Mazda3 BK RF '08 2.0 Diesel 143 Koni
Żeby nie było, że przestałem pisać i dbać o samochód:
Lekkie dopieszcenie, Końówka tłumika
Lekkie dopieszcenie, Końówka tłumika
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Tłumik jak tłumik, ale reszta nie mniej wypieszczona aż w oczy razi tak trzymaj
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Była lekka stłuczka z mojej winy tydzień temu...
Na szczęście siłę uderzenia przyjeęło koło a zderza [jaki?] ma tylko lekkie obtarcie mało widoczne.
Koło całe (i psrawdzone natychmiast).
Polerką większosc zniszczeń się posprząta
Ah ta jazda po stolicy... nikt nikogo nie chce przepuszcic :/
Na szczęście siłę uderzenia przyjeęło koło a zderza [jaki?] ma tylko lekkie obtarcie mało widoczne.
Koło całe (i psrawdzone natychmiast).
Polerką większosc zniszczeń się posprząta
Ah ta jazda po stolicy... nikt nikogo nie chce przepuszcic :/
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Ładny palindrom (przebieg) złapany
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Widzę, że mało popularny wątek...
Pochwalić się muszę jednak, że wymieniłem rozrząd w serwisie Mazdy. Własnoręcznie wymieniłem łączniki stabilizatorów z przodu oraz skalibrowałem wtryski za pomocą FORscan'a.
Teraz będę ogarniał FORscana i jego możliwości
Pozdrowienia!
Pochwalić się muszę jednak, że wymieniłem rozrząd w serwisie Mazdy. Własnoręcznie wymieniłem łączniki stabilizatorów z przodu oraz skalibrowałem wtryski za pomocą FORscan'a.
Teraz będę ogarniał FORscana i jego możliwości
Pozdrowienia!
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Fajna 3. Podobnego koloru stoi u mnie na osiedlu, ale chyba przedlift.
Jak Ci się te opony spisują? Nie wiem czy nie będę musiał czegoś na lato poszukać, bo chyba 2 sztuki już mają mało bieżnika.
Jak się taki silny dieselek sprawuje w trójce? Pewnie nie narzekasz na doznania z jazdy?
Jak Ci się te opony spisują? Nie wiem czy nie będę musiał czegoś na lato poszukać, bo chyba 2 sztuki już mają mało bieżnika.
Jak się taki silny dieselek sprawuje w trójce? Pewnie nie narzekasz na doznania z jazdy?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Opony super! Oczywiście szczególnie na mokro. Zdecydowanie nie mogę narzekać. Jednaka nie mam zbyt dużego doświadczenia z rożnymi oponami, wiec specjalistycznych uwag nie dam. Testy są dobre i ja jestem zadowolony z Uniroyal Rainsport 3
Silnik ma moc Szcególnie mi się przydaje w trasie. Ale ze świateł też lubie czasem mocniej ruszyć
Silnik ma moc Szcególnie mi się przydaje w trasie. Ale ze świateł też lubie czasem mocniej ruszyć
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Dane o wtryskiwaczach na biegu jałowym.
Informacja na przyszłość, żeby mozna było sobie porównać.
Wrzuce może pełne logi niedlugo jakby ktos chciał przejrzeć. U mnie chyba wszystko działa teraz poprawnie
INJ1_CMP 0 INJ1_CMP 0
INJ2_CMP 227 INJ2_CMP 551
INJ3_CMP 74 INJ3_CMP 137
INJ4_CMP 62 INJ4_CMP 104
ICP – Injector control pressure 35443.2kPa
FI_LRN_01 ----> -28
FI_LRN_02 ----> 0
FI_LRN_03 ----> -44
FI_LRN_04 ----> 60
FI_LRN_11 ----> -28
FI_LRN_12 ----> -60
FI_LRN_13 ----> -32
FI_LRN_14 ----> 24
FI_LRN_21 ----> -16
FI_LRN_22 ----> -36
FI_LRN_23 ----> -36
FI_LRN_24 ----> 40
FI_LRN_31 ----> 4
FI_LRN_32 ----> -8
FI_LRN_33 ----> -44
FI_LRN_34 ----> 44
Informacja na przyszłość, żeby mozna było sobie porównać.
Wrzuce może pełne logi niedlugo jakby ktos chciał przejrzeć. U mnie chyba wszystko działa teraz poprawnie
INJ1_CMP 0 INJ1_CMP 0
INJ2_CMP 227 INJ2_CMP 551
INJ3_CMP 74 INJ3_CMP 137
INJ4_CMP 62 INJ4_CMP 104
ICP – Injector control pressure 35443.2kPa
FI_LRN_01 ----> -28
FI_LRN_02 ----> 0
FI_LRN_03 ----> -44
FI_LRN_04 ----> 60
FI_LRN_11 ----> -28
FI_LRN_12 ----> -60
FI_LRN_13 ----> -32
FI_LRN_14 ----> 24
FI_LRN_21 ----> -16
FI_LRN_22 ----> -36
FI_LRN_23 ----> -36
FI_LRN_24 ----> 40
FI_LRN_31 ----> 4
FI_LRN_32 ----> -8
FI_LRN_33 ----> -44
FI_LRN_34 ----> 44
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Foscan
Kupiłem Apke na komorke za pare złotych i mam darmowa wersje na Windows na laptopie.
Spoko jest ale tak jak gadalem na forum to oni super sie nie specjalizuja w dielsach... ale i tak jest lepiej moim zdaniem niz jakis Torwue Pro czy cos w tym stylu
Kupiłem Apke na komorke za pare złotych i mam darmowa wersje na Windows na laptopie.
Spoko jest ale tak jak gadalem na forum to oni super sie nie specjalizuja w dielsach... ale i tak jest lepiej moim zdaniem niz jakis Torwue Pro czy cos w tym stylu
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Dawno nic nie pisałe, bo mało sie kto interesuje, ale opisze sytuacje:
3 miesiące temu TIR na szkrzyzowaniu postanowił mnie trochę przesunąć...Pierwszy załącznik z TIRem w tle!
W końcu udało się naprawić auto – patzre drugi załącznik.
Wymienioo reflektoe, zderzak przód oraz błotnikioraz nadkole i zbiernik płynu do spryskiwaczy.
Przy okazji poprosilem w BEMO MOTORS na krakowskiej w Warszawie o wymiane oleju.
Poinformowali, ze wykryli tez przedmuchy na stryskiwaczach i polecaja wymienić podkładki, czyszcenie smoka olejowego itp wraz z kalibracja za drobna kwotę 2600 PLN.
W Serwisie Mazdy na Puławskiej powiedzieli ze moga zrobic to za dokładnie połowę ceny!
3 miesiące temu TIR na szkrzyzowaniu postanowił mnie trochę przesunąć...Pierwszy załącznik z TIRem w tle!
W końcu udało się naprawić auto – patzre drugi załącznik.
Wymienioo reflektoe, zderzak przód oraz błotnikioraz nadkole i zbiernik płynu do spryskiwaczy.
Przy okazji poprosilem w BEMO MOTORS na krakowskiej w Warszawie o wymiane oleju.
Poinformowali, ze wykryli tez przedmuchy na stryskiwaczach i polecaja wymienić podkładki, czyszcenie smoka olejowego itp wraz z kalibracja za drobna kwotę 2600 PLN.
W Serwisie Mazdy na Puławskiej powiedzieli ze moga zrobic to za dokładnie połowę ceny!
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Ile masz przebiegu, że podkładki zaczęły puszczać. Może się mylę ale IMO w naszych autach były już poprawione podkładki wolne od problemu. U mnie jest na obecną chwilę 214k km, autem zrobiłem sam około 100k km i problemu z podkładkami nie było.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Super mazda, mega mi się podoba ten kolor
a masz zdjęcie tych podkładek? Wydaje mi się, że podkładki puszczają i zależy jak były zrobione ostatnim razem ja np mam mazdę 3 bk też i nie mam problemów z podkładkami (157k) ale wtryskiwacze miałem regenerowane w serwisie autoryzacyjnym boscha, więc pewnie zrobili to dobrze po prostu
a możesz nagrać dzwięk tego wydechu i diesla? może bym u siebie zamontował ... wygląda czadowo!
a masz zdjęcie tych podkładek? Wydaje mi się, że podkładki puszczają i zależy jak były zrobione ostatnim razem ja np mam mazdę 3 bk też i nie mam problemów z podkładkami (157k) ale wtryskiwacze miałem regenerowane w serwisie autoryzacyjnym boscha, więc pewnie zrobili to dobrze po prostu
a możesz nagrać dzwięk tego wydechu i diesla? może bym u siebie zamontował ... wygląda czadowo!
157k i regenerowane wtryskiwacze?! [FACE SCREAMING IN FEAR]
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Hehe nie no – poprzedni właściciel zregenerował bo warsztat go naciągnął na to z powodu lejących podkładek. Warsztat tylko czeka na takich ...
Ja mam przebieg tylko 105tys km (realnie nie wiem, auto sprowadzone).
Dzis po pracy rozzgrzeje silnik i odkrece korek oleju... zobacze czy tamrzeczywoiscie cos się dzieje.
Czy wiecie jak mozna jescze zweryfikowac to?
Może sie da przez OBDII i forscana jakos to zweryfikowac?
Dopisano 16 sie 2016, 12:16:
--> Kolor tez mi sie podoba
--> To niestety tylko końcówka wydochu!!
Dopisano 16 sie 2016, 19:52:
Otworzylem korek oleju i troche dymku i pare kropel oleju poleciało...
Więc na bank podkłądki do wymiany
Jutro idzie do serwisu!
Dzis po pracy rozzgrzeje silnik i odkrece korek oleju... zobacze czy tamrzeczywoiscie cos się dzieje.
Czy wiecie jak mozna jescze zweryfikowac to?
Może sie da przez OBDII i forscana jakos to zweryfikowac?
Dopisano 16 sie 2016, 12:16:
danrok napisał(a):Super mazda, mega mi się podoba ten kolor
a masz zdjęcie tych podkładek? Wydaje mi się, że podkładki puszczają i zależy jak były zrobione ostatnim razem ja np mam mazdę 3 bk też i nie mam problemów z podkładkami (157k) ale wtryskiwacze miałem regenerowane w serwisie autoryzacyjnym boscha, więc pewnie zrobili to dobrze po prostu
a możesz nagrać dzwięk tego wydechu i diesla? może bym u siebie zamontował ... wygląda czadowo!
--> Kolor tez mi sie podoba
--> To niestety tylko końcówka wydochu!!
Dopisano 16 sie 2016, 19:52:
Otworzylem korek oleju i troche dymku i pare kropel oleju poleciało...
Więc na bank podkłądki do wymiany
Jutro idzie do serwisu!
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
danrok napisał(a):Super mazda, mega mi się podoba ten kolor
a masz zdjęcie tych podkładek? Wydaje mi się, że podkładki puszczają i zależy jak były zrobione ostatnim razem ja np mam mazdę 3 bk też i nie mam problemów z podkładkami (157k) ale wtryskiwacze miałem regenerowane w serwisie autoryzacyjnym boscha, więc pewnie zrobili to dobrze po prostu
a możesz nagrać dzwięk tego wydechu i diesla? może bym u siebie zamontował ... wygląda czadowo!
Twój silnik to francuz, nie ma on nic wspólnego z RF7J
Neonixos666 napisał(a):danrok napisał(a):Super mazda, mega mi się podoba ten kolor
a masz zdjęcie tych podkładek? Wydaje mi się, że podkładki puszczają i zależy jak były zrobione ostatnim razem ja np mam mazdę 3 bk też i nie mam problemów z podkładkami (157k) ale wtryskiwacze miałem regenerowane w serwisie autoryzacyjnym boscha, więc pewnie zrobili to dobrze po prostu
a możesz nagrać dzwięk tego wydechu i diesla? może bym u siebie zamontował ... wygląda czadowo!
Twój silnik to francuz, nie ma on nic wspólnego z RF7J
Neonixos666, niestety mówi prawdę!
Twój silnik to z francuskiego koncernu pewnie z filtrem FAP, a mój to efekt 25 lat praca japończyków
Tak czy siak, Mazda zrobiła przyzwoite auta, które się fajnie prowadzą.
Porównując moją Mazdę do Accorda 2.2 i-CTDi to Mazda wygrywa! aczkolwiek wolałbym łańcuch rozrzadu jak tam jest
Dam znac jak mazda się bedzie miała po wymianie podkładek i czyszceniu smoka
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
No więc smok wyczyszcony,
Podkładki wymienione,
Olej wymieniony+filtr,
Zrobilem Kalibracje wtryskiwaczy.
Obecny przebieg 105073km.
Po tych operacje jak otwieram korek oleju to cos tam jakby nadal dmuchało, ale to juz chyba moja paranoja
Podkładki wymienione,
Olej wymieniony+filtr,
Zrobilem Kalibracje wtryskiwaczy.
Obecny przebieg 105073km.
Po tych operacje jak otwieram korek oleju to cos tam jakby nadal dmuchało, ale to juz chyba moja paranoja
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości