Mazda3 BM PE 2014 Skyactiv-G 120KM sedan
Mam H&R w M6 GG, ciężko się jeździ na tym przez spowalnicze. O zimie i śniegu lepiej nie wspominać – połowę plastikowych osłon urwałem. Nie masz z tym problemów?
Do M3 zamówiłem sobie Eibachy, powinno to w miarę wyglądać, bo teraz jak postawię M3 obok M6 to jak wóz drabiniasty kontra low rider. Różnica gigantyczna.
Ale wygląd kozak, gratuluję! Jak sprawa gwarancji po zmianie sprężyn?
Do M3 zamówiłem sobie Eibachy, powinno to w miarę wyglądać, bo teraz jak postawię M3 obok M6 to jak wóz drabiniasty kontra low rider. Różnica gigantyczna.
Ale wygląd kozak, gratuluję! Jak sprawa gwarancji po zmianie sprężyn?
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Na spowalniaczach jest OK. W tą zimę też było spoko....... yyyy bo jej prawie nie było
Eibacha nie chciałem by tył słabo obniża. Co do gwarancji to jeszcze nie wiem jak będzie. Przegląd przede mną. Do tego waham się czy nie powrócić do serii, bo niedługo pojawi się na świecie nowy pasażer A H&R to jednak dość twarda sprężyna. W połączeniu z 18 jest mało komfortowo.
Eibacha nie chciałem by tył słabo obniża. Co do gwarancji to jeszcze nie wiem jak będzie. Przegląd przede mną. Do tego waham się czy nie powrócić do serii, bo niedługo pojawi się na świecie nowy pasażer A H&R to jednak dość twarda sprężyna. W połączeniu z 18 jest mało komfortowo.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Co do gwarancji to jeszcze nie wiem jak będzie
jarek.ZE napisał(a):Przegląd przede mną
jarek.ZE napisał(a):waham się czy nie powrócić do serii
powrócić na przegląd a później znów gleba
Moja córka od początku jeździła na 18 i H&R – dziecko nie wie co to miękkie zawieszenie. Jeszcze przez chwilę zamiast standardowych amortyzatorów miałem komplet Koni, to był dopiero hardkor. Nowy się przyzwyczai :–)
Gdybym miał dodatkowy komplet amortyzatorów przednich z mocowaniem to można by wachlować sprężynami, a tak to mimo wszystko trochę roboty jest przy tym. Ja zapytam ASO gdzie kupiłem auto jak się do tego ustosunkują. W końcu Eibach to oficjalne akcesorium Mazdy.
Gdybym miał dodatkowy komplet amortyzatorów przednich z mocowaniem to można by wachlować sprężynami, a tak to mimo wszystko trochę roboty jest przy tym. Ja zapytam ASO gdzie kupiłem auto jak się do tego ustosunkują. W końcu Eibach to oficjalne akcesorium Mazdy.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Czas na update.
Jednak zdecydowałem się wrócić do seryjnych sprężyn. Raczej nie będę tęsknił za h&r. Za nami jest już pierwszy przegląd, a wczoraj stuknęło 20000km.
Kilka dni temu odwiedziłem profesjonalną hamownię obciążeniową. Celem zweryfikowania hamowni zlotowej oraz rzeczywistej mocy. Oto co nam się ukazało:
Czyli już na 100% mamy potwierdzone, że BM 120KM ma ich w rzeczywistości prawie 140
A tak naprawdę chodziło o setup wyjściowy do modyfikacji ECU. I tak zrodził się zacny plan. Zgłosiłem się do Michała z DISItune z zapytaniem czy jest szansa na odblokowanie "stłamszonej" G120 i zrobienie z niej wersji 165 konnej. I w ten sposób tego samego dnia zaczeliśmy latać po S8. Po dwóch takich wypadach, burzy mózgu Michała.... udało się!!!! Jestem pod mega wrażeniem jego wiedzy na temat ECU Mazdy. Profesjonalista w każdym calu i przesympatyczny gość Ale do rzeczy.....
To dziś był ten sądny dzień. Mazda ponownie wjechała na rolki profesjonalnej hamowni obciążeniowej. Nie powiem zżerała nas ciekawość, bo czuliśmy na drodze, że jedzie lepiej..... No i wypluła 165KM
Michał coś tam pogrzebał w mapach, zrobił małe korekty po których poprawił się zarówno dół jak i góra wykresu.
Ostateczne hamowanie pokazało nam takie kreski:
Tutaj prównanie serii do stanu obecnego:
Z całogo serducha polecam usługi DISItune. A to jeszcze nie koniec.... Michał walczy właśnie z rozpracowaniem zmiennych faz rozrządu. Dał słowo, że jeszcze coś wykrzesamy z technologii Skyactive.
P.S. Wszystko odbyło się na PB95.
Jednak zdecydowałem się wrócić do seryjnych sprężyn. Raczej nie będę tęsknił za h&r. Za nami jest już pierwszy przegląd, a wczoraj stuknęło 20000km.
Kilka dni temu odwiedziłem profesjonalną hamownię obciążeniową. Celem zweryfikowania hamowni zlotowej oraz rzeczywistej mocy. Oto co nam się ukazało:
Czyli już na 100% mamy potwierdzone, że BM 120KM ma ich w rzeczywistości prawie 140
A tak naprawdę chodziło o setup wyjściowy do modyfikacji ECU. I tak zrodził się zacny plan. Zgłosiłem się do Michała z DISItune z zapytaniem czy jest szansa na odblokowanie "stłamszonej" G120 i zrobienie z niej wersji 165 konnej. I w ten sposób tego samego dnia zaczeliśmy latać po S8. Po dwóch takich wypadach, burzy mózgu Michała.... udało się!!!! Jestem pod mega wrażeniem jego wiedzy na temat ECU Mazdy. Profesjonalista w każdym calu i przesympatyczny gość Ale do rzeczy.....
To dziś był ten sądny dzień. Mazda ponownie wjechała na rolki profesjonalnej hamowni obciążeniowej. Nie powiem zżerała nas ciekawość, bo czuliśmy na drodze, że jedzie lepiej..... No i wypluła 165KM
Michał coś tam pogrzebał w mapach, zrobił małe korekty po których poprawił się zarówno dół jak i góra wykresu.
Ostateczne hamowanie pokazało nam takie kreski:
Tutaj prównanie serii do stanu obecnego:
Z całogo serducha polecam usługi DISItune. A to jeszcze nie koniec.... Michał walczy właśnie z rozpracowaniem zmiennych faz rozrządu. Dał słowo, że jeszcze coś wykrzesamy z technologii Skyactive.
P.S. Wszystko odbyło się na PB95.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
swietna informacja pogratulowac wyniku
Sorry ale podczas przenoszenia postów coś mi się niechcący pokasowało.Żeby nie robić zbytniego OT zapraszam zainteresowanych dyskusją o modach w ECU Mazdy3BM tu: viewtopic.php?f=102&t=185432&p=3078868#p3078868
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Musisz zmienić temat wątku na "165" KM gratulacje Tak trochę OT. Nie masz wrażenia, że po pokonaniu tych ponad 20 tys. km silnik pracuje głośniej? Ja mam na blacie prawie 14 tys. Km i wydaje mi się, że nie pracuje tak cicho jak na początku. Może to złudzenie, bo wydech głośniej mruczy, ale wolę się upewnić czy wszystko ok i jeszcze jedno: czy na włączonej AC lub AC ECO falują u Ciebie obroty, a po wyłączeniu równomiernie? Sory za odbiegniecie od tematu, liczę na odpowiedź, Pozdrawiam!
kliszek222 napisał(a):AC lub AC ECO falują u Ciebie obroty, a po wyłączeniu równomiernie?
To normalne. Jak się kompresor załącza to obroty na jałowym rosną.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Spoko dzięki to jeszcze kwestia głośności silnika
Mój też chodzi głośniej niż jak był nowy...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Jak nowy to nie ma jeszcze dziur A po wyjechaniu z salonu Madzie farbują się na rudo i chcąc nie chcąc wytwarzają sobie nowe otwory wentylacyjne, które trochę zwiększają hałas w środku
Ja nie mówię w środku, tylko stojąc przed autem, z podniesiona/zamkniętą maską
A to w takim wypadku jeszcze dochodzą kuny i takie tam żyjątka, które upodobały sobie mieszkać w wygłuszeniu pod maska. Zobacz czy masz już tam norkę
A na poważnie to silnik i jego osprzęt z czasem faktycznie mogą zwiększyć swój poziom hałasu, ale trzeba być na takie rzeczy nie wiadomo jak wyczulonym by już po 17-20tkm zwrócić na to uwagę.
Za jakiś czas zalejesz nowy olej to pewnie przycichnie na kolejne 5-10 tysi
BM to jeszcze stosunkowo świeże auto by układać litanię co po ilu kilometrach się musowo poddaje.
A na poważnie to silnik i jego osprzęt z czasem faktycznie mogą zwiększyć swój poziom hałasu, ale trzeba być na takie rzeczy nie wiadomo jak wyczulonym by już po 17-20tkm zwrócić na to uwagę.
Za jakiś czas zalejesz nowy olej to pewnie przycichnie na kolejne 5-10 tysi
BM to jeszcze stosunkowo świeże auto by układać litanię co po ilu kilometrach się musowo poddaje.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Z tymi wygłuszeniami to fakt. Głośność pracy zauważyłem u siebie po potraktowaniu wygłuszeń tunapem na kuny. Możliwe są teraz niesmaczne dla kun, ale mniej dźwiękochłonne.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Dzięki za odpowiedzi panowie
Cholera, podoba mi się ten wątek i informacja o wypuszczeniu do stada kilku nowych "kucyków". Będąc z W-wy do Piaseczna nie mam daleko
Ten 120KM silnik może być niezłą opcją, coraz chętniej patrze na sedana bo patrząc na niego tak z boku i jeszcze na tych felach to wypisz/wymaluj Lexus IS (ten w poprzedniej budzie) a cholernie mi się ten samochód podoba.
Ciekaw jestem jak ze skrzynią AT modyfikacja by przebiegła.
Marzy mi się taki SnowFlake White+Skypassion (czarna skóra) +AT+takie fele+ 165KM (po odblokowaniu) i więcej nic do szczęścia nie byłoby mi potrzebne
Jeszcze raz gratki!!!
Ten 120KM silnik może być niezłą opcją, coraz chętniej patrze na sedana bo patrząc na niego tak z boku i jeszcze na tych felach to wypisz/wymaluj Lexus IS (ten w poprzedniej budzie) a cholernie mi się ten samochód podoba.
Ciekaw jestem jak ze skrzynią AT modyfikacja by przebiegła.
Marzy mi się taki SnowFlake White+Skypassion (czarna skóra) +AT+takie fele+ 165KM (po odblokowaniu) i więcej nic do szczęścia nie byłoby mi potrzebne
Jeszcze raz gratki!!!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości