Mazda3 Sport BL LF 2009 2.0 MZR DISI i-Stop

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez ZOOMik » 29 sie 2013, 19:44

KMBak napisał(a):Jak idziesz w czarny

Jeśli „idzie w czarny” to u „hamyrykańców” na którymś z forów, jest taki jeden typek, co z mps-a zrobił prawdziwego „murzynka bambo”…można looknąć <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez ragun » 29 sie 2013, 20:11

coś takiego?? wg mnie za ciemno :P w nocy mnie nie będzie widać ;P ale za to gleba fajna


ta jest fajna z tymi ciemnymi światłami przód/ czerwony tył
http://www.youtube.com/watch?v=3Fa93KbZ7yU
Załączniki
182564_280030648761141_966916770_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 16:38
Posty: 453 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL Sport 2009 2.0 DISI i-stop

Postprzez ZOOMik » 29 sie 2013, 23:26

Nie, coś takiego... <faja>
Załączniki
speed_1.jpg
speed_2.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez Ksylo » 29 sie 2013, 23:36

szkoda, że jeszcze przedniej szyby nie przyciemnił..... :D

btw
Ragun ładne to Twoje autko <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 kwi 2008, 16:05
Posty: 280 (29/1)
Skąd: Warszawa/Lublin
Auto: Pożegnał Mazda 626 99r.
Powitał Mazda 3 KIREI+ 11r.

Postprzez ragun » 30 sie 2013, 05:07

Czarne lampy z tylu mi sie nie podobają, bardziej czerwone ale ona ma spoiler od 2, 5GT o którym marzę :( w aso tj 2300zł drożej niż do mps... w czarnym kolorze to patrząc z tylu dla mnie przypominają rogi <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 16:38
Posty: 453 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL Sport 2009 2.0 DISI i-stop

Postprzez ZOOMik » 30 sie 2013, 22:47

Ja też nie przepadam za takimi „czarnuchami” a tu ewidentnie widać konsekwencję i starania, aby możliwie wszystko było „black” lub „smoke”, więc o czerwonych lampach zapewne nawet nie pomyślał, bo byłaby to profanacja <diabełek>
Nie dziwię się, że marzy Ci się ten spoiler, bo jest subtelniejszy i moim zdaniem zdecydowanie bardziej wizualnie pasuje do „zwykłej trójki", w przeciwieństwie, do tego „monstrum” od mps-a :P Zresztą, jak widać, nie tylko Ty jesteś zauroczony „lotką” od 2.5GT – w końcu gość z tych fotek zamienił nań oryginalnego „garba” w swojej mazdaspeed3 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez ragun » 4 wrz 2013, 17:46

Dziś moja mazda dostała nowe klocki hamulcowe na przód ATE ceramic, nie zakładałem oryginalnych mazdy bo denerwowało mnie ich pylenie i częste mycie felg a te podobno mniej pylą, są cichsze oraz bardziej żywotne, mnie interesuje ich pylenie :P w wyglądzie nie różnią sie od standardowych klocków więc nie robiłem zdjęcia. Wpis ten wrzucam w ramach informacji jeżeli później ktoś by chciał opinię o nich :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 16:38
Posty: 453 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL Sport 2009 2.0 DISI i-stop

Postprzez mysiak » 4 wrz 2013, 20:34

ATE ceramic chyba takie montowałem jak zmieniałem klocki u siebie. tzn na 100% ATE ale czy ten model to nie pamiętam, w każdym razie ich pylenie jest na pewno większe niż fabrycznych (albo ja mam ciężką nogę) Ciekawe tylko czy wytrzymają jak fabryczne 80 tysięcy km?
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 21:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez Ścibi85 » 4 wrz 2013, 23:21

O dobry temat! Jakie klocki by mniej pyliły? Losie! po myciu i przejechaniu kilkudziesięciu km trzeba felgi myć znowu... ragun pisz co o nich sądzisz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2012, 22:53
Posty: 1288 (14/10)
Skąd: Piaski
Auto: 1. Mazda 3 BP HB SkyActivX AT Hikari + Luxury Black
2. Mazda3 2.0 MZR DISI i-stop 2o1o

Postprzez ZOOMik » 5 wrz 2013, 00:16

Droższe, ale rzeczywiście pylą mniej <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez ragun » 5 wrz 2013, 06:10

mysiak napisał(a):ATE ceramic chyba takie montowałem jak zmieniałem klocki u siebie. tzn na 100% ATE ale czy ten model to nie pamiętam, w każdym razie ich pylenie jest na pewno większe niż fabrycznych (albo ja mam ciężką nogę) Ciekawe tylko czy wytrzymają jak fabryczne 80 tysięcy km?


Zwykłe ATE kosztują ok 150zł za komplet na przód a te ok250 zł, oryginalne mazdy 255 od bk (pasują) bl 350zł. Mi fabryczne starczyły na 53000km, ale strasznie mnie wkurzało ich pylenie. Na razie umyłem felgi i będę patrzył jak sie sprawują od razu nie chce ich też "deptać" na maxa żeby sie normalnie dotarły i nie piszczały. Jak napisałem na początku wpis służy wyłącznie do spraw informacyjnych czy będą do polecenia czy nie warto wydać dodatkowych pieniędzy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 16:38
Posty: 453 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL Sport 2009 2.0 DISI i-stop

Postprzez gaffel » 8 wrz 2013, 22:30

A jesteście coś w stanie powiedzieć o klockach firmy brembo?
http://allegro.pl/brembo-klocki-hamulco ... 86516.html
“Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż”
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2013, 20:11
Posty: 245
Skąd: Salzburg/ Nowy Sącz
Auto: Mazda3/G120/Revolution (2015)

Postprzez Mazda-san » 8 wrz 2013, 23:33

Panowie jeśli chodzi o pylenie (czyli ścieralność) to sporawa wygląda tak. Klocki na rynek europejski (te na pierwszy montaż – OEM i zamienniki -Aftermarket) najbardziej pylą ze względu na obecność włókien stalowych. Dzieki obecności tych wlokien otrzymujemy lepsza integralność klocka i lepsze osiągi. Jest to dyktowane tym ze w Europie (Niemcy) brak ograniczeń prędkości na autostradach i osiągi są zdecydowanie ważniejsze niż na rynku amerykańskim + reszta świata.
W Stanach w nowych samochodach i jako zamienniki stosuje sie klocki NAO (North American Optimized) które nie maja takich osiągów (brak włókien stalowych) jak te europejskie ale za to mniej pyla i ogolnie rzecz biorąc sa cichsze... choć to nie tylko sprawa klocków.
Wiec jeśli chcesz mniej pylące klocki (jak typowy Yankee) polecam poszukać zamiennika na amerykańskim Ebay. Felgie zdecydowanie czystsze ale gorsze osiągi zwłaszcza przy gorących hamulcach.
Mazda-san
 

Postprzez Bartoliniusz » 9 wrz 2013, 12:48

Brembo się szybko ścierają i mocno pylą.
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 23:21
Posty: 744 (0/6)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 3 BK
1.6 Y6

Postprzez ragun » 9 wrz 2013, 21:25

Szczerze o brembo się nie wypowiem, w poprzednim samochodzie miałem EBC green stuff z tarczami wentyliwanymi EBC i to po prostu mega hamowało jak dawałeś w pedał na maxa, przyśpieszanie, hamowanie itp ATE ogólnie są dobre do normalnej jazdy, dobra ścieralność nic nie piszczy a co do ceramic to po wyjeżdżeniu baku paliwa ok 450-500km mogę powiedzieć, że na samym początku zamin się dotarły hamowały słabo i dużo gorzej niż seria, lecz po weekendzie jest ok a co do pylenia jestem na prawdę pod wrażeniem bo felgi z przodu wyglądają tak samo jak z tyłu i nie ma specyficznego czarnego osadu. Żeby nie było że jestem jakoś super ekstra pozytywnie nastawiony na nie więc będę dalej na nie zwracał uwagę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 16:38
Posty: 453 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL Sport 2009 2.0 DISI i-stop

Postprzez ragun » 6 paź 2013, 17:54

jesienny sesion ;)

Teraz prośba i porada – który mod ma być w pierwszej kolejności?:
1. ciemne szyby, znaczki plastidip w czarny (emblematy przód tył + oprawki halogenów) i malowanie felg zimowych w ciemy grafit mat/czarny mat
2. ciemne szyby + nowe felgi na zimę wzór ten sam co lato tylko kolor tytan
3. radio navi z androidem które obsłuży bose + kamera cofania
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 16:38
Posty: 453 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL Sport 2009 2.0 DISI i-stop

Postprzez hubertgal » 6 paź 2013, 19:04

First of all, [tiiit] Madzia!!

Po drugie, gdzie kupiłeś tę kurtkę?! ;) Pardą, ale szukam, chyba takiej od dawna...
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez ragun » 6 paź 2013, 20:31

hubertgal napisał(a):gdzie kupiłeś tę kurtkę?! ;) Pardą, ale szukam, chyba takiej od dawna...


PullandBear zeszłoroczna kolekcja więc nie wiem czy gdzieś będzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 16:38
Posty: 453 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL Sport 2009 2.0 DISI i-stop

Postprzez mysiak » 6 paź 2013, 20:48

ja bym zaczął od szyb i felg
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 21:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez ragun » 6 paź 2013, 20:58

mysiak napisał(a):ja bym zaczął od szyb i felg


no właśnie tylko które... nowe – wzór taki jak jest lato (jak zdjęcia wyżej) tylko kolor tytan – coś jak navi plus czy stare felgi kolor grafit mat czy czarny mat? – download/file.php?id=12746&mode=view
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 16:38
Posty: 453 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL Sport 2009 2.0 DISI i-stop

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy