Norreca napisał(a):oj tam oj tam....
dla mnie jazda ON jest poprostu bardziej dynamiczna i fajna
no ale tak na serio teraz jakby kazdemu sie podobalo to samo bylo by bardzo nudno.
A co ma rodzaj paliwa do dynamiki jazdy? Przecież to nie ma wpływu.
www.mazdaspeed.pl
Norreca napisał(a):oj tam oj tam....
dla mnie jazda ON jest poprostu bardziej dynamiczna i fajna
no ale tak na serio teraz jakby kazdemu sie podobalo to samo bylo by bardzo nudno.
KMBak napisał(a):Oj jemu chodziło o różnice w silnikach.
Auto na ON ma przeważnie turbo i zbiera się lepiej od dołu niż benzyna.
hubertgal napisał(a):ak się droczę, bo ja akurat fanem ropy nie jestem. No chyba, że w traktorach
KMBak napisał(a):hubertgal napisał(a):ak się droczę, bo ja akurat fanem ropy nie jestem. No chyba, że w traktorach
Domyślam się i jestem podobnego zdania. Ale obiektywnie ropniakom pewnych zalet odmówić nie można.
Norreca napisał(a):no bez jaj
porownaj sobie te same pojemnosci silnikow na PB i ON.
i wiecej nie bedziesz jezdzil benzyna.
macvas napisał(a):Co innego gdybyś na świecznik wziął takie L3-VDT (mps) i R2 (2.2 nawet w mocniejszej odmianie). Obydwa to szatany, ale ten pierwszy zwyczajnie się japońcom udał na każdym polu.
macvas napisał(a):some1, niejako sam sobie odpowiedziałeś: Co daje większą przyjemność z jazdy? Chwilowe osiągnięcie Vmax czy elastyczność w najczęściej używanym zakresie obrotów? ja i chyba większość kierowców wybrałbym to drugie. Stąd w tej samej budzie (M3) pzy porównaniu seryjnych LF vs. RF-Turbo, bez roztrząsania typowych zalet i mankamentów benzyny i diesla imo zwycięzcą jest RF[/u]
some1 napisał(a):BK w dieslu nie jeździłem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości