Mazda3 BK LF '06 Top Sport

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez Mazd Max » 17 paź 2013, 16:11

Być może ja jeździłem po mocno zasolonym morzu? :D Albo takie aluski trafiłem? <oczy>
Wysłane z poczty w Radzyminie
To ja http://www.youtube.com/watch?v=58549ffQXKY

Jeśli się obudziłeś w poniedziałek i nie boli Cię głowa oznacza to że jest środa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2008, 11:47
Posty: 1927 (101/61)
Skąd: Radzymin/Wa-wa
Auto: Biała Dama GH
wcześniej BJ, GY oraz GG

Postprzez hubertgal » 17 paź 2013, 16:11

Powiem Ci za pół roku ;) Do tego czasu nie siej wrogiej propagandy ;)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez hubertgal » 24 paź 2013, 13:47

Mam pytanie, wklejam treść mojej rozmowy z bratem, nie daje mi to spokoju, a nie chcę chłopakom z Jaksy głowy zawracać niepotrzebnie.

"jak zrobię maksymalny skręt kierownicą albo prawie maksymalny i ruszam, powoli, czy szybko, to mam wrażenie jakbym miał zaraz stracić koła, poza tym wtedy słyszę takie chrobotanie, martwić się tym, czy olać ;) generalnie nie czuję żeby koła były pewnie połączone z kierownicą i samochodem...
może to stukanie wcześniejsze to nie była wina amorów, tylko luzów w układzie kierowniczym".

Ktoś ma podobnie? :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez tamburyn » 24 paź 2013, 13:52

hubertgal napisał(a):Mam pytanie, wklejam treść mojej rozmowy z bratem, nie daje mi to spokoju, a nie chcę chłopakom z Jaksy głowy zawracać niepotrzebnie.

"jak zrobię maksymalny skręt kierownicą albo prawie maksymalny i ruszam, powoli, czy szybko, to mam wrażenie jakbym miał zaraz stracić koła, poza tym wtedy słyszę takie chrobotanie, martwić się tym, czy olać ;) generalnie nie czuję żeby koła były pewnie połączone z kierownicą i samochodem...
może to stukanie wcześniejsze to nie była wina amorów, tylko luzów w układzie kierowniczym".

Ktoś ma podobnie? :)


poziom płynu wspomagania jest w porzadku?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2011, 18:57
Posty: 205 (0/3)
Auto: Mazda 3 BK 2.0 TOP 2006

Postprzez hubertgal » 24 paź 2013, 13:52

tamburyn napisał(a):
hubertgal napisał(a):Mam pytanie, wklejam treść mojej rozmowy z bratem, nie daje mi to spokoju, a nie chcę chłopakom z Jaksy głowy zawracać niepotrzebnie.

"jak zrobię maksymalny skręt kierownicą albo prawie maksymalny i ruszam, powoli, czy szybko, to mam wrażenie jakbym miał zaraz stracić koła, poza tym wtedy słyszę takie chrobotanie, martwić się tym, czy olać ;) generalnie nie czuję żeby koła były pewnie połączone z kierownicą i samochodem...
może to stukanie wcześniejsze to nie była wina amorów, tylko luzów w układzie kierowniczym".

Ktoś ma podobnie? :)


poziom płynu wspomagania jest na odpowiednim poziomie?


Nie patrzyłem ostatnio, ale wydaje mi się, że tak. Nie czuję jakichś objawów w samym skręcaniu kiedy działa wspomaganie, według mnie pracuje ono normalnie.
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez tamburyn » 24 paź 2013, 13:58

hubertgal napisał(a):
tamburyn napisał(a):
hubertgal napisał(a):Mam pytanie, wklejam treść mojej rozmowy z bratem, nie daje mi to spokoju, a nie chcę chłopakom z Jaksy głowy zawracać niepotrzebnie.

"jak zrobię maksymalny skręt kierownicą albo prawie maksymalny i ruszam, powoli, czy szybko, to mam wrażenie jakbym miał zaraz stracić koła, poza tym wtedy słyszę takie chrobotanie, martwić się tym, czy olać ;) generalnie nie czuję żeby koła były pewnie połączone z kierownicą i samochodem...
może to stukanie wcześniejsze to nie była wina amorów, tylko luzów w układzie kierowniczym".

Ktoś ma podobnie? :)


poziom płynu wspomagania jest na odpowiednim poziomie?


Nie patrzyłem ostatnio, ale wydaje mi się, że tak. Nie czuję jakichś objawów w samym skręcaniu kiedy działa wspomaganie, według mnie pracuje ono normalnie.


Złapałeś przed edycją moje cudne zdanie o poziomie na poziomie :D <glupek2>

Zapytałem w związku z tym co przeżyłem przy poprzednim samochodzie. Jeździć się dało "normalnie" aż do wykonania pełnego skrętu (albo prawie pełnego). Zaczynało się wycie, chrobotanie. Same nieprzyjemne dźwięki.
Powód- za mało płynu wspomagania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2011, 18:57
Posty: 205 (0/3)
Auto: Mazda 3 BK 2.0 TOP 2006

Postprzez hubertgal » 24 paź 2013, 13:59

tamburyn napisał(a):

Zapytałem w związku z tym co przeżyłem przy poprzednim samochodzie. Jeździć się dało "normalnie" aż do wykonania pełnego skrętu (albo prawie pełnego). Zaczynało się wycie, chrobotanie. Same nieprzyjemne dźwięki.
Powód- za mało płynu wspomagania.


Hehe, teraz na wieki Twój błąd będzie krążył w internecie! :P

Ok, w takim razie sprawdzę jaki jest poziom płynu :) Niedługo stuknie 150k, więc będę jechał do Jaksy na przegląd, zobaczymy co tam wynajdą ciekawego ;)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez Grzegorz K » 27 paź 2013, 21:29

Koniecznie napisz co ciekawego wyszło. Mam podobny "problem" (147k km w Y6) i zastanawiam cię co rutynowo wymienić. Co do płynów w manualu wszędzie piszą SPRAWDZAĆ, ale może Jaksa wie lepiej :)
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez hubertgal » 27 paź 2013, 21:42

Byłem w Jaksie, sprawdzałem płyn. Płyn jest ok, poziom odpowiedni. Pan z Jaksy pomaltretował moją M3 i powiedział, że wszystko jest ok, żebym nie szukał problemów, że ostatnio jak byłem amory zmieniać, to byli na stacji diagnostycznej, sprawdzali wszystko i nic im się nie rzuciło w oczy :)

Zostałem miło opierniczony za zawracanie tyłka, więc się już nie czepiam ;)

Ale ja tak mam, że jak mi coś stuknie, to zaraz myślę, że to pół silnika do wymiany.

Może to wina opon, których już prawie nie ma, może mojej podświadomości? Sam nie wiem. Czekam na zmianę kół na zimowe.
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez hubertgal » 5 lis 2013, 11:03

Od dłuższego czasu zastanawia mnie, czy da się w taki sposób zmodyfikować przednie światła w mojej M3, aby dźwignia była cały czas w położeniu auto i światła zapalały się w momencie włączania silnika.

Ktoś coś wie na ten temat?
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez macvas » 5 lis 2013, 11:32

Niedawno zadałem w ASO podobne pytanie i generalnie odpowiedział coś w stylu, że "nie ma modułu skandynawskiego do BK".

Jeśli wierzyć na jego słowo, to pozostaje jakaś samoróbka, albo spasować odpowiednik z młodszych sióstr bo tymi sposobami zrobić można niemal wszystko.
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2292 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez gaffel » 5 lis 2013, 19:59

macvas napisał(a):Niedawno zadałem w ASO podobne pytanie i generalnie odpowiedział coś w stylu, że "nie ma modułu skandynawskiego do BK".

Jeśli wierzyć na jego słowo, to pozostaje jakaś samoróbka, albo spasować odpowiednik z młodszych sióstr bo tymi sposobami zrobić można niemal wszystko.


Niestety nie zgodzę się z tą teorią! Mam mazdę3 z 2006 roku- sprowadzona z Austrii i niestety mam automatyczne zaświecanie świateł zaraz po przekręceniu stacyjki. Piszę "niestety", ponieważ planuję zakładać okrągłe LEDy DRL w miejsce przeciwmgielnych (a w tej chwili leżą w kartonie). Powód? Automatyczne włączanie świateł by się gryzło z LEDami, więc muszę najpierw zamienić oryginalny moduł odpowiadający za włączanie świateł//lub przeprogramować coś w elektronice ( jeszcze nie wiem dokładnie co odpowiada za włączanie świateł ze względu na brak czasu, ale planuję to zrobić w najbliższym czasie).

Gdyby się okazało, że za automatyczne włączanie świateł odpowiada jakiś moduł, to jestem chętny na zamianę. Gdybyś chciał poczytać dyskusję na ten temat, to ten problem był poruszany na moim profilu <oczko>
“Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż”
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2013, 20:11
Posty: 245
Skąd: Salzburg/ Nowy Sącz
Auto: Mazda3/G120/Revolution (2015)

Postprzez Grzegorz K » 6 lis 2013, 00:11

A co z zaklejeniem czujnika zmierzchu ?? Jak będzie widział cały czas ciemno automatycznie właczy światła po zapaleniu.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez hubertgal » 6 lis 2013, 12:25

Jeśli chodzi o zamianę modułów, to jeżeli to jest możliwe, to ja bardzo chętnie! :)

Co do zaklejania czujnika, to... Jak sobie to wyobrażasz? Jeździć z kawałkiem taśmy naklejonym an szybę? ;)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez macvas » 6 lis 2013, 12:40

gaffel, tym bardziej cieszę się, że ten człowiek nie miał racji – albo ja go nie zrozumiałem albo chodziło mu tylko o mojego przedlifta?

Właśnie dobrze byłoby rozszyfrować, która część za to odpowiada i czy po sieci krąży jakiś schemat odnośnie tego modułu.
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2292 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez hubertgal » 6 lis 2013, 14:41

Szukajmy zatem! :D
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez Grzegorz K » 6 lis 2013, 22:23

Ja sobie tego w ogóle nie wyobrażam, bo nie mam czujnika zmierzchu i nie mam bladego pojęcia gdzie on się znajduje ;P

Napisz do @Waterlive, on zrobił coś takiego w swojej M2.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez hubertgal » 6 lis 2013, 22:35

Ok, dzięki :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez Seraf » 7 lis 2013, 08:23

Czujnik zmierzchu jest nad lusterkiem i zaklejenie go nie spowodowałoby pomniejszenia widocznosci :-D

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez hubertgal » 7 lis 2013, 11:17

Ale spowodowałoby pomniejszenie piękna tego samochodu ;)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy