Mazda3 BK Z6 2006 1.6 Carbon Grey
Miałem ten sam problem, podobne wątpliwości. Masz miejsce m.in. na kamerę cofania. Jak nie chcesz to dziura ma tam być.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Jak ty to zrobiłeś Do puki sie trzymają i nic nie cieknie to można tak jezdzić.
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
No to raczej wymaga podniesienia maski i strumienia z bardzo bliska.
Obserwuj, ewentualnie możesz w rejonie "uszkodzenia" finów chlapnąć czymś na ich zabezpieczenie – ruda lubi świeże rany.
Przy takiej powierzchni chłodzenia nie powinno to wpłynąć na jej wydajność.
Obserwuj, ewentualnie możesz w rejonie "uszkodzenia" finów chlapnąć czymś na ich zabezpieczenie – ruda lubi świeże rany.
Przy takiej powierzchni chłodzenia nie powinno to wpłynąć na jej wydajność.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Chłodnica jest aluminiowa więc o rudej zapomnij
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Fakt – tego nie przewidziałem Ale same maźnięcie jakimś "spoiwem" nie zaszkodzi.
Nie wiem jaka jest skala uszkodzeń, ale jeżeli układ finów został na tyle wygięty od normy, że w trakcie jazdy (pęd powietrza) istnieje ryzyko jego dalszych uszkodzeń to lepiej reagować za wczasu. Znając życie to jednak jakieś powierzchowne draśnięcie jest i pewnie nawet nie warto ingerować.
Nie wiem jaka jest skala uszkodzeń, ale jeżeli układ finów został na tyle wygięty od normy, że w trakcie jazdy (pęd powietrza) istnieje ryzyko jego dalszych uszkodzeń to lepiej reagować za wczasu. Znając życie to jednak jakieś powierzchowne draśnięcie jest i pewnie nawet nie warto ingerować.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Jak to zrobiłem.. no cóż nie każdy ma takie zdolności :–) ojciec założył mi końcówkę z obrotowym strumieniem i chyba ciśnienie było też za duże i jak przemywalem przedni zderzak od dołu to musiałem tam też prysnac.. jutro pochwalę się zdjęciem wygląda to średnio..
UP:
Tak to wygląda.. jak widać średnio ale nie zauważyłem żadnych wycieków reszta też bez zmian.. Czyli co zostawić tak jak jest i zapomnieć..
UP:
Tak to wygląda.. jak widać średnio ale nie zauważyłem żadnych wycieków reszta też bez zmian.. Czyli co zostawić tak jak jest i zapomnieć..
Mazda 3 BK Z6 2006
- Od: 31 paź 2013, 13:00
- Posty: 424 (6/2)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey
Dziś byłem u mechanika na 1 po zakupowym przeglądzie no i do wymiany były tylko klocki tył + końcówka stabilizatora w prawym tylnym kole. Auto zostało ocenione bardzo dobrze kolejna wizyta dopiero na przegląd . Co do tej chłodnicy to podobno nie ma się co tym przejmować. Przy okazji elektryk zamontował moduły do świateł (30% z długich jako dzienne – super sprawa, doświetlanie zakrętów – chciałem to sobie zrobiłem, soft start żarówek mijania fajny bajer ma zwiększyć żywotność żarówek, pożyjemy zobaczymy no i niestety funkcji coming home nie dało się podłączyć do alarmu więc jej nie mam )
Up fotek w 1 poście została też wspawana końcówka wydechu bo niestety moja robota na zacisk się nie sprawdziła końcówka mi odpadła dobrze, że pod domem..
Up fotek w 1 poście została też wspawana końcówka wydechu bo niestety moja robota na zacisk się nie sprawdziła końcówka mi odpadła dobrze, że pod domem..
Mazda 3 BK Z6 2006
- Od: 31 paź 2013, 13:00
- Posty: 424 (6/2)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey
gracjan87 napisał(a):Przy okazji elektryk zamontował moduły do świateł (30% z długich jako dzienne – super sprawa, doświetlanie zakrętów – chciałem to sobie zrobiłem, soft start żarówek mijania fajny bajer ma zwiększyć żywotność żarówek, pożyjemy zobaczymy )
Chciałbym też zamontować moduł świateł dziennych i doświetlania zakrętów. Gdzie to można dorwać, jak to ugryźć? Dużo z tym roboty? Jakie koszty? Z góry dzięki za info.
PWL19951 napisał(a):gracjan87 napisał(a):Przy okazji elektryk zamontował moduły do świateł (30% z długich jako dzienne – super sprawa, doświetlanie zakrętów – chciałem to sobie zrobiłem, soft start żarówek mijania fajny bajer ma zwiększyć żywotność żarówek, pożyjemy zobaczymy )
Chciałbym też zamontować moduł świateł dziennych i doświetlania zakrętów. Gdzie to można dorwać, jak to ugryźć? Dużo z tym roboty? Jakie koszty? Z góry dzięki za info.
To ja też poproszę, bo brzmi ciekawie.
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
moduł świateł dziennych ja mam i chętnie sprzedam, bo użyłem ledów do dziennych
http://olx.pl/oferta/swiatla-dzienne-mo ... 6t0qJ.html
http://olx.pl/oferta/swiatla-dzienne-mo ... 6t0qJ.html
W sumie to nie istotne, bo takie rozwiązanie jest nielegalne i przy ksenonach się nie sprawdzi.
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Zgodzę się że przy ksenonach się nie sprawdzi bo działa tylko z normalnymi żarówkami ale przepraszam bardzo co tu jest nielegalne.. ? 30% z długich to standard w wielu nowych samochodach. ja zakupiłem moduły na allegro i montował mi je elektryk (wystarczy wpisać "światła dzienne z długich"
pozdr
pozdr
Mazda 3 BK Z6 2006
- Od: 31 paź 2013, 13:00
- Posty: 424 (6/2)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey
some1 napisał(a):Generalnie przepisy w EU nie dopuszczają używania świateł drogowych w ten sposób.
Światła DRL mają być dedykowane i homologowane zgodnie z jakimiśtam normami.
Dokładnie o to chodzi. O homologację. To co Pan Mietek w Pszczynie zmontuje w szopie nie ma homologacji. Więc jest niezgodne z prawem.
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Nie takie modyfikacje ludzie robią.. uważam że w żaden sposób nie zagrazam w ruchu drogowym i niczym mój modul nie rozni się w działaniu od fabrycznego coraz więcej aut z takim rozwiazaniem widać na drogach i nic w tym złego nie widzę w przeciwieństwie np. Do montowania ksenonow w halogenach do tego nieprzystosowanych i oslepianie innych w ten sposób. Pozdr
Mazda 3 BK Z6 2006
- Od: 31 paź 2013, 13:00
- Posty: 424 (6/2)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey
To jest temat rzeka. Ja jestem zdecydowanym przeciwnikiem montowania ledów i traktowania ich jako światła do jazdy dziennej. W normalnych warunkach pogodowych, żadne światła nie są potrzebne, ale w takich warunkach jak panują od wczoraj, np. szary samochód z ledami z przodu, a bez niczego odpalonego z tyłu jest totalnie niewidoczny w deszczu... A to chyba miało poprawić bezpieczeństwo.
Co do modyfikacji świateł, to również jestem przeciwny, jedynym akceptowalnym rozwiązaniem jest moduł kierunkowskazów. Już mnie na samą myśl bolą oczy, od agrotunerów, którzy wsadzają "ksenony" do zwykłych kloszy...
Dla mnie takie moduły powinny być wycofane z rynku żeby nie robić problemów i stwarzać pytań, czy to wolno, a czy tego nie wolno. Tylko producent powinien móc montować cokolwiek co ma zmieniać działanie świateł, czy innych podzespołów samochodu.
A co do halogenów jeszcze, to uwielbiam wspomnianych przeze mnie agrotunerów w ich paskach, którzy jeżdżą od świtu do nocy z włączonymi halogenami, bo tak to wygląda bardziej tru i cool i trendi.
Co do modyfikacji świateł, to również jestem przeciwny, jedynym akceptowalnym rozwiązaniem jest moduł kierunkowskazów. Już mnie na samą myśl bolą oczy, od agrotunerów, którzy wsadzają "ksenony" do zwykłych kloszy...
Dla mnie takie moduły powinny być wycofane z rynku żeby nie robić problemów i stwarzać pytań, czy to wolno, a czy tego nie wolno. Tylko producent powinien móc montować cokolwiek co ma zmieniać działanie świateł, czy innych podzespołów samochodu.
A co do halogenów jeszcze, to uwielbiam wspomnianych przeze mnie agrotunerów w ich paskach, którzy jeżdżą od świtu do nocy z włączonymi halogenami, bo tak to wygląda bardziej tru i cool i trendi.
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Wszystko jest dla ludzi ale trzeba wiedzieć w jakim celu się daną rzecz montuje.. Ja np. zamontowałem moduł świateł dziennych z drogowych z 2 przyczyn (wydłużenie żywotności reszty żarówek, które w danym momencie nie są używane i to był główny powód oraz z przyczyn estetycznych bo po prostu mi się to podoba najnowsze mazdy też mają takie rozwiązanie i nadal zostanę przy swoim zdaniu, że nikomu to nie przeszkadza i nie sprawia problemów na drodze, oczywiście w gorszą pogodę włącza się normalne światła no ale jak ktoś tego nie rozumie to już jest jego problem . No i drugi moduł doświetlanie zakrętów. Również uważam, że nikomu to nie przeszkadza a wręcz przeciwnie zwiększa widoczność auta przy skręcie oraz poprawia widoczność z auta w gorszych warunkach pogodowych. Tyle
Mazda 3 BK Z6 2006
- Od: 31 paź 2013, 13:00
- Posty: 424 (6/2)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey
hubertgal napisał(a):W normalnych warunkach pogodowych, żadne światła nie są potrzebne
muszę się nie zgodzić... i dojdziesz szybko sam do tego jak pojeździsz po Niemczech jak ważne są światła.
Tu właśnie w normalnych warunkach jak świeci słonce (nie autostrady) przy wyprzedzaniu kompletnie nie widzisz auta bez świateł, wystarczy że troszkę świeci słońce i są drzewa czy las (a tego tu pełno) kompletnie nie widać auta... może być białe czerwone zielone jakiekolwiek.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości