Mazda3 BK LF 2007 2.0 150KM
hehe
Zastanawiałem się tylko chwile nad tym bajerem... ( bo im dłużej się będę zastanawiał tym bardziej będę chciał to mieć )
fajnie to wygląda ale.... kosztuje swoje... (ok 1200 zł trzeba liczyć )
i sądzę że małżonka by mi tego nie wybaczyła
p.s. widziałeś już to u kogoś? ciekawe jak działa gps, dużo tu kabelków i anten trzeba jeszcze po samochodzie porozmieszczać ( gps, wifi, jakieś czujniki ), montaż może nie być taki prosty ( bym nie musiał komuś zlecać – dodatkowe koszty)
Zastanawiałem się tylko chwile nad tym bajerem... ( bo im dłużej się będę zastanawiał tym bardziej będę chciał to mieć )
fajnie to wygląda ale.... kosztuje swoje... (ok 1200 zł trzeba liczyć )
i sądzę że małżonka by mi tego nie wybaczyła
p.s. widziałeś już to u kogoś? ciekawe jak działa gps, dużo tu kabelków i anten trzeba jeszcze po samochodzie porozmieszczać ( gps, wifi, jakieś czujniki ), montaż może nie być taki prosty ( bym nie musiał komuś zlecać – dodatkowe koszty)
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Mi sie to podoba deczko drogie ale potem mozna kamerke cofania podpiac tutaj jeden kolega montowal deczko inny niz ten ale mowi ze 30minut samemu
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
blaze007 napisał(a):ciekawe jak działa gps,
z opisu produktu wynika, że nie ma mapy Polski. Tak więc pozostaje jedynie wgranie automapy o ile jest taka możliwość.
Urządzenie samo w sobie wygląda nieźle. Na pewno odmłodzi i unowocześni wnętrze samochodu. Pytanie na ile jest mi potrzebne dvd podczas jazdy. Kamera cofania to duży plus ale czy warto wydawać 1200 pln? jeżeli miałbym wolną gotówkę z możliwością przeznaczenia na takie bajery to pewnie tak, ale na chwilę obecną raczej nie. Znając życie pobawiłbym się tydzień i by się znudziło, jak z większością tego typu gadżetów
No 1200zl umnie to było by w miesce progow co mialem sobie robic:D bo powoli wyliczam sobie wydatki na -przyszły rok bajer moim zdaniem fajny i nie jest az tak mega drogi
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Właśnie i skąd wiadomo że to też nie chiński produkt... ( sprawdziłem CHIŃSKI )
i w sumie co się dziwić jak ma tyle bajerów...
a powiem tylko że co jakiś czas słychać o przypadkach samozapłonów samochodów
i w sumie co się dziwić jak ma tyle bajerów...
a powiem tylko że co jakiś czas słychać o przypadkach samozapłonów samochodów
Ostatnio edytowano 8 lis 2013, 18:55 przez blaze007, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
jak dla mnie to ciekawa opcja... ja osobiście nie cierpię przyklejać GPS na szyby czy montować go gdziekolwiek... irytuje mnie to... co do DVD przydaje się ale tylko jak ktoś gdzieś jeździ sobie w dłuższe trasy na urlopy autem bez hoteli etc. odprężenie czasem pomaga (przetestowane) ale to tż indywidualne preferencje.
Reszta działa bez problemu widziałem na żywo.
Reszta działa bez problemu widziałem na żywo.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
No tak ale z drugiej strony masz nawigacje umieszczoną poza zasięgiem widzialności drogi ( patrzysz się na konsole samochodu a nie na szybę )
Jeszcze zastanawiam się nad miejscem gdzie należy umieścić antenę gpsa dla tego modułu (aby dobrze odbierał i by nie trzeba było ciągnąć kabla przez pół samochodu)
Ale w sumie im dłużej się nad tym zastanawiam tym bardziej mi się podoba ( a nie mówiłem )
Dobra koniec OT ( THX Oh4shi)
Dziś dotarły do mnie wcześniej zakupione chlapacze Rezaw... Mam dość już upierdzielonego tyłka
Montaż w weekend – zobaczymy czy coś to da
Jeszcze zastanawiam się nad miejscem gdzie należy umieścić antenę gpsa dla tego modułu (aby dobrze odbierał i by nie trzeba było ciągnąć kabla przez pół samochodu)
Ale w sumie im dłużej się nad tym zastanawiam tym bardziej mi się podoba ( a nie mówiłem )
Dobra koniec OT ( THX Oh4shi)
Dziś dotarły do mnie wcześniej zakupione chlapacze Rezaw... Mam dość już upierdzielonego tyłka
Montaż w weekend – zobaczymy czy coś to da
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
blaze007 napisał(a):No to teraz jeszcze pod maską:
1/ zrobić porządek – umyć
2/ założyć podświetlenie
3/ zmienić spryskiwacze na mgiełkowe
i będę happy
Jak się zdecydujesz na jakieś, to weź dla mnie komplet I wtedy się spotkamy na odbiór sprysków i siłowników
A jak przetestujesz chlapacze to daj znać, czy warto, bo mnie też wkurza upierniczony przez cały czas :/
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
hubertgal napisał(a): Jak się zdecydujesz na jakieś, to weź dla mnie komplet
No właśnie nie mogę się zdecydować...
– tych uniwersalnych z allegro się boje
– zastanawiałem się jeszcze nad tymi od citroenów ( napisałem zapytanie ale nikt nie odpowiada )
– zauważyłem że w sklepiku mazdaspeed pojawiły się dysze do cx-5 i pasują do BL zastanawiam się czy będzie pasować ( plusem jest to że mają wg opisu regulowany kąt )
hubertgal napisał(a): A jak przetestujesz chlapacze to daj znać, czy warto, bo mnie też wkurza upierniczony przez cały czas :/
chlapki zostaną przetestowane zaraz po montażu... 11-11 jadę po siostrę na Balice więc 700km będzie
W sumie kurka całe urodziny za kółkiem
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
A który dokładnie model kupiłeś tych chlapaczy?
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Kupiłem te:
http://allegro.pl/chlapacze-rezaw-mazda-3-6-323-626-929-gratis-i3634792978.html
Ja kupiłem za 38 a cena leci nawet do 50 zł a wszystko to to samo...
Są to chlapacze uniwersalne pasujące powiedzmy do 77 modeli aut
Trzeba będzie je odpowiednio naciąć i dopasować...
Po montażu wstawię parę fotek...
http://allegro.pl/chlapacze-rezaw-mazda-3-6-323-626-929-gratis-i3634792978.html
Ja kupiłem za 38 a cena leci nawet do 50 zł a wszystko to to samo...
Są to chlapacze uniwersalne pasujące powiedzmy do 77 modeli aut
Trzeba będzie je odpowiednio naciąć i dopasować...
Po montażu wstawię parę fotek...
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Poczekam, aż zamontujesz
I jakim cudem Ty masz tak niskie spalanie gazu?! Ja mam prawie litr wyższe... A staram się już nie jeździć jak baran, tylko ekonomicznie
I jakim cudem Ty masz tak niskie spalanie gazu?! Ja mam prawie litr wyższe... A staram się już nie jeździć jak baran, tylko ekonomicznie
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
No bo ja na drodze trzymam się zasad eco-drivingu
max 3000rpm i jak najszybciej 6 teczka... hamowanie silnikiem... nie stoję w korkach bo nie lubię ( złe to dla mojego zdrowia psychicznego )
nie wiem co jeszcze powiedzieć
aaa i jeszcze często z przerażeniem patrze na spalanie chwilowe na komputerze
chociaż na marginesie mogę powiedzieć, że wzrosło mi zużycie benzynki ( ale to przez krótkie odcinki )
max 3000rpm i jak najszybciej 6 teczka... hamowanie silnikiem... nie stoję w korkach bo nie lubię ( złe to dla mojego zdrowia psychicznego )
nie wiem co jeszcze powiedzieć
aaa i jeszcze często z przerażeniem patrze na spalanie chwilowe na komputerze
chociaż na marginesie mogę powiedzieć, że wzrosło mi zużycie benzynki ( ale to przez krótkie odcinki )
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Ja odkąd mam gaz to wyłączyłem chwilowe spalanie Mam teraz za to zegarek!
I nie mam 6 biegu, a ten bardzo by się przydał... To jest niewątpliwa wada mojego samochodu, zwłaszcza w trasie.
I nie mam 6 biegu, a ten bardzo by się przydał... To jest niewątpliwa wada mojego samochodu, zwłaszcza w trasie.
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
blaze007 napisał(a):Dziś dotarły do mnie wcześniej zakupione chlapacze Rezaw... Mam dość już upierdzielonego tyłka
Montaż w weekend – zobaczymy czy coś to da
Po dzisiejszym dniu mam mieszane uczucia co do chlapaczy
Odbierałem samochód od mechanika, który robił konserwację podwozia i przeraziło (aczkolwiek nie zaskoczyło) mnie to co powiedział. Właśnie o chlapaczach.
Otóż okazało się, że przede wszystkim z przodu było sporo rdzy- własnie pod chlapaczami.
Na samochodzie nic nie widać, a pod plastikami cuda na kiju. Chlapacze mam ori.
Zastanów się co lepsze- brudna pupeczka, czy wielka niewiadoma w miejscu, którego nie widać
hubertgal napisał(a):I jakim cudem Ty masz tak niskie spalanie gazu?!
mam podobne spalanie jak kolega:) średnia delikatnie poniżej 10l lpg/100, ale od czasu do czasu lubię przycisnąć. Może kwestia instalacji. Mam identyczną jak blaze007
tamburyn napisał(a):Otóż okazało się, że przede wszystkim z przodu było sporo rdzy- własnie pod chlapaczami.
Na samochodzie nic nie widać, a pod plastikami cuda na kiju. Chlapacze mam ori.
Zastanów się co lepsze- brudna [tiiit], czy wielka niewiadoma w miejscu, którego nie widać
u mnie było podobnie. Po demontażu nakładek progów (wersja aero/gta) w okolicach rantów tylnych nadkoli gdzie nachodziła właśnie ta nakładka progu było "przerażenie". Z zewnątrz oczywiście nie widoczne. Ranty nadkoli na całym obwodzie ok, oprócz miejsc gdzie przylegały/nachodził nakładki i zbierała się wilgoć, syf, brud i inne.
Hubert ma też tą samą instalke... wydaje mi się że większe spalanie u kolegi wynika głównie z jazdy po mieście ( to na 90%) i ewentualnie dynamiczniejszej jazdy
Co do chlapaczy to tylne będą trzymać się tylko na błotniku i osłonie nadkola – sam plastik
Co do przodu to też się nad tym zastanawiałem... Chcę styki uszczelnić jakimś silikonem
( zauważyłem podczas konserwacji profili – zdejmując plastiki pod progami, że ktoś mądry wymyślił sobie, że będą one /chyba/ pełniły rolę rynienek czy tam osłon- a tak naprawdę woda jak już tam wpadnie to tylko tam stoi – trzeba totalnie odizolować te miejsca
Co do chlapaczy to tylne będą trzymać się tylko na błotniku i osłonie nadkola – sam plastik
Co do przodu to też się nad tym zastanawiałem... Chcę styki uszczelnić jakimś silikonem
( zauważyłem podczas konserwacji profili – zdejmując plastiki pod progami, że ktoś mądry wymyślił sobie, że będą one /chyba/ pełniły rolę rynienek czy tam osłon- a tak naprawdę woda jak już tam wpadnie to tylko tam stoi – trzeba totalnie odizolować te miejsca
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Powiem więcej! Mamy tę samą instalację, zakładaną w tym samym zakładzie, przez tych samych ludzi A wysokość spalania może być faktycznie uzależniona od jazdy po mieście, jakieś 80% czasu spędzam w Warszawie, a tu się nie da nie zap*** albo nie stać w korkach. W trasie, jak widać na moim motostacie, mam podobne spalanie do Waszych, chociaż moje najniższe, to 9.6l/100km, Wy macie zdecydowanie niższe... Może moja instalka jest źle/inaczej skalibrowana?
Nie szaleje jakoś strasznie Niedługo przegląd, to się wszystko okaże
Nie szaleje jakoś strasznie Niedługo przegląd, to się wszystko okaże
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Wow- ale dzisiaj tu zostało nabite postów
1. też mnie wkurzają oryginalne spryskiwacze... Po każdym myciu tryskają w inną stronę Myslałem, żeby je ustawić prawidłowo i może dać jakiegoś kleju?
2. Nie chcę nic mówić, ale nasze deski rozdzielcze bardzo mi się podobają i wg mnie nie ma potrzeby inwestować w takie wyświetlacze- no chyba, że ktoś ma kasę na zbyciu i chęć na jakieś zmiany.
3. Mam te same chlapacze! Z przodu mam oryginalne, ale na tył kupiłem ten zestaw
PS- jakby ktoś chciał, to mogę tanio sprzedać te chlapacze na przód (nówki), bo kupiłem je w komplecie, a potrzebowałem tylko na tył)
Powiem tak: guma miękka (nie jak oryginalne), kolor matowy (i dobrze), po zamontowaniu mogą się troszkę wyginać (jak się patrzy z boku). Miałem je zamontowane, ale zdjąłem, gdy robiłem konserwację podwozia- ale w najbliższym czasie będę je znowu montował
1. też mnie wkurzają oryginalne spryskiwacze... Po każdym myciu tryskają w inną stronę Myslałem, żeby je ustawić prawidłowo i może dać jakiegoś kleju?
2. Nie chcę nic mówić, ale nasze deski rozdzielcze bardzo mi się podobają i wg mnie nie ma potrzeby inwestować w takie wyświetlacze- no chyba, że ktoś ma kasę na zbyciu i chęć na jakieś zmiany.
3. Mam te same chlapacze! Z przodu mam oryginalne, ale na tył kupiłem ten zestaw
PS- jakby ktoś chciał, to mogę tanio sprzedać te chlapacze na przód (nówki), bo kupiłem je w komplecie, a potrzebowałem tylko na tył)
Powiem tak: guma miękka (nie jak oryginalne), kolor matowy (i dobrze), po zamontowaniu mogą się troszkę wyginać (jak się patrzy z boku). Miałem je zamontowane, ale zdjąłem, gdy robiłem konserwację podwozia- ale w najbliższym czasie będę je znowu montował
“Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż”
- Od: 24 mar 2013, 20:11
- Posty: 245
- Skąd: Salzburg/ Nowy Sącz
- Auto: Mazda3/G120/Revolution (2015)
Już po montażu chlapaczy
Dla dobrego podejścia zdejmowałem każde koło...
Tył to prościzna... montaż tylko do błotnika i zderzaka ( sam plastik tak jak wcześniej pisałem )
Tylko chlapacze lekko poskracałem by lepiej pasowały do załamania linii karoserii
Z przodem było więcej zabawy właśnie z uwagi na to co inni pisali
Chlapacz przytwierdziłem w sumie w 5 punktach, nacinając go odpowiednio i pakując w miejsca, którymi mogłaby dostawać się woda silikon sanitarny
Takie coś:
Pomimo moich zabiegów to i tak sądzę, że woda będzie się tam dostawać... Więc jak będę zmieniać koła na zimowe to jeszcze raz zdejmę chlapacze i przesmaruje te miejsca środkiem do konserwacji profili...
W sumie to chlapacze wcale nie rzucają się tak bardzo w oczy...
cdn.
Dla dobrego podejścia zdejmowałem każde koło...
Tył to prościzna... montaż tylko do błotnika i zderzaka ( sam plastik tak jak wcześniej pisałem )
Tylko chlapacze lekko poskracałem by lepiej pasowały do załamania linii karoserii
Z przodem było więcej zabawy właśnie z uwagi na to co inni pisali
Chlapacz przytwierdziłem w sumie w 5 punktach, nacinając go odpowiednio i pakując w miejsca, którymi mogłaby dostawać się woda silikon sanitarny
Takie coś:
Pomimo moich zabiegów to i tak sądzę, że woda będzie się tam dostawać... Więc jak będę zmieniać koła na zimowe to jeszcze raz zdejmę chlapacze i przesmaruje te miejsca środkiem do konserwacji profili...
W sumie to chlapacze wcale nie rzucają się tak bardzo w oczy...
cdn.
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości