Mazda3 BK LF '06 Top Sport
Być może ja jeździłem po mocno zasolonym morzu? Albo takie aluski trafiłem?
Wysłane z poczty w Radzyminie
To ja http://www.youtube.com/watch?v=58549ffQXKY
Jeśli się obudziłeś w poniedziałek i nie boli Cię głowa oznacza to że jest środa.
To ja http://www.youtube.com/watch?v=58549ffQXKY
Jeśli się obudziłeś w poniedziałek i nie boli Cię głowa oznacza to że jest środa.
Powiem Ci za pół roku Do tego czasu nie siej wrogiej propagandy
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Mam pytanie, wklejam treść mojej rozmowy z bratem, nie daje mi to spokoju, a nie chcę chłopakom z Jaksy głowy zawracać niepotrzebnie.
"jak zrobię maksymalny skręt kierownicą albo prawie maksymalny i ruszam, powoli, czy szybko, to mam wrażenie jakbym miał zaraz stracić koła, poza tym wtedy słyszę takie chrobotanie, martwić się tym, czy olać generalnie nie czuję żeby koła były pewnie połączone z kierownicą i samochodem...
może to stukanie wcześniejsze to nie była wina amorów, tylko luzów w układzie kierowniczym".
Ktoś ma podobnie?
"jak zrobię maksymalny skręt kierownicą albo prawie maksymalny i ruszam, powoli, czy szybko, to mam wrażenie jakbym miał zaraz stracić koła, poza tym wtedy słyszę takie chrobotanie, martwić się tym, czy olać generalnie nie czuję żeby koła były pewnie połączone z kierownicą i samochodem...
może to stukanie wcześniejsze to nie była wina amorów, tylko luzów w układzie kierowniczym".
Ktoś ma podobnie?
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
hubertgal napisał(a):Mam pytanie, wklejam treść mojej rozmowy z bratem, nie daje mi to spokoju, a nie chcę chłopakom z Jaksy głowy zawracać niepotrzebnie.
"jak zrobię maksymalny skręt kierownicą albo prawie maksymalny i ruszam, powoli, czy szybko, to mam wrażenie jakbym miał zaraz stracić koła, poza tym wtedy słyszę takie chrobotanie, martwić się tym, czy olać generalnie nie czuję żeby koła były pewnie połączone z kierownicą i samochodem...
może to stukanie wcześniejsze to nie była wina amorów, tylko luzów w układzie kierowniczym".
Ktoś ma podobnie?
poziom płynu wspomagania jest w porzadku?
tamburyn napisał(a):hubertgal napisał(a):Mam pytanie, wklejam treść mojej rozmowy z bratem, nie daje mi to spokoju, a nie chcę chłopakom z Jaksy głowy zawracać niepotrzebnie.
"jak zrobię maksymalny skręt kierownicą albo prawie maksymalny i ruszam, powoli, czy szybko, to mam wrażenie jakbym miał zaraz stracić koła, poza tym wtedy słyszę takie chrobotanie, martwić się tym, czy olać generalnie nie czuję żeby koła były pewnie połączone z kierownicą i samochodem...
może to stukanie wcześniejsze to nie była wina amorów, tylko luzów w układzie kierowniczym".
Ktoś ma podobnie?
poziom płynu wspomagania jest na odpowiednim poziomie?
Nie patrzyłem ostatnio, ale wydaje mi się, że tak. Nie czuję jakichś objawów w samym skręcaniu kiedy działa wspomaganie, według mnie pracuje ono normalnie.
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
hubertgal napisał(a):tamburyn napisał(a):hubertgal napisał(a):Mam pytanie, wklejam treść mojej rozmowy z bratem, nie daje mi to spokoju, a nie chcę chłopakom z Jaksy głowy zawracać niepotrzebnie.
"jak zrobię maksymalny skręt kierownicą albo prawie maksymalny i ruszam, powoli, czy szybko, to mam wrażenie jakbym miał zaraz stracić koła, poza tym wtedy słyszę takie chrobotanie, martwić się tym, czy olać generalnie nie czuję żeby koła były pewnie połączone z kierownicą i samochodem...
może to stukanie wcześniejsze to nie była wina amorów, tylko luzów w układzie kierowniczym".
Ktoś ma podobnie?
poziom płynu wspomagania jest na odpowiednim poziomie?
Nie patrzyłem ostatnio, ale wydaje mi się, że tak. Nie czuję jakichś objawów w samym skręcaniu kiedy działa wspomaganie, według mnie pracuje ono normalnie.
Złapałeś przed edycją moje cudne zdanie o poziomie na poziomie
Zapytałem w związku z tym co przeżyłem przy poprzednim samochodzie. Jeździć się dało "normalnie" aż do wykonania pełnego skrętu (albo prawie pełnego). Zaczynało się wycie, chrobotanie. Same nieprzyjemne dźwięki.
Powód- za mało płynu wspomagania.
tamburyn napisał(a):
Zapytałem w związku z tym co przeżyłem przy poprzednim samochodzie. Jeździć się dało "normalnie" aż do wykonania pełnego skrętu (albo prawie pełnego). Zaczynało się wycie, chrobotanie. Same nieprzyjemne dźwięki.
Powód- za mało płynu wspomagania.
Hehe, teraz na wieki Twój błąd będzie krążył w internecie!
Ok, w takim razie sprawdzę jaki jest poziom płynu Niedługo stuknie 150k, więc będę jechał do Jaksy na przegląd, zobaczymy co tam wynajdą ciekawego
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Koniecznie napisz co ciekawego wyszło. Mam podobny "problem" (147k km w Y6) i zastanawiam cię co rutynowo wymienić. Co do płynów w manualu wszędzie piszą SPRAWDZAĆ, ale może Jaksa wie lepiej
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Byłem w Jaksie, sprawdzałem płyn. Płyn jest ok, poziom odpowiedni. Pan z Jaksy pomaltretował moją M3 i powiedział, że wszystko jest ok, żebym nie szukał problemów, że ostatnio jak byłem amory zmieniać, to byli na stacji diagnostycznej, sprawdzali wszystko i nic im się nie rzuciło w oczy
Zostałem miło opierniczony za zawracanie tyłka, więc się już nie czepiam
Ale ja tak mam, że jak mi coś stuknie, to zaraz myślę, że to pół silnika do wymiany.
Może to wina opon, których już prawie nie ma, może mojej podświadomości? Sam nie wiem. Czekam na zmianę kół na zimowe.
Zostałem miło opierniczony za zawracanie tyłka, więc się już nie czepiam
Ale ja tak mam, że jak mi coś stuknie, to zaraz myślę, że to pół silnika do wymiany.
Może to wina opon, których już prawie nie ma, może mojej podświadomości? Sam nie wiem. Czekam na zmianę kół na zimowe.
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Od dłuższego czasu zastanawia mnie, czy da się w taki sposób zmodyfikować przednie światła w mojej M3, aby dźwignia była cały czas w położeniu auto i światła zapalały się w momencie włączania silnika.
Ktoś coś wie na ten temat?
Ktoś coś wie na ten temat?
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Niedawno zadałem w ASO podobne pytanie i generalnie odpowiedział coś w stylu, że "nie ma modułu skandynawskiego do BK".
Jeśli wierzyć na jego słowo, to pozostaje jakaś samoróbka, albo spasować odpowiednik z młodszych sióstr bo tymi sposobami zrobić można niemal wszystko.
Jeśli wierzyć na jego słowo, to pozostaje jakaś samoróbka, albo spasować odpowiednik z młodszych sióstr bo tymi sposobami zrobić można niemal wszystko.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
macvas napisał(a):Niedawno zadałem w ASO podobne pytanie i generalnie odpowiedział coś w stylu, że "nie ma modułu skandynawskiego do BK".
Jeśli wierzyć na jego słowo, to pozostaje jakaś samoróbka, albo spasować odpowiednik z młodszych sióstr bo tymi sposobami zrobić można niemal wszystko.
Niestety nie zgodzę się z tą teorią! Mam mazdę3 z 2006 roku- sprowadzona z Austrii i niestety mam automatyczne zaświecanie świateł zaraz po przekręceniu stacyjki. Piszę "niestety", ponieważ planuję zakładać okrągłe LEDy DRL w miejsce przeciwmgielnych (a w tej chwili leżą w kartonie). Powód? Automatyczne włączanie świateł by się gryzło z LEDami, więc muszę najpierw zamienić oryginalny moduł odpowiadający za włączanie świateł//lub przeprogramować coś w elektronice ( jeszcze nie wiem dokładnie co odpowiada za włączanie świateł ze względu na brak czasu, ale planuję to zrobić w najbliższym czasie).
Gdyby się okazało, że za automatyczne włączanie świateł odpowiada jakiś moduł, to jestem chętny na zamianę. Gdybyś chciał poczytać dyskusję na ten temat, to ten problem był poruszany na moim profilu
“Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż”
- Od: 24 mar 2013, 20:11
- Posty: 245
- Skąd: Salzburg/ Nowy Sącz
- Auto: Mazda3/G120/Revolution (2015)
A co z zaklejeniem czujnika zmierzchu Jak będzie widział cały czas ciemno automatycznie właczy światła po zapaleniu.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Jeśli chodzi o zamianę modułów, to jeżeli to jest możliwe, to ja bardzo chętnie!
Co do zaklejania czujnika, to... Jak sobie to wyobrażasz? Jeździć z kawałkiem taśmy naklejonym an szybę?
Co do zaklejania czujnika, to... Jak sobie to wyobrażasz? Jeździć z kawałkiem taśmy naklejonym an szybę?
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
gaffel, tym bardziej cieszę się, że ten człowiek nie miał racji – albo ja go nie zrozumiałem albo chodziło mu tylko o mojego przedlifta?
Właśnie dobrze byłoby rozszyfrować, która część za to odpowiada i czy po sieci krąży jakiś schemat odnośnie tego modułu.
Właśnie dobrze byłoby rozszyfrować, która część za to odpowiada i czy po sieci krąży jakiś schemat odnośnie tego modułu.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Szukajmy zatem!
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Ja sobie tego w ogóle nie wyobrażam, bo nie mam czujnika zmierzchu i nie mam bladego pojęcia gdzie on się znajduje
Napisz do @Waterlive, on zrobił coś takiego w swojej M2.
Napisz do @Waterlive, on zrobił coś takiego w swojej M2.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Ok, dzięki
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Ale spowodowałoby pomniejszenie piękna tego samochodu
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość