Seraf napisał(a):No chyba że chmurkę puścisz
Mogę
Zrobić –
Czarny
Dym
Nie powiem, korci mnie aby ściągnąć ten cały chrom z klapy, ale przyjdzie na to pora.
Do niedawna plany były na Aero, ale się zmieniły. Przyznam, że nie żałuję tej decyzji.
Teraz z tym zadkiem też jest unikalna na swój sposób.
Tak jak pisałem jest sporo do ogarnięcia, zarówno drobne duperele (typu polerka lamp) jak też kontynuacja zmian bodykit'u, czy całościowy detailing lakieru.
W kwietniu miała być konserwacja, ale w Łomży stojąc na kanale u Marcina doszliśmy do wniosku, że po tak łagodnej zimie temat może spokojnie poczekać do lata-jesieni br. Jak na ten wiek trzyma się dobrze, a śladowe ogniska wyglądają na szybkie i łatwe w likwidacji.. chociaż z rudą nigdy nie wiadomo
Co prawda finansowo to ciężki temat, ale jeszcze przed Czaplinkiem chciałbym ogarnąć springi+felunek i do tego jakieś znośne (nie mylić ze znoszone) kapcie.
Na dziś rozważane są dwa wiodące kierunki:
1. eibach + ori 17" algi w biały akryl (mowa o modelu montowanym w wersjach GTA/Aero)
2. eibach + ori 18" rx-8 algi w biały akryl
Pierwszy kierunek wydaje się optymalny, drugi nieco na wyrost a może nawet – biorąc pod uwagę to co się w tym sezonie dzieje na forum – nieco szalony.
Po Czaplinku biorę się za całościowe wygłuszanie kabiny – ten temat już od dłuższego czasu nie daje mi spokoju.
btw. Dzięki wszystkim za miłe słowa.