Mazda3 BL Y6 '12 Advance Plus
Witam wszystkich.
Miło mi będzie przedstawić moją Norweżkę Madzię
Zastąpiła ona Toyotę Corollę 1.4 D4D rocznik 2006, z powodu fochów, jakie ostatnimi czasy miewała "Toytoyka". A to problemy z uruchomieniem silnika (tylko po wizycie na myjni, więc pod koniec jeździła niebotycznie uwalona, skoro kąpiel jej szkodziła), a to stuki w zawieszeniu czy jęczące łożysko w skrzyni biegów. A pod koniec zeszłego roku pokazała...
. Alternator poszedł "z dymem". Auto które ma ledwo 100 tys przebiegu i takie numery?
Ale do rzeczy. Jako, że ceny tutejszych usług i części są "nieco" wygórowane (alternator to koszt w przeliczeniu na złotówki to 2,5 tys), zapadła decyzja o kupnie nowego auta. Pierwsze kroki skierowałem do salonu Mazdy. Zapatrzyłem się na "6", ale wydała mi się ona nieco za duża jak na moje potrzeby. Obok stała "3". Wsiadłem i już wiedziałem, że to jest to
Po 4 dniach, siedziałem już w swojej "Madzi". Teraz może nieco faktów o samej zainteresowanej:
Auto z norweskiego salonu >SandeAuto< w kolorze "Graphite Mica", lakier metalik
Wyposażenie:
ABS + EBD
DSC (ESP)
TCS
ESS
immobiliser
poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
boczne poduszki powietrzne
kurtyny powietrzne
aktywne zagłówki
centralny zamek
zdalne sterowanie centralnego zamka
składany kluczyk
elektryczne szyby z przodu oraz z tyłu
elektrycznie sterowane, podgrzewane oraz składane lusterka zewnętrzne
podgrzewane fotele przednie – regulacja 5-stopniowa
spryskiwacze reflektorów
podgrzewana przednia szyba
fotochromatyczne lusterko wsteczne
czujniki cofania
tempomat
zestaw głośnomówiący do telefonu Bluetooth
tylna kanapa składana asymetrycznie
ISOFix
nawigacja TomTom full Europa, aktualizacja styczeń 2012, 6 głośników, gniazda: AUX IN, RCA, USB, kompatybilny z iPOD
wielofunkcyjna kierownica obszyta skórą regulowana w 2 płaszczyznach
komputer pokładowy
klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
Ponadto "Norweżka Madzia" dostała zimowe Continental ContiVikingContact 5 205/55 R16
oraz oczywiście standardowe letnie Toyo Proxes R32 205/50 R17
Czego jej brakuje: nakładki na pedały, ale intensywnie myślę nad tym (ktoś z Was może mi coś ładnego polecić?)
Na koniec kilka zdjęć, może niezbyt pięknych, ale pogoda nie sprzyja o tej porze roku. Dorzucę kilka ładnych jak wiosna zajrzy do krainy Trolli
Komentarze, pytania oraz wskazówki wskazane.
Pozdrawiam ciepło.
Miło mi będzie przedstawić moją Norweżkę Madzię
Zastąpiła ona Toyotę Corollę 1.4 D4D rocznik 2006, z powodu fochów, jakie ostatnimi czasy miewała "Toytoyka". A to problemy z uruchomieniem silnika (tylko po wizycie na myjni, więc pod koniec jeździła niebotycznie uwalona, skoro kąpiel jej szkodziła), a to stuki w zawieszeniu czy jęczące łożysko w skrzyni biegów. A pod koniec zeszłego roku pokazała...
. Alternator poszedł "z dymem". Auto które ma ledwo 100 tys przebiegu i takie numery?Ale do rzeczy. Jako, że ceny tutejszych usług i części są "nieco" wygórowane (alternator to koszt w przeliczeniu na złotówki to 2,5 tys), zapadła decyzja o kupnie nowego auta. Pierwsze kroki skierowałem do salonu Mazdy. Zapatrzyłem się na "6", ale wydała mi się ona nieco za duża jak na moje potrzeby. Obok stała "3". Wsiadłem i już wiedziałem, że to jest to
Po 4 dniach, siedziałem już w swojej "Madzi". Teraz może nieco faktów o samej zainteresowanej:
Auto z norweskiego salonu >SandeAuto< w kolorze "Graphite Mica", lakier metalik
Wyposażenie:
ABS + EBD
DSC (ESP)
TCS
ESS
immobiliser
poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
boczne poduszki powietrzne
kurtyny powietrzne
aktywne zagłówki
centralny zamek
zdalne sterowanie centralnego zamka
składany kluczyk
elektryczne szyby z przodu oraz z tyłu
elektrycznie sterowane, podgrzewane oraz składane lusterka zewnętrzne
podgrzewane fotele przednie – regulacja 5-stopniowa
spryskiwacze reflektorów
podgrzewana przednia szyba
fotochromatyczne lusterko wsteczne
czujniki cofania
tempomat
zestaw głośnomówiący do telefonu Bluetooth
tylna kanapa składana asymetrycznie
ISOFix
nawigacja TomTom full Europa, aktualizacja styczeń 2012, 6 głośników, gniazda: AUX IN, RCA, USB, kompatybilny z iPOD
wielofunkcyjna kierownica obszyta skórą regulowana w 2 płaszczyznach
komputer pokładowy
klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
Ponadto "Norweżka Madzia" dostała zimowe Continental ContiVikingContact 5 205/55 R16
oraz oczywiście standardowe letnie Toyo Proxes R32 205/50 R17
Czego jej brakuje: nakładki na pedały, ale intensywnie myślę nad tym (ktoś z Was może mi coś ładnego polecić?)
Na koniec kilka zdjęć, może niezbyt pięknych, ale pogoda nie sprzyja o tej porze roku. Dorzucę kilka ładnych jak wiosna zajrzy do krainy Trolli
Komentarze, pytania oraz wskazówki wskazane.
Pozdrawiam ciepło.





