Strona 12 z 28

PostNapisane: 17 lip 2013, 08:16
przez Seraf
flat shifty były ? nie pamiętam jaki miałem najlepszy czas do 100 ale też coś poniżej 8 sec.

Wiele razy rozmawiałem z kolegą z Mazdy 6 z L3 żeby stanąć na kresce i sprawdzić co lepiej idzie :D

PostNapisane: 17 lip 2013, 10:51
przez zemoj
Seraf napisał(a):Wiele razy rozmawiałem z kolegą z Mazdy 6 z L3 żeby stanąć na kresce i sprawdzić co lepiej idzie

Mogłoby być ciekawie, ale postawiłbym raczej na M3 LF z racji niższej masy i tego, że zwykle wypluwają więcej niż katalogowe 150KM. Może w Czaplinku będzie okazja sprawdzić z ciekawości :)

PostNapisane: 17 lip 2013, 14:47
przez buczos
Seraf napisał(a):flat shifty były

że co to takiego? jeżeli masz na myśli szybką zmianę biegów bez odejmowania gazu to nie... moja prędkość zmieniania biegów raczej do wolnych należy... co widać na filmie :P

PostNapisane: 20 lip 2013, 08:31
przez Nuno
buczos napisał(a):Przy lepszym starcie i szybszej zmianie biegów jest szansa na 7.5 s :)
Do setki mniej więcej wychodzi poniżej 8s. Około 7.7-7.8s. Nie jest źle, biorąc pod uwagę walce 225 i koła 18stki :)

Zacny wynik. Większość z nas życzyło by sobie zejście poniżej 8s <spoko>
Tylko ciekaw jestem czy główną zasługą są wprowadzone modyfikacje wydechu, dolotu, czy poprostu Twoja madzia dysponuje nadwyraz zdrowym serduchem :)

Odp: Mazda3 BK LF '04 Sedan Top Sport @ OZ SUPERTURISMO 18"

PostNapisane: 20 lip 2013, 18:30
przez Grzegorz K
A jak to zrobić przy Y6 ?? :(

PostNapisane: 21 lip 2013, 11:53
przez Bartoliniusz
zejść poniżej 8 sekund w Y6 ?? Nie chce cie smucic ale nie da sie tak dobrze zejsc ;p tzn. wszystko sie da ale to nie jest opłacalne

PostNapisane: 24 sie 2013, 17:31
przez buczos
wczoraj skorzystałem z usługi hamowni drogowej dynomat i powiem wam że trochę jestem zawiedziony, że tak mało mocy i momentu, biorąc pod uwagę, że na zlocie w Kąkolewie w porównaniu z innymi trójkami co wypluwają po 160ps wypadałem nie tak źle, (best et biorąc pod uwagę i trening i zawody: buczos: 16,927, tomek waw:16,924, mily: 17,512 )

Obrazek
Obrazek

Tak więc albo troszkę dynomat zaniża albo inne zawyżają :P Jeden pomiar wyszedł coś koło 160kilku ale ponoć mało miarodajny bo 2-3 razy wychodziło po 150kilka...
Przyczyną jest pewnie za duży wydech... 2.5 cala to jak na 2.0 n/a wg mnie stanowczo za dużo... za luźno jest i nie ma podciśnienia.
Aczkolwiek dziwi mnie tak prosta linia mocy między 6600-7000 rpm, powinna delikatnie jeszcze rosnąć.
Never mind, ważne że LPG wychodzi bardzo podobnie i schodzę poniżej 8s do stówy :P :)

PostNapisane: 24 sie 2013, 22:22
przez Erastotenes
Pięknie Panie Kolego :) Aż uśmieszek na twarzy sam sie jawi :) :D

Odp: Mazda3 BK LF '04 Sedan Top Sport @ OZ SUPERTURISMO 18"

PostNapisane: 25 sie 2013, 02:15
przez adis555
Jak to możliwe że masz poniżej 8s do setki a czasy na 1/4 takie słabe?

From Tapatalk by L9

Re: Mazda3 BK LF '04 Sedan Top Sport @ OZ SUPERTURISMO 18"

PostNapisane: 25 sie 2013, 04:21
przez buczos
Normalnie. Kolego deszcz na ćwiartce i parady spec 2 na przodzie :/ Dlatego przytoczyłem czasy innych... a do setki mierzyłem na suchym "gruncie" :)

Re: Mazda3 BK LF '04 Sedan Top Sport @ OZ SUPERTURISMO 18"

PostNapisane: 17 wrz 2013, 02:31
przez Mały&Magda_13
Panie Buczosie od jakieos jestem posiadaczem tez 3ki mianoiwcie jest to amerkykanskie 2.3 i tez jestem ciekawy co i jak moze jakies spotkanie kreska czy cos?

PostNapisane: 21 wrz 2013, 09:47
przez @tomek@
Mały&Magda_13 napisał(a):jestem posiadaczem tez 3ki mianoiwcie jest to amerkykanskie 2.3

Na ustawki to byś się ustawiał a na spota do kolegów to już się nie chce przyjechać :P
Sorry za małe ot :P

PostNapisane: 22 wrz 2013, 19:51
przez buczos
Mały&Magda_13 napisał(a):Panie Buczosie od jakieos jestem posiadaczem tez 3ki mianoiwcie jest to amerkykanskie 2.3 i tez jestem ciekawy co i jak moze jakies spotkanie kreska czy cos?

można się kiedyś ustawić... najlepiej w miejscu bezpiecznym, s19/A4 ?

PostNapisane: 13 paź 2013, 18:40
przez buczos
Photo i Video z Trackday Radom :)


Re: Mazda3 BK LF '04 Sedan Top Sport @ OZ SUPERTURISMO 18"

PostNapisane: 13 paź 2013, 18:48
przez widmo82
Hehe widze niespodzianka VIDEO spodobała sie :)
Szkoda ze aparacik zwariowal po uzyciu zoomzoomu

PostNapisane: 13 paź 2013, 18:51
przez buczos
Bardzo :) Dzięki widmo za Video :)

PostNapisane: 16 paź 2013, 20:21
przez buczos
Dzisiaj trójeczka otrzymała nowe hamulce :)
Tarcze 300mm przód, tarcze 280mm tył + klocki – cały zestaw TRW :)
Dodatkowo wymieniona została piasta z łożyskiem przedniego koła.
Czeka mnie jeszcze pozbycie się ognisk rdzy na nadkolach tylnych i klapie bagażnika oraz konserwacja podwozia i profili (rustcheck +valvoline) :)

Re: Mazda3 BK LF '04 Sedan Top Sport @ OZ SUPERTURISMO 18"

PostNapisane: 16 paź 2013, 22:24
przez Konrado2104
nie masz tej rdzy dużo :P

Ładnie się prezentuje Twoja maździara na żywo :) Robi wrażenie :) Miło było poznać na Track Day ! :)

P.S

Mówiłem że wykręcisz lepszy czas niż ja :P :P

PostNapisane: 5 lis 2013, 17:57
przez buczos
Dzisiaj mija dokładnie rok od zakupu mazdy. Przejechała ze mną ponad 22 tys km z czego 16 tys km na LPG :) Z grubszych rzeczy padła cewka z elektrosprzęgłem w sprężarce klimy, zgnił skraplacz oraz padło łożysko w kole (to raczej wydatek eksploatacyjny).

Konrado2104 napisał(a):nie masz tej rdzy dużo :P

Dzisiaj oddałem mazdę w dobre ręce. Do roboty ogniska rdzy na tylnych nadkolach (okolice łączenia nadkola ze zderzakiem, o dziwo ranty bez rdzy), tylna klapa – standardowo w sedanach okolice stopu, dwa małe ogniska wielkości połowy paznokcia na przednich nadkolach oraz progi jeżeli będą wymagały roboty a pewnie będą – także w sumie nazbierało się 5 elementów + progi :)
Po tych wszystkich zabiegach auto pójdzie na dobrą konserwację podwozia i profili (Rustcheck + Valvoline)
Mam taką nadzieję, że chociaż ze dwa lata będę miał spokój.

Re: Mazda3 BK LF '04 Sedan Top Sport @ OZ SuperTurismo 18"

PostNapisane: 9 lis 2013, 00:25
przez MIRU
ładna ta mazdka <serduszka>