Korzystając z wolnej chwili, zamieszczam mój nowy nabytek.
Model: Mazda 3
Rok produkcji: 2005
Wersja: Top Sport
Silnik: 1.6 MZ-CD. 109 KM, bez FAP
Wyposażenie:
-pełna elektryka
-klimatronic
-czujniki: deszczu, zmierzchu
-parktronic
-xenony
-ABS, DSC
-8x airbag
-tylne lampy diodowe
Przyjechała z Niemiec, a dokładnie z Dillingen.
Auto bardzo czyste, zadbane, do końca serwisowane w ASO Mazdy. Nie bite (przejechana czujnikiem) i nie składane z 2, co dla mnie najważniejsze. Nadkola zagumowane, dzięki czemu nie ma żadnej rdzy, co jest częstą przypadłością trójek
Poprzednio była 323f BA, później Seat Ibiza 6l i znowu Mazda
Parę fotek, jeszcze na zachodnich blachach:
----------------------------------------------------------------------------------
Postanowiłem nieco odświeżyć mój temat dodając nowe fotki, i krótki opisik, co przy madzi zrobiłem
Po sprowadzeniu standardowo rejestracja, zmiana rozrządu wraz z pompą wody, olei, filtrów i innych spraw eksploatacyjnych.
Zgodnie z tutorialem zamieszczonym na forum, profilaktycznie przeczyściłem EGR.
Po niedługim czasie zauważyłem niebieskie dymienie i niestety potwierdziły się moje obawy – wtrysk.
Oczywiście został wymieniony i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Tankuję tylko na najlepszych stacjach, od czasu do czasu wlewam jakiegoś specyfiku do układów wtryskowych, a ostatnio, zgodnie z zaleceniami speca od wtrysków Boscha, olej do dwusuwów.
Obecnie zalana jest elfem sxr 5w30.
Po długim czasie udało mi się znaleźć oryginalną lotkę, która siedzi sobie ochoczo na klapie mazdy i pięknie wygląda
Przed
Po
Trzymając się tyłu, zamontowana została także końcówka tłumika firmy Ulter:
Do środka wleciała gałka zmiany biegów z nowszej wersji:
W związku z nadchodzącą zimą, zaopatrzyłem Madzię w zimowe opony, a konkretniej GY UG7.
Podwozie zostało poddane oczyszczeniu i konserwacji.
Dodatkowo kupiłem ori chlapacze na tył, a przednie zamierzam kupić w najbliższym tyg.
Jeśli chodzi o lakier, oto mój zestaw, którym go traktuję:
Polerka – Sparky pmb 1200 ce
Talerz oporowy 3M, gąbki 3M i mały pad finishing 75mm
Pasty – poorboy's 1, 2.5, ScratchX
Szampon ClearKote
Autoglym SRP
Wosk Collinite 476s
Optium Instant Detailer
Glinki – Meguiars, Bilt Hamber soft
Pady Meguiars, Duragloss, sporo mikrofibr
Atack do felg, spray do opon "MojeAuto"
Chusteczki i preparat do uszczelek Autoland
Co do jakichś większych modyfikacji, to nic szczególnego nie planuję, ponieważ, jak dla mnie, autko jest samo w sobie piękne. W przyszłym roku zainwestuję może w jakiś delikatny soft, tak na 15-20 KM.
Poniżej przedstawiam aktualne zdjęcia:
----------------------------------------------------------------------------------
26.11.2010 do autka wleciał nowy filtr paliwa Mann
08.12.2010 – nowe ori chlapacze na przód
----------------------------------------------------------------------------------
Parę zdjęć – 01.05.2011