Mazda3 BK LF 2004 TOP SPORT

W końcu i ja zdecydowałem się przedstawić swoją Mazdę 3.
Krótka historia::
Moje Auto narodziło się w 2004 r. w Japonii. Następnie dopłynęło do Europy, a dokładnie do Niemiec. Przez 5 lat posiadaczem i użytkownikiem auta był kobieta (znam nawet jej imię i nazwisko, ale z oczywistych względów nie będę podawał), a "użytkowane" było na drogach Monachium.
Książka serwisowa prowadzona do lipca 2009 r. (Mazda Autohaus Waldkraiburg). W listopadzie 2009 r. auto zostało "przyprowadzone" do Polski na sprzedaż przez – jak się później okazało – mojego kolegi znajomego. Po 3 tygodniach w kraju "3" trafiła w moje ręce i jestem z niej bardzo zadowolony. Napomknę, że szukałem mazdy dla siebie blisko 3 miesiące.
Od marca 2010 r. moja "3" jest serwisowana w "AutoJaksa"
Dane podstawowe:
Wersja : TOP SPORT ( hatchback )
Silnik : 2.0
Kolor : czerwień z "drobinami złotego"
przebieg na dzień 22.03.2011 : 115000 km
Wyposażenie:
*Komplet poduszek powietrznych z kurtynami szt. 6
*Reflektory Xenonowe z samo poziomowaniem + spryskiwacze
*Climatronic
*Komputer pokładowy
*Sterowanie radiem z kierownicy
*radio CD (bez zmieniarki)
*Podgrzewane przednie fotele
*Sensor deszczu
*Elektryka lusterek oraz szyb
*6 głośników (o ile dobrze pamiętam)
*Komplet systemów bezpieczeństwa tj. ABS, EBD, DSC, (kontrola trakcji, wspomaganie hamowania, elektroniczny rozdział sił hamowania, układ dynamicznej kontroli stabilności)
* 17" alufelgi – letnie (zimowe stalowe 16)
*Halogeny
W marcu 2010 r. zostały wymieniane u "Jaksy" oleje (łącznie z olejem skrzyni biegów), filtry (z kabinowym włącznie). Przymierzam się do wizyty u "Jarka" pod koniec kwietnia, a wtedy wymienimy: olej w silniku, odgrzybianie i napełnianie klimy+filtr kabinowy, prawdopodobnie wymiana płynu hamulcowego oraz większy przegląd auta.
Plan na najbliższy rok/2 lata:
*zakonserwowanie podwozia – zauważyłem drobne ogniska "rudej" w okolicach tylnych nadkoli.
*nakładki na pedały – aluminiowe
*wymiana tylnego zderzaka na zderzak od MPS'a
* z racji powiększenia się rodziny liczę się z możliwością braku miejsca na wózek + inne dziecięce "atrybuty", a wtedy będę rozważał zakup bagażnika na dach
Poniżej kilka fotek:
Część zdjęć z Niemiec, a niektóre z Polski (z logo "OTOMOTO", gdy auto było wystawione w listopadzie 2009 r. na sprzedaż).
Postaram się sukcesywnie wrzucać więcej zdjęć
Krótka historia::
Moje Auto narodziło się w 2004 r. w Japonii. Następnie dopłynęło do Europy, a dokładnie do Niemiec. Przez 5 lat posiadaczem i użytkownikiem auta był kobieta (znam nawet jej imię i nazwisko, ale z oczywistych względów nie będę podawał), a "użytkowane" było na drogach Monachium.
Książka serwisowa prowadzona do lipca 2009 r. (Mazda Autohaus Waldkraiburg). W listopadzie 2009 r. auto zostało "przyprowadzone" do Polski na sprzedaż przez – jak się później okazało – mojego kolegi znajomego. Po 3 tygodniach w kraju "3" trafiła w moje ręce i jestem z niej bardzo zadowolony. Napomknę, że szukałem mazdy dla siebie blisko 3 miesiące.
Od marca 2010 r. moja "3" jest serwisowana w "AutoJaksa"
Dane podstawowe:
Wersja : TOP SPORT ( hatchback )
Silnik : 2.0
Kolor : czerwień z "drobinami złotego"
przebieg na dzień 22.03.2011 : 115000 km
Wyposażenie:
*Komplet poduszek powietrznych z kurtynami szt. 6
*Reflektory Xenonowe z samo poziomowaniem + spryskiwacze
*Climatronic
*Komputer pokładowy
*Sterowanie radiem z kierownicy
*radio CD (bez zmieniarki)
*Podgrzewane przednie fotele
*Sensor deszczu
*Elektryka lusterek oraz szyb
*6 głośników (o ile dobrze pamiętam)
*Komplet systemów bezpieczeństwa tj. ABS, EBD, DSC, (kontrola trakcji, wspomaganie hamowania, elektroniczny rozdział sił hamowania, układ dynamicznej kontroli stabilności)
* 17" alufelgi – letnie (zimowe stalowe 16)
*Halogeny
W marcu 2010 r. zostały wymieniane u "Jaksy" oleje (łącznie z olejem skrzyni biegów), filtry (z kabinowym włącznie). Przymierzam się do wizyty u "Jarka" pod koniec kwietnia, a wtedy wymienimy: olej w silniku, odgrzybianie i napełnianie klimy+filtr kabinowy, prawdopodobnie wymiana płynu hamulcowego oraz większy przegląd auta.
Plan na najbliższy rok/2 lata:
*zakonserwowanie podwozia – zauważyłem drobne ogniska "rudej" w okolicach tylnych nadkoli.
*nakładki na pedały – aluminiowe
*wymiana tylnego zderzaka na zderzak od MPS'a
* z racji powiększenia się rodziny liczę się z możliwością braku miejsca na wózek + inne dziecięce "atrybuty", a wtedy będę rozważał zakup bagażnika na dach
Poniżej kilka fotek:
Część zdjęć z Niemiec, a niektóre z Polski (z logo "OTOMOTO", gdy auto było wystawione w listopadzie 2009 r. na sprzedaż).
Postaram się sukcesywnie wrzucać więcej zdjęć