Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero ≡USA style≡ – by pawcio1017™
pawcio1017 napisał(a):Auto umyte, ogarnięte i przygotowane do majówkowej podróży 1000km. Oby okazała się szczęśliwsza niż zeszłoroczna Z ubogą mieszanką okazał się fałszywy alarm – uszkodzone mocowanie cewki do pokrywy na pierwszym cylindrze sprawiło, że fajka od drgań lekko zsunęła się ze świecy i co któraś iskra "uciekała". Co ciekawe komp odczytał to jako ubogą mieszankę.
Fajno, że usterka zlokalizowana i usunięta.
PS. W podpisie pod nickiem "prędkość zabija silnik", a tu ktoś pociskał 200 km/h. Oj, oj, nieładnie tak.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Majówkowy trip przebiegł bezproblemowo i wyniósł łącznie ok 1100km. Auto konkretnie załadowane (4os + poniższy bagaż) – spalanie średnie przy praktycznie non stop włączonej klimie 9,5-10LPG/100 . Sporo dało jednak hamowanie silnikiem na krętych, górskich drogach, bo chwilowe na podjazdach nie rzadko utrzymywało się na poziomie 40-50l/100 Mazda przejechała się po słynnej "drodze stu zakrętów" – na prawdę bardzo przyjemna, kręta trasa z pięknymi widokami – polecam każdemu.
makmarc napisał(a):dawaj fotki z wyjazdu
Siadła konkretnie – tak powinna pomykać na co dzień
Ato żeś ciekawie skitrał tą naklejeczkę na klapie od wewnątrz
Ato żeś ciekawie skitrał tą naklejeczkę na klapie od wewnątrz
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
macvas napisał(a):Siadła konkretnie – tak powinna pomykać na co dzień
Ato żeś ciekawie skitrał tą naklejeczkę na klapie od wewnątrz
Fakt, mogłaby tak leżeć cały czas. Ale jednak komfort wygrywa...
Co do naklejki – została tak od kupna, chociaż miały wszystkie wylecieć. Przy okazji lakierowania klapy latem zrobi
Z eksploatacji – skończył się lewy żarnik ksenonu. Dziwne, bo chyba trochę szybko skoro był zmieniany w styczniu 2014r. W każdym razie nie pozostało nic innego niż szybkie zrzucenie zderzaka i wymiana obu na (mam nadzieję) oryginalne Philipsy 85122. Pozostało jeszcze tylko w wolnej chwili podjechać na SKP ustawić światła.
-wymiana żarników ksenon (Philips P85122 D2S 4300K) (240110km) – 03.06.2016
-wymiana żarników ksenon (Philips P85122 D2S 4300K) (240110km) – 03.06.2016
Paweł, pochwal się jak wyklejałeś schowki filcem? Taśma dwustronna? Klej jakiś? Będę to robił na dniach i chciałem znać sprawdzony sposób.
Dodatkowo – jaki gruby filc kupiłeś?
Dodatkowo – jaki gruby filc kupiłeś?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Siwy wystarczy kupić filc samoprzylepny (np. w empiku) i dociąć preferowany kształt. Ja tak zrobiłem u siebie
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
Wystarcza na schowki w podłokietniku i schowek pasażera?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Kup na wszelki wypadek kilka sztuk. Koszt jednego arkusza to ok 5 zl (tylko wymiarow nie pamietam) Kup 3-4 sztuki to okleisz to co chcesz spokojnie
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
Tandetny filc to jest w oryginale Ja kupiłem tkaninę Alicante:
http://allegro.pl/tkanina-samochodowa-n ... 73772.html
Imitacja zamszu na podkładzie piankowym w kolorze popiel. Kleiłem to na butaprem, ale każdy inny klej tapicerski będzie ok. Taśma dwustronna się nie sprawdzała. No i potem obowiązkowo wietrzenie auta
http://allegro.pl/tkanina-samochodowa-n ... 73772.html
Imitacja zamszu na podkładzie piankowym w kolorze popiel. Kleiłem to na butaprem, ale każdy inny klej tapicerski będzie ok. Taśma dwustronna się nie sprawdzała. No i potem obowiązkowo wietrzenie auta
Od ostatniej wymiany oleju przelatane już 9 tyś km. (w 4 miesiące ) więc zamówiłem olej i filtr. Nic niepokojącego z silnikiem się nie dzieje, oleju nie ubywa nawet w najmniejszym stopniu więc dalej standardowo ponownie wybrałem Mazda Original Oil. Coś zaczęło stukać w zawieszeniu na większych dziurach – trzeba będzie obadać sprawę i wymienić co trzeba przy okazji serwisu...
Jako, że ostatnio przez ciągły brak czasu trochę zaniedbałem Mazde (oczywiście tylko pod względem kosmetyki) dzisiaj poświęciłem jej kilka dobrych godzin... Na początek porządne, kompleksowe mycie na dwa wiadra włącznie z dokładnym myciem wszystkich wnęk drzwi, nadkoli i podwozia. Potem osuszanie i nałożony Collinite 476. Na felgi poszedł Ultra Wax od K2, na opony Nielsen Brillance, a na szyby RainX. W końcu znowu jakoś wygląda...
Dawno nic nie było więc kilka fotek po kąpieli:
Jako, że ostatnio przez ciągły brak czasu trochę zaniedbałem Mazde (oczywiście tylko pod względem kosmetyki) dzisiaj poświęciłem jej kilka dobrych godzin... Na początek porządne, kompleksowe mycie na dwa wiadra włącznie z dokładnym myciem wszystkich wnęk drzwi, nadkoli i podwozia. Potem osuszanie i nałożony Collinite 476. Na felgi poszedł Ultra Wax od K2, na opony Nielsen Brillance, a na szyby RainX. W końcu znowu jakoś wygląda...
Dawno nic nie było więc kilka fotek po kąpieli:
efekt po polerce i woskowaniu na długo wystarczył
Bo u mnie po 3 myciach jeszcze wosk się elegancko trzymał ale jak dałem do poprawki nadkole to umyli jakimś gównem i wosk poszedł
Bo u mnie po 3 myciach jeszcze wosk się elegancko trzymał ale jak dałem do poprawki nadkole to umyli jakimś gównem i wosk poszedł
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Jak znam życie i właściciela to on co tydzień wosk nakłada
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Karol, od korekty (czyli ponad 3 miesiące) nic z lakierem nie robiłem poza kilkunastoma standardowymi, ręcznymi myciami w między czasie. Pewnie umyli Ci auto jakimś ludwikiem i zjadło wosk – collinite jest trwały ale pod warunkiem mycia neutralnym PH... U mnie po ponad 3 miesiącach kropelkowanie jakieś tam jeszcze było nawet
pawcio1017 napisał(a):Karol, od korekty (czyli ponad 3 miesiące) nic z lakierem nie robiłem poza kilkunastoma standardowymi, ręcznymi myciami w między czasie. Pewnie umyli Ci auto jakimś ludwikiem i zjadło wosk – collinite jest trwały ale pod warunkiem mycia neutralnym PH... U mnie po ponad 3 miesiącach kropelkowanie jakieś tam jeszcze było nawet
czyli około 3 miesięcy wosk powinien wytrzymać jeśli dba się o niego
Nie wiem czym u mnie umyli ale wymyło go totalnie i zdziwiłem się ogromnie
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Pod koniec czerwca zrobiony profilaktyczny przegląd klimatyzacji. Wszystko w najlepszym porzadku, ubytków czynnika nie odnotowano, min. temp. na wylocie 6*C przy temp. otoczenia 25*C a więc wynik bardzo dobry
W piątek wymieniłem jeszcze filtr kabinowy na weglowy i zdezynfekowalem cały układ tak więc klima z glowy na kolejny rok...
W piątek wymieniłem jeszcze filtr kabinowy na weglowy i zdezynfekowalem cały układ tak więc klima z glowy na kolejny rok...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości