Mazda3 BK Z6-VE '04 TopSport

Na wstępie
Witajcie, Nareszcie nadszedł ten dzień, w którym mogę przedstawić Wam moją Madzie 3
Szukałem tej jedynej od kilku miesięcy. Podpytywałem Was na forum o zdanie na temat kolejnych egzemplarzy, jeździłem i płakałem widząc stan większości "trójeczek". Wiecie co, ostatnią nadzieją z Polskich poszukiwań okazała się właśnie ta sztuka opisana poniżej.
Informacje ogólne
Model: Mazda3 BK
Data produkcji: 2004
Pierwsza rejestracja: 21.01.2005
Rynek przeznaczenia: Niemcy
Data sprowadzenia: 02.11.2013
Przebieg przy sprowadzeniu do Polski: 86 000 km
Przebieg: 97 000 km (09.07.2014)
Wersja: Top Sport
Kolor nadwozia: Montrealblau Metallic 27B
Silnik: 1,6 Z6-VE
Moc: 105KM
Wyposażenie
– Wspomaganie układu kierowniczego
– Trójramienna kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach,
– Centralny zamek
– Klimatyzacja automatyczna,
– Elektryczne szyby przod, tył
– Elektrycznie regulowane lusterka boczne,
– ABS z mechanicznym wspomaganiem hamowania,
– EBD – elektroniczny rozdział sił hamowania,
– TCS – system kontroli trakcji,
– DCS – System dynamicznej kontroli stabilizacji toru jazdy,
– System SRS z 6 poduszkami powietrznymi,
– Radio (bez CD) z 4 głośnikami,
– Sterowanie radiem w kierownicy
– Komputer pokładowy (INFO)
– Czujnik temperatury zewnętrznej (AMB)
– Dzielona tylna kanapa (60/40), podłokietnik tylnej kanapy
– ISOFIX,
– Fotel kierowcy: regulacja wysokości fotela oraz oparcia na wysokości odcinka lędźwiowego kręgosłupa (3 stopniowa)
– Światła LED tył, Światła przeciwmgielne przód i tył,
– Obręcze ze stopów lekkich, opony 205/55 R16 91V
Zrobione
– 12.07.2014 Klocki hamulcowe przód
Do zrobienia
– Zabezpieczenie podwozia
W skrócie
Mazde kupiłem od pierwszego właściciela w Polsce. Przed nim był też jeden za zachodnią granicą. Autko wygląda na zadbane – może nie aż tak jak niektórych forumowiczów wyjadaczy
Zresztą, zobaczcie zdjęcia i sami oceńcie.
Foto
Witajcie, Nareszcie nadszedł ten dzień, w którym mogę przedstawić Wam moją Madzie 3
Szukałem tej jedynej od kilku miesięcy. Podpytywałem Was na forum o zdanie na temat kolejnych egzemplarzy, jeździłem i płakałem widząc stan większości "trójeczek". Wiecie co, ostatnią nadzieją z Polskich poszukiwań okazała się właśnie ta sztuka opisana poniżej.
Informacje ogólne
Model: Mazda3 BK
Data produkcji: 2004
Pierwsza rejestracja: 21.01.2005
Rynek przeznaczenia: Niemcy
Data sprowadzenia: 02.11.2013
Przebieg przy sprowadzeniu do Polski: 86 000 km
Przebieg: 97 000 km (09.07.2014)
Wersja: Top Sport
Kolor nadwozia: Montrealblau Metallic 27B
Silnik: 1,6 Z6-VE
Moc: 105KM
Wyposażenie
– Wspomaganie układu kierowniczego
– Trójramienna kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach,
– Centralny zamek
– Klimatyzacja automatyczna,
– Elektryczne szyby przod, tył
– Elektrycznie regulowane lusterka boczne,
– ABS z mechanicznym wspomaganiem hamowania,
– EBD – elektroniczny rozdział sił hamowania,
– TCS – system kontroli trakcji,
– DCS – System dynamicznej kontroli stabilizacji toru jazdy,
– System SRS z 6 poduszkami powietrznymi,
– Radio (bez CD) z 4 głośnikami,
– Sterowanie radiem w kierownicy
– Komputer pokładowy (INFO)
– Czujnik temperatury zewnętrznej (AMB)
– Dzielona tylna kanapa (60/40), podłokietnik tylnej kanapy
– ISOFIX,
– Fotel kierowcy: regulacja wysokości fotela oraz oparcia na wysokości odcinka lędźwiowego kręgosłupa (3 stopniowa)
– Światła LED tył, Światła przeciwmgielne przód i tył,
– Obręcze ze stopów lekkich, opony 205/55 R16 91V
Zrobione
– 12.07.2014 Klocki hamulcowe przód
Do zrobienia
– Zabezpieczenie podwozia
W skrócie
Mazde kupiłem od pierwszego właściciela w Polsce. Przed nim był też jeden za zachodnią granicą. Autko wygląda na zadbane – może nie aż tak jak niektórych forumowiczów wyjadaczy
Foto