Mazda3 BK RF-7J '08 2.0 DPF

Samochód troszeczkę przedwcześnie kupiony w zastępstwie dla Nissana primera p12 1.8 w gaziku, który dobrze się sprawuje, jest bezawaryjny, wygodny, ale duży, uciążliwy dla kobiety, no i troszeczkę się już zestarzał;) pora odmłodzić flotę.. Dlatego gdyby ktoś potrzebował..
BK LF sprawuje się bardzo fajnie jako „model”, ma kilka braków które ją wykluczają z samochodu na dalsze wybrawy: brak 6 biegu i tempomatu. Z pomocą przyszła fajna okazja na kupno bardzo świeżej BK 2.0 DPF wręcz stworzonej na autostradowe wojaże, a dodatkowo całkowicie zastępująca w swoich mankamentach wspominaną primerę. I tak do „stada” dołączyła mocno spontanicznie „młoda siostra zielonej”. Nie ma takich frutów jak „top sport” ale ma kilka innych fantastycznych.
Bardzo zdrowa, świeżutka, bez najmniejszych wad i problemów tech. Swieżo po serwisie olejowym oczywiście dexelia 5w30, filtrze paliwa i paru drobnostkach. Do tego wyciąg DSN (a na allegro parę sztuk posiada papierowe książki serwisowe.. ciekawe skąd..), 2 kluczyki, jakieś faktury, 1 właściciel:)
Mankament jedyny to przycierka przodu, ale nowy zderzak załatwi sprawę, ramce halogenu też troszeczkę się „dostało”, na szczęście te 2 części są łatwo dostępne.
Dane podstawowe:
Opis kradziony tutaj z forum częściowo;)
Wersja wyposazeniowa : nie mam pojęcia, muszę sprawdzić
Silnik : 2.0 DPF Diesel
Kolor : szaro ciemny
przebieg: 60 000 km
Wyposazenie:
*Komplet poduszek powietrznych z kurtynami
*Climatronic
*Komputer pokladowy
*Sterowanie radiem z kierownicy
*Tempomat!
*ISOFIX
*Skorzana kierownica
*Elektryka lusterek oraz szyb
*Mazda Audio system – 6 glosnikow
*ABS, EBD, DSC
* 16" alufelgi na lato
*Halogeny
*16” z mazdy 6 na zimę
*Skrzynia 6 biegowa
Plany: wymienić zderzak i halogen, jeździć, nie słuchać klekotania, cieszyć się z małego spalania.
BK LF sprawuje się bardzo fajnie jako „model”, ma kilka braków które ją wykluczają z samochodu na dalsze wybrawy: brak 6 biegu i tempomatu. Z pomocą przyszła fajna okazja na kupno bardzo świeżej BK 2.0 DPF wręcz stworzonej na autostradowe wojaże, a dodatkowo całkowicie zastępująca w swoich mankamentach wspominaną primerę. I tak do „stada” dołączyła mocno spontanicznie „młoda siostra zielonej”. Nie ma takich frutów jak „top sport” ale ma kilka innych fantastycznych.
Bardzo zdrowa, świeżutka, bez najmniejszych wad i problemów tech. Swieżo po serwisie olejowym oczywiście dexelia 5w30, filtrze paliwa i paru drobnostkach. Do tego wyciąg DSN (a na allegro parę sztuk posiada papierowe książki serwisowe.. ciekawe skąd..), 2 kluczyki, jakieś faktury, 1 właściciel:)
Mankament jedyny to przycierka przodu, ale nowy zderzak załatwi sprawę, ramce halogenu też troszeczkę się „dostało”, na szczęście te 2 części są łatwo dostępne.
Dane podstawowe:
Opis kradziony tutaj z forum częściowo;)
Wersja wyposazeniowa : nie mam pojęcia, muszę sprawdzić
Silnik : 2.0 DPF Diesel
Kolor : szaro ciemny
przebieg: 60 000 km
Wyposazenie:
*Komplet poduszek powietrznych z kurtynami
*Climatronic
*Komputer pokladowy
*Sterowanie radiem z kierownicy
*Tempomat!
*ISOFIX
*Skorzana kierownica
*Elektryka lusterek oraz szyb
*Mazda Audio system – 6 glosnikow
*ABS, EBD, DSC
* 16" alufelgi na lato
*Halogeny
*16” z mazdy 6 na zimę
*Skrzynia 6 biegowa
Plany: wymienić zderzak i halogen, jeździć, nie słuchać klekotania, cieszyć się z małego spalania.