Mazda3 BK LF '06 2.0 TOP SPORT KINTARO [PAŹDZIOCH JUNIOR]
A czy przy straży nie ma monitoringu?
A wgniotka jest na przegięciu więc nie wiem czy da się to wyciągnąć jak wgnioty po gradobiciu... Ale może.
A wgniotka jest na przegięciu więc nie wiem czy da się to wyciągnąć jak wgnioty po gradobiciu... Ale może.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
KMBak napisał(a):A czy przy straży nie ma monitoringu?
no właśnie jest kamera skierowana na wejście, która obejmuje również parking przed budynkiem, także myślałem, że na nagraniu będzie widać kto parkował obok mnie. Pierwsze co to poszedłem do straży, ale Pan powiedział, że kamera nie rejestruje obrazu, tylko jest podgląd na bieżąco...jak dla mnie trochę bzdura, ale co się będę kłócił
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Sezon zimowy czas zacząć. Dzisiaj na stalufelgi 16 wpadły nówki Nokian WR D4. Pierwsze wrażenia – są bardzo ciche i na mokrym trzymają lepiej niż letnie, zobaczymy jak będzie dalej .
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Z opon jestem naprawdę mega zadowolony i mogę je szczerze polecić, a poza tym kilometry lecą
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Kilometry lecą
p.s. wiedzieliście że pod panelem klimatyzacji w naszych M3 jest taka lampka? w której chyba mam przepaloną jedną żarówke
Ostatnie 10 000km bez niespodzianek, tylko v-power i nabijamy kilometry.
Niestety przeszło 3 lata jazdy w większości po Łódzkich drogach dało się we znaki. Najpierw podczas ostatniej zmiany kół miły Pan poinformował mnie, że na przedniej osi tylne tuleje na wahaczach niedługo będą nadawały się do wymiany, a przy corocznej zmianie oleju i filtrów następny miły Pan to potwierdził i dodał, że pocą się przednie amortyzatory .
Zamówiłem tuleje Lemfordera i komplet amortyzatorów Bilsteina B6. Dlaczego nie B8?, ponieważ nie mam w planach obniżania zawiasu, a nawet jeśli wpadnie zestaw sprężyn Eibacha to B6 ponoć daje rade na -40mm. Ciekawy jestem czy charakterystyka zawieszenia ulegnie zmianie, liczę na mniejsze przechyły nadwozia w ostrych łukach, zmniejszenie efektu nurkowania podczas hamowania i przechyłu auta do tyłu podczas przyspieszania. Cudów nie wymagam, mam nadzieję że nie zrobi się twardo, bo lubię komfort M3. Zamówiłem też kompletny zestaw sprzęgła Sachsa na pierwszy montaż. Jeszcze przed zimą mam zamiar oddać Mazdę do blacharza/ lakiernika, na naprawę strony pasażera – dwukrotnie ktoś pod blokiem uszkodził mi auto, najpierw tylne drzwi i błotnik, jakieś 3 miesiące później przedni błotnik i drzwi...Bolało tym bardziej, że całe auto jest w oryginalnym lakierze i nie ma śladów rdzy .
p.s. wiedzieliście że pod panelem klimatyzacji w naszych M3 jest taka lampka? w której chyba mam przepaloną jedną żarówke
Ostatnie 10 000km bez niespodzianek, tylko v-power i nabijamy kilometry.
Niestety przeszło 3 lata jazdy w większości po Łódzkich drogach dało się we znaki. Najpierw podczas ostatniej zmiany kół miły Pan poinformował mnie, że na przedniej osi tylne tuleje na wahaczach niedługo będą nadawały się do wymiany, a przy corocznej zmianie oleju i filtrów następny miły Pan to potwierdził i dodał, że pocą się przednie amortyzatory .
Zamówiłem tuleje Lemfordera i komplet amortyzatorów Bilsteina B6. Dlaczego nie B8?, ponieważ nie mam w planach obniżania zawiasu, a nawet jeśli wpadnie zestaw sprężyn Eibacha to B6 ponoć daje rade na -40mm. Ciekawy jestem czy charakterystyka zawieszenia ulegnie zmianie, liczę na mniejsze przechyły nadwozia w ostrych łukach, zmniejszenie efektu nurkowania podczas hamowania i przechyłu auta do tyłu podczas przyspieszania. Cudów nie wymagam, mam nadzieję że nie zrobi się twardo, bo lubię komfort M3. Zamówiłem też kompletny zestaw sprzęgła Sachsa na pierwszy montaż. Jeszcze przed zimą mam zamiar oddać Mazdę do blacharza/ lakiernika, na naprawę strony pasażera – dwukrotnie ktoś pod blokiem uszkodził mi auto, najpierw tylne drzwi i błotnik, jakieś 3 miesiące później przedni błotnik i drzwi...Bolało tym bardziej, że całe auto jest w oryginalnym lakierze i nie ma śladów rdzy .
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Się naprawia...
Sprzęgło już na miejscu, w starym docisk i łożysko oporowe prawie nie istniało, tylne amorki też już na aucie, przednie w trakcie – dostałem złe tuleje na wahaczach, nowe już przyszły i są w trakcie montażu. Muszę poszukać przedniej osłony termicznej, bo kuna czy inny zwierz zrobił sobie piknik...Rudej pod spodem ani widu ani słychu, co mnie bardzo cieszy. Tymczasem śmigam autem zastępczym – Focus Mk2 ST na gwincie dłubnięty na 297km
Sprzęgło już na miejscu, w starym docisk i łożysko oporowe prawie nie istniało, tylne amorki też już na aucie, przednie w trakcie – dostałem złe tuleje na wahaczach, nowe już przyszły i są w trakcie montażu. Muszę poszukać przedniej osłony termicznej, bo kuna czy inny zwierz zrobił sobie piknik...Rudej pod spodem ani widu ani słychu, co mnie bardzo cieszy. Tymczasem śmigam autem zastępczym – Focus Mk2 ST na gwincie dłubnięty na 297km
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Nie widac dobrze ze zdjec ale wnioskuje ze podwozie bylo konserwowane . Jakimi srodkami jesli mozna wiedziec?
Kurcze, masz 100000 i takie cuda ze sprzęgłem? Jakie miałeś objawy? Ja mam 164000 prawie i żadnych objawów, że coś jest nie tak.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Przy defektach sprzegla przebieg nie jest glownym wyznacznikiem jego zuzycia.
talk_about85 napisał(a):Nie widac dobrze ze zdjec ale wnioskuje ze podwozie bylo konserwowane . Jakimi srodkami jesli mozna wiedziec?
szczerze to nie wiem – ja nie konserwowałem, jeśli było coś robione to musiał to zrobić poprzedni właściciel sztuk 1 w Niemczech
ezg_siwy napisał(a):Kurcze, masz 100000 i takie cuda ze sprzęgłem? Jakie miałeś objawy? Ja mam 164000 prawie i żadnych objawów, że coś jest nie tak.
Sprzęgło od momentu zakupu było takie sobie – potrafiło się zblokować w podłodze na sekundę może dwie przy szybkiej/dynamicznej zmianie biegów na wyższych obrotach. Jakiś czas tak jeździłem po czym okazało się, że wysprzeglik był trafiony. Może właśnie przez to, że jeździłem z zepsutym wysprzęglikiem swoje dostało łożysko oporowe i docisk...nie wiem. Tarcza była jeszcze spoko. Objawy jakie miałem od jakiegoś czasu to twardy/gumowaty pedał sprzęgła, czuć było na nim wibracje podczas wciskania, parkowanie, czy inne powolne manewry na jedynce to w zasadzie były możliwe tylko na półsprzęgle. Żeby płynnie ruszyć też trzeba było popracować pedałem sprzęgła, powyżej 2 biegu wszystko było ok. Może poprzedni właściciel zajechał sprzęgło, albo zbyt długa jazda z niesprawnym wysprzęglikiem je załatwiła – jedno z dwóch. Mam nadzieję, że jak odbiorę auto to będzie już ok .
Dopisano 20 wrz 2017, 19:32:
B6 na pokładzie – jest lepiej, sztywniej, bardziej przewidywalnie, betonu nie ma, przede wszystkim sprawnie. Jak się okazało przednie amorki były w stanie mocno średnim, jeden jak powiedział mechanik był już "pusty". Przechyły auta są zauważalnie mniejsze i w związku z tym przydały by się stołki z MPSa . Innych zdjęć na razie nie będzie bo jest koza . Mam wrażenie, że na starych amorkach przód siedział kilka cm niżej, co tylko świadczy o ich stopniu zużycia i trochę przekonuje mnie do montażu Eibacha. Pro-kit -30mm + Bilstein B6 powinno być ok . Sprzęgło rewelacja – Sachs na pierwszy montaż sprawuje się idealnie, gdybym wiedział jak może pracować sprzęgło w tym aucie zmieniłbym je 2 lata temu .
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Kilometry lecą 110000 przekulane, 4 lata ze mną, nadszedł czas na małe zmiany, Madzia niebawem na sprzedaż. Odbiór foki może jeszcze przed majówką
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
ST Line to taki farbowany, zwykły focus, wyglądający na szybszego niż jest w rzeczywistości?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
ezg_siwy napisał(a):ST Line to taki farbowany, zwykły focus, wyglądający na szybszego niż jest w rzeczywistości?
Coś w ten deseń pakiet stylistyczny zewnętrzny przypominający ST, sportowe zawieszenie, dodatkowo duży spoiler na klapę z tyłu jako opcja, ciemne szyby tył jako opcja, sportowa skórzana kierownica spłaszczona u dołu, sportowe fotele przód i tapicerka z czerwoną nicią, duży dotykowy ekran, ciemna podsufitka i jeszcze parę drobiazgów. Czy wygląda na szybszego niż jest? pewnie tak, 182km szału tu nie robi, ale pali "trochę" mniej niż ST. Do codziennej jazdy w zupełności wystarczy.
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Karin44 napisał(a):Moim zdaniem w takie coś nie ma co inwestować. Według mnie jest to tylko marnowanie pieniędzy i nic więcej.
A ja uważam wręcz przeciwnie . Właśnie dlatego kupując M3 wybrałem polifta z max opcją wyposażenia i pakietem stylistycznym kintaro. Wiem, że teraz będzie mi ją łatwiej sprzedać niż zwykłą M3. Nie wdając się w szczegóły, mnie to auto wyniosło dużo mniej niż cena katalogowa – nowy model wychodzi chyba w październiku, więc nie widzę tu "marnowania pieniędzy" .
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
BTW. Dlaczego ten focus ma kiere po prawej?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
ezg_siwy napisał(a):BTW. Dlaczego ten focus ma kiere po prawej?
Taki przyjechał, co zrobić
Oczywiście żartuje, zdjęcie poglądowe, nie robiłem fotek, a to chyba jedyne jakie znalazłem z identycznym lakierem i felgami.
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
mlodyldz napisał(a):Taki przyjechał, co zrobić
Robot na taśmie miał zły dzień, gorzej jak pedały zostawił po drugiej stronie
A na poważnie to niczego sobie Foczka – kierownik będzie zadowolony
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Foka jak foka. Jak to mówią – nie każda morda pasuje do forda Ja mam ostry dylemat co kupić po tej maździe, kiedy już przyjdzie do sprzedaży, a widzę, że tu sporo osób nam ucieka z klubu w stronę innych marek...
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości