wczoraj skorzystałem z usługi hamowni drogowej dynomat i powiem wam że trochę jestem zawiedziony, że tak mało mocy i momentu, biorąc pod uwagę, że na zlocie w Kąkolewie w porównaniu z innymi trójkami co wypluwają po 160ps wypadałem nie tak źle, (best et biorąc pod uwagę i trening i zawody: buczos: 16,927, tomek waw:16,924, mily: 17,512 )
Tak więc albo troszkę dynomat zaniża albo inne zawyżają
Jeden pomiar wyszedł coś koło 160kilku ale ponoć mało miarodajny bo 2-3 razy wychodziło po 150kilka...
Przyczyną jest pewnie za duży wydech... 2.5 cala to jak na 2.0 n/a wg mnie stanowczo za dużo... za luźno jest i nie ma podciśnienia.
Aczkolwiek dziwi mnie tak prosta linia mocy między 6600-7000 rpm, powinna delikatnie jeszcze rosnąć.
Never mind, ważne że LPG wychodzi bardzo podobnie i schodzę poniżej 8s do stówy