Mazda3 BK LF ’05 2.0 Top – dicon's Rallye Mazdzilla
Chciałem wam przedstawić swoją poczciwą "Trójkę", pieszczotliwie zwaną przeze mnie "Mazdzillą". Wszystko zaczęło się w drugiej połowie 2013 roku, kiedy to mojemu staruszkowi Punciokowi chciałem dokupić młodszego brata Początkowo poszukiwania były zawężone tylko do jednej marki – SAABiny 9-3 2.0T, jednak po 4 miesiącach bezowocnej pogoni za wymarzonym egzemplarzem odpuściłem.
Zdesperowany wlazłem w internet i nieśmiało wklepałem "Mazda 3 2.0". Moim oczom ukazała się srebrna piękność skludzona z dalekich Nimiec.
Nie było się co nawet zastanawiać, Saaba odłożyłem do "platonicznych miłości" i popędziłem po nową ukochaną. Mazda była naprawdę zadbana – możecie mi wierzyć lub nie, ale po 8 latach dalej pachniało w niej nowością. Pan Hans z Duisburgu nie szczędził i samochód serwisował tylko w ASO.
Szybkie oględziny i tydzień później – 5 września wracałem nią do domu. Zakupu nie żałuję , pomimo faktu, że Mazdzilla walczy od jakiegoś czasu z nowotworem złośliwym rdzy<zeby>
Podstawowe dane techniczne:
Rok produkcji: 2004 (VIN)/2005 (w dowodzie)
Data pierwszej rejestracji: 07.01.2005
Data pierwszej rejestracji w Polsce: 12.09.2013
Przebieg w momencie kupna: 143 tys km
Przebieg obecny: 162 tys km (10 czerwiec 2015)
Silnik: LF 2.0 +LPG
Moc fabryczna: 110 KW/ 150 KM
Moc faktyczna: 162 KM (wynik po montażu LPG)
Kolor: 22V Sunlight Silver
Wersja: Top Sport
V-max: 230 km/h (dalej nie ma już wyskalowanego licznika)
Wyposażenie seryjne:
– 6 poduszek powietrznych,
– ABS, DSC, EBD,
– światła ksenonowe,
– światła postojowe/stop LED,
– światła przeciwmgielne przednie,
– klimatyzacja automatyczna,
– sensor deszczu,
– czujnik zmierzchu,
– czujnik temperatury zewnętrznej,
– felgi 17",
– komputer pokładowy,
– skórzana kierownica,
– ISOFix
– elektrycznie sterowane szyby i lusterka,
Modyfikacje + dodatki:
– instalacja LPG STAG 4+ zamontowana w październiku 2013,
– felgi 16" OEM Mazda na zimę + opony Dunlop SP Winter Sport 3D 205/55R16,
– wkładka bawełniana SIMOTA,
– filtr oleju SIMOTA,
– zderzak z wersji MPS,
– bagażnik dachowy CRUZ AX + owiewka + Box dachowy Taurus Xtreme 600 Carbon,
– odnowione przednie zaciski w kolorze srebrnym,
– wymiana podświetlenia kabiny i bagażnika na LEDy,
– wymiana żarówek postojowych, światła stop w klapie, podświetlenia climatronica, popielniczki, zapalniczki, lampki przy stacyjce, oświetlenia schowka pasażera, podświetlenia tablicy rejestracyjnej, tylnych i przednich kierunkowskazów na LEDy,
– wymiana żarówek światła wstecznego i światła przeciwmgielnego tylnego na LEDy,
– wymiana żarówek w światłach przeciwmgielnych przednich na LEDy,
– dodatkowe gniazdo zapalniczki w bagażniku,
– zamontowane sprężyny obniżające Eibach,
– wymieniony klosz ze światła przeciwmgielnego na przezroczysty,
– nowy, skórzany mieszek skrzyni biegów,
– wykonana instalacja elektryczna do panelu nad popielniczką i DVR. Panel wymieniony na wersję z włącznikami ogrzewania siedzeń – zamiast włączników 3x ładowarka USB, 1x złącze USB Audio, w środkowej części podświetlony na czerwono przycisk załączający napięcie na portach oraz na DVR, po prawej zamiast gniazda zapalniczki Woltomierz,
– DVR Novatek GT300,
– Opony Vredestein Ultrac Sessanta 225/40R18
Opis wszystkich LEDów, jakie użyłem do oświetlenia samochodu:
Typ: Cree XP-E 10x31mm;
Zastosowanie: Oświetlenie tylnej kabiny, lampka bagażnika;
Cena: 2x 22
Typ: T10 W5W High Power LED, kolor czerwony, 24 chipy COB;
Zastosowanie: Światło STOP w klapie;
Cena: 7,90
Typ: T20 7440 5xCOB, 7,5W, kolor pomarańczowy;
Zastosowanie: Tylne kierunkowskazy;
Cena: 2x 59
Typ: W5W Cree XP-E;
Zastosowanie: Oświetlenie przedniej kabiny, oświetlenie tablicy rejestr., schowek pasażera;
Cena: 5x 22,5
Typ: H11 Osram Cree, 7W
Zastosowanie: Przednie światła przeciwmgielne;
Cena: 2x 59
Typ: PY21W/BAU15s High Power COB, 7,5W, kolor pomarańczowy;
Zastosowanie: Przednie kierunkowskazy;
Cena: 2x 70
Typ: W5W Monster Light CREEXB-D, 4W, 800LM;
Zastosowanie: Przednie postojówki;
Cena: 2x 32
Typ: LED walcowa T5 R5, 0,1W, kolor niebieski;
Zastosowanie: Podświetlenie pokręteł climatronica, popielniczki, zapalniczki, lampki przy stacyjce;
Cena: 5x 1,49
Typ: FLAT LED T4.7 12mm, 0,3W;
Zastosowanie: Podświetlenie wyboru nawiewu;
Cena: 7,99
Typ: Cree W21W T20, 6,0W;
Zastosowanie: Światło biegu wstecznego;
Cena: 69,99
Typ: Cree W21W T20, 4,0W, 500LM, kolor czerwony;
Zastosowanie: Tylne światło przeciwmgielne;
Cena: 59,5
Naprawy:
– wymiana oleju w przekładni biegów na Motul Gear 300 75w90 (07.2013),
– konserwacja podwozia i progów (07.2014),
– wymiana amortyzatorów przednich na Bilstein B6 (10.2014),
– wymiana przednich tarcz hamulcowych i klocków na Ate (11.2014),
– wymiana przegubów wewnętrznych (11.2014)
– nabita klima (06.06.2015)
– nowy pasek klinowy wielorowkowy napędu alternatora (22.07.2015)
Planowane modyfikacje i naprawy:
– wspawanie tylnych reperaturek + ocynk,
– wymiana przednich błotników + ocynk,
– wymiana progów + ocynk,
– wymiana skrzyni z 5-tki na 6-tkę, nowa gałka biegów
– wymiana drzwi tylnych i przednich,
– wymiana końcówki wydechu,
– zmiana kół z 17" na 18" + nowe opony,
– lotka z Mazdaspeed 3,
– wymiana kolektora dolotowego na poliftowy (nieszczęsne klapki),
– wymiana poduszek pod silnikiem i skrzynią biegów,
– wymiana owiewki bagażnika dachowego na większą,
– 3 kolor, malowanie emblematów + zaciski,
– Hella supertones,
– wymiana "długich" na LEDy,
Zdesperowany wlazłem w internet i nieśmiało wklepałem "Mazda 3 2.0". Moim oczom ukazała się srebrna piękność skludzona z dalekich Nimiec.
Nie było się co nawet zastanawiać, Saaba odłożyłem do "platonicznych miłości" i popędziłem po nową ukochaną. Mazda była naprawdę zadbana – możecie mi wierzyć lub nie, ale po 8 latach dalej pachniało w niej nowością. Pan Hans z Duisburgu nie szczędził i samochód serwisował tylko w ASO.
Szybkie oględziny i tydzień później – 5 września wracałem nią do domu. Zakupu nie żałuję , pomimo faktu, że Mazdzilla walczy od jakiegoś czasu z nowotworem złośliwym rdzy<zeby>
Podstawowe dane techniczne:
Rok produkcji: 2004 (VIN)/2005 (w dowodzie)
Data pierwszej rejestracji: 07.01.2005
Data pierwszej rejestracji w Polsce: 12.09.2013
Przebieg w momencie kupna: 143 tys km
Przebieg obecny: 162 tys km (10 czerwiec 2015)
Silnik: LF 2.0 +LPG
Moc fabryczna: 110 KW/ 150 KM
Moc faktyczna: 162 KM (wynik po montażu LPG)
Kolor: 22V Sunlight Silver
Wersja: Top Sport
V-max: 230 km/h (dalej nie ma już wyskalowanego licznika)
Wyposażenie seryjne:
– 6 poduszek powietrznych,
– ABS, DSC, EBD,
– światła ksenonowe,
– światła postojowe/stop LED,
– światła przeciwmgielne przednie,
– klimatyzacja automatyczna,
– sensor deszczu,
– czujnik zmierzchu,
– czujnik temperatury zewnętrznej,
– felgi 17",
– komputer pokładowy,
– skórzana kierownica,
– ISOFix
– elektrycznie sterowane szyby i lusterka,
Modyfikacje + dodatki:
– instalacja LPG STAG 4+ zamontowana w październiku 2013,
– felgi 16" OEM Mazda na zimę + opony Dunlop SP Winter Sport 3D 205/55R16,
– wkładka bawełniana SIMOTA,
– filtr oleju SIMOTA,
– zderzak z wersji MPS,
– bagażnik dachowy CRUZ AX + owiewka + Box dachowy Taurus Xtreme 600 Carbon,
– odnowione przednie zaciski w kolorze srebrnym,
– wymiana podświetlenia kabiny i bagażnika na LEDy,
– wymiana żarówek postojowych, światła stop w klapie, podświetlenia climatronica, popielniczki, zapalniczki, lampki przy stacyjce, oświetlenia schowka pasażera, podświetlenia tablicy rejestracyjnej, tylnych i przednich kierunkowskazów na LEDy,
– wymiana żarówek światła wstecznego i światła przeciwmgielnego tylnego na LEDy,
– wymiana żarówek w światłach przeciwmgielnych przednich na LEDy,
– dodatkowe gniazdo zapalniczki w bagażniku,
– zamontowane sprężyny obniżające Eibach,
– wymieniony klosz ze światła przeciwmgielnego na przezroczysty,
– nowy, skórzany mieszek skrzyni biegów,
– wykonana instalacja elektryczna do panelu nad popielniczką i DVR. Panel wymieniony na wersję z włącznikami ogrzewania siedzeń – zamiast włączników 3x ładowarka USB, 1x złącze USB Audio, w środkowej części podświetlony na czerwono przycisk załączający napięcie na portach oraz na DVR, po prawej zamiast gniazda zapalniczki Woltomierz,
– DVR Novatek GT300,
– Opony Vredestein Ultrac Sessanta 225/40R18
Opis wszystkich LEDów, jakie użyłem do oświetlenia samochodu:
Typ: Cree XP-E 10x31mm;
Zastosowanie: Oświetlenie tylnej kabiny, lampka bagażnika;
Cena: 2x 22
Typ: T10 W5W High Power LED, kolor czerwony, 24 chipy COB;
Zastosowanie: Światło STOP w klapie;
Cena: 7,90
Typ: T20 7440 5xCOB, 7,5W, kolor pomarańczowy;
Zastosowanie: Tylne kierunkowskazy;
Cena: 2x 59
Typ: W5W Cree XP-E;
Zastosowanie: Oświetlenie przedniej kabiny, oświetlenie tablicy rejestr., schowek pasażera;
Cena: 5x 22,5
Typ: H11 Osram Cree, 7W
Zastosowanie: Przednie światła przeciwmgielne;
Cena: 2x 59
Typ: PY21W/BAU15s High Power COB, 7,5W, kolor pomarańczowy;
Zastosowanie: Przednie kierunkowskazy;
Cena: 2x 70
Typ: W5W Monster Light CREEXB-D, 4W, 800LM;
Zastosowanie: Przednie postojówki;
Cena: 2x 32
Typ: LED walcowa T5 R5, 0,1W, kolor niebieski;
Zastosowanie: Podświetlenie pokręteł climatronica, popielniczki, zapalniczki, lampki przy stacyjce;
Cena: 5x 1,49
Typ: FLAT LED T4.7 12mm, 0,3W;
Zastosowanie: Podświetlenie wyboru nawiewu;
Cena: 7,99
Typ: Cree W21W T20, 6,0W;
Zastosowanie: Światło biegu wstecznego;
Cena: 69,99
Typ: Cree W21W T20, 4,0W, 500LM, kolor czerwony;
Zastosowanie: Tylne światło przeciwmgielne;
Cena: 59,5
Naprawy:
– wymiana oleju w przekładni biegów na Motul Gear 300 75w90 (07.2013),
– konserwacja podwozia i progów (07.2014),
– wymiana amortyzatorów przednich na Bilstein B6 (10.2014),
– wymiana przednich tarcz hamulcowych i klocków na Ate (11.2014),
– wymiana przegubów wewnętrznych (11.2014)
– nabita klima (06.06.2015)
– nowy pasek klinowy wielorowkowy napędu alternatora (22.07.2015)
Planowane modyfikacje i naprawy:
– wspawanie tylnych reperaturek + ocynk,
– wymiana przednich błotników + ocynk,
– wymiana progów + ocynk,
– wymiana skrzyni z 5-tki na 6-tkę, nowa gałka biegów
– wymiana drzwi tylnych i przednich,
– wymiana końcówki wydechu,
– zmiana kół z 17" na 18" + nowe opony,
– lotka z Mazdaspeed 3,
– wymiana kolektora dolotowego na poliftowy (nieszczęsne klapki),
– wymiana poduszek pod silnikiem i skrzynią biegów,
– wymiana owiewki bagażnika dachowego na większą,
– 3 kolor, malowanie emblematów + zaciski,
– Hella supertones,
– wymiana "długich" na LEDy,
Ostatnio edytowano 26 cze 2016, 17:44 przez dicon, łącznie edytowano 9 razy
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
Zadbany egzemplarz i jak widzę w rękach pasjonata
Powodzenia w mod'ach.. jak wstawisz lotkę to będzie miodnie
Powodzenia w mod'ach.. jak wstawisz lotkę to będzie miodnie
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Zadbane jak na Mazdowicza przystało, tak trzymaj ! W środku pewnie pachnie lasem doliczyłem się trzech drzewek
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Łoł, tyle pochwał to nawet od mamy nie słyszałem Oczywiście bardzo wszystkim dziękuję! Rzeczywiście, rozszyfrowaliście mnie, o auto dbam – można powiedzieć ironicznie – z aptekarską dokładnością.
Wszystko jest do przemyślenia. Lotki zawsze szkoda mi było założyć, bo trzeba wiercić w klapie, ale w sumie...
3 drzewka, a pachnie jedno
A proszę Felgi zdaje się z Mazdy 6, 16-sto calowe
bercikz napisał(a):Emblematy na czarno jeszcze i listwy boczne jeszcze zdjąć
Brasiu napisał(a):dodałbym do tych wszystkich dodatkowych elementów lotkę
macvas napisał(a):jak wstawisz lotkę to będzie miodnie
YOKUS napisał(a):czarne malowanie felg
Wszystko jest do przemyślenia. Lotki zawsze szkoda mi było założyć, bo trzeba wiercić w klapie, ale w sumie...
francesco_franco napisał(a):W środku pewnie pachnie lasem doliczyłem się trzech drzewek
3 drzewka, a pachnie jedno
Brasiu napisał(a):Masz jakieś zdjęcia samochodu z boku na tych zimowych felgach ?
A proszę Felgi zdaje się z Mazdy 6, 16-sto calowe
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
Mała aktualizacja. W niedzielę zakonserwowałem spody drzwi Valvoline Tectyl'em. Korozji nie da się już chyba powstrzymać, stąd w niedalekiej przyszłości będę musiał wymienić wszystkie drzwi łącznie z klapą bagażnika. W wakacje spróbuje jeszcze ostatecznie wydrapać wszystko, położyć podkład epoksydowy, uzupełnić masę uszczelniająco – klejącą i wszystko polakierować.
Wczoraj oglancowałem ładnie samochoda, przeleciałem glinką największe zabrudzenia i wpadł nowy wosk – Soft99 Fusso Coat 12 months
Wczoraj oglancowałem ładnie samochoda, przeleciałem glinką największe zabrudzenia i wpadł nowy wosk – Soft99 Fusso Coat 12 months
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
dicon napisał(a):W wakacje spróbuje jeszcze ostatecznie wydrapać wszystko, położyć podkład epoksydowy, uzupełnić masę uszczelniająco – klejącą i wszystko polakierować.
Szkoda, że taka pozjadana na poważnie, bo zdjęcia, zwłaszcza po "glancowaniu", zaprzeczają temu kompletnie. Cóż pozostaje życzyć wytrwałości i umiejętności organizacji funduszy
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Niemal wszyscy uważają, ja również, że M3 z lotką wygląda o niebo lepiej niż bez niej. W tym przypadku jednak lotka schodzi na daleki plan, bo Twoja Mazdzilla dicon ma coś, co sprawia że i tak jest piękna. Ma mianowicie właściciela z ogromną pasją, który dba o nią, ma wizję co dalej zrobić i umie wyeksponować wszystkie szczegóły podkreślające jej urodę.
Gratuluję udanego zakupu i życzę zadowolenia na codzień ze swojej Mazdzilli.
wydziargane na petrowym SGS4
Gratuluję udanego zakupu i życzę zadowolenia na codzień ze swojej Mazdzilli.
wydziargane na petrowym SGS4
Bez wątpienia śliczna madzia i ten kolorek, powodzenia w modyfikacjach , niedługo kolejna
Może w kwestii tej rdzy za bardzo jebn**em dramatem i trochę panikuję, ale co robić – auto prócz tego, że ma jeździć to też musi wyglądać U mnie nie może być mowy o żadnej rdzy
Słupki tylnych drzwi wyglądają tak, rdzy nie ma dużo, ale przeżarło na wylot. Z tego co widziałem na forum to dość popularne miejsce dla rudej:
Tylne prawe nadkole było już ratowane przez poprzedniego właściciela zaprawką. Nie jest to duże, nie rzuca się w oczy, ale wyraźnie widać po lewej stronie zdjęcia, że rdza przybiera na sile.
Prawe przednie drzwi: rdzy tez nie jest dużo – to co jest na zdjęciu to resztki Tectyl'a – pojawiły się bąble przy otworach i zaczyna "dźwigać" masę uszczelniającą na zgrzewach.
Prawe przednie nadkole – ruda kipi pod lakierem
W najgorszym stanie jest lewe tylne nadkole – tyle rdzy widać już z daleka.
Lewe przednie nie lepiej. Zdaje się, że tu już sito.
Sponsorem następnej modyfikacji jest Kuman
Dzięki wszystkim jeszcze raz za dobre słowa!
Słupki tylnych drzwi wyglądają tak, rdzy nie ma dużo, ale przeżarło na wylot. Z tego co widziałem na forum to dość popularne miejsce dla rudej:
Tylne prawe nadkole było już ratowane przez poprzedniego właściciela zaprawką. Nie jest to duże, nie rzuca się w oczy, ale wyraźnie widać po lewej stronie zdjęcia, że rdza przybiera na sile.
Prawe przednie drzwi: rdzy tez nie jest dużo – to co jest na zdjęciu to resztki Tectyl'a – pojawiły się bąble przy otworach i zaczyna "dźwigać" masę uszczelniającą na zgrzewach.
Prawe przednie nadkole – ruda kipi pod lakierem
W najgorszym stanie jest lewe tylne nadkole – tyle rdzy widać już z daleka.
Lewe przednie nie lepiej. Zdaje się, że tu już sito.
kuman1987r napisał(a):Bez wątpienia śliczna madzia i ten kolorek, powodzenia w modyfikacjach , niedługo kolejna
Sponsorem następnej modyfikacji jest Kuman
Dzięki wszystkim jeszcze raz za dobre słowa!
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
Na pewno korozja jest w fazie zaawansowanej no moze nie tak calkowicie ale na pewno dobrze nie jest. Moim zdaniem drzwi do wymiany a reszte musi przede wszystkim ocenic dobry lakiernik. Jak sie nie przylozy do roboty to po pewnym czasie bedziesz zalowal straconych pieniedzy .
Lakiernik nic nie pomoże, tu trzeba dobrego blacharza
Na przyszły rok na wiosnę wymieniam przednie błotniki i daje do wspawania reperaturki na tył – także część będzie z głowy. Jak się uda to nowe elementy będą ocynkowane.
Zanim kupiłem Mazdę, nabyłem niezbędny zestaw do lakierowania – kompresor, pistolety, narzędzia, poczytałem trochę książek, również fora i na razie testuje swoje umiejętności na starym Fiacie Punto. Korozję nauczyłem się zabezpieczyć, gorzej jest z prawidłowym nałożeniem i wyrównaniem podkładu epoksydowego (zawsze wychodzi mi nierówny).
Na przyszły rok na wiosnę wymieniam przednie błotniki i daje do wspawania reperaturki na tył – także część będzie z głowy. Jak się uda to nowe elementy będą ocynkowane.
Zanim kupiłem Mazdę, nabyłem niezbędny zestaw do lakierowania – kompresor, pistolety, narzędzia, poczytałem trochę książek, również fora i na razie testuje swoje umiejętności na starym Fiacie Punto. Korozję nauczyłem się zabezpieczyć, gorzej jest z prawidłowym nałożeniem i wyrównaniem podkładu epoksydowego (zawsze wychodzi mi nierówny).
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
Mialem na mysli blacharza a napisalem tego drugiego fachmana . Zapytam z ciekawosci jak wyglada podwozie przy tak zaatakowanym nadwoziu?
Podwozie wygląda o dziwo bardzo dobrze, w zeszłym roku konserwowałem je profilaktycznie to naliczyłem się raptem paru ognisk powierzchownej korozji. Wystarczyło przejechać parę razy szlifierką z drutem i nie było śladu. Teraz wszytko jest czarne, wysmarowane Bodysafe'm
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
Pozwólcie, że znów zaspamuję. Dzieje się dzieje
1) Nowe wycieraczki z Boscha
2) Zakupiłem trochę kosmetyków
3) W przyszłym tygodniu wymiana filtra kabinowego + odgrzybianie klimy
4) Trochę LEDów – dzisiaj była wymiana oświetlenia w panelu klimatyzacji (niżej relacja), w przyszłym tygodniu wymiana przednich kierunków – prawdopodobnie będzie potrzebny demontaż przedniego zderzaka, chyba, że ktoś wie jak można się do nich dobrać inaczej?
5) Wymiana nieświecących żarówek w panelu klimatyzacji, w popielniczce i zapalniczce. Miały być pomarańczowe, ale wyszło na to, że były żółte i nie świeciły zbyt mocno.
Spontaniczna decyzja i w ostateczności wyszedł kolor niebieski. Ciężko się będzie przyzwyczaić
1) Nowe wycieraczki z Boscha
2) Zakupiłem trochę kosmetyków
3) W przyszłym tygodniu wymiana filtra kabinowego + odgrzybianie klimy
4) Trochę LEDów – dzisiaj była wymiana oświetlenia w panelu klimatyzacji (niżej relacja), w przyszłym tygodniu wymiana przednich kierunków – prawdopodobnie będzie potrzebny demontaż przedniego zderzaka, chyba, że ktoś wie jak można się do nich dobrać inaczej?
5) Wymiana nieświecących żarówek w panelu klimatyzacji, w popielniczce i zapalniczce. Miały być pomarańczowe, ale wyszło na to, że były żółte i nie świeciły zbyt mocno.
Spontaniczna decyzja i w ostateczności wyszedł kolor niebieski. Ciężko się będzie przyzwyczaić
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości