Mazda3 BK LF '04 Sedan Top Sport – sprzedana

BN / BM / BL / BK

Postprzez Seraf » 17 lip 2013, 07:16

flat shifty były ? nie pamiętam jaki miałem najlepszy czas do 100 ale też coś poniżej 8 sec.

Wiele razy rozmawiałem z kolegą z Mazdy 6 z L3 żeby stanąć na kresce i sprawdzić co lepiej idzie :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 23:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez zemoj » 17 lip 2013, 09:51

Seraf napisał(a):Wiele razy rozmawiałem z kolegą z Mazdy 6 z L3 żeby stanąć na kresce i sprawdzić co lepiej idzie

Mogłoby być ciekawie, ale postawiłbym raczej na M3 LF z racji niższej masy i tego, że zwykle wypluwają więcej niż katalogowe 150KM. Może w Czaplinku będzie okazja sprawdzić z ciekawości :)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 21:12
Posty: 3164 (136/224)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.0

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez buczos » 17 lip 2013, 13:47

Seraf napisał(a):flat shifty były

że co to takiego? jeżeli masz na myśli szybką zmianę biegów bez odejmowania gazu to nie... moja prędkość zmieniania biegów raczej do wolnych należy... co widać na filmie :P
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 15:20
Posty: 3443 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: Laguna 3 GT
Peugeot 107
Było: Mazda 3 Sedan BK Top Sport
Protege5, 323F BA

Postprzez Nuno » 20 lip 2013, 07:31

buczos napisał(a):Przy lepszym starcie i szybszej zmianie biegów jest szansa na 7.5 s :)
Do setki mniej więcej wychodzi poniżej 8s. Około 7.7-7.8s. Nie jest źle, biorąc pod uwagę walce 225 i koła 18stki :)

Zacny wynik. Większość z nas życzyło by sobie zejście poniżej 8s <spoko>
Tylko ciekaw jestem czy główną zasługą są wprowadzone modyfikacje wydechu, dolotu, czy poprostu Twoja madzia dysponuje nadwyraz zdrowym serduchem :)
Nuno
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2011, 16:44
Posty: 206 (1/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3 BK Sedan
2.0 LF TOP
2005

Postprzez Grzegorz K » 20 lip 2013, 17:30

A jak to zrobić przy Y6 ?? :(
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 19:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez Bartoliniusz » 21 lip 2013, 10:53

zejść poniżej 8 sekund w Y6 ?? Nie chce cie smucic ale nie da sie tak dobrze zejsc ;p tzn. wszystko sie da ale to nie jest opłacalne
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 22:21
Posty: 743 (0/6)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 3 BK
1.6 Y6

Postprzez buczos » 24 sie 2013, 16:31

wczoraj skorzystałem z usługi hamowni drogowej dynomat i powiem wam że trochę jestem zawiedziony, że tak mało mocy i momentu, biorąc pod uwagę, że na zlocie w Kąkolewie w porównaniu z innymi trójkami co wypluwają po 160ps wypadałem nie tak źle, (best et biorąc pod uwagę i trening i zawody: buczos: 16,927, tomek waw:16,924, mily: 17,512 )

Obrazek
Obrazek

Tak więc albo troszkę dynomat zaniża albo inne zawyżają :P Jeden pomiar wyszedł coś koło 160kilku ale ponoć mało miarodajny bo 2-3 razy wychodziło po 150kilka...
Przyczyną jest pewnie za duży wydech... 2.5 cala to jak na 2.0 n/a wg mnie stanowczo za dużo... za luźno jest i nie ma podciśnienia.
Aczkolwiek dziwi mnie tak prosta linia mocy między 6600-7000 rpm, powinna delikatnie jeszcze rosnąć.
Never mind, ważne że LPG wychodzi bardzo podobnie i schodzę poniżej 8s do stówy :P :)
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 15:20
Posty: 3443 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: Laguna 3 GT
Peugeot 107
Było: Mazda 3 Sedan BK Top Sport
Protege5, 323F BA

Postprzez Erastotenes » 24 sie 2013, 21:22

Pięknie Panie Kolego :) Aż uśmieszek na twarzy sam sie jawi :) :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 20:04
Posty: 1843
Skąd: Warszawa
Auto: BJ TDVI RF4F '02 101PS

Postprzez adis555 » 25 sie 2013, 01:15

Jak to możliwe że masz poniżej 8s do setki a czasy na 1/4 takie słabe?

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 10:15
Posty: 1427 (75/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez buczos » 25 sie 2013, 03:21

Normalnie. Kolego deszcz na ćwiartce i parady spec 2 na przodzie :/ Dlatego przytoczyłem czasy innych... a do setki mierzyłem na suchym "gruncie" :)
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 15:20
Posty: 3443 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: Laguna 3 GT
Peugeot 107
Było: Mazda 3 Sedan BK Top Sport
Protege5, 323F BA

Postprzez Mały&Magda_13 » 17 wrz 2013, 01:31

Panie Buczosie od jakieos jestem posiadaczem tez 3ki mianoiwcie jest to amerkykanskie 2.3 i tez jestem ciekawy co i jak moze jakies spotkanie kreska czy cos?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2009, 16:39
Posty: 63
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3.2.3L
Mazda 323F Z5
Mazda MX3 1.6

Postprzez @tomek@ » 21 wrz 2013, 08:47

Mały&Magda_13 napisał(a):jestem posiadaczem tez 3ki mianoiwcie jest to amerkykanskie 2.3

Na ustawki to byś się ustawiał a na spota do kolegów to już się nie chce przyjechać :P
Sorry za małe ot :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 11:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez buczos » 22 wrz 2013, 18:51

Mały&Magda_13 napisał(a):Panie Buczosie od jakieos jestem posiadaczem tez 3ki mianoiwcie jest to amerkykanskie 2.3 i tez jestem ciekawy co i jak moze jakies spotkanie kreska czy cos?

można się kiedyś ustawić... najlepiej w miejscu bezpiecznym, s19/A4 ?
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 15:20
Posty: 3443 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: Laguna 3 GT
Peugeot 107
Było: Mazda 3 Sedan BK Top Sport
Protege5, 323F BA

Postprzez buczos » 13 paź 2013, 17:40

Photo i Video z Trackday Radom :)

Załączniki
P1020892.JPG
P10208391.JPG
P1020905.JPG
Ostatnio edytowano 13 paź 2013, 18:06 przez buczos, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 15:20
Posty: 3443 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: Laguna 3 GT
Peugeot 107
Było: Mazda 3 Sedan BK Top Sport
Protege5, 323F BA

Postprzez widmo82 » 13 paź 2013, 17:48

Hehe widze niespodzianka VIDEO spodobała sie :)
Szkoda ze aparacik zwariowal po uzyciu zoomzoomu
Ostatnio edytowano 13 paź 2013, 17:58 przez widmo82, łącznie edytowano 1 raz
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 09:23
Posty: 3598 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez buczos » 13 paź 2013, 17:51

Bardzo :) Dzięki widmo za Video :)
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 15:20
Posty: 3443 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: Laguna 3 GT
Peugeot 107
Było: Mazda 3 Sedan BK Top Sport
Protege5, 323F BA

Postprzez buczos » 16 paź 2013, 19:21

Dzisiaj trójeczka otrzymała nowe hamulce :)
Tarcze 300mm przód, tarcze 280mm tył + klocki – cały zestaw TRW :)
Dodatkowo wymieniona została piasta z łożyskiem przedniego koła.
Czeka mnie jeszcze pozbycie się ognisk rdzy na nadkolach tylnych i klapie bagażnika oraz konserwacja podwozia i profili (rustcheck +valvoline) :)
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 15:20
Posty: 3443 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: Laguna 3 GT
Peugeot 107
Było: Mazda 3 Sedan BK Top Sport
Protege5, 323F BA

Postprzez Konrado2104 » 16 paź 2013, 21:24

nie masz tej rdzy dużo :P

Ładnie się prezentuje Twoja maździara na żywo :) Robi wrażenie :) Miło było poznać na Track Day ! :)

P.S

Mówiłem że wykręcisz lepszy czas niż ja :P :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2012, 20:50
Posty: 560 (4/2)
Skąd: Warszawa,Wilanów ; Przytyk k. Radomia.
Auto: Mazda 6 GH 2.5 Sport 170KM 09r.
VW Polo 1.9 TDI 105KM 2006r.
Było:
Mazda 323F BJ 2.0 Sportive 131KM 02r.
Mazda 323F BJ 1.8 114KM 99r.
Mazda 626 GF 1.8 90 KM 97r.

Postprzez buczos » 5 lis 2013, 16:57

Dzisiaj mija dokładnie rok od zakupu mazdy. Przejechała ze mną ponad 22 tys km z czego 16 tys km na LPG :) Z grubszych rzeczy padła cewka z elektrosprzęgłem w sprężarce klimy, zgnił skraplacz oraz padło łożysko w kole (to raczej wydatek eksploatacyjny).

Konrado2104 napisał(a):nie masz tej rdzy dużo :P

Dzisiaj oddałem mazdę w dobre ręce. Do roboty ogniska rdzy na tylnych nadkolach (okolice łączenia nadkola ze zderzakiem, o dziwo ranty bez rdzy), tylna klapa – standardowo w sedanach okolice stopu, dwa małe ogniska wielkości połowy paznokcia na przednich nadkolach oraz progi jeżeli będą wymagały roboty a pewnie będą – także w sumie nazbierało się 5 elementów + progi :)
Po tych wszystkich zabiegach auto pójdzie na dobrą konserwację podwozia i profili (Rustcheck + Valvoline)
Mam taką nadzieję, że chociaż ze dwa lata będę miał spokój.
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 15:20
Posty: 3443 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: Laguna 3 GT
Peugeot 107
Było: Mazda 3 Sedan BK Top Sport
Protege5, 323F BA

Postprzez MIRU » 8 lis 2013, 23:25

ładna ta mazdka <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 900 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy