Mazda3 BK LF '08 AC+
1, 2
A taka ładna lampa była, japońska...
Czyli jednak, samo się zużyło? Tak się teraz zastanawiam, że w starym Mercu też już lampy zmatowiałe były, ale tam na to nie zwracałem większej uwagi, bo i auto pełnoletnie
W M3 mimo 7 lat na karku prawie wszystko jak z fabryki, więc bardziej widać i trochę irytuje. No nic, poczekam na dalszy postęp naturalnego matowienia, a potem się pomyśli...
Trochę dziwne tylko, że jeżdżone prawie 1,5 roku i nic (klosze były do czerwca jak nówki), a teraz nagle takie rysy na jednej się pojawiły.
Ktoś się orientuje jak się kształtują relacje kosztowe: polerowanie do lakierowania do zakupu nowej lampy?
Czyli jednak, samo się zużyło? Tak się teraz zastanawiam, że w starym Mercu też już lampy zmatowiałe były, ale tam na to nie zwracałem większej uwagi, bo i auto pełnoletnie
W M3 mimo 7 lat na karku prawie wszystko jak z fabryki, więc bardziej widać i trochę irytuje. No nic, poczekam na dalszy postęp naturalnego matowienia, a potem się pomyśli...
Trochę dziwne tylko, że jeżdżone prawie 1,5 roku i nic (klosze były do czerwca jak nówki), a teraz nagle takie rysy na jednej się pojawiły.
Ktoś się orientuje jak się kształtują relacje kosztowe: polerowanie do lakierowania do zakupu nowej lampy?
ragun, Ty piszesz o pełnej renowacji z wkładami, a tutaj na moje oko wystarczy polerka zewnętrzna po kloszu – ja takie historie ostatnio u siebie za 30zł (fakt, że w lekkiej promocji) od sztuki usunąłem. Może tak jak pisaliście, bez dodatkowej powłoki (ja, wg zalecenia wykonawcy nawoskowałem) nie będzie to efekt trwały, ale nic nie jest wieczne.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
macvas napisał(a): pełnej renowacji z wkładami, a tutaj na moje oko wystarczy polerka zewnętrzna po kloszu – ja takie historie ostatnio u siebie za 30zł (fakt, że w lekkiej promocji) od sztuki usunąłem. Może tak jak pisaliście, bez dodatkowej powłoki (ja, wg zalecenia wykonawcy nawoskowałem) nie będzie to efekt trwały, ale nic nie jest wieczn
tzn cena jest taka w firmach detailingowych w Warszawie np detailershop, MxNowicki, CarSpa, tylko tu już liczą z powłoką kwarcową... bez wkładek, samo zewnętrznie
chłopaki zróbcie jakiś poradnik kosmetyków i zabezpieczeń dla auta...
ja niedawno dorwałem garaż w końcu z placem do mycia auta ! i jak narazie mam zakupiony wąż do wody i końcówkę do spłukania
ja niedawno dorwałem garaż w końcu z placem do mycia auta ! i jak narazie mam zakupiony wąż do wody i końcówkę do spłukania
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
To forum jest nieocenione
Chłopaki, dzięki za tak szczegółowe porady. Rozważam wycieczkę do Białego (który notabene dobrze znam, a może raczej należałoby powiedzieć znałem kiedyś), skoro tam mają takie atrakcyjne ceny
A tak serio to poczekam na dalszy rozwój wypadków, bo na razie to jest tylko drobny defekt estetyczny, jeśli efekt porysowania będzie się powiększał, to pomyślimy o polerowaniu i powłoce.
Chłopaki, dzięki za tak szczegółowe porady. Rozważam wycieczkę do Białego (który notabene dobrze znam, a może raczej należałoby powiedzieć znałem kiedyś), skoro tam mają takie atrakcyjne ceny
A tak serio to poczekam na dalszy rozwój wypadków, bo na razie to jest tylko drobny defekt estetyczny, jeśli efekt porysowania będzie się powiększał, to pomyślimy o polerowaniu i powłoce.
Moje wyglądają bardzo podobnie i powiem szczerze ze mnie to drażni. Miałem zamiar wybrać się do NorAuto bo mają taką usługę jak polerowanie lamp w cenniki. Ale ten zestaw od @raguna wygląda bardzo ciekawie tylko nie wiem czy A czy B
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
W weekend M3 przekroczyła po raz pierwszy dwie setki na GPS
Przy 210km/h na liczniku GPS zarejestrował max. prędkość 201km/h. To by znaczyło, że przy 100km/h licznik zawyża o 6km/h, a przy 200km/h o 9km/h.
Jaką prędkość maksymalną jest w stanie wyciągnąć LF w BK (powiedzmy bez modów, auto nietuningowane) ?
Ja raczej się nie dowiem, bo nie mam nerwów trzymać za długo >200
Przy 210km/h na liczniku GPS zarejestrował max. prędkość 201km/h. To by znaczyło, że przy 100km/h licznik zawyża o 6km/h, a przy 200km/h o 9km/h.
Jaką prędkość maksymalną jest w stanie wyciągnąć LF w BK (powiedzmy bez modów, auto nietuningowane) ?
Ja raczej się nie dowiem, bo nie mam nerwów trzymać za długo >200
jaketherake napisał(a):W weekend M3 przekroczyła po raz pierwszy dwie setki na GPS
Przy 210km/h na liczniku GPS zarejestrował max. prędkość 201km/h. To by znaczyło, że przy 100km/h licznik zawyża o 6km/h, a przy 200km/h o 9km/h.
Jaką prędkość maksymalną jest w stanie wyciągnąć LF w BK (powiedzmy bez modów, auto nietuningowane) ?
Ja raczej się nie dowiem, bo nie mam nerwów trzymać za długo >200
Ja licznikowo 220 miałem . Ale to było zaraz po zakupie, testowałem z autem ojca (Octavia 2 FL 1,8 TSI 160km) – na starcie była wolniejsza, potem dogoniła i łeb w łeb. Myślę, że 210-220 jest osiągalne .
Jakie miałeś obroty przy takiej prędkości, który bieg?
- Od: 8 mar 2012, 20:50
- Posty: 499 (7/8)
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 3 Kintaro 2.0 150KM LF (BK)
była: 626 2.0 115KM FS (GF)
Przy 190km/h licznikowo na 6-tym biegu było równo 5tys obr/min. Powyżej patrzyłem jedynie na drogę
Przed zakupem BK sporo czytałem na różnych forach o M3 i coś mi się kojarzy taka dyskusja gdzieś w UK, że Hiroszima wie, że ten silnik ma tak naprawdę kilka KM więcej oraz wyższą predkość max. niż podają w katalogach, tylko nie zmienia danych technicznych do homologacji m.in. z powodu kasy:
– wyższy podatek dla aut z silnikami >150KM w DE
– wyższa podatek od CO dla aut z max. prędkość >200km/h w UK.
Biorąc pod uwagę, że to są ich 2 główne rynki w Europie, to może coś być w tych forumowych dywagacjach.
Takie miałem wrażenie, że powyżej 210km/h licznikowo miała ochotę iść dalej, pewnie dojście do 220km/h jest możliwe, tylko musiałoby trochę potrwać. Dla mnie za długo
Przed zakupem BK sporo czytałem na różnych forach o M3 i coś mi się kojarzy taka dyskusja gdzieś w UK, że Hiroszima wie, że ten silnik ma tak naprawdę kilka KM więcej oraz wyższą predkość max. niż podają w katalogach, tylko nie zmienia danych technicznych do homologacji m.in. z powodu kasy:
– wyższy podatek dla aut z silnikami >150KM w DE
– wyższa podatek od CO dla aut z max. prędkość >200km/h w UK.
Biorąc pod uwagę, że to są ich 2 główne rynki w Europie, to może coś być w tych forumowych dywagacjach.
Takie miałem wrażenie, że powyżej 210km/h licznikowo miała ochotę iść dalej, pewnie dojście do 220km/h jest możliwe, tylko musiałoby trochę potrwać. Dla mnie za długo
jaketherake napisał(a):W weekend M3 przekroczyła po raz pierwszy dwie setki na GPS
Przy 210km/h na liczniku GPS zarejestrował max. prędkość 201km/h. To by znaczyło, że przy 100km/h licznik zawyża o 6km/h, a przy 200km/h o 9km/h.
Jaką prędkość maksymalną jest w stanie wyciągnąć LF w BK (powiedzmy bez modów, auto nietuningowane) ?
Ja raczej się nie dowiem, bo nie mam nerwów trzymać za długo >200
Mi na oryginalnych felgach i oponach wg katalogu licznikowo 225km/h, rozwinięcie tej prędkości nie trwało zbyt długo i podejrzewam, że zamknęła by licznik do samego końca tj. 230km/h, ale już nie miałem okazji spróbować.
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Masz wersję 5b czy 6b?
Chyba byłem niegrzeczny w tym roku, bo Mikołaj mi przyniósł rózgę i to 2 dni przed Wigilią
Pechowo uderzona, podczas przedświątecznego mycia auta, zaślepka spryskiwaczy reflektorów okazała się być towarem deficytowym na rynku wtórnym. Ceną za nówkę ASO zastrzeliło mnie jak polityki trybunał
Miał ktoś podobny problem i jakoś z tego sprytnie wybrnął? Może są sposoby na połączenie pękniętego mocowania?
A taki fajny rok za Magdaleną, ech
Pechowo uderzona, podczas przedświątecznego mycia auta, zaślepka spryskiwaczy reflektorów okazała się być towarem deficytowym na rynku wtórnym. Ceną za nówkę ASO zastrzeliło mnie jak polityki trybunał
Miał ktoś podobny problem i jakoś z tego sprytnie wybrnął? Może są sposoby na połączenie pękniętego mocowania?
A taki fajny rok za Magdaleną, ech
uderzyles lancą od myjki?
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Rura odkurzacza systemowego na myjni zsunęła się z mocowania i spadając zawadziła końcówką o krawędź zaślepki. Nawet nie ma nigdzie śladu po uderzeniu, ale chyba było z takiej strony że zaczep nie wytrzymał. Poszedłem sprawdzić co się stało i zaślepka została mi w ręce.
Ha, są jeszcze rzemieślnicy w Polsce
Polecam dobrego fachowca od spawania i klejenia plastików:
http://www.autostyl.waw.pl
Zaślepka na swoim miejscu. 39-krotnie taniej niż nówka na zamówienie
Polecam dobrego fachowca od spawania i klejenia plastików:
http://www.autostyl.waw.pl
Zaślepka na swoim miejscu. 39-krotnie taniej niż nówka na zamówienie
Co do zmatowiałych reflektorów – zajrzyj do mojego tematu. U mnie poszła polerka mechaniczna specjalną pastą do tworzywa a na to nałożona powłoka ceramiczna. Jak do tej pory mam spokój a i reflektory jakby wolniej się brudzą
W lutym minęło 3 lata użytkowania M3 i zbliżamy się do 50tys. przebiegu od zakupu !
BK'a sprawuje się bardzo dobrze, od połowy zeszłego roku więcej jeździ po mieście, z racji pojawienia się nowego członka rodzinki (czym podbija średnie spalanie). No i przetestowane pakowanie 2+1, do tego gondola, podwozie wózka i duże walizki podróżne. Jak narazie wszystko wchodzi
Pora napisać jakąś opinię na temat BK w odpowiednim wątku, bo już mogę coś powiedzieć. W najbliższym czasie planowane drobne zmiany, nowe tarcze + klocki.
Od jakiegoś czasu używam też dodatków do paliwa Archoil i pierwsze efekty wydają się zachęcające. W kwietniu przegląd roczny auta, więc w planach również dodatek do oleju Archoila, wówczas po jakimś czasie podzielę się spotrzeżeniami.
BK'a sprawuje się bardzo dobrze, od połowy zeszłego roku więcej jeździ po mieście, z racji pojawienia się nowego członka rodzinki (czym podbija średnie spalanie). No i przetestowane pakowanie 2+1, do tego gondola, podwozie wózka i duże walizki podróżne. Jak narazie wszystko wchodzi
Pora napisać jakąś opinię na temat BK w odpowiednim wątku, bo już mogę coś powiedzieć. W najbliższym czasie planowane drobne zmiany, nowe tarcze + klocki.
Od jakiegoś czasu używam też dodatków do paliwa Archoil i pierwsze efekty wydają się zachęcające. W kwietniu przegląd roczny auta, więc w planach również dodatek do oleju Archoila, wówczas po jakimś czasie podzielę się spotrzeżeniami.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości