Trójka trafiła w moje ręce w 2006 roku, mając dwa latka miała przeleciane 35 tysięcy. Poprzedni właściciel sprzedawał ją ze łzami w oczach.
Wersja bodajże active.
Trochę suchych faktów stanu zastanego:
Z6, czyli spokojne i niezbyt zrywne serce generujące 105KM napędzane benzyną
edit 14.06.2011 test z VI Monitora poTURBOwanych w 3 przejazdach – 123KM

edit 1.08.2011 No i po Rykach. Trzeba będzie się przejechać na stacjonarną kiedyś żeby i ten wynik potwierdzić ale generalnie nie jest źle – 118,9KM – bardzo zdrowa seria

przyśpieszenie 1-100km/h -2 osoby, 3/4 baku, dużo kociej karmy bagażniku, zmiana pasów, kiepski start = 10,9s – (wg fabryki 11.1s) do poprawienia z całą pewnością
1/4 Ryki na mokrym – best ET 17,639
Klimatyzacja automatyczna
Pełna elektryka
ABS
Radio 1CD
Poduszki – nie mialem nieszczęścia liczyć
Stalowe felgi 15"
Lakier Velocity Red Mica
Sterowanie radiem w kierownicy
Podgrzewane lusterka
Niewygodne fotele
Trochę mniej suchy opis:
Samochód odwiedził ze mną wiele różnych miejsc, od kilku lat sprawdza się świetnie w roli środka podróży na narty (zazwyczaj w Alpy), na mazury, wybrzeże i wszędzie tam gdzie mnie albo praca albo urlopy niosą.
Do 70tys km serwisowany w ASO, najpierw AZ Auto potem Mazda Bołtowicz.
Przy 75 tysiącach na liczniku przejechałem się z moją trójką do Jaksy i jak większość raczej już tylko tam będę serwisował samochód
Wszystkie materiały eksploatacyjne wymieniane były na bieżąco, na nic nie mialem powodu narzekać, wszystko jest ok po dziś dzień.
Stan obecny czyli marzec 2011
– przebieg 82 tysiące
zmiany, wymiany
– Przy 75 tys amortyzatory nowe przednie Kayaba
– przy 75 tys urżnięta przerdzewiala końcówka wydechu, założona nakładana owalna Ulter w chromie
– dołożone ori światła przeciwmgielne (AZ Auto)
– Xcarlink kupiony http://www.sklep.hadron.pl/ i zamontowany własnoręcznie obok tunelu
środkowego
– zabezpieczenie antykorozyjne podwozia (Mazda Auto Księzyno)
– kupione uzywane w dobrym stanie oryginalne felgi do Mazdy 3 16"
– kupione nowe opony Yokohama S-drive 205/55/R16
kwiecień 2011
– felgi wypiaskowane i polakierowane na ciemny grafit z połyskiem
http://www.renowacjafelg.pl/
czerwiec 2011
– wymieniony wydech – założony Sebring z oferty MMP
– zmieniona gałka zmiany biegów na gałkę akcesoryjną do Mazdy 3 w kolorze piano black
2012
– zmiana kierunków na Radexy
– przemyslenia na temat przebudowy audio wraz z wygłuszeniem oraz przyciemnieniem szyb
Zdjęcia wersja letnia:
Zdjęcia wersja zimowa:
zdjęcia środka, niestety garażowe, przy wiosennej sesji przyjdą lepsze..