Mazda3 BK MPS '07 2.3 324KM 471Nm – "Devil"
KBBak, co z tego, że fura gwida jak kierowca pi$#a
- Od: 22 lip 2014, 10:58
- Posty: 1032
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
piterus87 napisał(a):Nowa poducha zainstalowana. Pierwsze wrażenie: "o k... jak głośno!". Wrażenie takie jakby pod maską pracowało jakieś potężne v8 z co najmniej 500KM Początkowo dużo wibracji jednak z każdym kilometrem jest ich coraz mniej. Czuć, że poduszka powoli się układa.
Teraz Plusy:
1. O wiele precyzyjniejsza zmiana biegów
2. Ruchy silnika zmniejszone do minimum.
3. Lepsza reakcja na gaz
i przede wszystkim.... Jest trakcja na 1 i 2 biegu
kurcze nie wiedzialem, ze poduszka robi taką różnice, w takim razie zakupie tez niebawem zakladam swoj post i moze w koncu zaczne cos dzialac, narazie jest tylko FMIC i zawieszenie koni, ale z tym jak wchodzą biegi chcialbym coś zrobić bo jest słabo. bardzo zastanawiam sie nad wydechem ale w sumie nie wiem czy chce hałasować (chciałbym lepsze brzmienie, ale też dyskretne) czytalem na innych forach, ze pierwszy mod powinien byc HPFP, sam nie wiem, musze się wczytać troche i zobaczyc gdzie robiłeś mapy bo nie wiem czy nie zamawiac accessporta. Pozdrawiam z też czarnej MPS
jeszcze dwa pytanka na koniec:
Czy instalacja poduszki łątwa sprawa ?
Czy hałas o którym piszesz "o ku jak głośno" to przy ostrym kręceniu czy po prostu ogólnie głośniej w aucie (jadąc spokojnie)?
Montaż poduchy jest naprawdę prosty, lewarek troche pary w łapie 30min i zrobione.
Zależy też jaka twardość poduchy, trzeba wiedzieć że komfortu trochę utracisz ale kogo by komfort obchodził liczy się trakcja
Zależy też jaka twardość poduchy, trzeba wiedzieć że komfortu trochę utracisz ale kogo by komfort obchodził liczy się trakcja
Tamtą poduchę sprzedałem już jakiś czas temu. Dla mnie było po prostu za głośno. A że robię często dość długie trasy to było to męczące. Wstawiłem poduchę od Focusa ST i teraz jest w sam raz
Jeżeli masz wstawionego FMICa to aż się prosi, żeby pomyśleć nad jakimś lepszym dolotem. Zmiana dolotu daje jeden z największych przyrostów. Potem internalsy i strojenie.
Ja stroję swojego MPSa u Miśka z DISI Tune w Piasecznie. Zaniedługo jadę kolejny raz, jak wstawię internalsy i turbo hybrydę
Jeżeli masz wstawionego FMICa to aż się prosi, żeby pomyśleć nad jakimś lepszym dolotem. Zmiana dolotu daje jeden z największych przyrostów. Potem internalsy i strojenie.
Ja stroję swojego MPSa u Miśka z DISI Tune w Piasecznie. Zaniedługo jadę kolejny raz, jak wstawię internalsy i turbo hybrydę
Mi się zbytni nie widzi żeby co moda jechać do miśka i stroić bo z wrocka + strojenie to bym z torbami poszedł dlatego odkładam na accessporta.
Nikt przecież nie każe Ci jeździć po każdym modzie na strojenie Teraz jadę, bo na nowej, niewystrojonej turbinie trochę strach jeździć. Ale fakt, ja z Olsztyna mam bliżej niż Ty z Wrocka
Internalsy Autotecha założone. Łączny czas pracy ok. 2h. Pompa trzyma teraz ciśnienie jak wściekła. Przy WOT od razu wskakuje na min. 120 barów i ładnie rośnie aż do ok 138 przy 6400/obr.
O kolego jak ty zrobiłeś to mnie zmotywowałeś i chyba tez sam spróbuje
A ciśnienia sobie na accessporcie sprawdzasz?
A ciśnienia sobie na accessporcie sprawdzasz?
Nie mam AP. Korzystam z ForScana, który też dość dokładnie loguje.
Próbuj próbuj. Uważaj tylko na zatrzaski przewodów paliwa (żółty, niebieski) bo są delikatne. Ja przez te małe gówienka straciłem dobre pół godziny. A ile ujów i urew przy tym poszło
Próbuj próbuj. Uważaj tylko na zatrzaski przewodów paliwa (żółty, niebieski) bo są delikatne. Ja przez te małe gówienka straciłem dobre pół godziny. A ile ujów i urew przy tym poszło
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 19:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Lotkę mam od Speeda i tak już zostanie. Wizualnie na razie zostawiam tak, jak jest.
Wolę inwestować w bebechy niż w wygląd zewnętrzny dlatego dzisiaj właśnie montuje się turbo hybryda z większym kołem kompresji i wzmocnionymi łożyskami
Wolę inwestować w bebechy niż w wygląd zewnętrzny dlatego dzisiaj właśnie montuje się turbo hybryda z większym kołem kompresji i wzmocnionymi łożyskami
Fakt, jestem
Nie dalej jak na poprzedniej stronie winszowałem Ci tej loty od Speed'a. Sezon szybko zleciał i spojrzałem najpierw na dział Sprzedam a potem na pierwszego posta i tak właśnie brakowało mi tam tej foty z nowym parapetem
Co do zmian pod maską to śledzę z uwagą
Nie dalej jak na poprzedniej stronie winszowałem Ci tej loty od Speed'a. Sezon szybko zleciał i spojrzałem najpierw na dział Sprzedam a potem na pierwszego posta i tak właśnie brakowało mi tam tej foty z nowym parapetem
Co do zmian pod maską to śledzę z uwagą
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 19:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Jest juz nowy ślimak pod maską ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Jest. Jutro strojenie u Miśka i po tym będę mógł powiedzieć coś więcej. Na razie obchodzę się z gazem bardzo ostrożnie, żeby potencjalnie wyższy niuton nie zrobił kuku silnikowi
Będzie ogień czekam na wykresik
325 KM BRAWO
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Wynik na 5 biegu: 324KM i 471Nm
Porównując z poprzednim wykresem na 5 biegu przybyło prawie 20KM i 15Nm.
4 bieg jest u mnie mocniejszy więc realnie powinno być trochę ponad 330KM. Jednak nie było szans na shamowanie na czwórce bo koła cały czas się ślizgały.
Poniżej wykres porównawczy starego i nowego wyniku.
Porównując z poprzednim wykresem na 5 biegu przybyło prawie 20KM i 15Nm.
4 bieg jest u mnie mocniejszy więc realnie powinno być trochę ponad 330KM. Jednak nie było szans na shamowanie na czwórce bo koła cały czas się ślizgały.
Poniżej wykres porównawczy starego i nowego wyniku.
pocisk
chce wiosną na prawy
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
a ja chce wiosną to zobaczyć
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości