Mazda3 BK LF ’05 2.0 Top – dicon's Rallye Mazdzilla
Co masz na myśli pod pojęciem choinka? Zdjęcie było robione w garażu po zmroku, długie naświetlanie i faktycznie światło trochę przekoloryzowało. Zmieniane tylko podświetlenie climatronica, ring w przycisku świeci trochę jaśniej niż reszta podświetlenia.
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
dicon napisał(a):40mm wysokość, 22mm szerokość.
Z nudów szukałem teraz czegoś szerszego, znalazłem, że dla Suzuki mają one 40mm na 24mm (dwa porty ładowania), a dla Hondy jest 43mm na 25mm (ładowanie+audio) więc tutaj trzeba by pewnie kawałek spiłować na wysokość.
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Choinka – bo masz różne kolory i chyba średnio to gra. Czerwone, potem mieszanka niebieskiego i białego, a potem mieszanka niebieskiego i czerwonego...
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
jak wlaczasz radio i ładuje sie cos z tej ladowarki w zapalniczce... stacje radiowe nie buczą delikatnie, trzeszcza itp. ?
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Nic a nic, czyściutko. Transmitter MP3 też nie zakłóca
Expell: analizowałem te mocowania przez kilka dni i jestem pewien, że wybrałem najlepsze rozwiązanie. Ładowarki dedykowane do innych aut mają inaczej skonstruowane zaczepy, może nie pasować
Expell: analizowałem te mocowania przez kilka dni i jestem pewien, że wybrałem najlepsze rozwiązanie. Ładowarki dedykowane do innych aut mają inaczej skonstruowane zaczepy, może nie pasować
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
Bardzo ładna Trójka do swojej też mam takie relingi dachowe, podoba mi się rozwiązane z tymi gniazdami USB. Na pewno zaczerpnę troszkę lektury od Ciebie odnośnie oświetlenia Led. Życzę bezawaryjnosci.
- Od: 11 cze 2010, 11:05
- Posty: 504
- Skąd: Suwałki/Toruń/Brwinów pod WA-WĄ
- Auto: Mazda 323f BA 1,5 Z5 1996r,
Mazda 3 BK LF Aero 2005r.
Witam po dłuższej przerwie. Chciałbym wam przedstawić to, co działo się przez ostanie 4 miesiące, a trochę się działo . 10 marca Mazdzilla pojechała do zaprzyjaźnionego szpeca i przeszła delikatną modyfikację mechaniczną – mianowicie wymieniona została przekładnia na 6-cio biegową Wymienione zostały też linki, wybierak, poduszka pod skrzynią i oczywiście gałka, skrzynia zalana Motulem Gear 300.
Jakie wrażenia? Skrzynia zupełnie inna niż stara, zdecydowanie bardziej elastyczna, biegi można wrzucac jednym palcem, przy odciskaniu sprzęgła nie szarpie samochodem, jak to miało miejsce wcześniej. Minusy? Cała masa <mrgreeen>, mianowicie spalanie się nie zmieniło, prędkość maksymalna spadła (max 210 km/h), ale komfort podróży w trasie wynagradza wszystko. Niby różnica tylko 0,5 tys. obrotów a jedzie się przyjemniej. Niestety skrzynia ostatecznie okazała się bublem – jest do remontu, mam nadzieję, że użytkownik Bax wytłumaczy się, dlaczego sprzedał mi ją niesprawną. Podczas testów skrzyni pękło magniczne 170 tysięcy na liczniku.
Z Wizualnych zmian doszła nowa końcówka wydechu Ulter N1-16 o średnicy 100mm.
Tak jak sobie postanowiłem na ten sezon, wpadły felgi 18", ale o tym za chwilę . Niezbędne było przed wrzuceniem odświeżyć trochę zaciski hamulcowe, wybór padł na kolor niebieski z efektem anody. Na ten sam kolor pomalowałem także emblematy Mazdy z przodu i z tyłu pojazdu. Efekt na prawdę jest niezły.
Co do samych felg, to wybór był piekielnie ciężki. Najpierw miały być Sparco Pro Corsa, jednak cena okazała się trochę wysoka (wolałem jeszcze coś dokupić do auta), potem byłem o krok od kupna Japan Racingów JR-11, ale na szczęście pękłem i zamówiłem japońskie Enkei-e jak na rasowego japońca przystało.
Tak oto Mazdzillę przyozdobiły piękne Enkei Wakasa 18x8 ET45 w kolorze titanium high gloss polished, na których naciągnięte zostały gumy Vredestein Ultrac Sessanta o wymiarach 225/40R18.
Felgi trzymają nakrętki D1 Spec blue(stąd niebieskie detale ), a za dostarczanie ciśnienia do opon odpowiadają kute zaworki TPI.
Tylny zderzak i progi osłaniane będą od tej pory przez chlapacze RallyArmor. Tym samym chciałem zaakcentować nowy "Rallye look" Mazdzilli i taki też styl będę starał się utrzymywać
Wielu z was z pewnością się oburzy i powie: "ale jak to, takie felgi, a klapa bez lotki dalej wygląda jak dupa zza krzaka?". Otóż o to też się postarałem i na klapie wylądowała replika lotki Mazdaspeed 3.
Tym samym zakończyłem pierwszy z dwóch etapów prac nad autem. Drugi etap rozpocznie się już w sierpniu i z równie wielkim rozmachem. Mazdzilla jedzie do blacharza, będzie grubo
W tym roku już koniec, zostałem bankrutem
Jakie wrażenia? Skrzynia zupełnie inna niż stara, zdecydowanie bardziej elastyczna, biegi można wrzucac jednym palcem, przy odciskaniu sprzęgła nie szarpie samochodem, jak to miało miejsce wcześniej. Minusy? Cała masa <mrgreeen>, mianowicie spalanie się nie zmieniło, prędkość maksymalna spadła (max 210 km/h), ale komfort podróży w trasie wynagradza wszystko. Niby różnica tylko 0,5 tys. obrotów a jedzie się przyjemniej. Niestety skrzynia ostatecznie okazała się bublem – jest do remontu, mam nadzieję, że użytkownik Bax wytłumaczy się, dlaczego sprzedał mi ją niesprawną. Podczas testów skrzyni pękło magniczne 170 tysięcy na liczniku.
Z Wizualnych zmian doszła nowa końcówka wydechu Ulter N1-16 o średnicy 100mm.
Tak jak sobie postanowiłem na ten sezon, wpadły felgi 18", ale o tym za chwilę . Niezbędne było przed wrzuceniem odświeżyć trochę zaciski hamulcowe, wybór padł na kolor niebieski z efektem anody. Na ten sam kolor pomalowałem także emblematy Mazdy z przodu i z tyłu pojazdu. Efekt na prawdę jest niezły.
Co do samych felg, to wybór był piekielnie ciężki. Najpierw miały być Sparco Pro Corsa, jednak cena okazała się trochę wysoka (wolałem jeszcze coś dokupić do auta), potem byłem o krok od kupna Japan Racingów JR-11, ale na szczęście pękłem i zamówiłem japońskie Enkei-e jak na rasowego japońca przystało.
Tak oto Mazdzillę przyozdobiły piękne Enkei Wakasa 18x8 ET45 w kolorze titanium high gloss polished, na których naciągnięte zostały gumy Vredestein Ultrac Sessanta o wymiarach 225/40R18.
Felgi trzymają nakrętki D1 Spec blue(stąd niebieskie detale ), a za dostarczanie ciśnienia do opon odpowiadają kute zaworki TPI.
Tylny zderzak i progi osłaniane będą od tej pory przez chlapacze RallyArmor. Tym samym chciałem zaakcentować nowy "Rallye look" Mazdzilli i taki też styl będę starał się utrzymywać
Wielu z was z pewnością się oburzy i powie: "ale jak to, takie felgi, a klapa bez lotki dalej wygląda jak dupa zza krzaka?". Otóż o to też się postarałem i na klapie wylądowała replika lotki Mazdaspeed 3.
Tym samym zakończyłem pierwszy z dwóch etapów prac nad autem. Drugi etap rozpocznie się już w sierpniu i z równie wielkim rozmachem. Mazdzilla jedzie do blacharza, będzie grubo
W tym roku już koniec, zostałem bankrutem
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
dicon napisał(a):W tym roku już koniec, zostałem bankrutem
No troszkę cię to kosztowało.
Ale z efektów możesz być zadowolony
Powiem ci cud malina
Niech połyka kilometry bezawaryjnie
Bagażnik dachowy trochę gryzie się z rally lookiem.
Tył auta już wygląda super, czas na trochę agresywniejszy przód
Tył auta już wygląda super, czas na trochę agresywniejszy przód
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Bardzo fajnie podziałałeś z autem a w szczególności ze skrzynią (szkoda że w 1.6pb tak nie da rady )
Co do "Rallye look" to nawet gdzieś miałem zapisaną na dysku taką mazdę co miała chlapacze i do tego bagażnik dachowy.
Ale najbardziej to i tak podoba mi się "look" z listwami na drzwiach, z jednej strony są a z drugiej nie.
Co do "Rallye look" to nawet gdzieś miałem zapisaną na dysku taką mazdę co miała chlapacze i do tego bagażnik dachowy.
Ale najbardziej to i tak podoba mi się "look" z listwami na drzwiach, z jednej strony są a z drugiej nie.
DariusBtm napisał(a):Ale najbardziej to i tak podoba mi się "look" z listwami na drzwiach, z jednej strony są a z drugiej nie.
Ech Ty.. wszystko zauważy Na razie listwy zostają, aż do jesieni, wtedy wymieniam wszystkie drzwi
zemoj napisał(a):Bagażnik dachowy trochę gryzie się z rally lookiem.
Stylizacja stylizacją, ale praktyczne to to musi być
Dzięki chłopaki za miłe słowa
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
Miazga
Wygląda bosko.
Uchylisz rąbka tajemnicy? Masz komplet używanych? U mnie jedynym sensownym rozwiązaniem co do drzwi to też byłoby jedynie ich wymiana na zdrowe
Wygląda bosko.
dicon napisał(a):Ech Ty.. wszystko zauważy Na razie listwy zostają, aż do jesieni, wtedy wymieniam wszystkie drzwi
Uchylisz rąbka tajemnicy? Masz komplet używanych? U mnie jedynym sensownym rozwiązaniem co do drzwi to też byłoby jedynie ich wymiana na zdrowe
- Od: 6 kwi 2011, 09:32
- Posty: 429 (1/1)
- Skąd: Wlkp
- Auto: Mazda 3 BK Y6 '04 Hatchback
Golf MK 7,5 1.4TSI '18
O Panie, pięknie żeś Pan zaszalał.
Też chodziła mi po głowie, ostatecznie u mnie wylądowały 2 sztuki końcówek Buzzer, również o średnicy 100mm.
Gdybym nie przeczytał to bym nie zauważył.
Mniam, mniam! Leży jak ulał, piękna jest ta lotka!
Czekam z niecierpliwością za wyjaśnieniem sprawy. Daj znać jak się wszystko potoczy.
Czasami nie testowałeś już po zmianie opon na szersze? U mnie w poprzedniczce (BK) na zimowych 205/50/17 leciała szybciej aniżeli na 225/40/17. Ale dokładnych wartości już nie pamiętam, jednakowoż się strasznie dziwiłem. Szczerze powiedziawszy GH z v-maxem jakoś również nie zaskakuje.
dicon napisał(a):końcówka wydechu Ulter N1-16 o średnicy 100mm.
Też chodziła mi po głowie, ostatecznie u mnie wylądowały 2 sztuki końcówek Buzzer, również o średnicy 100mm.
DariusBtm napisał(a):Ale najbardziej to i tak podoba mi się "look" z listwami na drzwiach, z jednej strony są a z drugiej nie
Gdybym nie przeczytał to bym nie zauważył.
dicon napisał(a):Otóż o to też się postarałem i na klapie wylądowała replika lotki Mazdaspeed 3.
Mniam, mniam! Leży jak ulał, piękna jest ta lotka!
dicon napisał(a):Niestety skrzynia ostatecznie okazała się bublem – jest do remontu, mam nadzieję, że użytkownik Bax wytłumaczy się, dlaczego sprzedał mi ją niesprawną.
Czekam z niecierpliwością za wyjaśnieniem sprawy. Daj znać jak się wszystko potoczy.
dicon napisał(a): prędkość maksymalna spadła (max 210 km/h)
Czasami nie testowałeś już po zmianie opon na szersze? U mnie w poprzedniczce (BK) na zimowych 205/50/17 leciała szybciej aniżeli na 225/40/17. Ale dokładnych wartości już nie pamiętam, jednakowoż się strasznie dziwiłem. Szczerze powiedziawszy GH z v-maxem jakoś również nie zaskakuje.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Też się przymierzam do tych felg, ale w rozmiarze 17". Jaki to jest dokładnie kolor? Po prostu szary?
Felgi siadły na aucie bajecznie!
Reszta wyglądu akurat do mnie nie przemawia, ale Tobie się ma podobać, więc tak trzymać!
Felgi siadły na aucie bajecznie!
Reszta wyglądu akurat do mnie nie przemawia, ale Tobie się ma podobać, więc tak trzymać!
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Przełożenie przełożeniem, skrzynia skrzynią – ale testy robiłeś jeszcze na starych kołach czy już na nowych? Bo to ma duże znaczenie
switna robota wyglda rajdowo
SiN4don napisał(a):Uchylisz rąbka tajemnicy?
Lewa strona oryginały, które znalazłem u handlarzy – nowe tylko, że trochę się należały w magazynach Prawą stronę będę brał z ASO, ceny poleciały trochę w dół, więc warto
zelka napisał(a):Czasami nie testowałeś już po zmianie opon na szersze?
pawcio1017 napisał(a):ale testy robiłeś jeszcze na starych kołach czy już na nowych?
Wszystko testowane jeszcze na zimówkach (16"), nowe felgi ważą mało, bo 8,5kg jedna. Zdaje się, że to już robota skrzyni biegów
ezg_siwy napisał(a):Też się przymierzam do tych felg, ale w rozmiarze 17". Jaki to jest dokładnie kolor? Po prostu szary?
Titanium high gloss polished
Zastanawiam się co z przodem, bo w sumie nic szczególnego nie zostało zmienione. Na pewno w tym roku dołożę za atrapę Hella Supertones na wzór Subaru, może jakiś gumowy lip, no i na dostawę czeka niebieski Tow Hook
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
Ekstra pasuje do Twojej budy.
Mnie się marzy gunmetal grey. Zobaczymy, jak matka boska pieniężna dopomoże, to się szarpnę
Mnie się marzy gunmetal grey. Zobaczymy, jak matka boska pieniężna dopomoże, to się szarpnę
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości