejazdy kolejowe po prostu przejeżdżam wolniej, ale w trasie na szybkich łukach – o wiele szybciej .
Nie zamienił bym się teraz na inne sprężyny, eibach mega poprawia trakcję i satysfakcję z prowadzenia auta o wyglądzie nie wspominając
Nie zamienił bym się teraz na inne sprężyny, eibach mega poprawia trakcję i satysfakcję z prowadzenia auta o wyglądzie nie wspominając
- Od: 8 mar 2012, 20:50
- Posty: 499 (7/8)
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 3 Kintaro 2.0 150KM LF (BK)
była: 626 2.0 115KM FS (GF)
ja nie wiele moge powiedziec z odczucia bo sie przymierzam by je zalozyc dopiero.
wszystko zalezy od uzytkowania auta... na miasto nie zakladal bym, jak duzo jezdzisz w trasy a masz odczucie ze auto nie jest tak stabilne jakbys chcial – zakladaj!
wszystko zalezy od uzytkowania auta... na miasto nie zakladal bym, jak duzo jezdzisz w trasy a masz odczucie ze auto nie jest tak stabilne jakbys chcial – zakladaj!
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Panowie, ciekawa sprawa. Dziś zrobiłem 600km BLką z pełnym bagażnikiem ciężkich, nurkowych gratów. Pierwsze kilometry byłem załamany. O ile BK lubiła jak jej dociążyć tyłek, tak tu – totalna porażka. Strasznie nerwowe reakcje przy większych prędkościach, słaba stabilność, wrażenie jakby całe auto było zrobione z miękkiej gumy... Wtem, przypomniałem sobie o tabeli ciśnień opon zalecanych na tylną oś. Do tej pory zawsze jeździłem na minimalnej wartości, tj. 2,3Bara. Podjechałem pod pierwszy lepszy kompresor i nabiłem luftu do 3,0 (przy max ładunku, zalecane nawet 3,1!) Szok! Autko prowadzi się jak po szynach! Równie dobrze co BK! Uśmiech nie zchodził mi już z twarzy i tylko wypatrywałem zakrętów... Stara, kochana, poczciwa Mazda wróciła! Precyzja i radocha też! Teraz pytanie. Czy pozostawienie takiego ciśnienia przy mniejszym obciążeniu, wpłynie jakoś negatywnie na opony? Do jakiego ciśnienia Wy bijecie swe gumy?
No więc postanowiłem wprowadzić w życie pierwszy i jeden z ostatnich modów, które mają poprawić wygląd BLki. W mojej opinii ten samochód jest śliczny, ale brakowało mi jakiegoś małego, sportowego akcentu, podkreślającego moc autka. Padło na zaciski hamulcowe. Jako, że poglądy na życie i estetykę mam mocno konserwatywne, postanowiłem nie kombinować w doborze koloru, a raczej poszukać starych, sprawdzonych rozwiązań. Nie miałem również czasu, by uziemiać auto na kilka dni, więc musiała się ona odbyć bez demontażu zbyt wielu części. Wiązało się to z czasem, który musiałem poświęcić na maskowanie wszystkich otaczających zacisk elementów. Nie była to ekspresowa operacja. Na widok pomalowanych "niechcący" klocków czy tarcz, dostaję spazmów, więc dokładne wykonanie zajęło mi cztery dni (po jeden zacisk dziennie po pracy). Wyszło dobrze, a jeśli chodzi o auta, jestem strasznym pedantem i nie mogło być mowy o jakichś niedociągnięciach. Efekt moim zdaniem zadowalający. Dodał Madzi trochę lekkości i świetnie komponuje się z białą perłą, w którą auto zostało pomalowane w Hiroszimie. Zresztą, oceńcie sami. Jakość zdjęć nie powala, bo pod ręką miałem tylko telefon
Myślę nad zmianą felg na jakieś 18stki w stylu Dezent V dark, albo na podobne. Te by się na zimę zostawiło. Nie nastąpi to jednak w najbliższym czasie, bo GTX w garażu czeka na swoją porcję dzięgów
jak na pedanta to troszke nie teges bo sprezynka nie powina byc malowana
czekaj czekaj (niedokonca dobrze widac ze zdjec) przednie sprezynki pomalowane a tylne nie
ale efekt spoko...
nie moj kolor i nie pasuje mi ale najwazniejsze ze Tobie sie podoba
czekaj czekaj (niedokonca dobrze widac ze zdjec) przednie sprezynki pomalowane a tylne nie
ale efekt spoko...
nie moj kolor i nie pasuje mi ale najwazniejsze ze Tobie sie podoba
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Spoko, spoko Nic co nie miało być pomalowane, pomalowane nie zostało. Sprężynki na zdjęciu są zamaskowane taśmą. Ta czynność, zabrała mi zresztą bardzo dużo czasu. Wiem, że najlepiej byłoby zaciski pozdejmować, ale jak wspominałem – nie miałem jak uziemić auta na tyle czasu. Wyszło bardzo ok, zresztą. Tarcze, klocki, wspomniane sprężynki – wszystko w ori kolorach
Ja przednie cale wymienilem... zajelo to moze 5h max.
w jeden dzien "nowe" oczyszczanie i malowanie a w drugi 3H pracy i zalozenie odpowietrzenie ukladu etc.
Tyl malowalem w miedzczasie drugiego dnia.
Z kumplem szybko nam poszlo i duzo czasu nie zajelo.
w jeden dzien "nowe" oczyszczanie i malowanie a w drugi 3H pracy i zalozenie odpowietrzenie ukladu etc.
Tyl malowalem w miedzczasie drugiego dnia.
Z kumplem szybko nam poszlo i duzo czasu nie zajelo.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Operacja dopiero przede mną.
Lakier "Foliatec" już kupiłem, kolor NEON Orange.. ale nie mam kiedy
Pierwsza warstwa to biały, a dopiero potem najlepiej 2x ten neon pomarańcz.. i to pendzelkiem, aż mnie skręca na myśl...
Lakier "Foliatec" już kupiłem, kolor NEON Orange.. ale nie mam kiedy
Pierwsza warstwa to biały, a dopiero potem najlepiej 2x ten neon pomarańcz.. i to pendzelkiem, aż mnie skręca na myśl...
No ciekaw jestem jak to jest z tym Foliateciem, bo ja próbując pędzelkiem i hammereitem, bardzo szybko się poddałem. Jednak pozostają ślady po pociągnięciach i efekt z gatunku obleśnych. Pewnie z Twoją farbą będzie inaczej, bo z tego co widziałem efekty gdzieś na YouTubie, to wychodzi ładna, jednolita warstwa. A może ja po prostu mam antytalent do pędzli?
Ja powiem tak, malowalem pedzlem i jestem mega zadowolony... malowanie doslownie zajmuje 5 minut i wystarcza 3 warstwy. Farba jest swietna i nic sie nie brudzi nawet zabezpieczenia nie trzeba zadnego specjalnego.
najwiecej czasu zajmuje zdjecie i zalozenie kola.
oczywiscie farba musi byc specjalnei do saciskow. ( w komplecie spray do oczyszczania, farba i utwardzacz do farby, czyli takie standardowe)
najwiecej czasu zajmuje zdjecie i zalozenie kola.
oczywiscie farba musi byc specjalnei do saciskow. ( w komplecie spray do oczyszczania, farba i utwardzacz do farby, czyli takie standardowe)
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Ten silnik , jeśli jest oczywiście zdrowy to aż się prosi ,żeby mu dorzucić trochę koksu
SERWIS mechaniczny + DPF/FAP / EGR .
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Autko sprawuje się bardzo dobrze. Właściwie idealnie. Myślałem jednak ostatnio o poprawieniu skuteczności hamowania. Czy istnieje możliwość zastosowania większych zacisków? Jeśli tak to, z którego autka można by je zapożyczyć? Z szóstki? A może od MPS podejdą? To tylko luźne myśli na razie, bo mam dużo wydatków z moją czerwoną zabawką, ale w przyszłości – czemu nie! No i chyba skuszę się na 18 calowe felgi na lato. Będę szukał ori felg od MPSa.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości